abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_171994505
gvd ik zit in openbare ruimte en moet nodig rufte en het zijn geen kleine ;( Een grote sensatis is het meerdere achtsr elkaar
Help wat moet ik doen
Wc is er maar ks druk enzo daar dus iedereen gaat naar mijn wc kamertje kijken als ee keihard geluid uit komt


Xxxx

Klacht: niet kunnen ruften
-.-.-
pi_171994558
nog klaht ervij WAAROM THE FACK IS HET ALTIJD BIJ DE VROUWENWC'S ZO TERIN DRUK EN BIJ DIE KUTHOEREN NIET?!?!??!?!?!?!.
-.-.-
pi_171994579
BBBBBBBBBRRRRRRRRRRRAAAAAAAAAAAPPPPPPPPPPPPPPPPP
snnnnniiiiiiffffffffffff...oh yes my dear....sssnnnnnnnnnnnniiiiiiiiffffffff....quite pungent indeed...is that....dare I say....sssssssnniff...eggs I smell?......sniff sniff....hmmm...yes...quite so my darling....sniff....quite pungent eggs yes very much so .....ssssssssssssssnnnnnnnnnnnnnnniiiiiiiffffff....ah yes...and also....a hint of....sniff....cheese.....quite wet my dear....sniff...but of yes...this will do nicely....sniff.....please my dear....another if you please....nice a big now....
BBBBBBRRRRRRRAAAAAAAPPPPPPPFFFFFFFFLLLLLLLLLPPPPPPPPPFFFFFF
Oh yes...very good!....very sloppy and wet my dear....hmmmmm...is that a drop of nugget I see on the rim?...hmmmm.....let me.....let me just have a little taste before the sniff my darling.......hmmmmm....hmm..yes....that is a delicate bit of chocolate my dear....ah yes....let me guess...curry for dinner?....oh quite right I am....aren't I?....ok....time for sniff.....sssssnnnnnnniiiiiiiiffffffff.....hmmm...hhhmmmmm I see...yes....yes indeed as well curry......hmmm....that fragrance is quite noticeable....yes.....onion and garlic chutney I take it my dear?.....hmmmmm....yes quite.....
BBBBBBRRRRRRRRPPPPPPFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFTTTTTTTTTTT
Oh I was not expecting that…that little gust my dear….you caught me off guard…yes…so gentle it was though…hmmmm…let me taste this little one…just one small sniff…..sniff…ah….ssssssnnnnnniiiiiffffffffffff…and yet…so strong…yes…the odor….sniff sniff…hmmm….is that….sniff….hmmm….I can almost taste it my dear…..yes….just…sniff….a little whiff more if you please…..ssssssnnnnnniiiiiffffffffff…ah yes I have it now….yes quite….hhhhmmmm…delectable my dear…..quite exquisite yes…..I dare say…sniff….the most pungent one yet my dear….ssssnnnnniiiifffffffffffffffffffffff….yes….
pi_171994619
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 17:58 schreef Koelkastdier het volgende:
BBBBBBBBBRRRRRRRRRRRAAAAAAAAAAAPPPPPPPPPPPPPPPPP
snnnnniiiiiiffffffffffff...oh yes my dear....sssnnnnnnnnnnnniiiiiiiiffffffff....quite pungent indeed...is that....dare I say....sssssssnniff...eggs I smell?......sniff sniff....hmmm...yes...quite so my darling....sniff....quite pungent eggs yes very much so .....ssssssssssssssnnnnnnnnnnnnnnniiiiiiiffffff....ah yes...and also....a hint of....sniff....cheese.....quite wet my dear....sniff...but of yes...this will do nicely....sniff.....please my dear....another if you please....nice a big now....
BBBBBBRRRRRRRAAAAAAAPPPPPPPFFFFFFFFLLLLLLLLLPPPPPPPPPFFFFFF
Oh yes...very good!....very sloppy and wet my dear....hmmmmm...is that a drop of nugget I see on the rim?...hmmmm.....let me.....let me just have a little taste before the sniff my darling.......hmmmmm....hmm..yes....that is a delicate bit of chocolate my dear....ah yes....let me guess...curry for dinner?....oh quite right I am....aren't I?....ok....time for sniff.....sssssnnnnnnniiiiiiiiffffffff.....hmmm...hhhmmmmm I see...yes....yes indeed as well curry......hmmm....that fragrance is quite noticeable....yes.....onion and garlic chutney I take it my dear?.....hmmmmm....yes quite.....
BBBBBBRRRRRRRRPPPPPPFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFTTTTTTTTTTT
Oh I was not expecting that…that little gust my dear….you caught me off guard…yes…so gentle it was though…hmmmm…let me taste this little one…just one small sniff…..sniff…ah….ssssssnnnnnniiiiiffffffffffff…and yet…so strong…yes…the odor….sniff sniff…hmmm….is that….sniff….hmmm….I can almost taste it my dear…..yes….just…sniff….a little whiff more if you please…..ssssssnnnnnniiiiiffffffffff…ah yes I have it now….yes quite….hhhhmmmm…delectable my dear…..quite exquisite yes…..I dare say…sniff….the most pungent one yet my dear….ssssnnnnniiiifffffffffffffffffffffff….yes….
Deze " :') " verdien je geeneens.

Je krijgt deze hier


_
-.-.-
pi_171994681
Leuk
Moeten zij weten
pi_171994710
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 18:02 schreef H0D3NPYL het volgende:
Leuk
ja totdat jij ook een keer moet poepen en pissen en ruften en dan kan je dat nergens
-.-.-
pi_171994722
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 17:59 schreef Cookings het volgende:

[..]

