abonnement Unibet Coolblue
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 woensdag 28 juni 2017 @ 20:06:16 #126
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_172025465
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 19:59 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Als jij het openhouden van een verdwaalde straat ergens in Schaarbeek, België voor een kwartier ziet als een heel groot belang voor jou dan heb jij wat mij betreft hele rare prioriteiten!
Stel nou dat er een brand uitbreekt, of je moeder ligt met een infarct in de huiskamer. Dan is die afzetting ineens wel heel erg. Of moeten ze dan maar een kwartier wachten?
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_172025510
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 15:48 schreef Boca_Raton het volgende:
Religie is voor heel veel mensen belangrijk (ook voor mij). GET USED TO IT.
Dit is wel de typische egoïstische houding van religieuzen: "Ik wil overal en ten allen tijden mijn religie kunnen praktiseren en iedereen moet daar voor wijken".
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 woensdag 28 juni 2017 @ 20:08:27 #128
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_172025530
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 20:07 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Dit is wel de typische egoïstische houding van religieuzen: "Ik wil overal en ten allen tijden mijn religie kunnen praktiseren en iedereen moet daar voor wijken".
Zoals ik al eerder aangaf, ik mag dus ook gewoon ergens op de stoep schijten als ik heel nodig moet. Moet men maar rekening mee houden hoor, is toch maar 5 minuutjes
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_172025550
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 19:17 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Als de niet-religieuzen er tegenaan lopen dat religieuzen een keer een kwartier een straat vullen door gebed (uit noodzaak, in een bijzondere omstandigheid want ramadan, en ze zijn er zelf ook niet blij mee, wie bidt er graag op vies asfalt?) dan ben je wat mij betreft een enorme kneuter als je daar moeilijk over doet. Het betreft geen hele wijk.

Je een kwartiertje schikken naar mensen die willen bidden. Man, man, man, wat een armoe om je daar druk over te maken.
Ze hadden in die acute gebedsnood wel een straatbreed tapijt weten te vinden. Ik zou me er niet druk over maken als het onschuldig was, maar dat geloof ik niet. Alle religies weten gewoon alle gelovigen in hun gebedshuizen te krijgen, ook met kerst, maar meest claimerige en agressieve religie moet zich weer de openbare weg toeeigenen. En niet alleen hier deze keer, het gebeurt ook in Frankrijk. Iedereen moet maar weer wijken voor hun achterlijke religie.

Het is een religie die zijn plek in de Europese samenlevingen niet kent en dat blijkt keer op keer, als dit nou het enige incident wat dat betreft was zou het anders liggen. Nu zeg ik, zet die hele religie keer op keer hard op zijn plek want anders gaan ze steeds meer opeisen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  woensdag 28 juni 2017 @ 20:09:23 #130
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_172025561
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juni 2017 20:06 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Stel nou dat er een brand uitbreekt, of je moeder ligt met een infarct in de huiskamer. Dan is die afzetting ineens wel heel erg. Of moeten ze dan maar een kwartier wachten?
Eén toeter moet genoeg zijn om iedereen te laten weten dat er een noodvoertuig bij moet. Dus hoppee, onmiddellijk aan de kant.

Het zijn allemaal mensen Straatcommando. Geen rare figuren. Normaal gesproken bidden ze op een tapijt waar niemand met z'n schoenen op mag lopen. Nu bidden ze nota bene op straat.
  woensdag 28 juni 2017 @ 20:10:16 #131
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_172025588
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 20:07 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Dit is wel de typische egoïstische houding van religieuzen: "Ik wil overal en ten allen tijden mijn religie kunnen praktiseren en iedereen moet daar voor wijken".
Dat heb ik nou bij autobezitters.
pi_172025607
Boca raton; "HOU REKENING MET ONS EN ONS GELOOF TERWIJL WIJ SAMEN SCHIJT HEBBEN AAN IEDEREEN OM ONS HEEN"

:')
pi_172025643
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juni 2017 20:08 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Zoals ik al eerder aangaf, ik mag dus ook gewoon ergens op de stoep schijten als ik heel nodig moet. Moet men maar rekening mee houden hoor, is toch maar 5 minuutjes
Ja religieuzen denken dat de vrijheid van religie een soort van allesomvattend recht is om maar te kunnen doen en laten wat ze willen uit naam van die religie.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 woensdag 28 juni 2017 @ 20:12:31 #134
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_172025649
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 20:09 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Eén toeter moet genoeg zijn om iedereen te laten weten dat er een noodvoertuig bij moet. Dus hoppee, onmiddellijk aan de kant.

