abonnement Unibet Coolblue
pi_171990933
Hallo allemaal,

Een tijdje geleden sprak ik met een vriend van mij die een tijdje heeft mogen dienen. We zaten bij een kampvuur met een borrel en een goede dikke sigaar. U kent het wel, dan komen altijd de zinvolle gesprekken.
Vol lof sprak hij over zijn tijd in het leger. En vooral tijdens de AMO. In de kantine kon je daar voor een (ik citeer) "kwartje per biertje jezelf helemaal de kutkloterij in zuipen". Mooie tijden. Het eten was vaak aan de flauwe kant, maar hij was lyrisch over de gehaktballen. Volgens hem 'de beste ballen die hij had gehad, sinds hij ze bij oma at.'

Nu vraag ik mij af, zou dat plaatselijk zijn geweest door een goede kantine juffrouw, of besteedt Defensie gewoon goed geld aan gehakt en kruiden, om goede ballen te maken voor onze soldaten?
Wat is jullie ervaring hier mee? Waren de ballen daadwerkelijk goed?

Groetjes, Monopoly
  Eindredactie Frontpage / Forummod dinsdag 27 juni 2017 @ 16:04:58 #2
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_171991387
Verschilde zeker wel per locatie. Tenminste, voor de Paresto tijd. :r

De gehaktballen in de korporaalsmess op de Saksen Weimarkazerne waren het lekkerste. :9
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_171991486
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 16:04 schreef Cobra4 het volgende:
Verschilde zeker wel per locatie. Tenminste, voor de Paresto tijd. :r

De gehaktballen in de korporaalsmess op de Saksen Weimarkazerne waren het lekkerste. :9
Ja die Duitsers weten wel hoe ze een balletje moeten draaien. Prima volk die Duitsers!
  Eindredactie Frontpage / Forummod dinsdag 27 juni 2017 @ 16:17:35 #4
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_171991875
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 16:07 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Ja die Duitsers weten wel hoe ze een balletje moeten draaien. Prima volk die Duitsers!
En ik vergeet de CADI-wagen helemaal. :o

Broodje bal in het veld. :9~

"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_171993131
Oliebol ! Balgehakt ! FRI-KAN-DEL !
pi_172014876
Balletje light, lekker hoor.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')