abonnement Unibet Coolblue
  Beste debater 2022 dinsdag 27 juni 2017 @ 18:10:12 #61
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_171994872
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 17:11 schreef starla het volgende:

[..]

Het komt waarschijnlijk voort uit het feit dat heel veel links georiënteerde mensen zien hoe hun politieke ideologie zichzelf kapotmaakt, zonder dat de opponenten hun best daarvoor hoeven te doen. 'Links' begint overal een beetje hard te falen tegenwoordig en dat is niet het gevolg van liberalisme an sich, maar het kankergezwel dat neo-liberalisme heet. Heel veel mensen zijn daar wel een beetje klaar mee.

En omdat heel veel klassiek liberalen zich niet genoeg afzetten tegen de neo-liberalen, worden zij op 1 hoop gegooid (terecht of onterecht).

En dat uit zich dan in het clichématige Trump is een gevaarlijke gek geschreeuw, hopende dat ze in een laatste stuiptrekking nog iemand zonder al te veel kennis van zaken hiermee kunnen overtuigen dat ze moreel toch echt beter zijn, negerende dat ze hiermee juist de mensen representeren waardoor Trump überhaupt gewonnen heeft.

Ik geloof best dat dat enige zielepijn geeft ja.
In welk alternatief universum is neoliberalisme links?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_171994879
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 18:09 schreef starla het volgende:

[..]

Nee, niet de grondtroepen om maar zo te zeggen, maar de hersens erachter zoals een Soros.
Ah natuurlijk, Soros.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_171994920
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 18:09 schreef starla het volgende:

[..]

Inderdaad een valide reden om de discussiepartner te stromannen...kom toch eens met een inhoudelijk punt.
Er is geen stroman, ik vraag je gewoon welke straf je precies in gedachten had. Want je hebt het over hoogverraad.
pi_171994936
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 18:09 schreef starla het volgende:

[..]

Nee, niet de grondtroepen om maar zo te zeggen, maar de hersens erachter zoals een Soros. En dat bedoelde ik dus met stromannen; jullie lezen iets half, krijgen een complete idee-fixe op het woordje verraad en laten de kern van de post gemakshalve achterwege, en binden aan iets wat niet eens de kern is een conclusie die ook nog eens onjuist is.

Lekker bezig knul.
Ah, de BNW-materie is er weer. Maar oké, laat ik er dan even in meegaan. Welke straf verdient Soros?
pi_171994939
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 18:11 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Er is geen stroman, ik vraag je gewoon welke straf je precies in gedachten had. Want je hebt het over hoogverraad.
Wat zegt de wet, weet je best.
I feel kinda Locrian today
pi_171994962
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 17:37 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Volgens Trump niet, die blijft maar benadrukken dat "de grote boze media hem kapot willen maken". Terwijl iedere president daarmee te maken heeft (gehad).
De aantijgingen staan ook op zichzelf. Dat Trump er óók tegen ageert betekent niet dat je zijn meningen kan aanhalen om de problemen omtrent CNN te omzeilen.
pi_171994964
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 18:12 schreef starla het volgende:

[..]

Wat zegt de wet, weet je best.
Hoogverraad kan de doodstraf opleveren. Soros verdient dat, vind je?
  dinsdag 27 juni 2017 @ 18:14:07 #68
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_171994976
Typisch dat je één YouTube-filmpje wel vertrouwt, maar een van de grootste nieuwsmedia ter wereld niet.
pi_171994981
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 18:13 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

De aantijgingen staan ook op zichzelf. Dat Trump er óók tegen ageert betekent niet dat je zijn meningen kan aanhalen om de problemen omtrent CNN te omzeilen.
Trump ageert niet tegen CNN of tegen aantoonbare leugens van media, maar tegen media in het algemeen.
pi_171995010
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 18:14 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Trump ageert niet tegen CNN of tegen aantoonbare leugens van media, maar tegen media in het algemeen.
Des te meer irrelevant. Beoordeel de misstanden omtrent CNN nou eens zonder Trump aan te halen als bliksemafleiding.
  Beste debater 2022 dinsdag 27 juni 2017 @ 18:16:32 #72
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_171995037
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 18:12 schreef starla het volgende:

[..]

