Het gaat erin dat het bewust gebeurde. Dat kan en mag gewoon niet met welke snelheid dan ook, dus is de straf die hij kreeg nog erg licht. Gewoon uit de uitslag van de race halen lijkt me een betere straf. Uit het kampioenschap halen zoals bij Schumacher gaat me inderdaad veel te ver.quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:48 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat blijft niet kleven hoor, het is al lang geframed. Alsof het een heel gevaarlijke actie was met het doel Hamilton uit de wedstrijd te rammen. Wheelbangen als doodzonde. Her en der wordt het incident tussen Schumacher en Villeneuve van 20 (!) jaar geleden erbij betrokken, op geen enkele manier vergelijkbaar natuurlijk, maar ja, het gaat er dan ook om dat als een Duitser de beste is en een Brit verslaat, dit hoe dan ook in diskrediet gebracht moet worden.
Bernd gewoon in een F1 auto zetten. Hoeft Lewis ook niet te miepen dat ie niet doorrijdtquote:Op woensdag 28 juni 2017 11:49 schreef sasquatsch het volgende:
Imho is de SC er niet om het spektakel te verhogen, maar vanwege de veiligheid en zou zo weinig mogelijk invloed moeten hebben op de wedstrijd.
Datquote:Op woensdag 28 juni 2017 11:52 schreef sasquatsch het volgende:
Gewoon uit de uitslag van de race halen lijkt me een betere straf. Uit het kampioenschap halen zoals bij Schumacher gaat me inderdaad veel te ver.
Vettel had nog tijdens de race de zwarte vlag moeten krijgen, maar kennelijk durfden ze dat niet aan. Als ze hem nu nog een keer zouden straffen zou ik dat vreemd vinden, ook al was de initiële straf in de ogen van velen te licht.quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:52 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Het gaat erin dat het bewust gebeurde. Dat kan en mag gewoon niet met welke snelheid dan ook, dus is de straf die hij kreeg nog erg licht. Gewoon uit de uitslag van de race halen lijkt me een betere straf. Uit het kampioenschap halen zoals bij Schumacher gaat me inderdaad veel te ver.
Een voorsprong van bijvoorbeeld een minuut kan gewoon in rook opgaan. Je gaat bij een voetbalwedstrijd ook niet opeens de stand van 4-0 naar 4-3 verzetten. Dat is eigenlijk wat er bij een safety car gebeurd.quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:51 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nee, laten we het anders nog saaier maken. Een safety car brengt meestal spanning en sensatie met zich mee. Hoezo competitievervalsing? Het is gewoon een onderdeel van het racen.
Elke keer als Lewis erover miept hem een drive-through ofzo geven.quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:52 schreef Geralt het volgende:
[..]
Bernd gewoon in een F1 auto zetten. Hoeft Lewis ook niet te miepen dat ie niet doorrijdt
Dit! Het moet helemaal NIKS uitmaken of het met 10km/h, 50km/h of 200km/h gebeurd is. Het gaat er om dat iemand opzettelijk iemand anders van de baan probeert te rammen. Het was een bewuste actie en niet een race incident tijdens het racen zelf. Zoiets moet gewoon keihard gestraft worden, anders gaat dit vaker gebeuren en dan kan je er niks meer tegen doen aangezien je Vettel niet hard genoeg hebt aangepakt.quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:52 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Het gaat erin dat het bewust gebeurde. Dat kan en mag gewoon niet met welke snelheid dan ook, dus is de straf die hij kreeg nog erg licht. Gewoon uit de uitslag van de race halen lijkt me een betere straf. Uit het kampioenschap halen zoals bij Schumacher gaat me inderdaad veel te ver.
Nee gewoon die gare Mercedes SC wegtiefen en een F1 auto geven aan Bernd. Kan die ook gewoon een beetje wat meer tempo rijdenquote:Op woensdag 28 juni 2017 11:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Elke keer als Lewis erover miept hem een drive-through ofzo geven.
Of een punt aftrek... dan staat ie aan het einde van het seizoen weer op 0.quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Elke keer als Lewis erover miept hem een drive-through ofzo geven.
En dat is iets wat de heren stewards zich in mijn ogen niet bedacht hebben. Er wordt hier een debiel precedent geschapen. Iemand moedwillig aanrijden kost je 10 seconden. Zo simpel is het dus sinds zondag.quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:56 schreef Kyran het volgende:
Als dit een volgende race weer zou gebeuren en die coureur zou een zwarte vlag krijgen is er stront aan de knikker. Als die dan weer een 10 seconden straf zou krijgen is er alsnog stront aan de knikker, want dan mag je blijkbaar mensen van de baan proberen te rammen.
