abonnement Unibet Coolblue
pi_171987600
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 13:15 schreef itsjeboyMehmed96 het volgende:

[..]

jij snapt het echt niet he
als zo'n firma zijn orderpickers regelt via een uitzendbureau
waarom zou JIJ dan direct bij die firma moeten werken?
Omdat ze het uitzendbureau ook nog moeten betalen, dus het zou goedkoper zijn om mij rechtstreeks aan te nemen.
pi_171987623
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 13:09 schreef ambertje90 het volgende:

[..]

Bellysteering, daarom kan die linkerarm ook uit het raam tijdens het schakelen
pi_171987639
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 13:16 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Omdat ze het uitzendbureau ook nog moeten betalen, dus het zou goedkoper zijn om mij rechtstreeks aan te nemen.
Heb je al gesolliciteerd bij Manpower of ben je je te druk met je topics hier? Ik begin bijna nog sympathie te krijgen voor Bradley als ik jou hoor praten over de WAjong en arbeidsmarkt.
pi_171987650
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 13:18 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Heb je al gesolliciteerd bij Manpower of ben je je te druk met je topics hier? Ik begin bijna nog sympathie te krijgen voor Bradley als ik jou hoor praten over de WAjong en arbeidsmarkt.
pi_171987662
Welk bouwjaar heeft de Polo?
pi_171987669
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 13:18 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Heb je al gesolliciteerd bij Manpower of ben je je te druk met je topics hier? Ik begin bijna nog sympathie te krijgen voor Bradley als ik jou hoor praten over de WAjong en arbeidsmarkt.
Als Wajonger aan de bak komen is best klote.
pi_171987704
Waarom hoopt Ad eigenlijk dat Braddie een kind doodrijdt?

Ik dacht dat ze grote vrienden waren sinds Braddie spareribs bij Ad liet bezorgen.
pi_171987719
quote:
11s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 13:19 schreef Argo het volgende:

[..]

Als Wajonger aan de bak komen is best klote.
Wel als je stelselmatig lui bent met gedragsproblemen en meent overal recht op te hebben terwijl je werk ook gedaan kan worden door iedere willekeurige aap in de Apenheul. Dat zie je toch terug bij gasten zoals Dinkie en Bradley? Totaal vertekend beeld van de arbeidsmarkt en vinden van alles, maar kunnen niks.

Als je wilt werken. Echt wil werken, dan zijn er voor WAjongers meer dan genoeg mogelijkheden. Weet je hoeveel subsidie je krijgt om een WAjonger in dienst te nemen? Alleen branden bedrijven liever hun vingers er niet aan aangezien de meesten verknipt zijn door de luxe van een uitkering.
pi_171987724
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 13:19 schreef Protoplanet het volgende:
Welk bouwjaar heeft de Polo?
97 ofzo
pi_171987729
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 13:18 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Heb je al gesolliciteerd bij Manpower of ben je je te druk met je topics hier? Ik begin bijna nog sympathie te krijgen voor Bradley als ik jou hoor praten over de WAjong en arbeidsmarkt.
Nee ik wilde de tussenpersoon uitschakelen, door gewoon rechtstreeks bij de firma te solliciteren. Dan hoef ik toch niet via Manpower te solliciteren, als ik weet welke firma het is?
pi_171987754
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 13:18 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Heb je al gesolliciteerd bij Manpower of ben je je te druk met je topics hier? Ik begin bijna nog sympathie te krijgen voor Bradley als ik jou hoor praten over de WAjong en arbeidsmarkt.
pi_171987774
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 13:18 schreef Azpilicueta het volgende:
Ik begin bijna nog sympathie te krijgen voor Bradley
Heb je bradge wel eens horen ranten over zijn jobcoach? Gaat wel over dan.
  dinsdag 27 juni 2017 @ 13:26:29 #238
386879 Sheffield
Weet het ook niet
pi_171987775
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 13:16 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Omdat ze het uitzendbureau ook nog moeten betalen, dus het zou goedkoper zijn om mij rechtstreeks aan te nemen.
Waarom zou jij je daar druk over maken? Dat is de keuze van dat bedrijf, gewoon naar Manpower dus als je daar wilt werken.
  dinsdag 27 juni 2017 @ 13:26:54 #239
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_171987778
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 13:23 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Nee ik wilde de tussenpersoon uitschakelen, door gewoon rechtstreeks bij de firma te solliciteren. Dan hoef ik toch niet via Manpower te solliciteren, als ik weet welke firma het is?
:') x 450 miljoen miljard
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_171987786
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 13:26 schreef Sheffield het volgende:

[..]

