abonnement Unibet Coolblue
pi_172005712
Nou dag Cos, welterusten. Dit werkt niet, zonder geluid
  User die het meest in raadselen spreekt dinsdag 27 juni 2017 @ 23:54:34 #52
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_172005747
an het zingen

  User die het meest in raadselen spreekt dinsdag 27 juni 2017 @ 23:55:17 #53
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_172005764
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 23:53 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Nou dag Cos, welterusten. Dit werkt niet, zonder geluid
:W
pi_172005802
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 23:46 schreef mario390 het volgende:

[..]

geluid uit, maar de bewoners hooren haar zeker
Tenzij ze aan het lip syncen is :)
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 27 juni 2017 @ 23:58:09 #55
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_172005827
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 23:43 schreef vuurvliegje5258 het volgende:

[..]

Ja gewiekst tot en met en nog steeds, hij kletst zich er almaar uit...IK verdien hier jullie vreten!
Maar dat laten ze toch ook gebeuren? Niemand heeft nog enig inzicht van wat er is gebeurd ten tijde van toen Boyd er nog was...duizenden gingen er doorheen...En er is niks terug te vinden om iets te bewijzen. Ik vind Jessie een kei..hoe die dat doet...Griezelig gewoon

Ik schreef enkele weken geleden hier over die BTW en toen vielen er mensen over me heen, ik had er geen sjoege van...Je ziet het...
Een kei in wat? Mensen kleineren en continu voor lul proberen te zetten?
De groep mee krijgen door zijn gestook en vette bek , of er voor zorgen dat mensen niet hun mond meer open durven trekken?

Want sorry hoor , dit is echt niet normaal , mensen op alles afrekenen , dag in dag uit, ,mensen niet de ruimte geven om hun verhaal te doen maar meteen ff laten weten dat hij daar alles bepaald
Jessie heeft het te hoog in zijn bol gekregen, het is bijna triest hoe iemand alles continu bepaald , in handen houdt, geen ruimte geeft en alleen maar negatief is over anderen .
En logisch dat mensen niet weten wat ze moeten doen, de meesten kunnen de mensen waar ze bij wijze van naast slapen al niet vertrouwen ,Je wil niet mensen tegen je krijgen, en zeker niet als je continu wordt tegengewerkt door dit trieste setje
Ik kan me wel voorstellen dat door dit misselijke gedrag mensen niet eens precies door hebben hoe het echt zit. De meesten zijn ook te dom om te snappen waar Bil en Jessie mee bezig zijn en een paar worden dag in dag uit afgezeken en gekleineerd.
Toffe peer die Jessie
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 28 juni 2017 @ 00:00:06 #56
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_172005872
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 23:48 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Regie kan het geluid aan?
Misschien moet je het liever vragen :Y)
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  User die het meest in raadselen spreekt woensdag 28 juni 2017 @ 00:00:37 #57
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_172005880
quote:
99s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 23:57 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Tenzij ze aan het lip syncen is :)
denk je zij makt überhaupt geen geluid?
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 28 juni 2017 @ 00:01:02 #58
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_172005889
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 00:00 schreef mario390 het volgende:

[..]

denk je zij makt überhaupt geen geluid?
Er is nu geen geluid :P
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  User die het meest in raadselen spreekt woensdag 28 juni 2017 @ 00:02:18 #59
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_172005917
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 00:01 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Er is nu geen geluid :P
ja dat we niks hooren weet ik,maar of de bewoners haar zingen hooren
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 28 juni 2017 @ 00:02:58 #60
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_172005942
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_172006006
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 23:43 schreef vuurvliegje5258 het volgende:

[..]

Ja gewiekst tot en met en nog steeds, hij kletst zich er almaar uit...IK verdien hier jullie vreten!
Maar dat laten ze toch ook gebeuren? Niemand heeft nog enig inzicht van wat er is gebeurd ten tijde van toen Boyd er nog was...duizenden gingen er doorheen...En er is niks terug te vinden om iets te bewijzen. Ik vind Jessie een kei..hoe die dat doet...Griezelig gewoon

Ik schreef enkele weken geleden hier over die BTW en toen vielen er mensen over me heen, ik had er geen sjoege van...Je ziet het...
Btw kan gewoon betaald worden als er 15 man werken. Met toen 16.000 euro in de kas. Hoeveel man werken er daar zeg ongeveer 20 uur per week. Niemand. Dat hij eraan kwam wist iedereen maar ja gewoon blijven zitten op hun reet en maar uitgeven.
  woensdag 28 juni 2017 @ 00:06:19 #62
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_172006027
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 23:43 schreef vuurvliegje5258 het volgende:

[..]

