Jammer voor de Max-haters die blijven beweren dat het allemaal komt doordat Max teveel van de auto vraagtquote:Op woensdag 28 juni 2017 12:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Botte pech dus. Op het moment dat ze hem binnen wilden brengen was de verstopping weg, maar viel direct hierna de oliedruk weg ...
En dat kan niet. Daarom wordt regelmatig voor een VSC gekozen. Ook niet helemaal een eerlijk systeem, want onder VSC's wordt vaak gestopt voor nieuwe banden en dat is weer nadelig voor degenen die net binnen zijn geweest. Die verliezen hierdoor tijd.quote:Op woensdag 28 juni 2017 12:07 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Dan zou je het ook letterlijk moeten stilleggen zoals ik voorstel.
Of een VSC waarbij de pits dicht blijft. Benadeel je de coureurs uiteindelijk het minste.quote:Op woensdag 28 juni 2017 12:07 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
SC is prima, maar ze moeten niet de achterblijvers ertussen uit halen.
Waarom kan dat niet? Of willen ze dat niet.quote:Op woensdag 28 juni 2017 12:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En dat kan niet. Daarom wordt regelmatig voor een VSC gekozen. Ook niet helemaal een eerlijk systeem, want onder VSC's wordt vaak gestopt voor nieuwe banden en dat is weer nadelig voor degenen die net binnen zijn geweest. Die verliezen hierdoor tijd.
Gewoon weer botte pech idd. Misschien kunnen ze het een beetje goedmaken met Max door hem de beste strategie te geven in Oostenrijk.quote:Op woensdag 28 juni 2017 12:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Botte pech dus. Op het moment dat ze hem binnen wilden brengen was de verstopping weg, maar viel direct hierna de oliedruk weg ...
bij jouw idee staan de auto's kriskras verspreid over de baan stil met hun motor uit? De auto's zijn er niet op gebouwd om zelfstandig te kunnen starten, dus dat gaat niet werken.quote:Op woensdag 28 juni 2017 12:11 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Waarom kan dat niet? Of willen ze dat niet.
Heb je wel eens gezien wat voor materiaal er op de startgrid gebruikt wordt? Als je jouw idee doet, zou je alle wagens automatisch tot stilstand moeten brengen op hetzelfde moment. Daarna staan ze zeker 10 minuten stil waardoor ze dus oa. de motor uit moeten zetten (en dus weer aan) en bandenwarmers etc etc. De pitcrew 5 kilometer laten lopen om de auto te bereiken op Spa is niet zo goed planquote:Op woensdag 28 juni 2017 12:11 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Waarom kan dat niet? Of willen ze dat niet.
Inderdaad, als je het helemaal eerlijk wil houden moet je VSC gebruiken en de pits dichtgooien tijdens een VSC.quote:Op woensdag 28 juni 2017 12:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Of een VSC waarbij de pits dicht blijft. Benadeel je de coureurs uiteindelijk het minste.
Dus je mag niet wheelbangen bij welke snelheid dan ook? En daar moet een zwarte vlag op volgen? Dat is nieuw voor mij en werpt een heel ander licht op incidenten van vorige seizoenen.quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:52 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Het gaat erin dat het bewust gebeurde. Dat kan en mag gewoon niet met welke snelheid dan ook, dus is de straf die hij kreeg nog erg licht. Gewoon uit de uitslag van de race halen lijkt me een betere straf. Uit het kampioenschap halen zoals bij Schumacher gaat me inderdaad veel te ver.
Ja, draai het maar weer lekker omquote:Op woensdag 28 juni 2017 12:19 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dus je mag niet wheelbangen bij welke snelheid dan ook? En daar moet een zwarte vlag op volgen? Dat is nieuw voor mij en werpt een heel ander licht op incidenten van vorige seizoenen.
