abonnement Unibet Coolblue
pi_172007422
Ik ben een 26-jarige man met Asperger en heb nog nooit een vriendin/seks gehad. Dit komt door pech, maar ook dat ik sociaal niet weet en aan kan voelen hoe ik close met iemand moet worden.

Ook ben ik nu erg depressief en eenzaam in het algemeen. Zeer weinig vrienden. Ik ben nog nooit gelukkig geweest, maar de somberheid neemt de laatste jaren steeds meer toe. Toen ik 18, of 20 was kon ik me nog wel voorstellen dat mijn tijd nog wel zou komen. Maar nu ik 26 ben lijkt het of het leven mij voorbij snelt, maar ik het zelf niet leef. Alsof ik op een eilandje sta in het midden van een woest kolkende rivier. Het is een race tegen de klok. Als ik er keihard aan werk, ben ik dan op m'n 35e klaar? Dan is de helft van mijn leven en m'n hele jeugd/jong zijn voorbij.

Ik loop nu bij een psycholoog en bespreek daar ook alles. Maar op zo'n lege avond als dit heb ik denk ik wat bemoedigende woorden nodig, zo lang ze maar wel realistisch zijn. Misschien wat goede verhalen van een kennis van jullie? Of van jezelf?

Stel me gerust vragen als je wil, ik beantwoord ze waarschijnlijk allemaal.

[ Bericht 5% gewijzigd door Samzz op 28-06-2017 07:33:50 ]
The show must go on
pi_172007465
Zoek gewoon iets waar je blij van wordt en richt je daarop. Staar je er niet dood op dat het enige levensgeluk zit in sex en liefde. Dat komt vanzelf wel, en zo niet -wat niet zo is- nog geen man overboord als je verder bezig bent met zaken waar jij je plezier in vindt.

Ik heb geen goede verhalen voor je. Maar loop buiten eens rond en je ziet de meest rare koppeltjes rondlopen. Kweek wat zelfvertrouwen en man up.

En btw, 26... je bent nog niet eens in de buurt van het einde. Nog zo'n 60 jaar om hier iets aan te veranderen dus. Good luck

[ Bericht 9% gewijzigd door Samzz op 28-06-2017 07:34:51 ]
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_172007481
Als je het 4e jaar op rij weer op vakantie bent geweest naar de zelfde camping met je wijf.
En 3 keer de greppel van de tent niet diep genoeg was.

Denk je met smacht terug aan nu!
Ik zwaai naar dieren.
pi_172007513
quote:
14s.gif Op woensdag 28 juni 2017 02:08 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Zoek gewoon iets waar je blij van wordt en richt je daarop. Staar je er niet dood op dat het enige levensgeluk zit in sex en liefde. Dat komt vanzelf wel, en zo niet -wat niet zo is- nog geen man overboord als je verder bezig bent met zaken waar jij je plezier in vindt.

Ik heb geen goede verhalen voor je. Maar loop buiten eens rond en je ziet de meest rare koppeltjes rondlopen. Kweek wat zelfvertrouwen en man up.

En btw, 26... je bent nog niet eens in de buurt van het einde. Nog zo'n 60 jaar om hier iets aan te veranderen dus. Good luck
Zelfvertrouwen zul je ergens uit moeten putten. En faken hou je maar een beperkte tijd vol.

[ Bericht 12% gewijzigd door Samzz op 28-06-2017 07:35:32 ]
The show must go on
pi_172007520
Hoeren bezoeken, is niet zo dat een vriendin kosteloos is ;)
  woensdag 28 juni 2017 @ 02:27:40 #6
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_172007525
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 02:24 schreef Kokoswater het volgende:

[..]

Zelfvertrouwen zul je ergens uit moeten putten. En faken hou je maar een beperkte tijd vol.
Haal je echt uit niets plezier?

Je kan liefde niet dwingen. Er zijn heel veel mensen met weinig geluk in de liefde. Maar een mens bestaat uit heel veel meer dingen: hobby's, passies etc.

Desnoods wordt je zaaddonor.

[ Bericht 6% gewijzigd door Samzz op 28-06-2017 07:36:04 ]
pi_172007526
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 01:57 schreef Kokoswater het volgende:
Maar op zo'n lege avond als dit heb ik denk ik wat bemoedigende woorden nodig
Met een beetje geluk ben je al op de helft.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_172007532
Meer bemoedigende woorden kon ik niet vinden voor dit depri topic. Succes en sterkte ermee.