Wat zegt de wet, weet je best.
En wat zegt politieke theorie over neoliberalisme?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_171995058
quote:
9s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 18:12 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ah, de BNW-materie is er weer. Maar oké, laat ik er dan even in meegaan. Welke straf verdient Soros?
Neuh, ik ga niet meer verder met dit kinderachtige gedoe. Neem me niet kwalijk, maar als je met BNW gedoe aankomt terwijl het gewoon algemene kennis is dat Soros onder andere CNN subsidieert, dan houdt het voor mij op. Enige kennis van zaken moet je wel hebben, want je wist ook al niet dat CNN bewust liegt. Komt iemand dan met een lijstje van slechts een fractie van leugens, dan ben je opeens doodstil. Jouw gebrek aan kennis werkt storend op de discussie terwijl je tegelijkertijd alles wat je niet weet afdoet als 'BNW' of 'complot'. Zo werkt het echt niet.

En ik heb een vrije avond dus daar ga ik lekker van genieten :)
I feel kinda Locrian today
pi_171995075
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 18:17 schreef starla het volgende:

[..]

Neuh, ik ga niet meer verder met dit kinderachtige gedoe. Neem me niet kwalijk, maar als je met BNW gedoe aankomt terwijl het gewoon algemene kennis is dat Soros onder andere CNN subsidieert, dan houdt het voor mij op. Enige kennis van zaken moet je wel hebben, want je wist ook al niet dat CNN bewust liegt. Komt iemand dan met een lijstje van slechts een fractie van leugens, dan ben je opeens doodstil. Jouw gebrek aan kennis werkt storend op de discussie terwijl je tegelijkertijd alles wat je niet weet afdoet als 'BNW' of 'complot'. Zo werkt het echt niet.

En ik heb een vrije avond dus daar ga ik lekker van genieten :)
CNN als het brein achter Soros om de maatschappij te ontwrichten enzo, dat is toch echt BNW-materie.
  Beste debater 2022 dinsdag 27 juni 2017 @ 18:18:50 #75
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_171995086
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 18:17 schreef starla het volgende:

[..]

Neuh, ik ga niet meer verder met dit kinderachtige gedoe. Neem me niet kwalijk, maar als je met BNW gedoe aankomt terwijl het gewoon algemene kennis is dat Soros onder andere CNN subsidieert, dan houdt het voor mij op. Enige kennis van zaken moet je wel hebben, want je wist ook al niet dat CNN bewust liegt. Komt iemand dan met een lijstje van slechts een fractie van leugens, dan ben je opeens doodstil. Jouw gebrek aan kennis werkt storend op de discussie terwijl je tegelijkertijd alles wat je niet weet afdoet als 'BNW' of 'complot'. Zo werkt het echt niet.

En ik heb een vrije avond dus daar ga ik lekker van genieten :)
Alvorens je dat gaat doen, kun je mij uitleggen wat er links is aan neoliberalisme?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_171995109
"het einde van CNN nabij"
:')
pi_171995165
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 18:15 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Des te meer irrelevant. Beoordeel de misstanden omtrent CNN nou eens zonder Trump aan te halen als bliksemafleiding.
CNN haalt een artikel van de website en legt uit waarom.

Dat dekselse media-tuig toch!
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_171995243
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 18:22 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

CNN haalt een artikel van de website en legt uit waarom.

Dat dekselse media-tuig toch!
Je hebt het niet over het filmpje in de OP.
pi_171995385
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 18:25 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Je hebt het niet over het filmpje in de OP.
De beste man denkt blijkbaar dat de Rusland-connectie onzin is en zegt dat verhalen over dat onderwerp goed zijn voor de ratings.

