abonnement Unibet Coolblue
pi_171962259
Ik heb dus een nieuwe Jobcoach en die zei ik moest via Indeed.nl maar Vacatures zoeken: waarop ik zei, dan moet ik mij toch niet weer bij tig websites aanmelden?! Waar ik vervolgens ook nog door onder gespamt word :( True story, heb bij Kabeltjes.nl gesolliciteerd en ben afgewezen, maar krijg wel plotseling hun f*cking Nieuwsbrief per e-mail toegestuurd :(

Nu mag ik mij dus aanmelden bij tig Vacatures websites, om uiteindelijk tig keer op dezelfde Vacature te solliciteren die bij tig Vacature sites online staat. Al weet je dat natuurlijk niet, want vaak word de naam van het bedrijf toch niet genoemd :(
pi_171962303
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 13:39 schreef Diqiu-Long het volgende:
Ik heb dus een nieuwe Jobcoach en die zei ik moest via Indeed.nl maar Vacatures zoeken: waarop ik zei, dan moet ik mij toch niet weer bij tig websites aanmelden?! Waar ik vervolgens ook nog door onder gespamt word :( True story, heb bij Kabeltjes.nl gesolliciteerd en ben afgewezen, maar krijg wel plotseling hun f*cking Nieuwsbrief per e-mail toegestuurd :(

Nu mag ik mij dus aanmelden bij tig Vacatures websites, om uiteindelijk tig keer op dezelfde Vacature te solliciteren die bij tig Vacature sites online staat. Al weet je dat natuurlijk niet, want vaak word de naam van het bedrijf toch niet genoemd :(
Pro-tip extra e-mail account voor die onzin.

Maar wat een gehandicapte job coach.
pi_171962367
Goed dat je iets aan je situatie wil veranderen (al dan niet verplicht).
pi_171962407
Kabeltjes.nl :') Wat is dat nu weer.
pi_171962449
Zeg tegen je jobcoach dat hij het voor je moet doen. :')
pi_171962451
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 13:45 schreef Karig_Hutje het volgende:
Kabeltjes.nl :') Wat is dat nu weer.
Die verkopen kabels en hebben logistiek werk ;)
  maandag 26 juni 2017 @ 13:50:35 #7
398472 goed_volk
kan tegen een grapje
pi_171962520
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 13:39 schreef Diqiu-Long het volgende:
dan moet ik mij toch niet weer bij tig websites aanmelden?!
Maak gewoon een aparte mailaccount aan voor je sollicitaties. Dan heb je geen ruis op je reguliere account. Wanneer je een baan hebt, doe je die account gewoon de deur uit.
Hier schreef Dagoduck: Zeer goede FiPo.
Hier denkt katindeboom dat ik eigenlijk Braddie ben, maar die ben ik natuurlijk niet.
Hier liet ik CherryOnTop haar beeldscherm onder spugen
  maandag 26 juni 2017 @ 13:50:51 #8
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_171962531
Kabeltjes.nl ? Dan is allekabels.nl dus failliet gegaan?

Ver wegblijven van dat soort toko's.
And so is the past
pi_171962577
quote:
14s.gif Op maandag 26 juni 2017 13:50 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Kabeltjes.nl ? Dan is allekabels.nl dus failliet gegaan?

Ver wegblijven van dat soort toko's.
Ik moet toch solliciteren he: het daadwerkelijk aangenomen worden, of uberhaupts op sollicitatie gesprek komen lijkt daar aan ondergeschikt :( Zo'n jobcoach zou juist met mij bij bedrijven in die sector naar binnen moeten stappen en zeggen: dit is Diqiu-Long, is zwaar autische maar kan wel hard werken 8-)
pi_171962622
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 13:52 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Ik moet toch solliciteren he: het daadwerkelijk aangenomen worden, of uberhaupts op sollicitatie gesprek komen lijkt daar aan ondergeschikt :( Zo'n jobcoach zou juist met mij bij bedrijven in die sector naar binnen moeten stappen en zeggen: dit is Diqiu-Long, is zwaar autische maar kan wel hard werken 8-)
Ja maar dan zit hij straks zonder werk want zijn werk is mensen aan het werk helpen. :( dus eigenlijk is zijn werk mensen zo lang mogelijk werkeloos houden om werk te blijven zoeken.
pi_171962931
Dat is ook waar inderdaad: ik heb in iedere geval tig sollicitaties vandaag verstuurd, waarvan een naar de concurrentie van mijn vorige werkgever ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')