abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Overall beste user 2022 woensdag 28 juni 2017 @ 06:43:40 #1
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_172007935
President

Donald Trump - New York

Vice President

Mike Pence - Indiana

*Cabinet members:

Rex Tillerson - Secretary of State
Steven Mnuchin - Secretary of Treasury
General Jim 'Mad Dog' Mattis - Secretary of Defense
Jeff Sessions - Attorney General
Ryan Zinke - Secretary of the Interior
Sonny Perdue - Secretary of Agriculture
Wilbur Ross - Secretary of Commerce
Alexander Acosta - Secretary of Labor
Tom Price - Secretary of Health and Human Services
Ben Carson - Secretary of Housing & Urban Development
Elaine Chao - Secretary of Transportation
Rick Perry - Secretary of Energy
Betsy DeVos - Secretary of Education
Steve Shulkin - Secretary of Veterans Affairs
John F. Kelly - Secretary of Homeland Security

*Cabinet-level officials:

Reince Priebus - White House Chief of Staff
Robert Lighthizer - United States Trade Reprensentative
Dan Coats - Director of National Intelligence
Nikki Haley - US Ambassador to the UN
Mick Mulvaney - Director of the Office of Management & Budget
Mike Pompeo - CIA Director
Scott Pruitt - EPA Administrator
Linda McMahon - Administrator SBA

White House Office:

Stephen Bannon - Chief Strategist
Stephen Miller - Senior Adviser Policy
Jared Kushner - Senior Adviser Strategic Planning
Herbert Raymond McMaster - National Security Adviser
Thomas Bossart - Homeland Security Adviser
Kellyanne Conway- Counselor
Carl Icahn - Regulatory Czar
Donald McGahn - White House Counsel
Peter Navarro - Trade Czar
Sean Spicer - Press Secretary

* Meerderheid Senaat vereist

Cabinet of Donald Trump
List of executive actions by Donald Trump
List of presidential trips made by Donald Trump

I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 woensdag 28 juni 2017 @ 06:53:41 #2
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_172007959
http://www.politico.com/s(...)l-republicans-240023


Wat achtergronden over het uitstellen van het stemmen over Trumpcare.

quote:
[..]
But one Republican aide involved in the process said that GOP leaders had not yet engaged in the horse-trading needed to push the bill across the finish line — a key reason McConnell called off the vote early in the week.
"The truth is, we're not even close. This is not, like, a couple of tweaks,” the aide said.
McConnell has given the White House assurances he will bring the bill to a successful vote, and an anxious Trump has been told by top aides in the Oval Office that he could trust McConnell, according to one person familiar with the conversations.
Trump told aides and McConnell that he wanted to be involved in whipping votes, and two administration officials said he enjoyed doing so in the House.
But McConnell aides and advisers don’t think Trump can help like he could in the House.
"Trump doesn't bring us any votes. He just doesn't,” said one person familiar with the majority leader's thinking.
[...]
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_172008004
one person familiar with the majority leader's thinking :')
  Overall beste user 2022 woensdag 28 juni 2017 @ 07:21:54 #4
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_172008045
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juni 2017 07:10 schreef tochnietweer het volgende:
one person familiar with the majority leader's thinking :')
Zou jij je naam zeggen als het jouw baan is?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 woensdag 28 juni 2017 @ 07:43:19 #5
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_172008193
http://www.politico.com/s(...)majority-2018-240028

GOP senators zijn niet blij met Trump's impulsieve gedrag.
quote:
The TV and radio commercials, produced by America First Policies — which is staffed by a number of Trump’s top campaign aides — accused Heller of refusing to keep his “promise” to dismantle Obamacare.
The offensive reflected Trump’s mounting frustration with Capitol Hill Republicans who refuse to advance his stymied legislative agenda and was designed to send a loud message that it’s time to get on board. Yet it infuriated Majority Leader Mitch McConnell himself, who privately fumed that it would make it harder to get Heller’s support for the legislation. Some McConnell allies reached out to the organization directly to express their displeasure and to plead with it to cease the attacks, reasoning that it could badly hurt Heller’s already challenging reelection bid.
“I share the administration’s frustration on members wavering on repeal, but the answer is not to attack the most vulnerable member of the conference,” said Rob Jesmer, a former National Republican Senatorial Committee executive director.
Genoeg andere namen in het artikel.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_172008383
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 07:43 schreef Ulx het volgende:
http://www.politico.com/s(...)majority-2018-240028

GOP senators zijn niet blij met Trump's impulsieve gedrag.