Feit is echter dat het onderzoek naar die banden nog gewoon loopt. Daar verandert de mening van een producer van CNN niets aan.

En zolang het nog niet is afgerond blijft het nieuws.

Maar geweldig complot-achtig filmpje.

Onzin-topic.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Beste debater 2022 dinsdag 27 juni 2017 @ 18:33:43 #80
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_171995415
Blijft een merkwaardig fenomeen, Nederlandse Trump fanboys
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_171995537
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 17:11 schreef starla het volgende:

[..]

Het komt waarschijnlijk voort uit het feit dat heel veel links georiënteerde mensen zien hoe hun politieke ideologie zichzelf kapotmaakt, zonder dat de opponenten hun best daarvoor hoeven te doen. 'Links' begint overal een beetje hard te falen tegenwoordig en dat is niet het gevolg van liberalisme an sich, maar het kankergezwel dat neo-liberalisme heet. Heel veel mensen zijn daar wel een beetje klaar mee.

En omdat heel veel klassiek liberalen zich niet genoeg afzetten tegen de neo-liberalen, worden zij op 1 hoop gegooid (terecht of onterecht).

En dat uit zich dan in het clichématige Trump is een gevaarlijke gek geschreeuw, hopende dat ze in een laatste stuiptrekking nog iemand zonder al te veel kennis van zaken hiermee kunnen overtuigen dat ze moreel toch echt beter zijn, negerende dat ze hiermee juist de mensen representeren waardoor Trump überhaupt gewonnen heeft.

Ik geloof best dat dat enige zielepijn geeft ja.
CNN is natuurlijk een van de neoliberale roeptoeters. Die zijn niet links of het Amerikaanse 'liberal', die verkopen neoliberaal beleid aan de kiezer door sociaal een beetje progressief te doen, zoals de GOP decennia het neoliberaal beleid aan hun kiezers heeft verkocht door christelijk te doen. Het de Amerikaanse eenpartijstaat van de 1%, die met typische Amerikaans extravaganza 2 partijen telt, die medewerking van de media als CNN nodig heeft om het neoliberale beleid buiten de democratische verkiezingen te plaatsen. Daar kun je geen eerlijke verslaggeving bij gebruiken.

CNN is dan ook niet erg anti-GOP, CNN is anti Sanders en Trump omdat die beide buiten de lijntjes van de 1% kleuren. Bush, die wel keurig binnen de lijntjes bleef, vond in CNN dan ook een enthousiast promotor van zijn leugens en oorlogszuchtig beleid.

Het is ook helemaal niks nieuws:
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_171995554
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 18:32 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

De beste man denkt blijkbaar dat de Rusland-connectie onzin is en zegt dat verhalen over dat onderwerp goed zijn voor de ratings.

Feit is echter dat het onderzoek naar die banden nog gewoon loopt. Daar verandert de mening van een producer van CNN niets aan.

En zolang het nog niet is afgerond blijft het nieuws.

Maar geweldig complot-achtig filmpje.

Onzin-topic.
Hij denkt dat niet zomaar; er is tot op heden namelijk nog geen enkel bewijs geleverd, terwijl het onderwerp continue -in verhouding tot wat aantoonbaar is- in onevenredige mate aangedragen wordt. (Hoe vaak is het woordje 'Russia' gevallen?). Zijn wantrouwen wordt versterkt door ervaringen met de meegegeven opdrachten van zijn opdrachtgevers. Daartoe gaf hij een citaat van volgens mij zelfs een CEO. Men wordt aangespoord om Russia centraal te stellen; 'go write on Russia-Trump...'. Een eerstejaars student journalistiek kan je vertellen wat daar, in die frequentie, mis mee is. Het zegt iets over de intentie waarnaar alleen gegist kan worden.
pi_171995582
Nieuwszenders hebben nou eenmaal hun eigen agenda, Clinton's News Network dus ook.
pi_171995613
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 18:39 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Hij denkt dat niet zomaar; er is tot op heden namelijk nog geen enkel bewijs geleverd, terwijl het onderwerp continue -in verhouding tot wat aantoonbaar is- in onevenredige mate aangedragen wordt. (Hoe vaak is het woordje 'Russia' gevallen?). Zijn wantrouwen wordt versterkt door ervaringen met de meegegeven opdrachten van zijn opdrachtgevers. Daartoe gaf hij een citaat van volgens mij zelfs een CEO. Men wordt aangespoord om Russia centraal te stellen; 'go write on Russia-Trump...'. Een eerstejaars student journalistiek kan je vertellen wat daar, in die frequentie, mis mee is. Het zegt iets over de intentie waarnaar alleen gegist kan worden.
Zolang het onderzoek nog loopt, is het onderwerp relevant en willen journalisten en lezers/kijkers er alles over weten. Zo simpel is het.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_171995678
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 18:18 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

