abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_174177271
Lethal Weapon geloof ik de eerste 2 afleveringen toen van geprobeerd... kon me niet echt interesseren. Misschien als ik echt eens super bored ben (da's helaas nooit ;( ). -- oh nee, wacht, haal ik door de war met Rush Hour denk ik, al die movie title tv series ook. :+
The Gifted is denk ik ook wel een poging waard. ^O^ Thanks ;)
Life's like a choc of boxolates
pi_174177395
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 21:47 schreef shiznuts het volgende:
Lethal Weapon geloof ik de eerste 2 afleveringen toen van geprobeerd... kon me niet echt interesseren. Misschien als ik echt eens super bored ben (da's helaas nooit ;( ). -- oh nee, wacht, haal ik door de war met Rush Hour denk ik, al die movie title tv series ook. :+
The Gifted is denk ik ook wel een poging waard. ^O^ Thanks ;)
Lethal Weapon komt een rode draad in en het wordt best spannend (en tegelijk grappig, twee hoofdrolspelers passen goed bij elkaar).

Nou jij hoeft je voorlopig niet te vervelen :D
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_174177430
BKLOWim.gif !
pi_174177473
Trouwens ik zag vandaag de eerste Young Sheldon en het is best leuk. Eigenwijs rotjoch met zijn familie.
niet zo tof doen
pi_174181155
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 21:08 schreef shiznuts het volgende:
Philip K. Dick's Electric Dreams (TV Series 2017– ) - IMDb , denk zoiets als Black Mirror?
Eerste aflevering kom ik opeens Robb Stark tegen! :D

Er zijn echt tig nieuwe series, moeilijk om allemaal te gaan volgen/bijhouden, dang. ;(
https://www.pogdesign.co.uk/cat/ (let op de geelgekleurde vakjes)

Maar ik ga er maar eens een paar proberen. Eerst maar eens met Electric Dreams beginnen (stand-alone episodes). Dan misschien Ghosted, lijkt me wel lachen. :P Me, Myself & I misschien ook wel.

Dale Barbara is back in The Brave... maar heeft de exact zelfde starting vibe als Homeland (is dan ook van dezelfde Executive Producer). The Good Doctor doet me aan Pure Genius denken (en die werd gecanceld). Wisdom of the Crowd? Heb ik nog niet echt een beeld bij. Extinct is echt zo'n show dat na een paar afleveringen al vroegtijdig verdwijnt. Ga ik niet eens proberen. Valor ziet er ook uit als amature hour... dan eerder nog DuckTales kijken dat weer teruggebracht is. Verder zit er geloof ik niet veel interessants bij. Ik ben voornamelijk van humor, actie, sci-fi of iets anders indrukwekkends en niet zo van het drama genre wat alleen maar gezeik is.
Eclectic dreams is een pareltje denk ik ja :)

Eerste ep was tof.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 4 oktober 2017 @ 10:16:27 #181
466657 EasyLife
Live Cheap, Live Easy
pi_174183609
quote:
1s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 02:03 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Eclectic dreams is een pareltje denk ik ja :)

Eerste ep was tof.
Derde had het hoogste cijfer, dus die geprobeerd, vond hem matig, dus 1 en 2 laten liggen...
  woensdag 4 oktober 2017 @ 11:18:45 #182
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_174184557
quote:
After two weeks of strong vitals, The Good Doctor has received a full-season pickup at ABC, the network announced Tuesday. The Freddie Highmore-fronted drama — from House creator David Shore — maintained 100 percent of its strong premiere-week audience in its second outing Monday.

“We are thrilled to announce that we are giving our viewers additional episodes of The Good Doctor,” said Channing Dungey, President, ABC Entertainment, in a statement. “We have an amazing team in front of and behind the camera, led by Freddie Highmore’s incredibly nuanced performance as Dr. Shaun Murphy, and we’re confident the show will continue to captivate our audience.”

Good Doctor is the second new fall series to snag a full 22-episode order, following CBS’ pickup of Young Sheldon last week.
Helemaal terecht wat mij betreft. Eerste twee afleveringen gezien en het is echt heel veelbelovend. Goede cast, vooral Highmore. Boeiend verhaal!
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox One: Alwayshappyz | Photographer: D610, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, Game of Thrones, Person of Interest, Homeland, Brothers & Sisters, Veronica Mars & many more!
  woensdag 4 oktober 2017 @ 11:23:01 #183
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_174184626
quote:
17s.gif Op woensdag 4 oktober 2017 11:18 schreef AlwaysHappy het volgende:
The Good Doctor
Lekker typecasting van Highmore na Bates Motel :D Kan me voorstellen dat hij perfect is voor die rol
Op woensdag 14 mei 2014 16:15 schreef Cliffy het volgende:
Mjah hij voelt verder wel goed, hoef geen 20 euro extra uit te geven om em een keertje te laten wassen ;) Paar keer kloppen in shampoo werkt ook prima :D
  woensdag 4 oktober 2017 @ 11:25:04 #184
466657 EasyLife
Live Cheap, Live Easy
pi_174184673
Vind wel dat er enorm veel comedy's uit komen waarvan het IMDb cijfer meteen als zo laag is dat ik het niet eens meer aan durf om te proberen.
  donderdag 5 oktober 2017 @ 11:30:03 #185
466657 EasyLife
Live Cheap, Live Easy
pi_174208183
Ik vond Jenna Jacobus ofzo best wel leuk van Marvel, vind ik dan die nieuwe serie waar zij in zit ook leuk?

