abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_171977371
quote:
1s.gif Op maandag 26 juni 2017 22:42 schreef unlimitedzxr het volgende:

[..]

Klopt.. Bitfinex.. maar ook daar issie doorheen.

Beetje flauw van de toelichting. Ik vraag geen hele gedetailleerde uitleg maar een beetje de gedachte achter het plaatje lijkt mij niet te veel gevraagd.

Eens te meer omdat je alleen de toelichting kunt krijgen voor een redelijk hoog toetredingsbedrag... voordat je hiermee begon gaf je ook kort tekst en uitleg. -O-

Begrijp me niet verkeerd. Ik kan het juist heel erg waarderen dat je dit soort plaatjes met ons deelt maar gewoon een one-liner er onder zou het voor iedereen duidelijker maken.
Zet die charlatan toch niet zo in de spotlights man
pi_171977566
quote:
1s.gif Op maandag 26 juni 2017 22:42 schreef unlimitedzxr het volgende:

[..]

Klopt.. Bitfinex.. maar ook daar issie doorheen.

Beetje flauw van de toelichting. Ik vraag geen hele gedetailleerde uitleg maar een beetje de gedachte achter het plaatje lijkt mij niet te veel gevraagd.

Eens te meer omdat je alleen de toelichting kunt krijgen voor een redelijk hoog toetredingsbedrag... voordat je hiermee begon gaf je ook kort tekst en uitleg. -O-

Begrijp me niet verkeerd. Ik kan het juist heel erg waarderen dat je dit soort plaatjes met ons deelt maar gewoon een one-liner er onder zou het voor iedereen duidelijker maken.
Toelichting zou niet meer geweest zijn dan "ik denk dat ie naar de C gaat". Want zo simpel en duidelijk was het vandaag.
Met de nadruk op "denk". Ik voorspel niks, heb geen glazen bol en heb hier nog nooit beweerd dat ik rijk geworden ben met TA.
En zoals ik al (een paar keer) schreef, ik was gewoon happy met het resultaat vandaag niks meer en niks minder, maar vandaag mag je hier kennelijk alleen komen om je verlies te melden.

Chart was van bitstamp trouwens ;-)
pi_171977629
Haha panicsells ;D
Lambo of Rekt
  maandag 26 juni 2017 @ 23:04:56 #104
387249 exelletor
exelleren?
pi_171977761
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 22:58 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Toelichting zou niet meer geweest zijn dan "ik denk dat ie naar de C gaat". Want zo simpel en duidelijk was het vandaag.
Met de nadruk op "denk". Ik voorspel niks, heb geen glazen bol en heb hier nog nooit beweerd dat ik rijk geworden ben met TA.
En zoals ik al (een paar keer) schreef, ik was gewoon happy met het resultaat vandaag niks meer en niks minder, maar vandaag mag je hier kennelijk alleen komen om je verlies te melden.

Chart was van bitstamp trouwens ;-)
Wat denk je dat er nu gaat gebeuren nu hij door de C is geschoten? Betekent het (in jouw ogen dan) een trendbreuk en dat de komende weken weleens spannend kunnen worden?
pi_171977911
quote:
10s.gif Op maandag 26 juni 2017 22:50 schreef thenxero het volgende:

[..]

Zet die charlatan toch niet zo in de spotlights man
Ik zet Ed niet in de spotlight. Hij heeft in het verleden wel regelmatig iets bij het juiste eind gehad.. ook wel eens niet.. dat is het risico van hier iets delen.

Ik vind dat we als community hier gewoon zaken openlijk moeten kunnen bespreken. Dat iemand dan een initiatief start om te gaan traden namens anderen, moet die gene helemaal zelf weten. Niemand is gedwongen om er aan mee te doen en iedereen is vrijwillig ingestapt (en nee, ik niet). Wat ik dan wel weer jammer vind, en dat is wat ik hier probeerde te benadrukken, is dat we op deze manier dus minder openlijke kennisdeling krijgen en zich alles achter gesloten deuren en in besloten Slack groepjes afspeelt.