CNN als het brein achter Soros om de maatschappij te ontwrichten enzo, dat is toch echt BNW-materie.
Het is algemeen bekend dat Soros zijn geld gebruikt om de publieke opinie te sturen.
Nu weet ik niet of hij banden heeft met cnn maar het lijkt mij echt niet zo ver gezocht.
pi_171995722
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 18:42 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Zolang het onderzoek nog loopt, is het onderwerp relevant en willen journalisten en lezers/kijkers er alles over weten. Zo simpel is het.
Het begon al ver voordat een onderzoek was ingesteld. Het begon al toen CNN met een print-screen van computercode uit Fallout 4 aankwam zetten. Maar inderdaad; 'wat lezers/kijkers' willen weten...dat slaat terug op wat valt binnen hun (het door CNN gecreëerde) wereldbeeld; 'Trump is slecht, voed ons'... ongeacht er relevante feiten te delen zijn; heb het er gewoon over. Minstens toch wel vijfmaal per dag.
pi_171995793
Het zou de discussie ten goede komen als alt-right iets zorgvuldiger zou formuleren. Als je het eerst over verraad hebt terwijl je daarna wil dat die term buiten beschouwing blijft, dan moet je er ook niet over beginnen.
pi_171995814
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 18:49 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Het begon al ver voordat een onderzoek was ingesteld. Het begon al toen CNN met een print-screen van computercode uit Fallout 4 aankwam zetten. Maar inderdaad; 'wat lezers/kijkers' willen weten...dat slaat terug op wat valt binnen hun (het door CNN gecreëerde) wereldbeeld; 'Trump is slecht, voed ons'... ongeacht er relevante feiten te delen zijn; heb het er gewoon over. Minstens toch wel vijfmaal per dag.
Het begon inderdaad al voordat het onderzoek was ingesteld. Wat erop duidt dat het nieuws minder fake is dan Trump en zijn aanhangers doen willen laten geloven.

Vooral door blijven jagen dus. Hulde voor het journaille in de VS.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 27 juni 2017 @ 18:54:17 #89
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_171995830
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 18:46 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Het is algemeen bekend dat Soros zijn geld gebruikt om de publieke opinie te sturen.
Nu weet ik niet of hij banden heeft met cnn maar het lijkt mij echt niet zo ver gezocht.
Om het als feit te poneren echter is weer wat anders.

Daarbij is het wel weer een splinter-balk verhaal, want de gekkies die ZOMG Soros roepen hebben het zelf mogelijk weer van media gebacked door mensen als Mercer en ja, dat is een verband dat wel vast staat.
pi_171995915
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 18:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het begon inderdaad al voordat het onderzoek was ingesteld. Wat erop duidt dat het nieuws minder fake is dan Trump en zijn aanhangers doen willen laten geloven.

