abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_171990956
Hallo allemaal,

Iedereen weet nog wel hoe lekker het was om als kind een echte verse gehaktbal te krijgen die moeders of oma maakte. Bliksems, dat was altijd genieten. Soms met een beetje appelmoes, soms met mayonaise. Heerlijk!

Hoe was de smaak - in jullie beleving - tegenover de smaak van nu. Beelden we het ons in dat de bal lekkerder smaakte dan vroeger, of was het vlees van betere kwaliteit in onze jeugd? Zijn de ingrediënten door de jaren heen veranderd?
Ik ben erg benieuwd hoe jullie hier over denken.

Oh, en als het nog mogelijk is: bel je moeder en/of oma en bedank haar voor al die lekkere gehaktballen die je vroeger hebt mogen eten. Vinden ze mooi O+

Groetjes, Monopoly
  dinsdag 27 juni 2017 @ 15:52:59 #2
398472 goed_volk
kan tegen een grapje
pi_171990993
Vroeger was het op woensdag altijd gehaktdag, niet op dinsdag.
Hier schreef Dagoduck: Zeer goede FiPo.
Hier denkt katindeboom dat ik eigenlijk Braddie ben, maar die ben ik natuurlijk niet.
Hier liet ik CherryOnTop haar beeldscherm onder spugen
pi_172206891
De gehaktballen van mijn moeder waren altijd kneiterhard, gortdroog en verschrikkelijk taai.
Die van mijn oma ook.

Ben blij dat ik ze beter maak nu :)
  zondag 9 juli 2017 @ 00:41:17 #4
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_172284137
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juli 2017 02:59 schreef pietbier het volgende:
De gehaktballen van mijn moeder waren altijd kneiterhard, gortdroog en verschrikkelijk taai.
Die van mijn oma ook.

Ben blij dat ik ze beter maak nu :)
Dat inderdaad. Alleen te vreten door ze helemaal klein te prakken en door de A&G te husselen, met veel jus en appelmoes om het nog smeuïg te maken.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')