abonnement Unibet Coolblue
pi_172006101
Smileys zijn satanisch. Vooral deze 2 smileys: }) :(
God heeft een verbod ingesteld op idolen en bewegende plaatjes. Hoe kan het dan dat smileys zijn toegestaan in een streng christelijk land als Nederland? Vooral de satanische smileys zoals de 2 die ik al liet zien zijn ernstig in overtreding met de wette van God. Er zijn nog wel een aantal smileys te vinden die satanisch zijn. Ze zien er demonisch en bezeten uit. Ik vind het schandalig dat dit kan in Nederland.

Deze smiley _O_ is ook erg. Je mag van God geen mensen of objecten aanbidden, alleen hem. Hij is degene die je moet aanbidden! Hij heeft je gemaakt en hij is al je eer waard. Die tijdelijke objecten en demonische mensen zijn niks waard vergeleken met God. God is alles!

Als je God niet aanbidt ga je naar de hel! Geloof in Jezus en geloof dat hij voor onze zonden is gestorven aan het kruis. Als je dat niet doet ga je naar de hel! In de hel is vuur en vuur heeft vlammen. De hel is erg. Als je in Jezus gelooft en hem vraagt in je te komen en je zonden te vergeven ga je naar de hemel! De hemel is fantastisch, de hemel is goed! De hemel is genieten!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sommige mensen zeggen wel: In de hemel is er geen bier, daarom drinken wij het hier. Maar dat vind ik schandalig. Bier is plas van de duivel. In de hemel is er geen duivel en hij kan daar ook niet plassen. Daarom is er geen bier in de hemel. In de hemel is alles wat God goed vindt. Hij heeft voor mensen bepaald wat goed is. Dat kun jij als onnozele mens niet doen. God bepaald wat mensen leuk vinden en wat ze moeten doen. Hij bepaald wat er in de hemel is. De hemel is niet je droomwereld waar alles kan en mag, het is veel beter dan dat. God bepaald! God schaft! Als God zegt dat jij aan het werk moet in de hemel dan gaat dat gebeuren. Als hij zegt dat je waardeloos bent en geen rechten hebt dan is dat zo en dan moet je niet in opstand tegen hem komen.


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 28-06-2017 00:14:19 ]
pi_172006273
Dankjewel voor je leuke topic
Puntjes.
  woensdag 28 juni 2017 @ 00:21:03 #3
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_172006412
Wow dit is zo ontzettend waar! Ik ga nooit meer smileys gebruiken. Dank je voor de attendering.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_172006428
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 00:15 schreef Pg_up het volgende:
Dankjewel voor je leuke topic
Het helpt wel als je je verveelt of zo. Dat ik niet grappig ben wist ik al ;(
pi_172006820
Moeten zij weten
pi_172007186
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 00:09 schreef Firewarrior het volgende:
Je mag van God geen mensen of objecten aanbidden, alleen hem. Hij is degene die je moet aanbidden!
Dan had die godvergete klaploper toch echt wat beter zn best moeten doen. }:|

Hij verdient het niet om aanbeden te worden. Kijk eens wat voor een teringzooi het is in de wereld. Ziekte, honger, oorlogen, aanslagen, natuurrampen, de hele wereld staat in brand.

Als die charlatan iets zou verdienen dan is het godverdomme een flinke beuk voor zn kop. Me dunkt.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_172007195
quote:
13s.gif Op woensdag 28 juni 2017 01:20 schreef Geralt het volgende:

[..]

Dan had die godvergete klaploper toch echt wat beter zn best moeten doen. }:|

Hij verdient het niet om aanbeden te worden. Kijk eens wat voor een teringzooi het is in de wereld. Ziekte, honger, oorlogen, aanslagen, natuurrampen, de hele wereld staat in brand.

Als die charlatan iets zou verdienen dan is het godverdomme een flinke beuk voor zn kop. Me dunkt.
Zij
You know, you come from nothing
you're going back to nothing
what have you lost? Nothing!
pi_172007213
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 01:21 schreef Impressme het volgende:

[..]

Zij
Ow god. Weer een feminist hier hoor. Dat god een vrouw is. Als die lul al bestond dan was het zeker geen vrouw.

Ga anders even lekker een band van je auto wisselen. Met je feminisme en emancipatie. Ophoeren. Godverdomme.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_172007250
quote:
14s.gif Op woensdag 28 juni 2017 01:23 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ow god. Weer een feminist hier hoor. Dat god een vrouw is. Als die lul al bestond dan was het zeker geen vrouw.

Ga anders even lekker een band van je auto wisselen. Met je feminisme en emancipatie. Ophoeren. Godverdomme.
Wie kan er beter een drama van maken dan een vrouw? God is een vrouw, 100% zeker.
You know, you come from nothing
you're going back to nothing
what have you lost? Nothing!
pi_172007476
quote:
13s.gif Op woensdag 28 juni 2017 01:20 schreef Geralt het volgende:

[..]

Dan had die godvergete klaploper toch echt wat beter zn best moeten doen. }:|

Hij verdient het niet om aanbeden te worden. Kijk eens wat voor een teringzooi het is in de wereld. Ziekte, honger, oorlogen, aanslagen, natuurrampen, de hele wereld staat in brand.

Als die charlatan iets zou verdienen dan is het godverdomme een flinke beuk voor zn kop. Me dunkt.
Correct. Dat is precies wat ik wou zeggen, dit topic was dan ook ironisch bedoeld.
pi_172007483
quote:
13s.gif Op woensdag 28 juni 2017 01:20 schreef Geralt het volgende:

[..]

Dan had die godvergete klaploper toch echt wat beter zn best moeten doen. }:|

Hij verdient het niet om aanbeden te worden. Kijk eens wat voor een teringzooi het is in de wereld. Ziekte, honger, oorlogen, aanslagen, natuurrampen, de hele wereld staat in brand.

Als die charlatan iets zou verdienen dan is het godverdomme een flinke beuk voor zn kop. Me dunkt.
quote:
14s.gif Op woensdag 28 juni 2017 01:23 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ow god. Weer een feminist hier hoor. Dat god een vrouw is. Als die lul al bestond dan was het zeker geen vrouw.

Ga anders even lekker een band van je auto wisselen. Met je feminisme en emancipatie. Ophoeren. Godverdomme.
Deze man _O_ _O_ _O_

Dat er meer mensen zijn die zoals ik denken had ik niet verwacht. Geralt verdient nog meer aanbidding dan die charlatan die zichzelf god noemt. Ik hoop echt dat je opmerkingen niet ironisch zijn bedoelt. En dit meen ik serieus, dit is geen ONZ.
pi_172007485
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 02:13 schreef Firewarrior het volgende:
Ik hoop echt dat je opmerkingen niet ironisch zijn bedoelt.
Nope.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_172007486
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 02:13 schreef Firewarrior het volgende:
En dit meen ik serieus
Ik ook :7
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_172007487
quote:
7s.gif Op woensdag 28 juni 2017 02:13 schreef Geralt het volgende:

[..]

Nope.
Mooi. Dan zijn er toch nog mensen die snappen hoe de boel in elkaar zit.
pi_172007491
quote:
14s.gif Op woensdag 28 juni 2017 02:13 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik ook :7
Ik vroeg me eigenlijk af wat die smiley ( :7 ) precies betekend. Is dat zoiets als deze smiley? 8-)

Ik heb het nooit gevraagd en op andere plekken bestaat die smiley niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-06-2017 02:14:57 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')