[..]

Genoeg andere namen in het artikel.
Sommige GOP senators zijn inderdaad hardleers en beseffen niet wat in wat voor hemel met een totaal GOP congres en president ze eigenlijk zijn terechtgekomen. Ze zouden beter in de leer gaan bij DNC die hoe bespottelijk ook nooit de rangen breken. Zelfs Sanders ging vrolijk in de ganzenpas achter Clinton lopen toen de DNC hem een smerige poets bakte
pi_172008673
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juni 2017 07:10 schreef tochnietweer het volgende:
one person familiar with the majority leader's thinking :')
Ja, dit is toch diep triest?
Over een paar weken krijgen we bronnen die zeggen "iemand die ooit een keer in de richting van heeft gekeken".
Failliet van de journalistiek.

Maar hey.... filmpjes waarin je daadwerkelijk een persoon iets ziet en hoort zeggen, die zijn hier niet toegestaan en horen in BNW. :')
De wereld op z'n kop.
pi_172008822
quote:
Pro-Trump group pulls ads criticizing Heller over Obamacare

A pro-Trump outside group will pull its ads assailing GOP Sen. Dean Heller over his opposition to the now stalled Obamacare repeal bill — a move that follows massive backlash from senior Republicans who called on the organization to stop attacking the Nevadan.

America First Policies had begun airing TV and radio ads on Tuesday savaging Heller for his planned ‘No’ vote, with spots charging that Heller had broken his “promise” to voters that he would dismantle Obamacare — a stunning attack on a member of the president’s own party and the most vulnerable Republican up for re-election in 2018.

But on Tuesday evening — just a few hours after the TV and radio ads went up and after Senate Republicans tossed plans to vote on the legislation this week — the group, which is staffed with several of the president’s top campaign aides, decided to stop running the ads, two senior Republicans familiar with the decision told POLITICO.

An America First Policies official said the decision followed Heller’s decision to appear at the White House with other Republicans on Tuesday, arguing that it was evidence that he was open to negotiating on the bill.

The purpose of launching the campaign, this official argued, was to pressure Heller into coming to the negotiating table — which he'd now done.

Anger over the TV ads became a topic of discussion at the White House meeting, with Heller himself raising them as a point of concern, according to a spokeswoman for the Nevada senator.

“Let’s just say that I would say it was maybe a background issue” during the meeting, said South Dakota Sen. John Thune.

Since the group announced the offensive on Friday, it has come under fire from Republicans, including Senate Majority Leader Mitch McConnell, who privately fumed that the attack would make it harder to get Heller’s support. McConnell’s political team also reached out to the group, pleading with them to stop the commercials.

A number of senior Republicans, including former top officials at the National Republican Senatorial Committee, also spoke out against the barrage, saying it would make Heller’s already difficult re-election even tougher.
bron
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 28 juni 2017 @ 08:35:56 #9
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_172008849
Het zal witbaard goed doen te weten dat uit onderzoek blijkt dat in ieder geval in Groot Britannie elk jaar dat men ouder wordt de kans met 0.38% toeneemt conservatief te zijn. (Artikeltje) We kunnen tenslotte niet allemaal al geboren zijn als rechtschapen rechtse medemensen.
  woensdag 28 juni 2017 @ 08:38:15 #10
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_172008881
De BNW wanhopigheid houdt niet op bij Fok:

quote:
Sarah Huckabee Sanders lambastes fake news — and then promotes a journalist accused of deceptive videos

In the span of a few seconds, deputy White House press secretary Sarah Huckabee Sanders attacked the media for inaccuracies and then turned around and urged them to watch a new video from conservative undercover video journalist James O'Keefe, who has stood accused of deceptive editing and tactics. Huckabee Sanders even qualified — twice — that she couldn't vouch for the accuracy of O'Keefe's new video. But she nonetheless said everyone should watch them.

(..)

