abonnement Unibet Coolblue
pi_171990797
Hallo allemaal,

Gisteren had ik een paar lekkere gehaktballen gemaakt. Misschien weten sommige van jullie wel dat ik gek ben op gehaktballen. Ik draai ze dan zelf en laat ik ze de hele middag lekker in de jus drijven, zodat ze boterzacht zijn. Dan doe ik ze op brood. Heerlijk.

Echter, gisteren nam ik een goede stevige hap brood en bal, en door de saus en het brood en het vlees een beetje door elkaar heen ging (lastig uit te leggen), leek het er even op dat ik Jezus van Nazareth zag. Echter nog voor ik het compleet kon 'processen' en er een foto van kon maken, had ik al een hap genomen.
Zo stom, het leek echt sprekend.
Nu ben ik enigszins christelijk opgevoed, en ik geloof ook wel in het bestaan van Christus, echter, dit had ik nog nooit mee gemaakt.
Heeft iemand iets soortgelijks mee gemaakt? Wat betekent het? Waarom zie ik zoiets?

Groetjes, Monopoly
  dinsdag 27 juni 2017 @ 16:34:08 #2
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_171992369
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  dinsdag 27 juni 2017 @ 16:34:57 #3
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_171992401
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  dinsdag 27 juni 2017 @ 16:35:07 #4
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_171992409
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_172002091
Ik heb meegemaakt dat ik in een droom een soort blauwe ster/blauw licht zag en dat ik toen in die droom dacht dat ik God had gezien. Dat gebeurde toen ik nog christelijk was. Toen ik na die nacht wakker werd was ik helemaal verbaasd en snapte ik niet zo goed wat er nou gebeurt was.

Tegenwoordig twijfel ik of God bestaat en die droom zorgt er niet voor dat ik wel ga geloven. Ik geloof zelfs dat de kans groot is dat "God" een demoon is die deze wereld heeft gecreëerd om mensen te treiteren. Of iets in de richting. In een beter geval zou hij een nep wereld gecreëerd hebben en ons daarin opgesloten hebben. Wat zijn beweegredenen daarvoor dan zouden kunnen zijn vraag ik me wel af. En daarnaast geloof ik dat het mogelijk is dat er verschillende goede goden zijn die in de vorm van de natuur werken en ook op andere manieren. Wie die goden zijn en wat ze precies doen weet ik dan allemaal niet. Tevens geloof ik dat het kan dat er verschillende demonen zijn, waar de god van de drie abrahamitische godsdiensten (Yahweh/Jezus/Allah) één van is.

Ik weet niet eens hoe je mijn geloof zou kunnen noemen. Het is een soort agnosticisme, maar het is twijfelen tussen gnosticisme en atheïsme.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-06-2017 21:42:56 ]
  dinsdag 27 juni 2017 @ 23:40:45 #6
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_172005414
quote:
11s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 15:46 schreef Monopoly het volgende:
Hallo allemaal,

Gisteren had ik een paar lekkere gehaktballen gemaakt. Misschien weten sommige van jullie wel dat ik gek ben op gehaktballen. Ik draai ze dan zelf en laat ik ze de hele middag lekker in de jus drijven, zodat ze boterzacht zijn. Dan doe ik ze op brood. Heerlijk.

Echter, gisteren nam ik een goede stevige hap brood en bal, en door de saus en het brood en het vlees een beetje door elkaar heen ging (lastig uit te leggen), leek het er even op dat ik Jezus van Nazareth zag. Echter nog voor ik het compleet kon 'processen' en er een foto van kon maken, had ik al een hap genomen.
Zo stom, het leek echt sprekend.
Nu ben ik enigszins christelijk opgevoed, en ik geloof ook wel in het bestaan van Christus, echter, dit had ik nog nooit mee gemaakt.
Heeft iemand iets soortgelijks mee gemaakt? Wat betekent het? Waarom zie ik zoiets?

Groetjes, Monopoly
Het betekent .....REPENT jesus is lord.