Vooral door blijven jagen dus. Hulde voor het journaille in de VS.
Het duid, met afwezigheid van bewijs (op het moment dat het vermoeden geuit werd tot na maanden van onderzoek), alleen maar aan dat er een opvallend (samenwerkings)verband bestaat tussen CNN en zij die het onderzoek legitiem hebben geacht en ingesteld hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-06-2017 19:01:53 ]
  Beste debater 2022 dinsdag 27 juni 2017 @ 19:01:27 #91
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_171995978
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 18:58 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Het duid, met afwezigheid van bewijs (op het moment dat het vermoeden geuit werd tot na maanden van onderzoek), alleen maar aan dat er opvallend (samenwerkings)verband bestaat tussen CNN en zij die het onderzoek legitiem hebben geacht en ingesteld hebben.
Kom gewoon ter zake man.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 27 juni 2017 @ 19:18:19 #92
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_171996430
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 18:42 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Zolang het onderzoek nog loopt, is het onderwerp relevant en willen journalisten en lezers/kijkers er alles over weten. Zo simpel is het.
Over de Kardashians willen de lezers/kijkers ook alles weten. Is het daarom relevant?
pi_171996492
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 18:46 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Het is algemeen bekend dat Soros zijn geld gebruikt om de publieke opinie te sturen.
Nu weet ik niet of hij banden heeft met cnn maar het lijkt mij echt niet zo ver gezocht.
Het is algemeen bekend dat Soros geld gebruikt om organisaties te funden, maar daar houdt alles ook wel mee op.
  dinsdag 27 juni 2017 @ 19:25:31 #94
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_171996681
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 17:11 schreef starla het volgende:

[..]

Het komt waarschijnlijk voort uit het feit dat heel veel links georiënteerde mensen zien hoe hun politieke ideologie zichzelf kapotmaakt, zonder dat de opponenten hun best daarvoor hoeven te doen. 'Links' begint overal een beetje hard te falen tegenwoordig en dat is niet het gevolg van liberalisme an sich, maar het kankergezwel dat neo-liberalisme heet. Heel veel mensen zijn daar wel een beetje klaar mee.

En omdat heel veel klassiek liberalen zich niet genoeg afzetten tegen de neo-liberalen, worden zij op 1 hoop gegooid (terecht of onterecht).

En dat uit zich dan in het clichématige Trump is een gevaarlijke gek geschreeuw, hopende dat ze in een laatste stuiptrekking nog iemand zonder al te veel kennis van zaken hiermee kunnen overtuigen dat ze moreel toch echt beter zijn, negerende dat ze hiermee juist de mensen representeren waardoor Trump überhaupt gewonnen heeft.

Ik geloof best dat dat enige zielepijn geeft ja.
Je hoeft echt niet links te zijn om te zien dat Trump foute boel is. En 'fake news'? Dat zal zeker bestaan. Trump deed en doet er prinsheerlijk aan mee, maar blijkbaar is het geen probleem als het van hem komt.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  dinsdag 27 juni 2017 @ 19:34:35 #95
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_171997016
Kijk daar zijn alle Trumpgroupies weer die maar al te graag critici muilkorven.

Hup CNN, ga door met laten zien met wat voor bestuurscrimineel Trump is!!
pi_171997264
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 19:20 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Het is algemeen bekend dat Soros geld gebruikt om organisaties te funden, maar daar houdt alles ook wel mee op.
Lekker breed geformuleerd, Soros is bezig om actief het nationalisme te ondermijnen en chaos te creeeren. Hij heeft geld gegeven aan verschillende linkse nieuwsorganisaties maar is ook actief betrokken bij het sponsoren van BLM en hij betaald mensen om te protesteren tegen Trump en het huidige beleid.
Soros is een gevaarlijke man en het zou mij niets verbazen dat hij CNN ook steunt via een of andere schimmige constructie.
pi_171997388
Can't Stump the Trump en met fake news zeker niet.

Overigens kan het best zijn dat er wat uit dat onderzoek komt, who knows, maar het feit dat CNN en WAPO met allerlei 'anonieme bronnen' details lekken uit een lopend onderzoek helpt niet bepaald met de geloofwaardigheid.