Of Jamie Jones ofzo? Jenna James?
pi_174208667
ben nu bij aflevering 8 van westworld seizoen 1 :D

ik vind dit wel zo'n mooie serie, ook top acteurs allemaal, Ed Harris en Anthony Hopkins wow
Love, Peace & Harmony
pi_174209041
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 11:30 schreef EasyLife het volgende:
Ik vond Jenna Jacobus ofzo best wel leuk van Marvel, vind ik dan die nieuwe serie waar zij in zit ook leuk?

Of Jamie Jones ofzo? Jenna James?
Jessica Jones
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_174209266
xD Noemt eerst een rijtje pr0nstars...
Tenminste, zo klinkt het h...
  donderdag 5 oktober 2017 @ 14:23:09 #189
466657 EasyLife
Live Cheap, Live Easy
pi_174211368
quote:
10s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 12:20 schreef shiznuts het volgende:
xD Noemt eerst een rijtje pr0nstars...
Tenminste, zo klinkt het h...
Ik vergeet die naam altijd, m'n vriendin noemde het altijd Jenna Jacobus ofzo, maar ik wist dat dat niet klopt, vond idd Jenna Jameson toen ik het googlede :')

En googlede eerst Marvel James, maar dan kom je bij John Jameson, ook van Marvel blijkbaar.
  donderdag 5 oktober 2017 @ 17:14:13 #190
466657 EasyLife
Live Cheap, Live Easy
pi_174214703
Ik ga het toch maar proberen, Defenders.

The Gifted was een achterlijk slecht aftreksel van Hero's ofzo.
pi_174214814
Alle marvel series zijn achterlijk slecht :P
Quod licet Iovi, non licet bovi
  donderdag 5 oktober 2017 @ 18:03:10 #192
466657 EasyLife
Live Cheap, Live Easy
pi_174215659
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 17:19 schreef ems. het volgende:
Ik vind het ook niet wat, maar heb ook bijna niks te kijken.

Lucifer, Kim's Convenience, Lethal Weapon, Empire en The Deuce kijk ik nog en m'n vriendin Grey's Anatomy en This is us.

Zit trouwens te denken om Netflix aan te schaffen, zijn die allemaal te krijgen via Netflix? Want op de Netflix website zelf kan je helemaal niet zien wat ze aanbieden.
pi_174215850
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 17:19 schreef ems. het volgende:
Agents of SHIELD (L)

En Daredevil was ook top. Bij Luke Cage vooral de muziek en Jessica Jones ook wel voldoende. Defenders en Iron Fist allebei matig, vooral door het karakter van Iron Fist.

Oh en Agent Carter was ook wel leuk. Legion vond ik niet zo. Beetje te vaag.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_174215869
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 18:03 schreef EasyLife het volgende:

[..]

Ik vind het ook niet wat, maar heb ook bijna niks te kijken.

Lucifer, Kim's Convenience, Lethal Weapon, Empire en The Deuce kijk ik nog en m'n vriendin Grey's Anatomy en This is us.

Zit trouwens te denken om Netflix aan te schaffen, zijn die allemaal te krijgen via Netflix? Want op de Netflix website zelf kan je helemaal niet zien wat ze aanbieden.
http://www.nuopnetflix.nl/series
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  donderdag 5 oktober 2017 @ 18:15:20 #195
466657 EasyLife
Live Cheap, Live Easy
pi_174215913
quote:
0s.gif Op donderdag 5 oktober 2017 18:12 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Agents of SHIELD (L)

En Daredevil was ook top. Bij Luke Cage vooral de muziek en Jessica Jones ook wel voldoende. Defenders en Iron Fist allebei matig, vooral door het karakter van Iron Fist.

Oh en Agent Carter was ook wel leuk. Legion vond ik niet zo. Beetje te vaag.
Legion vond ik de beste serie van dit jaar haha, geniaal! 8-)
pi_174232066
You're The Worst. Geen nieuwe serie, maar deze week voor het eerst gaan kijken en het is leuk!

Aya Cash lijkt op mijn Britse ex :P
  zaterdag 7 oktober 2017 @ 02:07:50 #197
466657 EasyLife
Live Cheap, Live Easy
pi_174248458
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 oktober 2017 12:23 schreef Odaiba het volgende:
You're The Worst. Geen nieuwe serie, maar deze week voor het eerst gaan kijken en het is leuk!

Aya Cash lijkt op mijn Britse ex :P
Bah. Maar goed, ik heb heel lang Resident Evil gekeken omdat zij op mijn ex lijkt :P
pi_174261293
quote:
99s.gif Op dinsdag 3 oktober 2017 21:20 schreef Karina het volgende:

[..]

Heb je Inhumans al geprobeerd? Vind het na 1 aflevering al tof.
Echt? Geprobeerd en ik vind het dan zelf vrijwel om te janken. :P
Erg Thor VS Loki, maar dan een of andere hele slechte versie. Verhaallijn, productie en acteerwerk is nogal matig. Had ik na Agents of S.H.I.E.L.D. met Skye, wat awesome is, iets meer van verwacht. Haak denk ik meteen af.
pi_174267948
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 02:07 schreef EasyLife het volgende:

[..]

Bah. Maar goed, ik heb heel lang Resident Evil gekeken omdat zij op mijn ex lijkt :P
Hahaha, ook zonder dat feitje is het een leuke serie hoor. Maargoed, heb nog maar 4 afleveringen gezien.
pi_174275976
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 oktober 2017 19:05 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Echt? Geprobeerd en ik vind het dan zelf vrijwel om te janken. :P
Erg Thor VS Loki, maar dan een of andere hele slechte versie. Verhaallijn, productie en acteerwerk is nogal matig. Had ik na Agents of S.H.I.E.L.D. met Skye, wat awesome is, iets meer van verwacht. Haak denk ik meteen af.
Oh ik vind het nog steeds leuk na de tweede aflevering :Y
niet zo tof doen
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')