:@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_172007533
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juni 2017 02:27 schreef Mishu het volgende:

[..]

Haal je echt uit niets plezier?

Je kan liefde niet dwingen. Er zijn heel veel mensen met weinig geluk in de liefde. Maar een mens bestaat uit heel veel meer dingen: hobby's, passies etc.

Desnoods wordt je zaaddonor.
Nee maar sex heeft niet perse met liefde te maken, daar kun je ook voor naar de hoeren. Dat is zelfs nog goedkoper dan een vriendin onderhouden, aangezien die steeds leuke dingen wilt ondernemen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Samzz op 28-06-2017 07:36:29 ]
pi_172007543
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 02:24 schreef Kokoswater het volgende:

[..]

Zelfvertrouwen zul je ergens uit moeten putten. En faken hou je maar een beperkte tijd vol.

Ja dat zeg ik toch. Je moet iets vinden waar je plezier uit haalt. En richt je daarop.

[ Bericht 26% gewijzigd door Samzz op 28-06-2017 07:36:55 ]
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  woensdag 28 juni 2017 @ 02:33:00 #11
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_172007553
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juni 2017 02:29 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Nee maar sex heeft niet perse met liefde te maken, daar kun je ook voor naar de hoeren. Dat is zelfs nog goedkoper dan een vriendin onderhouden, aangezien die steeds leuke dingen wilt ondernemen.
Zonder vriendin wil je waarschijnlijk ook leuke dingen doen lijkt mij ;) Of doen mannen graag stomme dingen/niets :?

Ik vind onderhouden ook vrij raar klinken, de meeste vrouwen in Nederland zijn toch echt financieel zelfstandig.
pi_172007560
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juni 2017 02:33 schreef Mishu het volgende:
Of doen mannen graag stomme dingen/niets :?
Beide. En met regelmaat.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_172007562
Tot volle tevredenheid overigens. En ja ik spreek namens alle mannen.

Geen dank mannen.

:7
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_172007597
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juni 2017 02:27 schreef Mishu het volgende:

[..]

Zelfmoord is waarschijnlijk erg zwaar voor je omgeving. Haal je echt uit niets plezier?

Je kan liefde niet dwingen. Er zijn heel veel mensen met weinig geluk in de liefde. Maar een mens bestaat uit heel veel meer dingen: hobby's, passies etc.

Desnoods wordt je zaaddonor.
Jawel, ik speel heel graag toneel en kan dat ook heel goed. Het is alleen moeilijk om iets te vinden op dit moment. Buiten dat om heb ik geen hobby's.

[ Bericht 39% gewijzigd door Samzz op 28-06-2017 07:37:22 ]
The show must go on
pi_172007628
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 02:40 schreef Kokoswater het volgende:

[..]

Jawel, ik speel heel graag toneel en kan dat ook heel goed. Het is alleen moeilijk om iets te vinden op dit moment. Buiten dat om heb ik geen hobby's.
Ga naar toneelstukken, zoek goed rond, schrijf je overal in, blijf daar lekker mee bezig. Niet bang zijn en gewoon knallen op dat podium.Dat verzet je gedachtes al snel.

[ Bericht 16% gewijzigd door Samzz op 28-06-2017 07:38:10 ]
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_172007635
quote:
14s.gif Op woensdag 28 juni 2017 02:48 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Ga naar toneelstukken, zoek goed rond, schrijf je overal in, blijf daar lekker mee bezig. Niet bang zijn en gewoon knallen op dat podium.Dat verzet je gedachtes al snel.

[..]


Ik hoop dat je gelijk hebt. :) Over het toneel ben ik wel op zoek, maar er is voorlopig in elk geval niets in mijn regio. En als er wel wat is moet je de auditie nog door komen.

[ Bericht 35% gewijzigd door Samzz op 28-06-2017 07:38:32 ]
The show must go on
pi_172007650
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juni 2017 02:33 schreef Mishu het volgende:

[..]

Zonder vriendin wil je waarschijnlijk ook leuke dingen doen lijkt mij ;) Of doen mannen graag stomme dingen/niets :?

Ik vind onderhouden ook vrij raar klinken, de meeste vrouwen in Nederland zijn toch echt financieel zelfstandig.
Natuurlijk, maar met vriendin is leuker of je moet gewone vrienden gaan zoeken. Alleen ik ga liever op vakantie met mijn vriendin, dan met vrienden.