Trump blijft winnen en zo lang hij blijft winnen, blijft de GOP hem steunen

  dinsdag 27 juni 2017 @ 19:45:15 #98
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_171997446
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 19:34 schreef Hexagon het volgende:
Kijk daar zijn alle Trumpgroupies weer die maar al te graag critici muilkorven.

Hup CNN, ga door met laten zien met wat voor bestuurscrimineel Trump is!!
Wel moedig dat je CNN nog durft te verdedigen. Goed, zelfs bij Stichting Downsyndroom nemen ze CNN niet meer serieus maar dat maakt het juist des te gedurfder om ervoor uit te komen dat je in CNN gelooft. ^O^
  dinsdag 27 juni 2017 @ 19:47:06 #99
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_171997523
Als Trump en zijn aanhang een zender/krant aanvallen dan moet wat erin staat wel goed zijn :D
pi_171997581
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 18:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
Blijft een merkwaardig fenomeen, Nederlandse Trump fanboys
je kan trump ook een idioot vinden, en toch van mening zijn dat bepaalde media outlets wel hele bizarre dingen doen.
  dinsdag 27 juni 2017 @ 20:11:29 #101
168739 Red_85
'echt wel'
pi_171998505
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 19:48 schreef Murdera het volgende:

[..]

je kan trump ook een idioot vinden, en toch van mening zijn dat bepaalde media outlets wel hele bizarre dingen doen.
Dit.
Tel daarbij op het eeuwig durende bord voor hun hoofd en hautaine gedrag van de politiek correcten en je hebt een discussie als deze.

Je ziet het al als er bepaalde poster binnen komen welke kant een topic op gaat. Alles uit de kast om maar in het eigen gelijk te blijven geloven.
Inderdaad, in bepaalde gevallen een prachtige casus voor de geestelijke gezondheidszorg.

Hoe triest wil je het hebben.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 27 juni 2017 @ 20:17:43 #102
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_171998705
Oh, leuk. Weer een BNW-topic in NWS.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_171999358
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 18:10 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

In welk alternatief universum is neoliberalisme links?
Dit is een goede vraag waar ik nog geen antwoord van Starla op heb gezien.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 dinsdag 27 juni 2017 @ 20:49:08 #104
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_172000132
-> bnw
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  dinsdag 27 juni 2017 @ 20:59:40 #105
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_172000543
Je bedoelt POL? Begrijpelijke fout, ik haal die twee ook wel eens door elkaar.
pi_172000578
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 20:49 schreef Straatcommando. het volgende:
-> bnw
Pffff....
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 dinsdag 27 juni 2017 @ 21:07:10 #107
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_172000823
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 21:00 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Pffff....
Wat is het probleem?
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_172000871
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 21:07 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Wat is het probleem?
Een serieus topic over de misstanden bij CNN naar het complotgekkiehoekje verwijzen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 dinsdag 27 juni 2017 @ 21:10:45 #109
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_172000923
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 21:08 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Een serieus topic over de misstanden bij CNN naar het complotgekkiehoekje verwijzen.
Dit is geen complotgekkiehoekje. Dat jij bnw als zodanig ziet is meer een manco aan jouw kant. Hier kan gewoon wat meer worden. ingegaan op het hoe wat en waarom. Dat is interessante materie, maar past niet in NWS.

Net alsof deze verplaatsing betekent dat het direct een complot is of dat alles wat in BNW staat een complot is. Ja die staan hier ook, dat is de nature van het forum. Maar ook jij weet dat er complotten zijn geweest die waar bleken te zijn.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  dinsdag 27 juni 2017 @ 21:12:48 #110
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_172000978
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 21:08 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Een serieus topic over de misstanden bij CNN naar het complotgekkiehoekje verwijzen.
O'Keefe is lastig serieus te nemen na eerder al betrapt te zijn met het bijzonder misleidend knippen en plakken. Op zich is het onderwerp misschien wel iets om te bespreken, maar op basis van deze bron ben ik het wel eens met Straatcommando dat het in BNW thuis hoort.