Ja gewiekst tot en met en nog steeds, hij kletst zich er almaar uit...IK verdien hier jullie vreten!
Maar dat laten ze toch ook gebeuren? Niemand heeft nog enig inzicht van wat er is gebeurd ten tijde van toen Boyd er nog was...duizenden gingen er doorheen...En er is niks terug te vinden om iets te bewijzen. Ik vind Jessie een kei..hoe die dat doet...Griezelig gewoon

Ik schreef enkele weken geleden hier over die BTW en toen vielen er mensen over me heen, ik had er geen sjoege van...Je ziet het...
Klopt, ben ook regelmatig weggehoond omdat ik iets durfde te zeggen over de ondernemingsgeest van Jessie, de guru voor sommigen. Ik vond altijd al zijn werkwijze ondoorzichtig en hij bepaalde hoe dingen gingen. Tsja, dan ben je al verkeerd bezig. Tevens boekte hij alles zelf, totaal geen feedback, want hij was te vertrouwen. O-) Goochelen met bedragen/posten/omzet/winsten etc. en iedereen slikt het voor zoete koek. De enkeling die vragen stelde, kon wel verder inpakken, want die werd dan flink in de tang genomen en belachelijk gemaakt.
Het verloop kennen we.

Hji probeert nu alles goed te praten, en niemand lult hem klem. Ja, Jeroen is niet van hem onder de indruk en wil dan wel tegengas geven, maar dan snapt hij er niets van bla bla bla.

Hij kletst overal overheen. Vandaag ook weer toen hem voorgehouden werd dat er over het eerste kwartaal de btw apart gezet had moeten worden. Zijn antwoord: Er was (?) geld, dus daar kon het gemakkelijk van betaald worden. Maar dat was de vraag niet, de vraag was, waarom is het niet opzij gezet. Er werd gedaan alsof wat er op dat moment was, vrij geld was.

Nog een voorbeeld: Jessie zegt dan niemand de financien wilde doen. Ja, duh, hij heeft het bijltje erbij neergegooid en die situatie (bewust) laten ontstaan. Eerst zegt hij dat daarom Billy het is gaan doen. Later, was Billy geen boekhouder maar die is het gaan doen en je kunt haar dan niet kwalijknemen dat ze fouten gemaakt heeft. Nou Jessie 1. jij wist dat vantevoren, 2. jijj hebt haar niet ingewerkt, 3. jij hebt haar niet gecontroleerd. Dus nu je handen in onschuld wassen, dat slaat als een tang op een varken.

Maar nu wel kritiek hebben op Rene en Cemal (vooral Rene).
Ook die zijn niet naar behoren wegwijsgemaakt in de jungle dat pyramideburo Jessie heette. Natuurlijk deed hij dat niet, want dat zou slapende honden wakker maken zijn.
Tot voor kort kwam hij gemakkelijk weg met zijn " Boyd en ik hebben in het eerste kwartaal (of er is in het eerste kwartaal) meer verdiend dan in het hele vorige jaar.
Ik betwijfel dat.

Maar goed, ik kan doorgaan..... maar het is al laat.
Jammer dat ze zich een rad voor ogen laten draaien daar.

[ Bericht 0% gewijzigd door ThunderBitch op 28-06-2017 00:18:08 ]
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_172006030
Gister duidelijk gehoord en gezien de afspraak tussen Bil en chemalke, we faken gewoon een crisis, en kijk eens aan . iemand hier een tape ofzo?
pi_172006094
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 00:06 schreef Silves het volgende:
Gister duidelijk gehoord en gezien de afspraak tussen Bil en chemalke, we faken gewoon een crisis, en kijk eens aan . iemand hier een tape ofzo?
Een tape?
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
pi_172006115
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 23:58 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Een kei in wat? Mensen kleineren en continu voor lul proberen te zetten?
De groep mee krijgen door zijn gestook en vette bek , of er voor zorgen dat mensen niet hun mond meer open durven trekken?

Want sorry hoor , dit is echt niet normaal , mensen op alles afrekenen , dag in dag uit, ,mensen niet de ruimte geven om hun verhaal te doen maar meteen ff laten weten dat hij daar alles bepaald
Jessie heeft het te hoog in zijn bol gekregen, het is bijna triest hoe iemand alles continu bepaald , in handen houdt, geen ruimte geeft en alleen maar negatief is over anderen .
En logisch dat mensen niet weten wat ze moeten doen, de meesten kunnen de mensen waar ze bij wijze van naast slapen al niet vertrouwen ,Je wil niet mensen tegen je krijgen, en zeker niet als je continu wordt tegengewerkt door dit trieste setje
Ik kan me wel voorstellen dat door dit misselijke gedrag mensen niet eens precies door hebben hoe het echt zit. De meesten zijn ook te dom om te snappen waar Bil en Jessie mee bezig zijn en een paar worden dag in dag uit afgezeken en gekleineerd.
Toffe peer die Jessie
Maak je niet druk, ze worden allemaal gestuurd, ze hebben allemaal een "rol" poppenkast
pi_172006132
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 00:10 schreef jovencita01 het volgende:

[..]

