abonnement Unibet Coolblue
pi_171990910
Hallo allemaal,

Vorige zomer heb ik op Defqon 1 een balletje gehaald. Naast dat de prijzen voor voedsel over het algemeen aan de hoge kant zijn, maak ik voor een bal gehakt graag een uitzondering. Wie houdt er nou niet van een stevige zachte bal uit de jus, met een lepel zalf er over heen. Heerlijk!

Anyways, om terug te komen op mijn punt, de prijs kwaliteit verhouding was aan de lage kant. Ik betaalde 5 euro voor die bal, en hij was bikkelhard. Erg jammer.
Op welk festival kan je nou echt goede ballen halen? Ik zit er over te denken om dat festival (ongeacht de muziek) te bezoeken om te genieten van een goede bal, in het zonnetje.

Groetjes, Monopoly
  dinsdag 27 juni 2017 @ 15:52:41 #2
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_171990984
Is dit nou het 25e topic over gehaktballen ja? *O*

pi_171994141
Op BKS kon je bij Balls & Glory gehaktballen met vulling halen. In België is die tent al jaren een begrip, leuk dat ze ook op een Nederlands festival stonden.
pi_172014772
Is dat een Gehaktbal Kiekeboe?
pi_172016679
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 17:42 schreef BillDauterive het volgende:
Op BKS kon je bij Balls & Glory gehaktballen met vulling halen. In België is die tent al jaren een begrip, leuk dat ze ook op een Nederlands festival stonden.
Die waren echt heerlijk ja. In Eindhoven hadden ze een zaak maar die is volgens mij recent gesloten
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  woensdag 28 juni 2017 @ 15:53:21 #6
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_172019211
Ik heb nog nooit op een festival een gehaktbal gehaald
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_172153185
quote:
15s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 15:50 schreef Monopoly het volgende:
Hallo allemaal,

Vorige zomer heb ik op Defqon 1 een balletje gehaald. Naast dat de prijzen voor voedsel over het algemeen aan de hoge kant zijn, maak ik voor een bal gehakt graag een uitzondering. Wie houdt er nou niet van een stevige zachte bal uit de jus, met een lepel zalf er over heen. Heerlijk!

Anyways, om terug te komen op mijn punt, de prijs kwaliteit verhouding was aan de lage kant. Ik betaalde 5 euro voor die bal, en hij was bikkelhard. Erg jammer.
Op welk festival kan je nou echt goede ballen halen? Ik zit er over te denken om dat festival (ongeacht de muziek) te bezoeken om te genieten van een goede bal, in het zonnetje.

Groetjes, Monopoly
Een lage prijs-kwaliteit verhouding is toch juist goed?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')