There's a video circulating now — whether it's accurate or not, I don't know — but I would encourage everyone in this room and, frankly, everybody across the country to take a look at it. I think if it is accurate, I think it's a disgrace to all of media, to all of journalism.


(..)

The White House is far less concerned about accuracy than it is about its own version of the truth — it is less concerned about facts than about its own, alternative facts. If it and the president himself showed a greater regard for accuracy in their own dealings with the news media, these complaints would be easier to take seriously. The media makes mistakes, and this week proved it! But citing O'Keefe fits well with a particularly long paper trail suggesting the White House's accuracy crusade is hopelessly one-sided and self-serving.

https://www.washingtonpos(...)m_term=.62f20e557180
Géén kloon van tvlxd!
pi_172008882
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 08:36 schreef WhiteBeard1965 het volgende:

[..]

Niet met de huidige donor wetgeving. Als ik sterf is er een testament. Daarin geef ik aan wie wat krijgt na mijn dood. Dat bepaal ik zelf. Zo wil ik ook bepalen wie na mijn dood mijn organen evenueel krijgt. Ik moet er niet aan denken dat Jesse Klaver mijn nieren of lever krijgt, zodat hij door kan gaan met het kapot maken van Nederland. Geert Wilders is een ander verhaal. Maar, zolang ik niet mag bepalen naar welk persoon een orgaan van mij mag gaan krijgt niemand iets
Leuk voor je. Kun je dat offtopic geneuzel uit het AMV topic houden verder?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_172009064
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 08:38 schreef Montov het volgende:
De BNW wanhopigheid houdt niet op bij Fok:

[..]

Is die O'Keefe degene die op de proppen kwam met dat filmpje van die vermeende CNN producer die zegt dat het hele Rusland-verhaal nonsens is?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 28 juni 2017 @ 08:55:09 #13
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_172009088
http://www.politico.com/s(...)connell-trump-239998

Ik vraag me af wie Trump nu weer de schuld van gaat geven.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_172009123
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 08:53 schreef WhiteBeard1965 het volgende:

[..]

Tja joh, als je hier iets post over Obama care dan gaat het al snel over de situatie in Nederland. Ik zal je er aan houden als jij hier ooit over Rutte begint
Het is simpelweg een feit dat miljoenen Amerikanen hun verzekering kwijtraken wanneer Trumpcare in werking treedt. Jij komt vervolgens aanschijten met de opmerking dat onze koning beter zorg krijgt dan Jan met de pet. Maar dat raakt in deze context kant noch wal.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_172009153
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 08:38 schreef Montov het volgende:
De BNW wanhopigheid houdt niet op bij Fok:

[..]

Je kunt het BNW blijven noemen tot je een ons weegt. Neemt echter niet weg dat het de woorden zijn van een CNN producer zelf, uit zijn eigen bek, geen geknip, geen gecensuur, 100% zijn eigen woorden. Dus jammer joh :')

Het begint hier wanhopig en paniekerig te worden in het anti-trump kamp.
Sander een onderzoek aan z'n broek, Lynch een onderzoek, volgens mij Clinton ook nog.
Intussen krijgt Trump steeds meer gedaan en erdoor geduwd en blijkt hij na 6 maanden witchhunt nog redelijk "clean" te zijn. Niks lijkt te blijven plakken in ieder geval.

En wanneer er iets uitkomt dat niet in jullie verhaallijn past dan is het BNW, maar wanneer iemand die toevallig hetzelfde ontbijt heeft gegeten als bijvoorbeeld Comey iets zegt, dan wordt dat hier als "betrouwbaar" gezien.
pi_172009222
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 09:00 schreef WhiteBeard1965 het volgende:

[..]