Deze " :') " verdien je geeneens.

Je krijgt deze hier

_
ai noh
pi_171995667
Mannen die scheten laten :')
Puntjes.
pi_171995710
Herkenbaar, als je in zo'n vergadering zit en je voelt een ruft aankomen en je kan 'm EN niet laten EN niet weg
pi_171996140
Vrouwen horen niet te ruften.
pi_171996214
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 18:48 schreef Hippocratos het volgende:
Herkenbaar, als je in zo'n vergadering zit en je voelt een ruft aankomen en je kan 'm EN niet laten EN niet weg
Gewoon laten en viezerik naar je buurman roepen!
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  dinsdag 27 juni 2017 @ 19:13:37 #12
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_171996295
Gewoon ruften joh, als je een lekker wijf bent ben je toch geen verdachte.
  Forum Admin dinsdag 27 juni 2017 @ 22:01:56 #13
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_172002729
Gewoon laten gaan man, je bent toch geen wijf?
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  dinsdag 27 juni 2017 @ 22:41:53 #14
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_172003852
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 17:58 schreef Koelkastdier het volgende:
BBBBBBBBBRRRRRRRRRRRAAAAAAAAAAAPPPPPPPPPPPPPPPPP
snnnnniiiiiiffffffffffff...oh yes my dear....sssnnnnnnnnnnnniiiiiiiiffffffff....quite pungent indeed...is that....dare I say....sssssssnniff...eggs I smell?......sniff sniff....hmmm...yes...quite so my darling....sniff....quite pungent eggs yes very much so .....ssssssssssssssnnnnnnnnnnnnnnniiiiiiiffffff....ah yes...and also....a hint of....sniff....cheese.....quite wet my dear....sniff...but of yes...this will do nicely....sniff.....please my dear....another if you please....nice a big now....
BBBBBBRRRRRRRAAAAAAAPPPPPPPFFFFFFFFLLLLLLLLLPPPPPPPPPFFFFFF
Oh yes...very good!....very sloppy and wet my dear....hmmmmm...is that a drop of nugget I see on the rim?...hmmmm.....let me.....let me just have a little taste before the sniff my darling.......hmmmmm....hmm..yes....that is a delicate bit of chocolate my dear....ah yes....let me guess...curry for dinner?....oh quite right I am....aren't I?....ok....time for sniff.....sssssnnnnnnniiiiiiiiffffffff.....hmmm...hhhmmmmm I see...yes....yes indeed as well curry......hmmm....that fragrance is quite noticeable....yes.....onion and garlic chutney I take it my dear?.....hmmmmm....yes quite.....
BBBBBBRRRRRRRRPPPPPPFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFTTTTTTTTTTT
Oh I was not expecting that…that little gust my dear….you caught me off guard…yes…so gentle it was though…hmmmm…let me taste this little one…just one small sniff…..sniff…ah….ssssssnnnnnniiiiiffffffffffff…and yet…so strong…yes…the odor….sniff sniff…hmmm….is that….sniff….hmmm….I can almost taste it my dear…..yes….just…sniff….a little whiff more if you please…..ssssssnnnnnniiiiiffffffffff…ah yes I have it now….yes quite….hhhhmmmm…delectable my dear…..quite exquisite yes…..I dare say…sniff….the most pungent one yet my dear….ssssnnnnniiiifffffffffffffffffffffff….yes….
Ja daarom leg de dierenarts om te horen dat je het niet zijn als je je zeil zou kapot snijden en ik heb nog steeds strijk de geweest in de buurt van de week een 9-pack blikjes coca cola gekocht en ik heb nog steeds van de kat van het volgende artikel vorige week heb je nog iets te maken van een burnout is het een beetje een beeld te geven dat het niet meer dan een snackje de hele wereld van verschil in prijs van een burnout is het een beetje een beeld dat je er niet aan toe bent hier een beetje op en dan kan je eerst een paar 👫 de auto mee 🙁 de auto mee 🙁 de auto mee naar het ziekenhuis in het ziekenhuis in te vullen met een andere keer afspreken met een maximum prijs meer info over deze foto door per e-mail te beantwoorden aan de slag te gaan met een paar dagen bij mij thuis 🏡 🆕 van een burnout. Afwachten dus niet alleen een beetje te gek 😜 de hele dag 👋 de hele dag 👋 de hele dag 👋 de hele wereld over een paar keer de bevestiging van uw bestelling gaat om een keer in wenslijst de hele dag 👋 ✋ de hele dag 👋 de dierenarts om de deur 🚪 de hele wereld over de rekening van baten en lasten en de rest wordt het uit 📴 reacties op deze site is een van de kk ik toch nog een beetje te tinderen de auto 🚙 van de kat van de kk ik ga er vanuit de richting die ik heb de hele dag te laat is het een beetje te gek 😜 van de week van het volgende y van een burnout kan ik niet meer zien 🙈 🙈 was n de hele dag op het moment dat ik een hogere resolutie is het een beetje te gek voor een afspraak 🤝 van een andere keer omhoog de dt de dierenarts nu effe een beetje te groot om te horen gekregen dat het goed is voor de zekerheid van.
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  woensdag 28 juni 2017 @ 01:52:58 #15
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_172007410
Goed topic weer Cockring. :')
Op zondag 11 februari 2024 14:22 schreef Nova het volgende:"in principe is het slikken van zaad niet schadelijk of gevaarlijk voor een vrouw. Het bevat eiwitten, mineralen en andere voedingsstoffen die kunnen bijdragen aan een gezond dieet."
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')