Olav zei toch dat ze hem een F2 auto moesten geven? Dat vond ik wel een goed ideequote:Op woensdag 28 juni 2017 11:56 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nee gewoon die gare Mercedes SC wegtiefen en een F1 auto geven aan Bernd. Kan die ook gewoon een beetje wat meer tempo rijden
over miepen gesproken, dat hij het team vroeg of Bottas even in kon houdenquote:Op woensdag 28 juni 2017 11:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Elke keer als Lewis erover miept hem een drive-through ofzo geven.
zie het meer als stilleggen van de wedstrijd door de scheidsrechter omdat er iets op of rond het veld gebeurd is.quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:55 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Een voorsprong van bijvoorbeeld een minuut kan gewoon in rook opgaan. Je gaat bij een voetbalwedstrijd ook niet opeens de stand van 4-0 naar 4-3 verzetten. Dat is eigenlijk wat er bij een safety car gebeurd.
Dat miepen over de SC en dit soort acties zijn nou precies mooie voorbeelden waarom ik Hamilton tien keer niks vind. Kan prima rondjes rijden als alles goed gaat, maar als het ook maar een beetje tegenzit is het te treurig voor woorden.quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
over miepen gesproken, dat hij het team vroeg of Bottas even in kon houden
Ondergesneeuwd inderdaad, belachelijk wat mij betreft.quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
over miepen gesproken, dat hij het team vroeg of Bottas even in kon houden
iddquote:Op woensdag 28 juni 2017 11:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
over miepen gesproken, dat hij het team vroeg of Bottas even in kon houden
En dan na de race net doen alsof er niks aan de hand was. Dat is misschien nog wel veel ergens. Dat je "in the heat of the moment" zo'n actie maakt is misschien nog goed te praten, maar na de race net doen alsof er niks is gebeurd is echt schandalig.quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:57 schreef Geralt het volgende:
[..]
En dat is iets wat de heren stewards zich in mijn ogen niet bedacht hebben. Er wordt hier een debiel precedent geschapen. Iemand moedwillig aanrijden kost je 10 seconden. Zo simpel is het dus sinds zondag.
Hij heeft denk ik wereldwijd wel iets aan credits in moeten leveren wegens dit akkefietje.quote:Op woensdag 28 juni 2017 12:02 schreef Kyran het volgende:
Een kleuter is het. Vorig jaar wel miepen als Max hem geen ruimte liet, maar nu iemand moedwillig eraf proberen te rijden tijdens een safety car.
http://www.auto-motor-und(...)F1+%28Englisch%29%29quote:Der Motorschaden in Baku wurde wahrscheinlich ausgelöst, weil der Motor überhitzt hat. Nach drei Runden gingen die Temperaturen hoch. Auch da waren es Karbonteile, die die Kühler verstopft hatten. Als wir Max reinholen wollten, flog das Teil weg. Dann ist der Öldruck zusammengebrochen.
SC is prima, maar ze moeten niet de achterblijvers ertussen uit halen.quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
zie het meer als stilleggen van de wedstrijd door de scheidsrechter omdat er iets op of rond het veld gebeurd is.
Reken maar dat dit ook invloed heeft op het spel van beide teams. Het kan best zijn dat het team dat achter stond hard op weg was naar de gelijkmaker en dat de wedstrijd na de hervatting doodsaai wordt, omdat er vanaf de kant ingegrepen wordt door tactische aanwijzingen.
Dan zou je het ook letterlijk moeten stilleggen zoals ik voorstel.quote:Op woensdag 28 juni 2017 11:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
zie het meer als stilleggen van de wedstrijd door de scheidsrechter omdat er iets op of rond het veld gebeurd is.
Reken maar dat dit ook invloed heeft op het spel van beide teams. Het kan best zijn dat het team dat achter stond hard op weg was naar de gelijkmaker en dat de wedstrijd na de hervatting doodsaai wordt, omdat er vanaf de kant ingegrepen wordt door tactische aanwijzingen.
Botte pech dus. Op het moment dat ze hem binnen wilden brengen was de verstopping weg, maar viel direct hierna de oliedruk weg ...quote:Op woensdag 28 juni 2017 12:05 schreef ondeugend het volgende:
Der Motorschaden in Baku wurde wahrscheinlich ausgelöst, weil der Motor überhitzt hat. Nach drei Runden gingen die Temperaturen hoch. Auch da waren es Karbonteile, die die Kühler verstopft hatten. Als wir Max reinholen wollten, flog das Teil weg. Dann ist der Öldruck zusammengebrochen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |