abonnement Unibet Coolblue
pi_171983791
Een tijdje terug heeft de afvoer van onze CV ketel gelekt, dat is inmiddels opgelost, maar er is wel vocht op/onder de laminaatvloer gekomen.
Nu stootte ik van het weekend de plint van de muur onder de CV ketel en ik schrok nogal van de hoeveelheid schimmel die daarachter zat...

Ik ben bang dat er onder de vloer ook een en ander zit (onder het laminaat zit vloerbedekking) aan schimmel oid.
Volgens mij is het wel verstandig om dat weg te halen, maar is het dan mogelijk om een gedeelte van de vloer eruit te halen, tot waar het schoon is, of is het handiger om de hele vloer eruit te trekken?
Op youtube staan wel filmpjes hoe een plank te vervangen, maar ik heb het vermoeden dat het niet werkt als het om een groter stuk gaat...

Of zijn er nog andere manieren om van de schimmel af te komen?
Tips/ervaringen gezocht dus eigenlijk...
Mama van 2 lieve meiden :)
  dinsdag 27 juni 2017 @ 10:20:11 #2
180174 Diemux
People vs Me
pi_171983832
Nieuwe vloer erin, kosten declareren bij je verzekering?
pi_171984102
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 10:20 schreef Diemux het volgende:
Nieuwe vloer erin, kosten declareren bij je verzekering?
Goed idee om in elk geval eens even te kijken of dit iets voor de verzekering is!
Mama van 2 lieve meiden :)
  dinsdag 27 juni 2017 @ 13:09:42 #4
398472 goed_volk
kan tegen een grapje
pi_171987508
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 10:18 schreef Nijna het volgende:
Of zijn er nog andere manieren om van de schimmel af te komen?
Tips/ervaringen gezocht dus eigenlijk...
Bel even met je verzekering. Best mogelijk dat deze schade gedekt is. In ieder geval sowieso vervangen om all schimmel kwijt te raken. Van dat soort schimmels kun je flinke gezondheidsproblemen krijgen...

-edit- ik had onlangs een ongeluk met een grote vaas over mijn parket. wordt ook gewoon vergoed door de verzekering.
Hier schreef Dagoduck: Zeer goede FiPo.
Hier denkt katindeboom dat ik eigenlijk Braddie ben, maar die ben ik natuurlijk niet.
Hier liet ik CherryOnTop haar beeldscherm onder spugen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')