abonnement Unibet Coolblue
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 26 juni 2017 @ 18:39:22 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_171969678
Anonymous gelooft dat NASA bewijzen heeft van buitenaards leven - maar is het wel al zover?Hackerscollectief Anonymous doet bijzondere aankondiging in video

In een video op een YouTube-account dat wordt toegeschreven aan het hackerscollectief Anonymous wordt beweerd dat het Amerikaanse ruimtevaartagentschap NASA op het punt staat bekend te maken dat het buitenaards leven heeft ontdekt. Maar trekken de makers van de video hier niet wat te snel conclusies? Op Facebook stelt een account met de naam Anonymous Belgium dat het bericht vals is.

In de video wordt NASA-topman Thomas Zurbuchen geciteerd. Die zou al een en ander onthuld hebben tijdens een parlementaire hoorzitting in april over ‘De vooruitgang in de zoektocht naar leven’. “We staan op het punt één van de meest diepgaande en ongeziene ontdekkingen in de geschiedenis van de mensheid te doen”, zo luidt het. “Gezien alle inspanningen en missies die heel specifiek speuren naar bewijzen van buitenaards leven, staan we op het punt bewijzen van buitenaards leven in de kosmos te ontdekken,” aldus Zurbuchen.

De video van Anonymous stelt dat een aantal recente ontdekkingen, waaronder de aanwezigheid van waterstof op de maan van Saturnus en het bestaan van oceanen op één van Jupiters manen, optimisme rechtvaardigen inzake het vinden van buitenaards leven.

Anonymous heeft dus gelijk als het zegt dat NASA waarschijnlijk in de nabije toekomst buitenaards leven zal vinden, maar zeggen dat er al concreet bewijs voor is, is mogelijk toch een brug te ver.

Exoplaneten
Vorige week kondigde NASA aan dat het 219 vermoedelijke planeten buiten ons zonnestelsel had ontdekt, waaronder 10 planeten met dezelfde eigenschappen als onze Aarde. Daarmee staat het aantal vermoedelijke exoplaneten die de Kepler ruimtetelescoop ontdekte op 4.034. Daarvan zijn er 50 met een omvang als die van de Aarde die bovendien in een bewoonbare zone liggen.

Anonymous verwijst ook naar de ontdekking van een sterrenstelsel vlakbij het onze dat zeven planeten zoals de Aarde zou kunnen omvatten en ‘slechts’ 39 lichtjaren verwijderd is.

Politieke overwinning

Hoewel Zurbuchen en zijn collega’s bij NASA enthousiast zijn over de kans om buitenaards leven aan te treffen, hebben ze echter nooit beweerd daar ook effectief bewijs voor te hebben.

Als NASA bewijzen zou hebben voor het bestaan van buitenaards leven, is het overigens erg onwaarschijnlijk dat de instanties het voor zich zouden houden. De ontdekking zou immers een grote politieke overwinning zijn voor de Verenigde Staten, die in een ruimtewedloop met Rusland verwikkeld zijn.

Een Facebookaccount met de naam ‘Anonymous Belgium’ stelt dat het videobericht vals is.

https://m.hln.be/wetensch(...)l-al-zover~a3880bd0/
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 26 juni 2017 @ 18:40:27 #2
468509 _--_
In varietate concordia
pi_171969705
quote:
Een Facebookaccount met de naam ‘Anonymous Belgium’ stelt dat het videobericht vals is.
Plaats dat dan bovenaan. :')

en denken dat anonymous facebook gaat gebruiken. :')
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_171969747
iritante fucking clifhanger

over 60 jaar nog steeds elke week minimaal 1 keer per week op je scherm : heeft nasa leven op andere planeet ontdekt?
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 26 juni 2017 @ 18:42:10 #4
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_171969758
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 18:40 schreef _--_ het volgende:

[..]

Plaats dat dan bovenaan. :')

en denken dat anonymous facebook gaat gebruiken. :')
Ze hebben het niet op FB geplaatst. Leer lezen
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 26 juni 2017 @ 18:44:31 #5
468509 _--_
In varietate concordia
pi_171969807
quote:
6s.gif Op maandag 26 juni 2017 18:42 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Ze hebben het niet op FB geplaatst. Leer lezen
Dat zeg ik niet. Als fb belgium verklaard dat het vals is doen ze alsof ze erbij horen. dat is sws fake..
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
  maandag 26 juni 2017 @ 18:45:06 #6
468509 _--_
In varietate concordia
pi_171969826

Raap me op _O- _O-
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_171969857
Dat valt natuurlijk altijd tegen wij denken natuurlijk aan Vulcans die ons verder helpen in onze ontwikkeling. En NASA komt met een vorm van leven die onze ondergang wordt.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 26 juni 2017 @ 18:47:17 #8
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_171969877
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 18:44 schreef _--_ het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet. Als fb belgium verklaard dat het vals is doen ze alsof ze erbij horen. dat is sws fake..
Oooh zo :) sorry :*
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 26 juni 2017 @ 18:47:30 #9
862 Arcee
Look closer
pi_171969957
Iedereen kan namens Anonymous wat posten.

En van iedere aankondiging die NASA doet wordt er altijd verwacht dat het om buitenaards leven gaat en dan heeft men 't over water op mars en vindt een bepaald publiek dat teleurstellend. En dat vind ik weer teleurstellend.

Het universum is te groot om aan te nemen dat er geen intelligent leven bestaat buiten hetgeen op aarde, maar het is tegelijkertijd ook te ver weg. Als men iets zou vinden zou het allereerst op relatief korte afstand zijn, in ons zonnestelsel.

Maar het eerste wat men mogelijk gaat vinden is eencellig leven of misschien wel complexer leven in de zee onder het ijs van Europa. Ik denk dat we al blij mogen zijn met het eerste, maar daar maak je een ET-fan waarschijnlijk helemaal niet blij mee.

Lastig.
  maandag 26 juni 2017 @ 18:54:13 #11
468509 _--_
In varietate concordia
pi_171970095
quote:
En alweer dubbel dus.

nikon. :') |:(
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_171970141
Paar algjes op Mars,
who cares....
Wij willen kikkerhoofden zien en oorlogsbedreigende ufo's.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 26 juni 2017 @ 18:58:08 #13
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_171970186
quote:
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 18:54 schreef _--_ het volgende:

[..]

En alweer dubbel dus.

nikon. :') |:(
Omg :') Waarom dan van die nietszeggende TT's?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  User die overal opduikt 2022 maandag 26 juni 2017 @ 19:09:26 #14
186611 Haags
pi_171970493
Kek!
Zonder wrijving geen glans
pi_171970658
Onzin
Moeten zij weten
pi_171970796
Okee, buitenaards leven bestaat.
En wat dan nog?
Moeten we nu bang worden voor marsmannetjes, Klingons, of wat dan ook?
Is dit een boodschap dat wij Aardlingen samen moeten werken om het buitenaardse gevaar te weerstaan?
Wij kunnen het onderling al niet vinden, zouden we het dan wel kunnen in een gevecht tegen een gevecht tegen een buitenaardse vijand?
Ik denk het niet, ik weet het wel zeker van niet.
pi_171970822
Nasa met hun onthulllingen :')

Dan kondigen ze iets aan en is een rond kiezelsteentje wat door water 600miljard geleden is gekomen :')
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 maandag 26 juni 2017 @ 19:25:06 #18
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_171970901
Ik neem je TT wel over ;)
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')