abonnement Unibet Coolblue
pi_172012890
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 11:48 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dat blijft niet kleven hoor, het is al lang geframed. Alsof het een heel gevaarlijke actie was met het doel Hamilton uit de wedstrijd te rammen. Wheelbangen als doodzonde. Her en der wordt het incident tussen Schumacher en Villeneuve van 20 (!) jaar geleden erbij betrokken, op geen enkele manier vergelijkbaar natuurlijk, maar ja, het gaat er dan ook om dat als een Duitser de beste is en een Brit verslaat, dit hoe dan ook in diskrediet gebracht moet worden.
Het gaat erin dat het bewust gebeurde. Dat kan en mag gewoon niet met welke snelheid dan ook, dus is de straf die hij kreeg nog erg licht. Gewoon uit de uitslag van de race halen lijkt me een betere straf. Uit het kampioenschap halen zoals bij Schumacher gaat me inderdaad veel te ver.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_172012891
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 11:49 schreef sasquatsch het volgende:
Imho is de SC er niet om het spektakel te verhogen, maar vanwege de veiligheid en zou zo weinig mogelijk invloed moeten hebben op de wedstrijd.
Bernd gewoon in een F1 auto zetten. Hoeft Lewis ook niet te miepen dat ie niet doorrijdt :P
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_172012898
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 11:52 schreef sasquatsch het volgende:
Gewoon uit de uitslag van de race halen lijkt me een betere straf. Uit het kampioenschap halen zoals bij Schumacher gaat me inderdaad veel te ver.
Dat :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 28 juni 2017 @ 11:54:44 #129
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_172012939
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 11:52 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Het gaat erin dat het bewust gebeurde. Dat kan en mag gewoon niet met welke snelheid dan ook, dus is de straf die hij kreeg nog erg licht. Gewoon uit de uitslag van de race halen lijkt me een betere straf. Uit het kampioenschap halen zoals bij Schumacher gaat me inderdaad veel te ver.
Vettel had nog tijdens de race de zwarte vlag moeten krijgen, maar kennelijk durfden ze dat niet aan. Als ze hem nu nog een keer zouden straffen zou ik dat vreemd vinden, ook al was de initiële straf in de ogen van velen te licht.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_172012949
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 11:51 schreef Kyran het volgende:

[..]

Nee, laten we het anders nog saaier maken. Een safety car brengt meestal spanning en sensatie met zich mee. Hoezo competitievervalsing? Het is gewoon een onderdeel van het racen.
Een voorsprong van bijvoorbeeld een minuut kan gewoon in rook opgaan. Je gaat bij een voetbalwedstrijd ook niet opeens de stand van 4-0 naar 4-3 verzetten. Dat is eigenlijk wat er bij een safety car gebeurd.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 28 juni 2017 @ 11:56:13 #131
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_172012973
quote:
12s.gif Op woensdag 28 juni 2017 11:52 schreef Geralt het volgende:

[..]

Bernd gewoon in een F1 auto zetten. Hoeft Lewis ook niet te miepen dat ie niet doorrijdt :P
Elke keer als Lewis erover miept hem een drive-through ofzo geven.
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Redactie Sport woensdag 28 juni 2017 @ 11:56:23 #132
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_172012975
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 11:52 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Het gaat erin dat het bewust gebeurde. Dat kan en mag gewoon niet met welke snelheid dan ook, dus is de straf die hij kreeg nog erg licht. Gewoon uit de uitslag van de race halen lijkt me een betere straf. Uit het kampioenschap halen zoals bij Schumacher gaat me inderdaad veel te ver.
Dit! Het moet helemaal NIKS uitmaken of het met 10km/h, 50km/h of 200km/h gebeurd is. Het gaat er om dat iemand opzettelijk iemand anders van de baan probeert te rammen. Het was een bewuste actie en niet een race incident tijdens het racen zelf. Zoiets moet gewoon keihard gestraft worden, anders gaat dit vaker gebeuren en dan kan je er niks meer tegen doen aangezien je Vettel niet hard genoeg hebt aangepakt.

Als dit een volgende race weer zou gebeuren en die coureur zou een zwarte vlag krijgen is er stront aan de knikker. Als die dan weer een 10 seconden straf zou krijgen is er alsnog stront aan de knikker, want dan mag je blijkbaar mensen van de baan proberen te rammen.
pi_172012988
quote:
12s.gif Op woensdag 28 juni 2017 11:56 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Elke keer als Lewis erover miept hem een drive-through ofzo geven.
Nee gewoon die gare Mercedes SC wegtiefen en een F1 auto geven aan Bernd. Kan die ook gewoon een beetje wat meer tempo rijden :+
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  woensdag 28 juni 2017 @ 11:57:35 #134
391714 SnowOokami
Snow Wolfie
pi_172013006
quote:
12s.gif Op woensdag 28 juni 2017 11:56 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Elke keer als Lewis erover miept hem een drive-through ofzo geven.
Of een punt aftrek... dan staat ie aan het einde van het seizoen weer op 0.
pi_172013020
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 11:56 schreef Kyran het volgende:
Als dit een volgende race weer zou gebeuren en die coureur zou een zwarte vlag krijgen is er stront aan de knikker. Als die dan weer een 10 seconden straf zou krijgen is er alsnog stront aan de knikker, want dan mag je blijkbaar mensen van de baan proberen te rammen.
En dat is iets wat de heren stewards zich in mijn ogen niet bedacht hebben. Er wordt hier een debiel precedent geschapen. Iemand moedwillig aanrijden kost je 10 seconden. Zo simpel is het dus sinds zondag.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  woensdag 28 juni 2017 @ 11:58:09 #136
391714 SnowOokami
Snow Wolfie
pi_172013033
quote:
7s.gif Op woensdag 28 juni 2017 11:56 schreef Geralt het volgende:

[..]

Nee gewoon die gare Mercedes SC wegtiefen en een F1 auto geven aan Bernd. Kan die ook gewoon een beetje wat meer tempo rijden :+
Olav zei toch dat ze hem een F2 auto moesten geven? Dat vond ik wel een goed idee
  woensdag 28 juni 2017 @ 11:58:10 #137
131800 Tarado
capô de fusca
pi_172013034
quote:
12s.gif Op woensdag 28 juni 2017 11:56 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Elke keer als Lewis erover miept hem een drive-through ofzo geven.
over miepen gesproken, dat hij het team vroeg of Bottas even in kon houden
pi_172013045
Ja ok iets meer dan 10 seconden wegens stop & go, maar toch, je snapt wat ik bedoel :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 28 juni 2017 @ 11:58:39 #139
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_172013054
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 11:55 schreef MichelWuyts het volgende:

[..]

Een voorsprong van bijvoorbeeld een minuut kan gewoon in rook opgaan. Je gaat bij een voetbalwedstrijd ook niet opeens de stand van 4-0 naar 4-3 verzetten. Dat is eigenlijk wat er bij een safety car gebeurd.
zie het meer als stilleggen van de wedstrijd door de scheidsrechter omdat er iets op of rond het veld gebeurd is.

Reken maar dat dit ook invloed heeft op het spel van beide teams. Het kan best zijn dat het team dat achter stond hard op weg was naar de gelijkmaker en dat de wedstrijd na de hervatting doodsaai wordt, omdat er vanaf de kant ingegrepen wordt door tactische aanwijzingen.
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator / Redactie Sport woensdag 28 juni 2017 @ 12:00:20 #140
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_172013114
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 11:58 schreef Tarado het volgende:

[..]

over miepen gesproken, dat hij het team vroeg of Bottas even in kon houden
Dat miepen over de SC en dit soort acties zijn nou precies mooie voorbeelden waarom ik Hamilton tien keer niks vind. Kan prima rondjes rijden als alles goed gaat, maar als het ook maar een beetje tegenzit is het te treurig voor woorden.
  woensdag 28 juni 2017 @ 12:01:04 #141
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_172013134
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 11:58 schreef Tarado het volgende:

[..]

over miepen gesproken, dat hij het team vroeg of Bottas even in kon houden
Ondergesneeuwd inderdaad, belachelijk wat mij betreft.
Flesje bier
  woensdag 28 juni 2017 @ 12:02:24 #142
391714 SnowOokami
Snow Wolfie
pi_172013174
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 11:58 schreef Tarado het volgende:

[..]

over miepen gesproken, dat hij het team vroeg of Bottas even in kon houden
idd :r
De reactie van z'n engineer was dan wel weer goed.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 28 juni 2017 @ 12:02:27 #143
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_172013176
quote:
7s.gif Op woensdag 28 juni 2017 11:57 schreef Geralt het volgende:

[..]