Ja, de anti Trump beweging is zo inclusief en zo tolerant he. Daar zakt je broek van af, daar ga je spontaan van huilen. Zoveel liefde zag je nooit. En dan andere mensen voorhouden hoe intolerant ze zijn. Om te gillen van het lachen gewoon
Ik heb zelden zoveel intolerantie meegemaakt als van liberalen en progressievelingen.
Als je ook maar een beetje durft af te wijken van de standpunten die ze je proberen op te leggen, dan staat het schuim ze op de bek en ben je in hun ogen minder waard dan stront.
pi_172009233
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 08:59 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Je kunt het BNW blijven noemen tot je een ons weegt. Neemt echter niet weg dat het de woorden zijn van een CNN producer zelf, uit zijn eigen bek, geen geknip, geen gecensuur, 100% zijn eigen woorden. Dus jammer joh :')

Het begint hier wanhopig en paniekerig te worden in het anti-trump kamp.
Sander een onderzoek aan z'n broek, Lynch een onderzoek, volgens mij Clinton ook nog.
Intussen krijgt Trump steeds meer gedaan en erdoor geduwd en blijkt hij na 6 maanden witchhunt nog redelijk "clean" te zijn. Niks lijkt te blijven plakken in ieder geval.

En wanneer er iets uitkomt dat niet in jullie verhaallijn past dan is het BNW, maar wanneer iemand die toevallig hetzelfde ontbijt heeft gegeten als bijvoorbeeld Comey iets zegt, dan wordt dat hier als "betrouwbaar" gezien.
Wat krijgt Trump gedaan dan precies? Ik zit nog steeds te wachten op het moment dat hij kapt met z'n zelf gestartte vendetta met de pers en gaat regeren...
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_172009263
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 08:59 schreef Refragmental het volgende:

Het begint hier wanhopig en paniekerig te worden in het anti-trump kamp.
Sander een onderzoek aan z'n broek, Lynch een onderzoek, volgens mij Clinton ook nog.
Intussen krijgt Trump steeds meer gedaan en erdoor geduwd en blijkt hij na 6 maanden witchhunt nog redelijk "clean" te zijn. Niks lijkt te blijven plakken in ieder geval.
Ik vind het wat vreemd dat je doet alsof mensen die een onderzoek aan hun broek krijgen een probleem hebben, terwijl je tegelijkertijd doet alsof Trump, die eenzelfde onderzoek aan zijn broek heeft hangen, clean is.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_172009281
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 09:02 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Vermeende? Zijn naam, gezicht, en stem is bekend en gewoon te vinden online,
10-15 jaar werkt ie al voor CNN.

Als er 1 ding niet "vermeend" is, dan is het wel dat het een CNN producer betreft. :')
Akkoord, maar het medialandschap is groter dan CNN. Prima dat die producer dat hele Rusland-onderzoek nonsens vindt, maar dat maakt nog niet dat dat ook zo is.

Sowieso volg ik dat hele CNN niet.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_172009284
quote:
11s.gif Op woensdag 28 juni 2017 09:07 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik vind het wat vreemd dat je doet alsof mensen die een onderzoek aan hun broek krijgen een probleem hebben, terwijl je tegelijkertijd doet alsof Trump, die eenzelfde onderzoek aan zijn broek heeft hangen, clean is.
Welk onderzoek heeft Trump aan de broek hangen?
pi_172009301
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 09:09 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Welk onderzoek heeft Trump aan de broek hangen?
In ieder geval een onderzoek naar obstruction of justice. Wat Mueller voor de rest over Trump zelf onderzoekt is onbekend.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_172009338
quote:
2s.gif Op woensdag 28 juni 2017 09:09 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

In ieder geval een onderzoek naar obstruction of justice. Wat Mueller voor de rest over Trump zelf onderzoekt is onbekend.
Volgens mij is dat een geen onderzoek maar wordt er eerst gekeken of een onderzoek nodig is.
pi_172009354
quote:
2s.gif Op woensdag 28 juni 2017 09:09 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

In ieder geval een onderzoek naar obstruction of justice. Wat Mueller voor de rest over Trump zelf onderzoekt is onbekend.
Ah ja, eerst was het Russia , Russia, Russia, nu is het Obstruction, obstruction, obstruction. HAHAHAHAHAHA. Links is zo desperaat
pi_172009385
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 09:11 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Volgens mij is dat een geen onderzoek maar wordt er eerst gekeken of een onderzoek nodig is.
Nee, het is een onderdeel van het onderzoek van Mueller. Dus ja, ook Donald zelf wordt momenteel onderzocht.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_172009406
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 09:12 schreef WhiteBeard1965 het volgende:

[..]