Omdat Vettel in de ogen van sommige mensen niets fout kan doenquote:Op woensdag 28 juni 2017 12:21 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja, draai het maar weer lekker om
Wheelbangen tijdens het racen is niet te vergelijken met bewust op iemand afsturen tijdens een SC, omdat je denkt dat hij je een breaktest heeft gegeven.
Edit: Snap serieus niet hoe mensen dit goed willen praten.
Behalve diegenen die net naar binnen wilden gaan vanwege schade/lekke band of zo.quote:Op woensdag 28 juni 2017 12:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Of een VSC waarbij de pits dicht blijft. Benadeel je de coureurs uiteindelijk het minste.
Die hebben een reden om dan te pitten. Voor de rest staat het idee me wel aan eigenlijk als er een VSC isquote:Op woensdag 28 juni 2017 12:30 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Behalve diegenen die net naar binnen wilden gaan vanwege schade/lekke band of zo.
Ik snap dat het vooral om het principe gaat en niet zozeer over (potentiële) schade die daaruit volgt. Maar dat de snelheid niks uitmaakt gaat me ook veel te ver. Ik ben het met je eens dat Vettel de zwarte vlag zou moeten krijgen, maar als die dit deed op het rechte stuk op racesnelheid hadden ze zijn superlicentie wel mogen afpakken.quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:56 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dit! Het moet helemaal NIKS uitmaken of het met 10km/h, 50km/h of 200km/h gebeurd is. Het gaat er om dat iemand opzettelijk iemand anders van de baan probeert te rammen. Het was een bewuste actie en niet een race incident tijdens het racen zelf. Zoiets moet gewoon keihard gestraft worden, anders gaat dit vaker gebeuren en dan kan je er niks meer tegen doen aangezien je Vettel niet hard genoeg hebt aangepakt.
Ik praat het niet goed, ik vind wheelbangen alleen niet ernstig. Er is geen schade en schade was ook niet te verwachten, er is geen beinvloeding van de race en mensen zeuren dat het een zwarte vlag had moeten zijn.... Waar gaat dit nog over?quote:Op woensdag 28 juni 2017 12:21 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja, draai het maar weer lekker om
Wheelbangen tijdens het racen is niet te vergelijken met bewust op iemand afsturen tijdens een SC, omdat je denkt dat hij je een breaktest heeft gegeven.
Edit: Snap serieus niet hoe mensen dit goed willen praten.
Over een viervoudig wereldkampioen die dringend een cursusje angermanagement nodig heeftquote:
Hoezo geen schade?quote:Op woensdag 28 juni 2017 12:52 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik praat het niet goed, ik vind wheelbangen alleen niet ernstig. Er is geen schade en schade was ook niet te verwachten, er is geen beinvloeding van de race en mensen zeuren dat het een zwarte vlag had moeten zijn.... Waar gaat dit nog over?
nee. Die hoofdsteun is niet goed vastgezet toen Hamilton na de rode vlag weer in zijn auto zatquote:Op woensdag 28 juni 2017 12:57 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Hoezo geen schade?
Ik heb de crew bezig gezien met het oplappen van de zijkant.
En zou het niet kunnen dat die hoofdsteun los is gekomen door de zoen van Vettel?
Omdat die je die auto's niet zomaar stil kunt zetten. Dan raakt alles binnen no time oververhit met alle gevolgen van dien.quote:Op woensdag 28 juni 2017 12:11 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Waarom kan dat niet? Of willen ze dat niet.
quote:Op woensdag 28 juni 2017 12:52 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik praat het niet goed, ik vind wheelbangen alleen niet ernstig. Er is geen schade en schade was ook niet te verwachten, er is geen beinvloeding van de race en mensen zeuren dat het een zwarte vlag had moeten zijn.... Waar gaat dit nog over?
Pas op wat je zegt!!!quote:Op woensdag 28 juni 2017 13:00 schreef Peterselieman het volgende:
nee. Die hoofdsteun is niet goed vastgezet toen Hamilton na de rode vlag weer in zijn auto zat
pech gehadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |