abonnement Unibet Coolblue
pi_171971550
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 19:47 schreef Gooddeal het volgende:

[..]

Moet je toch niet aan denken zeg. _O-
Chemal denkt dat hij god is sinds zijn belangrijke functie. En groei maar een baard
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  † In Memoriam † maandag 26 juni 2017 @ 19:52:57 #127
137949 Disana
pi_171971554
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 19:52 schreef Charmian het volgende:

[..]

want dat is zielig hoor :+
Dat is lekker gewoon. Jeroen in de Ziggo Dome daarentegen...
pi_171971571
Iemand zei vanochtend ook ( ik dacht René) dat Jeroen die band alleen maar wilde omdat hij niet alleen wilde optreden, dat een artiest met een band zich zekerder voelt.
En dat Jeroen het voor zichzelf deed, niet voor het publiek.
Ook zoiets onzinnigs.
pi_171971596
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 19:53 schreef Gooddeal het volgende:
Iemand zei vanochtend ook ( ik dacht René) dat Jeroen die band alleen maar wilde omdat hij niet alleen wilde optreden, dat een artiest met een band zich zekerder voelt.
En dat Jeroen het voor zichzelf deed, niet voor het publiek.
Ook zoiets onzinnigs.
Ach Rene is ook achterbaks en lult ook met iedereen mee :X
pi_171971608
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 19:51 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Cemal.

De mongool die zelf voor fotoshoots betaalt?
Niet dat ik er een betaald model inzie. :')

Als je nu eens gaat kijken wie daar nu werkelijk geld in het laatje gebracht hebben ... Het zullen er bar weinig zijn.
Nee, maar goed, er lopen er meer daar die vaker een evenement hebben georganiseerd. Die hadden hem wel tips kunnen geven.
  † In Memoriam † maandag 26 juni 2017 @ 19:55:25 #131
137949 Disana
pi_171971614
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 19:53 schreef Gooddeal het volgende:
Iemand zei vanochtend ook ( ik dacht René) dat Jeroen die band alleen maar wilde omdat hij niet alleen wilde optreden, dat een artiest met een band zich zekerder voelt.
En dat Jeroen het voor zichzelf deed, niet voor het publiek.
Ook zoiets onzinnigs.
Schandalig, René was nota bene het studiemaatje van Jeroen.

Wat Jeroen wil is leren. Hij heeft zelf gehoord hoe goed het klinkt met band, daar wil hij meer van.
  maandag 26 juni 2017 @ 19:56:28 #132
111260 Charmian
a little joy
pi_171971632
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 19:53 schreef Gooddeal het volgende:
Iemand zei vanochtend ook ( ik dacht René) dat Jeroen die band alleen maar wilde omdat hij niet alleen wilde optreden, dat een artiest met een band zich zekerder voelt.
En dat Jeroen het voor zichzelf deed, niet voor het publiek.
Ook zoiets onzinnigs.
rene had wel vanuit de financien een oke gegeven. Daarom konden ze ook weer los op rene gaan.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_171971642
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 19:53 schreef Gooddeal het volgende:
Iemand zei vanochtend ook ( ik dacht René) dat Jeroen die band alleen maar wilde omdat hij niet alleen wilde optreden, dat een artiest met een band zich zekerder voelt.
En dat Jeroen het voor zichzelf deed, niet voor het publiek.
Ook zoiets onzinnigs.
Jacco doet ook wat hij wil ? Met zijn ding
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_171971645
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 19:42 schreef ikmoetdrieten het volgende:
maa

[..]

ik denk dat het echt jeroen pesten is, want er zijn wel meer evenementen geweest die tekort of quitte speelden
Jessie heeft wel meer afgebrand omdat het in zijn optiek niet goed was, maar... hij heeft ook de pik op Jeroen en daar is hij niet de enige in. Ze ergeren zich allemaal aan dat bankhangen. Van Chipp,wordt dat wel geaccepteerd, maar eerlijk gezegd zie ik zelfs Chipp wel iets doen voor de groep. Keuken opruimen, pannenkoeken bakken, schoonmaken, de groep verstandelijk beperkten vermaken. Jeroen doet gewoon echt niks voor de groep. Hij wil niet opruimen, niet helpen de markt voorbereiden, niet koken, niet schoonmaken, hij doet gewoon nada noppes voor de groep. Dus ik kan me de ergernis ook wel weer voorstellen.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_171971671
quote:
1s.gif Op maandag 26 juni 2017 19:56 schreef Injetta het volgende:

[..]

Jessie heeft wel meer afgebrand omdat het in zijn optiek niet goed was, maar... hij heeft ook de pik op Jeroen en daar is hij niet de enige in. Ze ergeren zich allemaal aan dat bankhangen. Van Chipp,wordt dat wel geaccepteerd, maar eerlijk gezegd zie ik zelfs Chipp wel iets doen voor de groep. Keuken opruimen, pannenkoeken bakken, schoonmaken, de groep verstandelijk beperkten vermaken. Jeroen doet gewoon echt niks voor de groep. Hij wil niet opruimen, niet helpen de markt voorbereiden, niet koken, niet schoonmaken, hij doet gewoon nada noppes voor de groep. Dus ik kan me de ergernis ook wel weer voorstellen.
Schoonmaken?????

Groep verstandelijk beperkten vermaken?

Bij dat laatste hing hij er maar wat bij.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
pi_171971708
quote:
1s.gif Op maandag 26 juni 2017 19:56 schreef Injetta het volgende:

[..]

Jessie heeft wel meer afgebrand omdat het in zijn optiek niet goed was, maar... hij heeft ook de pik op Jeroen en daar is hij niet de enige in. Ze ergeren zich allemaal aan dat bankhangen. Van Chipp,wordt dat wel geaccepteerd, maar eerlijk gezegd zie ik zelfs Chipp wel iets doen voor de groep. Keuken opruimen, pannenkoeken bakken, schoonmaken, de groep verstandelijk beperkten vermaken. Jeroen doet gewoon echt niks voor de groep. Hij wil niet opruimen, niet helpen de markt voorbereiden, niet koken, niet schoonmaken, hij doet gewoon nada noppes voor de groep. Dus ik kan me de ergernis ook wel weer voorstellen.
Die ergenis zit bij iedereen. Jessie ligt dagen op zijn rug. Schoonmaken en opruimen zijn er nogal wat inwoners die zich drukken.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  maandag 26 juni 2017 @ 19:59:47 #137
378137 Serieus_Persoon
Gewoon Serieus
pi_171971715
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 19:58 schreef PoezeligDing het volgende:

[..]

Schoonmaken?????

Groep verstandelijk beperkten vermaken?

Bij dat laatste hing hij er maar wat bij.
Ik dacht even dat het over de utopianen ging
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
  maandag 26 juni 2017 @ 20:00:18 #138
424869 kkka3
Lachen is leuker
pi_171971727
quote:
7s.gif Op maandag 26 juni 2017 19:59 schreef Serieus_Persoon het volgende:

[..]

Ik dacht even dat het over de utopianen ging
Ik dacht ook aan de 3ling _O-
Stop crying about being a doormat and get the hell off the floor
pi_171971730
quote:
7s.gif Op maandag 26 juni 2017 19:59 schreef Serieus_Persoon het volgende:

[..]

Ik dacht even dat het over de utopianen ging
_O- _O-
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_171971732
Jeroen is ook wel een aparte, met lange teentjes. En knap eigenwijs.
Maar hij is echt wel behoorlijk tegengewerkt, en afgestraft om zijn omgang met Rob toen. Erger dan René, die daar ook flink bij betrokken was.
pi_171971762
quote:
7s.gif Op maandag 26 juni 2017 19:59 schreef Serieus_Persoon het volgende:

[..]

Ik dacht even dat het over de utopianen ging
Nou met verstandelijke gasten was ik wel eens bang dat de helft per ongeluk meegenomen was
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  User die het meest in raadselen spreekt maandag 26 juni 2017 @ 20:02:16 #142
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_171971786
romy:: wc zijn viez
  maandag 26 juni 2017 @ 20:03:17 #143
424869 kkka3
Lachen is leuker
pi_171971819
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 20:02 schreef mario390 het volgende:
romy:: wc zijn viez
Ze heeft haar klauwen ook weer niet gewassen
Stop crying about being a doormat and get the hell off the floor
pi_171971835
Billie schreeuwt maar er is niemand
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_171971836


Het pijpmonster heeft een nieuw truitje?
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
  maandag 26 juni 2017 @ 20:03:53 #146
424869 kkka3
Lachen is leuker
pi_171971841
Slomy baggert in haar neus :Y)
Stop crying about being a doormat and get the hell off the floor
  maandag 26 juni 2017 @ 20:03:59 #147
419995 Scherzo
Veel gedoe over niets...
pi_171971842
Robert met dekbed onderweg naar de boot...
Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
maar de waarde van niets... (Oscar Wilde)
  maandag 26 juni 2017 @ 20:04:00 #148
256640 Alocanda
Beperkt houdbaar
pi_171971846
quote:
1s.gif Op maandag 26 juni 2017 19:56 schreef Injetta het volgende:

[..]

Jessie heeft wel meer afgebrand omdat het in zijn optiek niet goed was, maar... hij heeft ook de pik op Jeroen en daar is hij niet de enige in. Ze ergeren zich allemaal aan dat bankhangen. Van Chipp,wordt dat wel geaccepteerd, maar eerlijk gezegd zie ik zelfs Chipp wel iets doen voor de groep. Keuken opruimen, pannenkoeken bakken, schoonmaken, de groep verstandelijk beperkten vermaken. Jeroen doet gewoon echt niks voor de groep. Hij wil niet opruimen, niet helpen de markt voorbereiden, niet koken, niet schoonmaken, hij doet gewoon nada noppes voor de groep. Dus ik kan me de ergernis ook wel weer voorstellen.
In het begin heeft hij gebouwd voor anderen maar alles werd afgekraakt. Bv de diva villa.
Aaibaar, strijdbaar, dankbaar en dierbaar
pi_171971861
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 20:04 schreef Alocanda het volgende:

[..]

In het begin heeft hij gebouwd voor anderen maar alles werd afgekraakt. Bv de diva villa.
Ja echt he? dat vergeten ze maar
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  maandag 26 juni 2017 @ 20:04:59 #150
256640 Alocanda
Beperkt houdbaar
pi_171971863
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 20:03 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]

Het pijpmonster heeft een nieuw truitje?
Mooie neus hoort met mooie kleertjes.
Aaibaar, strijdbaar, dankbaar en dierbaar
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')