Ja ze zijn financieel zelfstandig: maar het blijven vrouwen, dus die willen van tijd tot tijd een cadeautje. Maar ook natuurlijk uit eten en dan mag de man ja geregeld betalen, dus naar de hoeren is goedkoper.
pi_172007658
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 02:50 schreef Kokoswater het volgende:

[..]

Ik hoop dat je gelijk hebt. :) Over het toneel ben ik wel op zoek, maar er is voorlopig in elk geval niets in mijn regio. En als er wel wat is moet je de auditie nog door komen.
Je bent toch goed zeg je? Dan zijn die audities een eitje natuurlijk! En kijk ook gewoon eens iets verder buiten je regio anders. Je hoeft ook niet in dezelfde bubbel te blijven zitten als waar je nu hangt. Kijk eens over het spreekwoordelijke muurtje van de buurtjes heen. Durf te wedden dat er in elke grote stad meer dan genoeg toneelstukken te vinden zijn waarvoor je je in kan schrijven.
Of kijk eens naar een opleiding hiervoor, ofzo. 26 man, hele leven nog voor je. Een schop onder die reet heb je nodig. Geen zelfmoord.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_172007685
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juni 2017 02:53 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Natuurlijk, maar met vriendin is leuker of je moet gewone vrienden gaan zoeken. Alleen ik ga liever op vakantie met mijn vriendin, dan met vrienden.

Ja ze zijn financieel zelfstandig: maar het blijven vrouwen, dus die willen van tijd tot tijd een cadeautje. Maar ook natuurlijk uit eten en dan mag de man ja geregeld betalen, dus naar de hoeren is goedkoper.
Voor dat cadeautje en dat etentje krijg je alleen wel veel meer terug dan een kwartiertje op je rug liggen natuurlijk. Als je geen pech hebt tenminste.. :+
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_172007696
quote:
14s.gif Op woensdag 28 juni 2017 03:00 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Voor dat cadeautje en dat etentje krijg je alleen wel veel meer terug dan een kwartiertje op je rug liggen natuurlijk. Als je geen pech hebt tenminste.. :+
Dat valt vaak vies tegen hoor, ga maar eens na hoe weinig sex Mensen hebben die zo tegen de 30 zijn.
pi_172007724
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juni 2017 03:06 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Dat valt vaak vies tegen hoor, ga maar eens na hoe weinig sex Mensen hebben die zo tegen de 30 zijn.
Gelukkig heb ik nog zo'n 5 jaartjes te gaan dan.. -O-
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_172007743
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juni 2017 03:06 schreef Diqiu-Long het volgende:
ga maar eens na hoe weinig sex Mensen hebben die zo tegen de 30 zijn.
Lol wat
  woensdag 28 juni 2017 @ 07:45:24 #23
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_172008208
Ik heb de gedachten over zelfmoord en de gedachtengangen erachter e.d. weggehaald. Dat soort dingen heeft geen plek op FOK!, het spijt me TS.

Hopelijk heb je wat aan de gegeven tips en helpt je therapeut je uit je dal. Succes.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  woensdag 28 juni 2017 @ 08:01:49 #24
451005 Grems
Clown World
pi_172008349
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juni 2017 02:33 schreef Mishu het volgende:

[..]

Zonder vriendin wil je waarschijnlijk ook leuke dingen doen lijkt mij ;) Of doen mannen graag stomme dingen/niets :?

Ik vind onderhouden ook vrij raar klinken, de meeste vrouwen in Nederland zijn toch echt financieel zelfstandig.
Dat zeggen ze graag ja :')
  woensdag 28 juni 2017 @ 08:03:00 #25
451005 Grems
Clown World
pi_172008365
quote:
14s.gif Op woensdag 28 juni 2017 02:08 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Zoek gewoon iets waar je blij van wordt en richt je daarop. Staar je er niet dood op dat het enige levensgeluk zit in sex en liefde. Dat komt vanzelf wel, en zo niet -wat niet zo is- nog geen man overboord als je verder bezig bent met zaken waar jij je plezier in vindt.

Ik heb geen goede verhalen voor je. Maar loop buiten eens rond en je ziet de meest rare koppeltjes rondlopen. Kweek wat zelfvertrouwen en man up.

En btw, 26... je bent nog niet eens in de buurt van het einde. Nog zo'n 60 jaar om hier iets aan te veranderen dus. Good luck
Alle zaaddodende cliche's in één post :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')