Maak je niet druk, ze worden allemaal gestuurd, ze hebben allemaal een "rol" poppenkast
Ik hoef niet eens naar je user naam te kijken om te weten wie dit zegt :D
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
  woensdag 28 juni 2017 @ 00:11:52 #67
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_172006163
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juni 2017 00:05 schreef Koesjes het volgende:

[..]

Btw kan gewoon betaald worden als er 15 man werken. Met toen 16.000 euro in de kas. Hoeveel man werken er daar zeg ongeveer 20 uur per week. Niemand. Dat hij eraan kwam wist iedereen maar ja gewoon blijven zitten op hun reet en maar uitgeven.
Ja, zo lust ik nog wel een paar. Zelfs een flinke portie in eigen zak steken en de anderen voor de btw op te laten draaien, die die winst niet hebben opgestreken.
Ik vraag me ook af hoeveel spullen die teruggestuurd zijn, ook daadwerkelijk afgetrokken is van de winsten. En zo is er zoveel schimmigheid.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  woensdag 28 juni 2017 @ 00:12:41 #68
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_172006183
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 00:10 schreef jovencita01 het volgende:

[..]

Maak je niet druk, ze worden allemaal gestuurd, ze hebben allemaal een "rol" poppenkast
In dat kader schrijf ik het ook, want anders hoef ik niet eens te kijken als ik geen gedachten zou hebben bij wat ik zie en wat me voorgeschoteld wordt. ;)
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_172006207
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 00:11 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ja, zo lust ik nog wel een paar. Zelfs een flinke portie in eigen zak steken en de anderen voor de btw op te laten draaien, die die winst niet hebben opgestreken.
Ik vraag me ook af hoeveel spullen die teruggestuurd zijn, ook daadwerkelijk afgetrokken is van de winsten. En zo is er zoveel schimmigheid.
Geld cash opnemen via de plus zodat niemand hen kon controleren en ze zelf voldoende geld hadden als het fout zou gaan
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
  woensdag 28 juni 2017 @ 00:13:31 #70
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_172006212
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 00:06 schreef Silves het volgende:
Gister duidelijk gehoord en gezien de afspraak tussen Bil en chemalke, we faken gewoon een crisis, en kijk eens aan . iemand hier een tape ofzo?
O, niet gehoord. Maar daar moet Rene dan toch ook wat van afweten?
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  woensdag 28 juni 2017 @ 00:13:47 #71
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_172006219
quote:
99s.gif Op woensdag 28 juni 2017 00:13 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Geld cash opnemen via de plus zodat niemand hen kon controleren en ze zelf voldoende geld hadden als het fout zou gaan
Ook zoiets. :Y
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
*********************************************************************
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  woensdag 28 juni 2017 @ 00:14:41 #72
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_172006241
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 00:06 schreef Silves het volgende:
Gister duidelijk gehoord en gezien de afspraak tussen Bil en chemalke, we faken gewoon een crisis, en kijk eens aan . iemand hier een tape ofzo?
Hoe laat was dat?
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_172006266
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 00:11 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ja, zo lust ik nog wel een paar. Zelfs een flinke portie in eigen zak steken en de anderen voor de btw op te laten draaien, die die winst niet hebben opgestreken.
Ik vraag me ook af hoeveel spullen die teruggestuurd zijn, ook daadwerkelijk afgetrokken is van de winsten. En zo is er zoveel schimmigheid.
Hij heeft niemand verboden ook ondernemer te worden. Ik wil weleens concreet bewijs zien van al die oplichting. Na maanden nog steeds niks alleen maar aannames.
pi_172006285
quote:
99s.gif Op woensdag 28 juni 2017 00:13 schreef Zeyina het volgende:

[..]

Geld cash opnemen via de plus zodat niemand hen kon controleren en ze zelf voldoende geld hadden als het fout zou gaan
Dat is toch niet verboden. Niemand is nu toch ook zn zakgeld kwijt.
pi_172006352
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juni 2017 00:15 schreef Koesjes het volgende:

[..]

Hij heeft niemand verboden ook ondernemer te worden. Ik wil weleens concreet bewijs zien van al die oplichting. Na maanden nog steeds niks alleen maar aannames.
Rene noemt geregeld dingen waarvan ik denk, dat dat klopt, maar helaas laat hij zich onder tafel lullen met smoesjes door Jessie. Zo jammer dat hij de confrontatie niet aangaat.
Vanmiddag hoorde ik ook dat er voor het penthouse nog eens ¤ 3000,- extra is besteed. Wat Jessie gewoon gedaan heeft zonder overleg met wie dan ook.
Alleen dat al.
Dan kun je lullen wat je wilt dat Jessie eerlijk is, maar dan kijk je toch wel erg gekleurd naar de streams
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')