En dat is iets wat de heren stewards zich in mijn ogen niet bedacht hebben. Er wordt hier een debiel precedent geschapen. Iemand moedwillig aanrijden kost je 10 seconden. Zo simpel is het dus sinds zondag.
En dan na de race net doen alsof er niks aan de hand was. Dat is misschien nog wel veel ergens. Dat je "in the heat of the moment" zo'n actie maakt is misschien nog goed te praten, maar na de race net doen alsof er niks is gebeurd is echt schandalig.

Een kleuter is het. Vorig jaar wel miepen als Max hem geen ruimte liet, maar nu iemand moedwillig eraf proberen te rijden tijdens een safety car.
pi_172013212
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 12:02 schreef Kyran het volgende:
Een kleuter is het. Vorig jaar wel miepen als Max hem geen ruimte liet, maar nu iemand moedwillig eraf proberen te rijden tijdens een safety car.
Hij heeft denk ik wereldwijd wel iets aan credits in moeten leveren wegens dit akkefietje.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_172013221
Alleen al hierom hoop ik dat hij de titel niet pakt dit jaar. :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  woensdag 28 juni 2017 @ 12:05:11 #146
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_172013265
Herr Dr Marko

quote:
Der Motorschaden in Baku wurde wahrscheinlich ausgelöst, weil der Motor überhitzt hat. Nach drei Runden gingen die Temperaturen hoch. Auch da waren es Karbonteile, die die Kühler verstopft hatten. Als wir Max reinholen wollten, flog das Teil weg. Dann ist der Öldruck zusammengebrochen.
http://www.auto-motor-und(...)F1+%28Englisch%29%29
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_172013268
Ow en die 2 tetsen er dit jaar samen nog wel een keer vanaf is mijn verwachting. :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_172013321
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 11:58 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

zie het meer als stilleggen van de wedstrijd door de scheidsrechter omdat er iets op of rond het veld gebeurd is.

Reken maar dat dit ook invloed heeft op het spel van beide teams. Het kan best zijn dat het team dat achter stond hard op weg was naar de gelijkmaker en dat de wedstrijd na de hervatting doodsaai wordt, omdat er vanaf de kant ingegrepen wordt door tactische aanwijzingen.
SC is prima, maar ze moeten niet de achterblijvers ertussen uit halen.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_172013335
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 11:58 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

zie het meer als stilleggen van de wedstrijd door de scheidsrechter omdat er iets op of rond het veld gebeurd is.

Reken maar dat dit ook invloed heeft op het spel van beide teams. Het kan best zijn dat het team dat achter stond hard op weg was naar de gelijkmaker en dat de wedstrijd na de hervatting doodsaai wordt, omdat er vanaf de kant ingegrepen wordt door tactische aanwijzingen.
Dan zou je het ook letterlijk moeten stilleggen zoals ik voorstel.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 28 juni 2017 @ 12:07:43 #150
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_172013340
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 12:05 schreef ondeugend het volgende:
Der Motorschaden in Baku wurde wahrscheinlich ausgelöst, weil der Motor überhitzt hat. Nach drei Runden gingen die Temperaturen hoch. Auch da waren es Karbonteile, die die Kühler verstopft hatten. Als wir Max reinholen wollten, flog das Teil weg. Dann ist der Öldruck zusammengebrochen.
Botte pech dus. Op het moment dat ze hem binnen wilden brengen was de verstopping weg, maar viel direct hierna de oliedruk weg ...
Altijd onderweg naar het avontuur
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')