abonnement Unibet Coolblue
pi_171999654
Ik was dus in KLB SC. Toen werd ik getriggerd door een reactie van een paar users die een discussie over Hitler en de nazi's wilden voeren.

Toen ik zei dat het mogelijk is dat de tweede wereld oorlog nooit plaats heeft gevonden en dat Hitler mogelijk nooit heeft bestaan kreeg ik haast mentale bommen over me heen.

Ter verduidelijking: Wat ik postte was slechts ik een theorie. Ik ontken niet dat de holocaust plaats heeft gevonden. Ik ontken ook niet dat de tweede wereld oorlog heeft plaatsgevonden en ik claim niet dat alles de schuld is van de joden. Ik heb ook niks tegen joden en moslims, tenzij ze uit zijn op wereldmacht. En dat laatste vrees ik in dit geval wel. En dat is een serieuzer probleem dan iemand die een vraag stelt over een gebeurtenis waarvan iedereen aanneemt dat het gebeurt is.

Klacht: Vrijheid van meningsuiting geldt in Nederland alleen als het goedgekeurd is door de raad van SJW's.
Subklacht: Mensen denken dat je dingen schrijft die er niet staan.
Subklacht 2: Antisemitische is zogenaamd erger dan antichristendom en islamofobie. Antichristendom wordt van deze 3 wel het meest genegeerd.

Subklacht 3 was ik even vergeten. Misschien dat ik het me later weer herinner.

Verduidelijking 2: Eigenlijk is dit net zoiets als je afvragen of God wel echt bestaat of niet, maar dan met de tweede wereldoorlog. Agnosten geloven dat God misschien bestaat maar weten het niet zeker. Ik geloof dat de tweede wereldoorlog (zoals het in de geschiedenisboeken staat of überhaupt, dat weet ik niet precies) mogelijk plaats heeft gevonden, maar dat weet ik niet zeker. Aangezien ik toen der tijd nog niet geboren was kan ik ook niet zeker weten of het gebeurt is. En ik heb Hitler nooit ontmoet, dus hoe kan ik dan weten of hij heeft bestaan? Eigenlijk was ik niet eens van plan om een discussie te voeren over of de tweede wereldoorlog plaats heeft gevonden of niet.
  dinsdag 27 juni 2017 @ 20:39:53 #2
468509 _--_
In varietate concordia
pi_171999686
ontkennen van holocaust is strafbaar.

volgende.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_171999700
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 20:39 schreef _--_ het volgende:
ontkennen van holocaust is strafbaar.

volgende.
Ik heb het dan ook niet ontkent maar alleen in twijfel getrokken.
  dinsdag 27 juni 2017 @ 20:40:21 #4
468509 _--_
In varietate concordia
pi_171999708
En inderdaad. ik vind het ook nergens op slaan dat wanneer je het woord jood gebruikt dat je wordt aangevallen.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_171999751
Zag het woord sjw in je tekst dus terechte klacht.
Radar.
  dinsdag 27 juni 2017 @ 20:41:50 #6
468509 _--_
In varietate concordia
pi_171999772
lolocaust :')
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_171999845
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 20:39 schreef _--_ het volgende:
ontkennen van holocaust is strafbaar.

volgende.
Belachelijk toch.
Is er een goede reden te verzinnen waarom dit wel strafbaar zou zijn en het ontkennen van bijv. god of allah niet strafbaar is?
pi_171999850
Yolocaust
Radar.
pi_171999882
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 20:43 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Belachelijk toch.
Is er een goede reden te verzinnen waarom dit wel strafbaar zou zijn en het ontkennen van bijv. god of allah niet strafbaar is?
Genoeg landen waar Allah ontkennen je de kop kost.
Radar.
pi_171999940
Dit topic gaat 'm natuurlijk niet worden, dat snap je zelf ook wel, naast dat je klachten over KLB gewoon bespreekbaar kan maken in het feedback-topic.

Verder doen we ook niet aan sub-sub-sub-klachten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')