Ah ja, eerst was het Russia , Russia, Russia, nu is het Obstruction, obstruction, obstruction. HAHAHAHAHAHA. Links is zo desperaat
Ik kan er niks aan doen, het feit is simpelweg dat daar nu een onderzoek naar gaande is. Of daar iets uitkomt moeten we nog zien, maar goed, zo liggen de kaarten momenteel.

Overigens heeft de regering van Trump Mueller zelf aangesteld, dus wat links hier mee te maken heeft is me een raadsel.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 28 juni 2017 @ 09:15:13 #26
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_172009428
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 09:05 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Wat krijgt Trump gedaan dan precies? Ik zit nog steeds te wachten op het moment dat hij kapt met z'n zelf gestartte vendetta met de pers en gaat regeren...
Trump regeert per decreet, en krijgt nauwelijks iets voor elkaar met een democratische inslag. De GOP bill is hier een voorbeeld van. Er is GEEN steun van de democraten, dus staat of valt deze wet met wat de republikeinen gaan stemmen binnenkort. Het vreemde is dat de republikeinen een meerderheid hebben, en eigenlijk kunnen doen wat ze willen. En TOCH komen ze misschien 9 republikeinse stemmen te kort. En dit zal hard aankomen in het Witte Huis.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_172009482
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 09:04 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ik heb zelden zoveel intolerantie meegemaakt als van liberalen en progressievelingen.
Als je ook maar een beetje durft af te wijken van de standpunten die ze je proberen op te leggen, dan staat het schuim ze op de bek en ben je in hun ogen minder waard dan stront.
En de meesten durven niet eens hun ware gezicht hier te tonen, zoals jij en ik
pi_172009493
quote:
2s.gif Op woensdag 28 juni 2017 09:13 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Nee, het is een onderdeel van het onderzoek van Mueller. Dus ja, ook Donald zelf wordt momenteel onderzocht.
Ah correct, het is intussen inderdaad een onderzoek lijkt het.
Leuk voor Trump ben benieuwd wat daaruit komt, al verwacht ik niet veel gezien de getuigenis van Comey.
pi_172009499
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 09:15 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Trump regeert per decreet, en krijgt nauwelijks iets voor elkaar met een democratische inslag. De GOP bill is hier een voorbeeld van. Er is GEEN steun van de democraten, dus staat of valt deze wet met wat de republikeinen gaan stemmen binnenkort. Het vreemde is dat de republikeinen een meerderheid hebben, en eigenlijk kunnen doen wat ze willen. En TOCH komen ze misschien 9 republikeinse stemmen te kort. En dit zal hard aankomen in het Witte Huis.
Nou, precies dit dus. Gezien het feit dat de republikeinen een meerderheid hebben in senaat en congres en ook nog eens de president hebben geleverd vind ik dergelijke prestaties gewoon zwaar ondermaats.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_172009509
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 09:17 schreef WhiteBeard1965 het volgende:

[..]

En de meesten durven niet eens hun ware gezicht hier te tonen, zoals jij en ik
Zegt de kloon van?

toch lekker dat slachtoffergedrag van die trumpanzees
pi_172009539
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 09:04 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ik heb zelden zoveel intolerantie meegemaakt als van liberalen en progressievelingen.
Als je ook maar een beetje durft af te wijken van de standpunten die ze je proberen op te leggen, dan staat het schuim ze op de bek en ben je in hun ogen minder waard dan stront.
Toch is het dan wel hilarisch dat de enigen die hier als wilde, doorgesnoven agressievelingen tekeer gaan, wittebaard en jij zijn.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 28 juni 2017 @ 09:21:39 #32
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_172009564
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 09:17 schreef WhiteBeard1965 het volgende:

[..]

En de meesten durven niet eens hun ware gezicht hier te tonen, zoals jij en ik
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_172009578
quote:
2s.gif Op woensdag 28 juni 2017 09:20 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Toch is het dan wel hilarisch dat de enigen die hier als wilde, doorgesnoven agressievelingen tekeer gaan, wittebaard en jij zijn.
Agressief nog wel :')
Ik moest lachen. Dankjewel aardappel, ben je toch ergens nuttig voor. :)
pi_172009579
quote:
10s.gif Op woensdag 28 juni 2017 09:19 schreef Chewie het volgende:

[..]