Waarom zou jij je daar druk over maken? Dat is de keuze van dat bedrijf, gewoon naar Manpower dus als je daar wilt werken.
UItzendbureaus zijn aids, die maken misbruik van wajongers.
pi_171987809
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 13:23 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Nee ik wilde de tussenpersoon uitschakelen, door gewoon rechtstreeks bij de firma te solliciteren. Dan hoef ik toch niet via Manpower te solliciteren, als ik weet welke firma het is?
Jij denkt dat dat bedrijf Manpower heeft ingeschakeld omdat ze geen Diqiu-Long's kunnen vinden? Zij willen dat het via het uitzendbureau loopt zodat ze van je af kunnen als het werk minder wordt. Daarnaast scheelt het ook aanzienlijk qua (salaris)administratie en hoeven ze enkel facturen te betalen.

Je bent echt niet goedkoper als jij daar rechtstreeks in dienst gaat. Eerder duurder aangezien ze je dan aan het werk moeten houden en als je dan ziek wordt of whatever dan blijven ze voor je dokken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-06-2017 13:29:26 ]
  dinsdag 27 juni 2017 @ 13:30:08 #242
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_171987850
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 13:28 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Jij denkt dat dat bedrijf Manpower heeft ingeschakeld omdat ze geen Diqiu-Long's kunnen vinden? Zij willen dat het via het uitzendbureau loopt zodat ze van je af kunnen als het werk minder wordt. Daarnaast scheelt het ook aanzienlijk qua (salaris)administratie en hoeven ze enkel facturen te betalen.

Je bent echt niet goedkoper als jij daar rechtstreeks in dienst gaat. Eerder duurder aangezien ze je dan aan het werk moeten houden en als je dan ziek wordt of whatever dan blijven ze voor je dokken.
Als je zoiets banaals al niet snap heeft uitleggen volgens mij ook weinig nut meer.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_171987857
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 13:28 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Jij denkt dat dat bedrijf Manpower heeft ingeschakeld omdat ze geen Diqiu-Long's kunnen vinden? Zij willen dat het via het uitzendbureau loopt zodat ze van je af kunnen als het werk minder wordt. Daarnaast scheelt het ook aanzienlijk qua (salaris)administratie en hoeven ze enkel facturen te betalen.

Je bent echt niet goedkoper als jij daar rechtstreeks in dienst gaat. Eerder duurder aangezien ze je dan aan het werk moeten houden en als je dan ziek wordt of whatever dan blijven ze voor je dokken.
Maar als dat betekend dat wajongers van uitzend- naar uitzendbureau moeten bedelen voor werk. In een bedrijf dat ze 2 maanden houdt en daarna eruit smijt zodat ze niks hoeven te betalen. Tja... Ik snap wel dat je dan liever je uitkering houdt.
pi_171987964
quote:
11s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 13:30 schreef Argo het volgende:

[..]

Maar als dat betekend dat wajongers van uitzend- naar uitzendbureau moeten bedelen voor werk. In een bedrijf dat ze 2 maanden houdt en daarna eruit smijt zodat ze niks hoeven te betalen. Tja... Ik snap wel dat je dan liever je uitkering houdt.
Als ik een WAjonger in dienst neem dan heb ik liever dat hij daar 2 jaar werkt dan 2 maanden. Ik heb alleen nog nooit een WAjonger ontmoet die zowel capabel was voor werk en het langer dan 2 weken kon volhouden. En ik doe dit nou al een jaar of 4 dus, go figure