Het zijn allemaal mensen Straatcommando. Geen rare figuren. Normaal gesproken bidden ze op een tapijt waar niemand met z'n schoenen op mag lopen. Nu bidden ze nota bene op straat.
Nou en? Dat is hun probleem en van dat probleem maken ze nu andermans probleem. Als er geen ruimte is ga je naar een andere moskee of naar huis. Maar men denkt boven de wet te staan en het gewoon op straat te mogen doen want ja, hey, het is maar een kwartier en hey wij zijn gelovige daar moet je respect voor hebben ook al negeren ze de wet.

Echt de compleet tegenovergestelde wereld. En vooral dat "boehoehoe omdat het moslims zijn" is een heel oud liedje.

Al waren het hoogbejaarde buddy's. Je hebt je je aan de wet te houden, dat je gelooft in een God maakt dat niet anders. Dan heb je niet meer rechten dan een ander
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_172025759
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juni 2017 15:42 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Alsof die mensen op voorhand wisten dat het zo druk zou worden? Denk je dat die mensen voor hun lol buiten het gebed hebben verricht? En nee, er is geen tijd meer om naar huis te gaan omdat het gebed op een bepaald tijdstip uitgevoerd dient te worden en voor mannen dit verlicht Heeeel Belangrijk is.
Natuurlijk wisten ze dat. Dat enorme kleed lag niet voor niets al klaar en het is niet de eerste keer dat deze moskee dit geintje flikt.

Het lullige is dat als ze gewoon even toestemming aan de gemeente gevraagd zouden hebben er geen enkel probleem zou zijn geweest. Maarja. Dan moet je kaffirs respecteren en fatsoen hebben.
pi_172025848
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 19:59 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Als jij het openhouden van een verdwaalde straat ergens in Schaarbeek, België voor een kwartier ziet als een heel groot belang voor jou dan heb jij wat mij betreft hele rare prioriteiten!
Het punt is vooral dat er in veel gevallen al een bepaalde belangenafweging heeft plaatsgevonden en deze zich heeft vertaald in bepaalde (meestal/het liefst geschreven, maar soms ook ongeschreven) regels. Aan die regels dient iedereen zich te houden en het is gewoon totaal ongegrond dat zodra er iets religieus om de hoek komt kijken, er opeens een uitzondering op die regels zou moeten/mogen worden gemaakt.

Edit:

quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 19:17 schreef Boca_Raton het volgende:

(...)

Je een kwartiertje schikken naar mensen die willen bidden. Man, man, man, wat een armoe om je daar druk over te maken.
En laten we maar niet over "armoe" beginnen, want als ik iets armoedig vind is het wel religie en nee, dat komt discussies als deze nooit ten goede en is dan ook iets waar ik mij meestal maar weer -zo veel als mogelijk- overheen zet.

Aanvulling: althans, in 'geestelijk' opzicht. Religie heeft zeker wel mooie/interessante dingen voortgebracht als het gaat om de verhalen, muziek, kunst, architectuur, etc. :Y

[ Bericht 16% gewijzigd door Forbry op 28-06-2017 21:17:27 ]
Tails tell tales
  woensdag 28 juni 2017 @ 21:13:55 #138
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_172027554
Wat ontzettend weinig tolerantie ten aanzien van gelovigen hier zeg. Als het niet in de wet staat dan donder je maar op met het uitdragen van je geloof. Maar wel allemaal met Kerst naar huis rennen, dat dan weer wel natuurlijk.
pi_172027580
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 20:16 schreef Kassamiep het volgende:

[..]

Natuurlijk wisten ze dat. Dat enorme kleed lag niet voor niets al klaar en het is niet de eerste keer dat deze moskee dit geintje flikt.

Het lullige is dat als ze gewoon even toestemming aan de gemeente gevraagd zouden hebben er geen enkel probleem zou zijn geweest. Maarja. Dan moet je kaffirs respecteren en fatsoen hebben.
Oeeeee, eng hoor!!! Nog even en moslims nemen heel EU over. Overal biddende moslims!!!
pi_172027792
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 21:13 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat ontzettend weinig tolerantie ten aanzien van gelovigen hier zeg. Als het niet in de wet staat dan donder je maar op met het uitdragen van je geloof. Maar wel allemaal met Kerst naar huis rennen, dat dan weer wel natuurlijk.
Want in 'met Kerst naar huis rennen' zit een zekere serieus te nemen last voor anderen verscholen en/of er is regelgeving waarin staat dat dat verboden is? :?

[ Bericht 0% gewijzigd door Forbry op 28-06-2017 21:44:00 ]
Tails tell tales
pi_172027830
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 21:20 schreef Forbry het volgende:

[..]