Persoonlijk vind ik dat erg jammer en het streeft daarmee ook het doel van dit forum voorbij. Ik denk dat we hier allemaal zitten om iets van elkaar te leren, tips te delen en successen of verliezen met elkaar te delen en niet om elkaar te beledigen, bekritiseren of verjagen...
pi_171977976
quote:
1s.gif Op maandag 26 juni 2017 23:10 schreef unlimitedzxr het volgende:

[..]

Ik zet Ed niet in de spotlight. Hij heeft in het verleden wel regelmatig iets bij het juiste eind gehad.. ook wel eens niet.. dat is het risico van hier iets delen.

Ik vind dat we als community hier gewoon zaken openlijk moeten kunnen bespreken. Dat iemand dan een initiatief start om te gaan traden namens anderen, moet die gene helemaal zelf weten. Niemand is gedwongen om er aan mee te doen en iedereen is vrijwillig ingestapt (en nee, ik niet). Wat ik dan wel weer jammer vind, en dat is wat ik hier probeerde te benadrukken, is dat we op deze manier dus minder openlijke kennisdeling krijgen en zich alles achter gesloten deuren en in besloten Slack groepjes afspeelt.

Persoonlijk vind ik dat erg jammer en het streeft daarmee ook het doel van dit forum voorbij. Ik denk dat we hier allemaal zitten om iets van elkaar te leren, tips te delen en successen of verliezen met elkaar te delen en niet om elkaar te beledigen, bekritiseren of verjagen...
Eens.
pi_171977982
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 20:40 schreef leolinedance het volgende:
Zo, paar k verdampt in 3 dagen tijd :D
9k hier ;(

Maar nog lang geen verlies.
Lambo of Rekt
pi_171978054
quote:
1s.gif Op maandag 26 juni 2017 23:10 schreef unlimitedzxr het volgende:

[..]

Ik zet Ed niet in de spotlight. Hij heeft in het verleden wel regelmatig iets bij het juiste eind gehad.. ook wel eens niet.. dat is het risico van hier iets delen.

Ik vind dat we als community hier gewoon zaken openlijk moeten kunnen bespreken. Dat iemand dan een initiatief start om te gaan traden namens anderen, moet die gene helemaal zelf weten. Niemand is gedwongen om er aan mee te doen en iedereen is vrijwillig ingestapt (en nee, ik niet). Wat ik dan wel weer jammer vind, en dat is wat ik hier probeerde te benadrukken, is dat we op deze manier dus minder openlijke kennisdeling krijgen en zich alles achter gesloten deuren en in besloten Slack groepjes afspeelt.

Persoonlijk vind ik dat erg jammer en het streeft daarmee ook het doel van dit forum voorbij. Ik denk dat we hier allemaal zitten om iets van elkaar te leren, tips te delen en successen of verliezen met elkaar te delen en niet om elkaar te beledigen, bekritiseren of verjagen...
Ik heb geen initiatief genomen, ik ben er voor gevraagd, wat als een geintje begon is serieus geworden.

En zeg eens eerlijk....is dit het enige "groepje" waar jij in zit?
pi_171978067
quote:
1s.gif Op maandag 26 juni 2017 23:04 schreef exelletor het volgende:

[..]

Wat denk je dat er nu gaat gebeuren nu hij door de C is geschoten? Betekent het (in jouw ogen dan) een trendbreuk en dat de komende weken weleens spannend kunnen worden?
Dat ie verder ging dan mijn 1e target is niet zo'n groot probleem, dat was een indicatie waarvan ik dacht dat ie minimaal naar toe zou gaan. Ik zit meer te kijken wat ie bij die trendlijn gaat doen, hoe het zich daar ontwikkelt, waarbij ik denk dat we nog een leg omhoog krijgen.
  Moderator / Redactie Sport maandag 26 juni 2017 @ 23:16:12 #110
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171978071
Kan ik al ETH kopen?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_171978088
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 23:16 schreef Nattekat het volgende:
Kan ik al ETH kopen?
Je bent net te laat, de bodem is net geraakt, hij's nu weer op weg terug naar 300.
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport maandag 26 juni 2017 @ 23:17:27 #112
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171978113
Oh shit, Bitcoin doet mee :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport maandag 26 juni 2017 @ 23:17:50 #113
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_171978124
Precies op dat moment moon...