Er zijn zoveel bedrijven die op zoek zijn naar personeel. Ik zal niet zeggen dat er een vast contract altijd in zit, zeker niet bij het kaliber waar WAjongers het in moeten zoeken doorgaans. Maar als je het goed doet en het is een bedrijf dat goed zit in het werk word je er echt niet uitgetrapt omwille de proefplaatsing die afloopt. Die subsidie die je krijgt is ook geen zak geld die je meteen in 1 keer krijgt, maar dat wordt gebaseerd op de tijd in dienst. Dus voor een uitzendbureau is er 0 reden je te 'ontslaan' tenzij de opdrachtgever daar opdracht toe geeft.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-06-2017 13:36:41 ]
pi_171988078
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 13:36 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Als ik een WAjonger in dienst neem dan heb ik liever dat hij daar 2 jaar werkt dan 2 maanden. Ik heb alleen nog nooit een WAjonger ontmoet die zowel capabel was voor werk en het langer dan 2 weken kon volhouden. En ik doe dit nou al een jaar of 4 dus, go figure

Er zijn zoveel bedrijven die op zoek zijn naar personeel. Ik zal niet zeggen dat er een vast contract altijd in zit, zeker niet bij het kaliber waar WAjongers het in moeten zoeken doorgaans. Maar als je het goed doet en het is een bedrijf dat goed zit in het werk word je er echt niet uitgetrapt omwille de proefplaatsing die afloopt. Die subsidie die je krijgt is ook geen zak geld die je meteen in 1 keer krijgt, maar dat wordt gebaseerd op de tijd in dienst. Dus voor een uitzendbureau is er 0 reden je te 'ontslaan' tenzij de opdrachtgever daar opdracht toe geeft.
Maar uitzendbureaus zijn wel ratten voor werknemers dan. Zelf zou ik ook altijd liever rechtstreeks een baan willen.
pi_171988168
quote:
11s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 13:41 schreef Argo het volgende:

[..]

Maar uitzendbureaus zijn wel ratten voor werknemers dan. Zelf zou ik ook altijd liever rechtstreeks een baan willen.
Dat mag je vinden, maar ze/we vullen een vraag in vanuit de arbeidsmarkt. Dat creëren we niet zelf. Er is gewoon een hele hoop werk waar er pieken/dalen zijn of seizoenswerk waarbij er behoefte is aan flexibiliteit.
pi_171988255
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 13:45 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Dat mag je vinden, maar ze/we vullen een vraag in vanuit de arbeidsmarkt. Dat creëren we niet zelf. Er is gewoon een hele hoop werk waar er pieken/dalen zijn of seizoenswerk waarbij er behoefte is aan flexibiliteit.
Ja maar ik weet niet dan moet ik werken en het uitzendbureau verdient aan mij. Wil gewoon een vast contract bij werkgever en mijn centjes hebben.
pi_171988274
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 13:28 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Jij denkt dat dat bedrijf Manpower heeft ingeschakeld omdat ze geen Diqiu-Long's kunnen vinden? Zij willen dat het via het uitzendbureau loopt zodat ze van je af kunnen als het werk minder wordt. Daarnaast scheelt het ook aanzienlijk qua (salaris)administratie en hoeven ze enkel facturen te betalen.

Je bent echt niet goedkoper als jij daar rechtstreeks in dienst gaat. Eerder duurder aangezien ze je dan aan het werk moeten houden en als je dan ziek wordt of whatever dan blijven ze voor je dokken.
Jawel ze kunnen subsidie voor mij krijgen, dat vertelde hij toch ook enkele pagina's terug? Denk niet dat een uitzendbureau subsidie voor mij kan vangen.
pi_171988279
quote:
11s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 13:49 schreef Argo het volgende:

[..]

Ja maar ik weet niet dan moet ik werken en het uitzendbureau verdient aan mij. Wil gewoon een vast contract bij werkgever en mijn centjes hebben.
ja tuurlijk wil je dat, dat wil iedereen. Maar zo'n uitzendbureau is vaak een opstap naar zo'n baan. En laten we eerlijk wezen een baan via het uitzendbureau is altijd beter dan geen baan.
pi_171988320
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 13:50 schreef koemleit het volgende:

[..]

ja tuurlijk wil je dat, dat wil iedereen. Maar zo'n uitzendbureau is vaak een opstap naar zo'n baan. En laten we eerlijk wezen een baan via het uitzendbureau is altijd beter dan geen baan.
Niet als je wajong hebt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')