abonnement Unibet Coolblue
pi_171990734
Hallo allemaal,

Zoals sommige van jullie weten, ben ik gek op gehaktballen. Zo probeer ik altijd 1-2 keer per week een paar heerlijke ballen te draaien, en die lekker de hele middag in de jus te laten baden. Volgend weekend krijg ik mijn neefjes over de vloer (5, 9 en 13). Ze blijven een weekend bij 'ome Monopoly' logeren. Donders gezellig altijd met die kereltjes. Dus ik wil lekker gehaktballen maken voor ze.
Nu wil ik toch iets creatiefs doen. Bijvoorbeeld de gehaktballen in een vorm maken, misschien wel proberen om vierkante gehaktballen te maken, of allemaal kleine balletjes maken die het bord 'verdelen' (groente aan 1 kant, ballen als grens, en aardappels aan de andere kant).
Ik kan ook de gehaktballen pittig maken om zo een spel te maken wie het meest/minst drinkt aan water, maar lijkt met niet handig met kinderen.
Ik zoek een creatieve oplossing om de gehaktbal ervaring van de kids wat leuker en meer bijzonder te maken, zonder al te veel moeite.
Wat raden jullie mij aan?

Groetjes, Monopoly
pi_171990746
CUL
Moeten zij weten
  vrijdag 30 juni 2017 @ 10:15:10 #3
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_172062116
Wellicht kun je er gezichtjes in maken? Of idd figuurtjes. Maar dan zijn t geen ballen meer.

Bak er een ei in mee, dat is zooo lekker :9~. Maar niet zo creatief.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')