abonnement Unibet Coolblue
pi_172001078
How to?

Ik kan wel wat dingen vinden op het interweb, maar geen concrete dingen, en anders zijn ze gedateerd.

Hebben mensen er hier ervaring mee? :) Volgens mij moet je eerst je eigen club oprichten, denk ik? Werkt dat hetzelfde bij zaalvoetbal als bij normaal voetbal? Is dat eenzelfde soort club? Als we later besluiten ooit over te stappen van normaal voetbal naar zaalvoetbal :@

Ik kwam wel hier een stappenplan tegen voor het oprichten van een club, maar geen idee hoe het daarna in zijn gang gaat? Hoe kom ik met die club (en dus mijn team) in een competitie terecht? En dan nog geldt of dit hetzelfde is als een zaalvoetbalclub

Allemaal zo onduidelijk ;( Hoop dat iemand hier iets weet :Y

Thanks ^O^
  dinsdag 27 juni 2017 @ 21:16:53 #2
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_172001248
quote:
Thanks

Tering wat een gedoe wel

Is er niet een makkelijkere manier om deel te nemen aan een competitie met een vriendenteam?
  dinsdag 27 juni 2017 @ 21:23:26 #4
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_172001375
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 21:19 schreef ikbenrond het volgende:

[..]

Thanks

Tering wat een gedoe wel

Is er niet een makkelijkere manier om deel te nemen aan een competitie met een vriendenteam?
Gewoon een eigen competitie oprichten.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  dinsdag 27 juni 2017 @ 21:27:36 #5
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_172001533
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 21:19 schreef ikbenrond het volgende:

[..]

Thanks

Tering wat een gedoe wel

Is er niet een makkelijkere manier om deel te nemen aan een competitie met een vriendenteam?
Een club die niet meer bestaat maar wel een kvk nummer heeft overnemen incl statuten. Of gewoon onder naam van andere club meedoen
  Moderator dinsdag 27 juni 2017 @ 21:29:09 #6
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_172001594
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 21:27 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Een club die niet meer bestaat maar wel een kvk nummer heeft overnemen incl statuten. Of gewoon onder naam van andere club meedoen
Dat laatste gebeurt nog wel regelmatig geloof ik. Lijkt me ook best dat er clubs zijn die wel een team willen verwelkomen
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  dinsdag 27 juni 2017 @ 21:30:14 #7
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_172001633
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 21:29 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Dat laatste gebeurt nog wel regelmatig geloof ik. Lijkt me ook best dat er clubs zijn die wel een team willen verwelkomen
Zeker. Meeste sporthallen hebben vaak wel een soort thuisclub. Kan je vast wel terecht
  dinsdag 27 juni 2017 @ 22:09:08 #8
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_172002937
Vaak kan je bij een amateurclub die zich vooral richt op gras ook wel terecht om een zaalteam op te richten als ze die al hebben.

Zou eens kijken in jouw regio welke clubs er meedoen.

Je hebt ook nog een bedrijfscompetitie, dan zou je het aan je baas moeten vragen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_172003172
Ja. Deden wij via de nzvb voir omgeving Eindhoven. Weet niet meer precies hoe het ging, maar genoeg vrienden vinden, sponsortje vinden (opvallend vaak de naam van je team), formuliertje opsturen en contributie gaan betalen.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  woensdag 28 juni 2017 @ 13:22:04 #10
423584 begaaierd
Ik Begaai, Hij Begaait, Wij...
pi_172015294
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 22:17 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ja. Deden wij via de nzvb voir omgeving Eindhoven. Weet niet meer precies hoe het ging, maar genoeg vrienden vinden, sponsortje vinden (opvallend vaak de naam van je team), formuliertje opsturen en contributie gaan betalen.
Dit dus.

Altijd voor KNVB gespeeld bij vereniging. Maar te veel verplichtingen e.d. Sinds vorig jaar spelend bij NZVB. Niveau ligt er een stuk lager maar mag de pret niet drukken :)
pi_172015489
Je bent veel beter af om gewoon bij een club aan te sluiten als vriendenteam. Doen wij ook.
pi_172018048
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 13:30 schreef Brammess het volgende:
Je bent veel beter af om gewoon bij een club aan te sluiten als vriendenteam. Doen wij ook.
:Y
Clubs hebben daar vaak wel oren naar.
pi_172029228
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 13:22 schreef begaaierd het volgende:

[..]

Dit dus.

Altijd voor KNVB gespeeld bij vereniging. Maar te veel verplichtingen e.d. Sinds vorig jaar spelend bij NZVB. Niveau ligt er een stuk lager maar mag de pret niet drukken :)
NZVB is natuurlijk wel alleen in de omgeving Eindhoven, ik weet niet of ze ergens anders iets vergelijkbaars hebben. Maar is in ieder geval een stuk goedkoper dan KNVB en je hebt volgens mij ook geen KvK nummer nodig of zo.
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
pi_172046070
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 21:19 schreef ikbenrond het volgende:

[..]

Thanks

Tering wat een gedoe wel

Is er niet een makkelijkere manier om deel te nemen aan een competitie met een vriendenteam?
Ik zou bij een regionale bond gaan kijken, is vaak minder administratie en ook nog goedkoper.
BFF met GGMM
pi_172046650
ja kan gewoon deelnemen aan een bond in de buurt, wij hebben ook een vriendenteam in de zaal.
pi_172056342
Ik ken wat Marokkanen waarmee je zo een hele competitie kan oprichten.
pi_172056406
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 21:15 schreef ikbenrond het volgende:
How to?

Ik kan wel wat dingen vinden op het interweb, maar geen concrete dingen, en anders zijn ze gedateerd.

Hebben mensen er hier ervaring mee? :) Volgens mij moet je eerst je eigen club oprichten, denk ik? Werkt dat hetzelfde bij zaalvoetbal als bij normaal voetbal? Is dat eenzelfde soort club? Als we later besluiten ooit over te stappen van normaal voetbal naar zaalvoetbal :@

Ik kwam wel hier een stappenplan tegen voor het oprichten van een club, maar geen idee hoe het daarna in zijn gang gaat? Hoe kom ik met die club (en dus mijn team) in een competitie terecht? En dan nog geldt of dit hetzelfde is als een zaalvoetbalclub

Allemaal zo onduidelijk ;( Hoop dat iemand hier iets weet :Y

Thanks ^O^
Ja weet dat er minimaal 6-7 spelers nodig zijn he
Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')