De selectieve verontwaardiging van mensen hier vind ik ook wat vreemd, aangezien ondanks de foutjes van CNN bij hen andere grote media niet of nauwelijks op de radar staan op deze manier die veel vaker veel fouter hebben (Fox News bv, waar klaarblijkelijk vandaag weer eens de leugen werd herhaald dat meer dan 5 miljoen niet-burgers gestemd zouden hebben in 2008).
  dinsdag 27 juni 2017 @ 21:18:18 #111
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_172001177
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 21:10 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Dit is geen complotgekkiehoekje. Dat jij bnw als zodanig ziet is meer een manco aan jouw kant. Hier kan gewoon wat meer worden. ingegaan op het hoe wat en waarom. Dat is interessante materie, maar past niet in NWS.

Net alsof deze verplaatsing betekent dat het direct een complot is of dat alles wat in BNW staat een complot is. Ja die staan hier ook, dat is de nature van het forum. Maar ook jij weet dat er complotten zijn geweest die waar bleken te zijn.
Soms voelt het net of ik 2 accounts heb.

Het onderwerp past hier perfect. Zeggen dat media niet gekleurd/sturend is is pertinent onwaar.
  dinsdag 27 juni 2017 @ 21:20:37 #112
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_172001268
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 17:45 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Trump is een leugenaar en een idioot. Maar als de media daar vrolijk aan mee gaat doen zijn ze geen haar beter.
denk dat ie minder liegt dan Obama, Bush, of Clinton
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 27 juni 2017 @ 21:20:49 #113
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_172001276
Wat doet dit hier? terug naar NWS ermee! Is big news in de USA
There is only one religion
pi_172001386
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 21:20 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

denk dat ie minder liegt dan Obama, Bush, of Clinton
:')
  dinsdag 27 juni 2017 @ 21:23:47 #115
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_172001393
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 17:47 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Er is geen andere kant. De media hebben de waanzinnige voorstellen en bizarre leugens van Trump altijd uiterst kritisch benaderd.
Wattes?!?? Kritisch.
Whahahaha


quote:
Dat kwam journalisten op scheldkanonnades en intimidatie te staan, uitgevoerd of aangejaagd door de huidige POTUS. Zelfs als hij aantoonbare leugens verspreidt, weigert Trump dat te erkennen. Erger nog, als hij wordt ontmaskerd, valt hij de media keihard aan, in een poging de positie van de pers te ondermijnen.

Daarnaast heeft hij gedreigd om smaad-wetgeving uit te breiden zodat journalisten makkelijker kunnen worden aangeklaagd. Ideaal natuurlijk voor rijke engnekken zoals Trump en zijn billenmaatje Peter Thiel.

Wat eng is, is dat figuren staan te applaudisseren als Trump de vrije pers tot vijand van het volk bestempelt en probeert te muilkorven.
Hoernalisten mogen ook best hard aangepakt worden.

Echte journalistiek bestaat daar niet meer sinds watergate
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 27 juni 2017 @ 21:25:09 #116
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_172001438
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 18:10 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

In welk alternatief universum is neoliberalisme links?
http://www.dagelijksestan(...)cialisme-van-hitler/
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 27 juni 2017 @ 21:26:09 #117
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_172001467
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 18:14 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Typisch dat je één YouTube-filmpje wel vertrouwt, maar een van de grootste nieuwsmedia ter wereld niet.
propaganda machine ter wereld
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 27 juni 2017 @ 21:28:28 #118
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_172001564
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 18:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
Blijft een merkwaardig fenomeen, Nederlandse Trump fanboys
nederlandse Obama fanboys was dat ook al.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 27 juni 2017 @ 21:29:07 #119
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_172001593
Ja, zeiken over richtlijnen en verplaatsingen kan in feedback, hier gewoon on topic.
  dinsdag 27 juni 2017 @ 21:32:46 #120
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_172001720
Nws is net als CNN de manier rusland is slecht. Bla. Bla.

Als afwijkt van CNN of achtuurjournaal dan is het BNW
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')