Want in met 'Kerst naar huis rennen' zit een zekere last voor anderen verscholen en/of er is regelgeving waarin staat dat dat verboden is? :?
Ja! Al die drukke gangpaden in de supermarkten? Ik ondervind daar als niet-christen last van. Geloven doe je maar thuis! En dan heb ik het nog niet gehad over de files. Kan echt niet, want nou als ik met spoed naar huis moet wegens een ongeval?
pi_172027973
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 21:14 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Oeeeee, eng hoor!!! Nog even en moslims nemen heel EU over. Overal biddende moslims!!!
de doelpalen staan ondertussen in noord-afrika zie ik :')
pi_172027975
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juni 2017 21:21 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Ja! Al die drukke gangpaden in de supermarkten? Ik ondervind daar als niet-christen last van. Geloven doe je maar thuis! En dan heb ik het nog niet gehad over de files. Kan echt niet, want nou als ik met spoed naar huis moet wegens een ongeval?
Ik zou zeggen, ga de politiek (voor kleuters :') ) in en probeer dan werk te maken van deze klachten ^O^
Tails tell tales
  woensdag 28 juni 2017 @ 21:26:26 #144
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_172027997
Ik zie 100 keer liever een straat vol biddende moslims dan tien stuks rappende, agressieve, drugssnuivende, opgeschoren boterletters met halfnaakte vrouwelijke eh.... figuren om zich heen. Wat door m'n strot geduwd word als zijnde volkomen normaal.
  woensdag 28 juni 2017 @ 21:26:41 #145
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_172028010
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 19:59 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Als jij het openhouden van een verdwaalde straat ergens in Schaarbeek, België voor een kwartier ziet als een heel groot belang voor jou dan heb jij wat mij betreft hele rare prioriteiten!
Nee hoor er zijn gewoon dingen die je niet doet en dit is er één van. Ik vind het ronduit onbeschoft gedrag. Dat kun je mss wel in een moslimland doen maar nergens anders. Typische moslim
arrogantie vind ik het.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_172028069
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 21:26 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik zie 100 keer liever een straat vol biddende moslims dan tien stuks rappende, agressieve, drugssnuivende, opgeschoren boterletters met halfnaakte vrouwelijke eh.... figuren om zich heen. Wat door m'n strot geduwd word als zijnde volkomen normaal.
wat? :')
pi_172028096
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juni 2017 20:12 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Nou en? Dat is hun probleem en van dat probleem maken ze nu andermans probleem. Als er geen ruimte is ga je naar een andere moskee of naar huis. Maar men denkt boven de wet te staan en het gewoon op straat te mogen doen want ja, hey, het is maar een kwartier en hey wij zijn gelovige daar moet je respect voor hebben ook al negeren ze de wet.

Echt de compleet tegenovergestelde wereld. En vooral dat "boehoehoe omdat het moslims zijn" is een heel oud liedje.

Al waren het hoogbejaarde buddy's. Je hebt je je aan de wet te houden, dat je gelooft in een God maakt dat niet anders. Dan heb je niet meer rechten dan een ander
Ze denken samen met wat mensen in dit topic dat religie boven de wet staat, dat is nog een partij enger.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_172029503
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 20:19 schreef Forbry het volgende:

Aanvulling: althans, in 'geestelijk' opzicht. Religie heeft zeker wel mooie/interessante dingen voortgebracht als het gaat om de verhalen, muziek, kunst, architectuur, etc. :Y
Compleet off-topic. Maar de stelling die je deponeert dat religie die dingen heeft voortgebracht is een stukje brainwashing door religie. Wie weet wat voor nog mooiere en interessante dingen zouden zijn voortgebracht zonder religie. Helaas zullen we dat nooit weten, de geschiedenis is gedomineerd door religie.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_172030148
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 22:07 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Compleet off-topic. Maar de stelling die je deponeert dat religie die dingen heeft voortgebracht is een stukje brainwashing door religie. Wie weet wat voor nog mooiere en interessante dingen zouden zijn voortgebracht zonder religie. Helaas zullen we dat nooit weten, de geschiedenis is gedomineerd door religie.
Daar heb je zeker een punt hoor. We weten idd niet hoe de wereld eruit had gezien zonder religie. Maar dan nog blijft staan dat ik bepaalde zaken die een link met religie hebben niet per se 'armoedig' vind, maar juist wel mooi/interessant (ondanks mijn aversie van/tegen het zo serieus nemen van de denkbeelden die daaraan verbonden zijn).
Tails tell tales
pi_172030282
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 22:24 schreef Forbry het volgende:

[..]

Daar heb je zeker een punt hoor. We weten idd niet hoe de wereld eruit had gezien zonder religie. Maar dan nog blijft staan dat ik bepaalde zaken die een link met religie hebben niet per se 'armoedig' vind, maar juist wel mooi/interessant (ondanks mijn aversie van/tegen het zo serieus nemen van de denkbeelden die daaraan verbonden zijn).
Paar weken geleden nog in Florence geweest en het is prachtig wat is voortgebracht. Alleen denk ik dat creeeren in de mens zit, met of zonder religie.(zonder hadden we denk ik wel wat leukere onderwerpen gehad, ik was dat lijk aan het kruis op een gegeven moment wel zat :p)
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')