Zegt de kloon van?

toch lekker dat slachtoffergedrag van die trumpanzees
Als ik zo naar je avatar kijk zie ik een persoon die recentelijk een lading agressief zuur over zijn kop heeft gehad. Klopt dat?
pi_172009600
quote:
14s.gif Op woensdag 28 juni 2017 09:22 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Agressief nog wel :')
Ik moest lachen. Dankjewel aardappel, ben je toch ergens nuttig voor. :)
Mwoah, tamelijk agressief. Je loopt hier regelmatig te schelden en te tieren. Als je daar op wordt aangesproken, kruip je in de slachtofferrol en maak je je uit de voeten.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_172009609
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 09:22 schreef WhiteBeard1965 het volgende:

[..]

Als ik zo naar je avatar kijk zie ik een persoon die recentelijk een lading agressief zuur over zijn kop heeft gehad. Kopt dat?
Voor iemand die zo te zien aan zijn usename uit 1965 komt ken je je klassiekers wel zeer slecht.

Je neo-nazi voorgangers hadden overigens ook al zo'n moeite met mijn avatar, grappig
pi_172009612
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 09:18 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ah correct, het is intussen inderdaad een onderzoek lijkt het.
Leuk voor Trump ben benieuwd wat daaruit komt, al verwacht ik niet veel gezien de getuigenis van Comey.
Ik denk dat het eerder het gedrag van Trump zelf is dat hem in de problemen gaat brengen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_172009613
quote:
10s.gif Op woensdag 28 juni 2017 09:24 schreef Chewie het volgende:

[..]

Voor iemand die zo te zien aan zijn usename uit 1965 komt ken je je klassiekers wel zeer slecht.

Je neo-nazi voorgangers hadden overigens ook al zo'n moeite met mijn avatar, grappig
They Live _O_
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_172009673
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 09:15 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Trump regeert per decreet, en krijgt nauwelijks iets voor elkaar met een democratische inslag. De GOP bill is hier een voorbeeld van. Er is GEEN steun van de democraten, dus staat of valt deze wet met wat de republikeinen gaan stemmen binnenkort. Het vreemde is dat de republikeinen een meerderheid hebben, en eigenlijk kunnen doen wat ze willen. En TOCH komen ze misschien 9 republikeinse stemmen te kort. En dit zal hard aankomen in het Witte Huis.
Ben jij wel wakker? Trump heeft ervoor gezorgd dat het SCOTUS is aangevuld met een conservatieve Gorsuch. Dat SCOTUS heeft ervoor gezorgd dat zijn travel ban voor 90% kan doorgaan. Deregulatie van de economie, klimaat akoord Parijs in de prullenbak. Jij moet minder CNN kijken
pi_172009728
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 09:24 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Mwoah, tamelijk agressief. Je loopt hier regelmatig te schelden en te tieren. Als je daar op wordt aangesproken, kruip je in de slachtofferrol en maak je je uit de voeten.
Schelden.... zeg jij? _O-
Als schelden de maatstaf is voor agressie dan is dit een ontzettend agressief topic... voornamelijk door de anti trumpers hier :D

Heerlijk die hypocrisie.
Overigens scheld ik nauwelijks, en als ik het al doe is het als antwoord op gescheld. Maar daar ben je natuurlijk blind voor :')
pi_172009734
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 09:29 schreef WhiteBeard1965 het volgende:

[..]

Ben jij wel wakker? Trump heeft ervoor gezorgd dat het SCOTUS in aangevuld met een conservatieve Gorsuch. Dat SCOTUS heeft ervoor gezorgd dat zijn travel ban voor 90% kan doorgaan. Deregulatie van de economie, klimaat akoord Parijs in de prullenbak. Jij moet minder CNN kijken
Je weet dat die dingen vrijwel allemaal per decreet zijn gegaan, toch?

Alleen over de benoeming van Gorsuch is gestemd.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_172009736
quote:
10s.gif Op woensdag 28 juni 2017 09:24 schreef Chewie het volgende:

[..]

Voor iemand die zo te zien aan zijn usename uit 1965 komt ken je je klassiekers wel zeer slecht.