Niks aan de hand c_/
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_171978276
Werd ook wel tijd, ¤ 200.000 eraf sinds de piek.
Mooooon!!!
pi_171978291
Voor het eerst had ik net een klein beetje verlies (10 euro), maar nu weer 200 in de plus. Zou lekker zijn als die begint te stijgen weer!
pi_171978303
Het lijkt erop dat we voor de komende weken de bodem gevonden hebben.
pi_171978315
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 23:23 schreef MaGNeT het volgende:
Werd ook wel tijd, ¤ 200.000 eraf sinds de piek.
Mooooon!!!
200k 🤣 Wtf man dat is een leuk huisje! Geeft wel aan dat je vertrouwen hebt in waves 👍
pi_171978355
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 23:23 schreef MaGNeT het volgende:
Werd ook wel tijd, ¤ 200.000 eraf sinds de piek.
Mooooon!!!
Ik had dat ook graag kunnen verliezen :o
Lambo of Rekt
pi_171978376
quote:
10s.gif Op maandag 26 juni 2017 23:26 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik had dat ook graag kunnen verliezen :o
Haha anders ik wel!
  † In Memoriam † maandag 26 juni 2017 @ 23:27:52 #120
230491 Zith
pls tip
pi_171978391
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 23:23 schreef MaGNeT het volgende:
Werd ook wel tijd, ¤ 200.000 eraf sinds de piek.
Mooooon!!!
Daarom had je op de piek met 10x leverage moeten shorten!!
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_171978404
Als alles evenredig daalt heeft het ook niet echt zin om te traden... had nu wel graag eth tegen waves of lisk getrade als het niet met dezelfde percentages was gedaald allemaal.
Lambo of Rekt
  maandag 26 juni 2017 @ 23:34:50 #122
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_171978541
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 23:28 schreef EggsTC het volgende:
Als alles evenredig daalt heeft het ook niet echt zin om te traden... had nu wel graag eth tegen waves of lisk getrade als het niet met dezelfde percentages was gedaald allemaal.
Dit dus, schiet ook niet op om over te stappen van de ene naar de andere coin.
  maandag 26 juni 2017 @ 23:35:52 #123
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_171978564
quote:
1s.gif Op maandag 26 juni 2017 23:10 schreef unlimitedzxr het volgende:

[..]

Ik zet Ed niet in de spotlight. Hij heeft in het verleden wel regelmatig iets bij het juiste eind gehad.. ook wel eens niet.. dat is het risico van hier iets delen.

Ik vind dat we als community hier gewoon zaken openlijk moeten kunnen bespreken. Dat iemand dan een initiatief start om te gaan traden namens anderen, moet die gene helemaal zelf weten. Niemand is gedwongen om er aan mee te doen en iedereen is vrijwillig ingestapt (en nee, ik niet). Wat ik dan wel weer jammer vind, en dat is wat ik hier probeerde te benadrukken, is dat we op deze manier dus minder openlijke kennisdeling krijgen en zich alles achter gesloten deuren en in besloten Slack groepjes afspeelt.

Persoonlijk vind ik dat erg jammer en het streeft daarmee ook het doel van dit forum voorbij. Ik denk dat we hier allemaal zitten om iets van elkaar te leren, tips te delen en successen of verliezen met elkaar te delen en niet om elkaar te beledigen, bekritiseren of verjagen...
Die groep is hem anders door de strot geduwd....
pi_171978584
Stratis ook onderuit zeg, meer dan 50% van zn ATH kwijt.
Lambo of Rekt
  maandag 26 juni 2017 @ 23:42:00 #125
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_171978740
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 23:23 schreef MaGNeT het volgende:
Werd ook wel tijd, ¤ 200.000 eraf sinds de piek.
Mooooon!!!
wtf :o
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')