Omdat ik nogal snel vergeet en lui ben staat de afbeelding van jesus iedere ochtend op mijn geroosterd brood...



Ik heb dan ook een heel speciale broodrooster


Kost wat maar your breakfast will be blessed
http://www.burntimpressions.com/jesus-toasters.php#fc-sidecart

O-)
There is only one religion
pi_172046639
quote:
11s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 15:46 schreef Monopoly het volgende:
Hallo allemaal,

Gisteren had ik een paar lekkere gehaktballen gemaakt. Misschien weten sommige van jullie wel dat ik gek ben op gehaktballen. Ik draai ze dan zelf en laat ik ze de hele middag lekker in de jus drijven, zodat ze boterzacht zijn. Dan doe ik ze op brood. Heerlijk.

Echter, gisteren nam ik een goede stevige hap brood en bal, en door de saus en het brood en het vlees een beetje door elkaar heen ging (lastig uit te leggen), leek het er even op dat ik Jezus van Nazareth zag. Echter nog voor ik het compleet kon 'processen' en er een foto van kon maken, had ik al een hap genomen.
Zo stom, het leek echt sprekend.
Nu ben ik enigszins christelijk opgevoed, en ik geloof ook wel in het bestaan van Christus, echter, dit had ik nog nooit mee gemaakt.
Heeft iemand iets soortgelijks mee gemaakt? Wat betekent het? Waarom zie ik zoiets?

Groetjes, Monopoly
Hoe smaakte Jezus?
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_172046807
Ik heb Jezus met mijn voedsel gezien.

pi_172058613
Dit is een teken dat de eindtijd profetieën in de bijbel waarschijnlijk binnenkort in vervulling zullen gaan.

Ik betwijfel overigens dat de bijbel niet corrupt is geraakt door aanpassingen van de Romeinen. Het christendom is mogelijk ongeloofwaardig geworden doordat de bijbel niet hetzelfde is gebleven. Ik heb zelf ook het geloof lange tijd verlaten, maar ik begin nu weer neigingen te krijgen om weer gelovig te worden.

Extra toelichting: Romeinse machthebbers en/of heiligen hebben mogelijk de bijbel aangepast om hun eigen politieke doeleinden mogelijk te maken.
pi_172066593
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 01:43 schreef Firewarrior het volgende:
Romeinse machthebbers en/of heiligen hebben mogelijk de bijbel aangepast om hun eigen politieke doeleinden mogelijk te maken.
Newsflash: al sinds religie uitgevonden is, zijn er megalomane idioten mee aan de haal gegaan om het volk te onderdrukken. Religie wordt al eeuwen misbruikt om het volk dom te houden.
True strength is not a measure of the body,
It's a measure of the soul.
pi_172067841
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 13:39 schreef Maurice76 het volgende:

[..]

Newsflash: al sinds religie uitgevonden is, zijn er megalomane idioten mee aan de haal gegaan om het volk te onderdrukken. Religie wordt al eeuwen misbruikt om het volk dom te houden.
Dat klopt. Dit betekend echter niet dat alle vormen van religie en spiritualiteit slecht zijn. Als er brainwash elementen in zitten zoals dat je naar de hel gaat als je niet in een bepaalde God gelooft, dan is het waarschijnlijk niet waar en dus een bullshit verhaal verzonnen om
  vrijdag 30 juni 2017 @ 14:33:04 #12
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_172067898
Ik heb zojuist een gehaktbal in mijn Jezus gezien!
  zaterdag 8 juli 2017 @ 23:52:08 #13
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_172283212
Als je de ballen naar Zijn evenbeeld maakt heb je een serieus probleem... steeds Zijn harige ballen op je broodje...
pi_182151847
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 juli 2017 23:52 schreef Lunatiek het volgende:
Als je de ballen naar Zijn evenbeeld maakt heb je een serieus probleem... steeds Zijn harige ballen op je broodje...
Ik zou Mono's ballen graag in mijn mond hebben hoor.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')