Je neo-nazi voorgangers hadden overigens ook al zo'n moeite met mijn avatar, grappig
:D
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_172009746
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 08:33 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Donor, bij kanker? Ben je wel helemaal lekker?
Ik denk meer vanwege de ook gevonden hersentumor die ze dan vinden en het raaskallen verklaart.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_172009760
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juni 2017 09:31 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Schelden.... zeg jij? _O-
Als schelden de maatstaf is voor agressie dan is dit een ontzettend agressief topic... voornamelijk door de anti trumpers hier :D

Heerlijk die hypocrisie.
Overigens scheld ik nauwelijks, en als ik het al doe is het als antwoord op gescheld. Maar daar ben je natuurlijk blind voor :')
Mwoah, ik ben vooral bang dat jij daar blind voor bent. Je bent een van de meest agressieve users in deze reeks.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_172009772
En ik maar hopen dat na Euribobs BNW-aankondiging dit topic misschien wat inhoudelijker zou worden.

Anywho, NYRB heeft een aardig artikel over de Trump-Jacksonvergelijkingen die nog wel 's worden gemaakt, in hoeverre die historisch gerechtvaardigd zijn.
pi_172009809
quote:
5s.gif Op woensdag 28 juni 2017 09:32 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Je weet dat die dingen vrijwel allemaal per decreet zijn gegaan, toch?

Alleen over de benoeming van Gorsuch is gestemd.
Jij weet toch ook hoe Obama de laatste jaren regeerde? Per EO
pi_172009813
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 09:29 schreef WhiteBeard1965 het volgende:

[..]

Ben jij wel wakker? Trump heeft ervoor gezorgd dat het SCOTUS in aangevuld met een conservatieve Gorsuch. Dat SCOTUS heeft ervoor gezorgd dat zijn travel ban voor 90% kan doorgaan. Deregulatie van de economie, klimaat akoord Parijs in de prullenbak. Jij moet minder CNN kijken
Nou, een benoeming van een rechter er doorheen gekregen. Terwijl er nog ik weet niet hoeveel posities in de regering openstaan omdat hij nog niemand heeft voorgedragen. Een travelban die nergens op slaat en niks gaat bijdragen aan de veiligheid en die meermalen aangepast moest worden omdat justitie hem terugfloot. Een klimaatakkoord in de "prullenbak" terwijl meerdere staten, steden en bedrijven hebben aangegeven wel door te gaan met het naleven ervan. Wat een succes zeg. Echt enorm aan het winnen.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_172009894
quote:
15s.gif Op woensdag 28 juni 2017 09:34 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Nou, een benoeming van een rechter er doorheen gekregen. Terwijl er nog ik weet niet hoeveel posities in de regering openstaan omdat hij nog niemand heeft voorgedragen. Een travelban die nergens op slaat en niks gaat bijdragen aan de veiligheid en die meermalen aangepast moest worden omdat justitie hem terugfloot. Een klimaatakkoord in de "prullenbak" terwijl meerdere staten, steden en bedrijven hebben aangegeven wel door te gaan met het naleven ervan. Wat een succes zeg. Echt enorm aan het winnen.
Ja joh, vergelijk dat eens met Obama die de laatste vier jaar niks meer voor elkaar kreeg dan per PO te regeren. Ik lach mij hier een een deuk
pi_172009913
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 09:34 schreef WhiteBeard1965 het volgende:

[..]

Jij weet toch ook hoe Obama de laatste jaren regeerde? Per EO
Obama keek dan ook tegen een meerderheid van republikeinen aan die werkelijk alles tegenhielden wat Obama voorstelde. Net iets anders als een Trump die gewoon overal de meerderheid heeft, dan heb je iets meer mogelijkheden en geldt het 'Dems are OBSTRUCTIONISTS' niet echt lekker. ;)
pi_172009947
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 09:38 schreef archito het volgende:

[..]

Obama keek dan ook tegen een meerderheid van republikeinen aan die werkelijk alles tegenhielden wat Obama voorstelde. Net iets anders als een Trump die gewoon overal de meerderheid heeft, dan heb je iets meer mogelijkheden en geldt het 'Dems are OBSTRUCTIONISTS' niet echt lekker. ;)
Nog een die niet van filibusteren heeft gehoord
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')