abonnement Unibet Coolblue
pi_171972260
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 20:10 schreef technicalx het volgende:

Ik merk dat ze emotioneel meer afstand gaat nemen en veelvuldig contact heeft met een andere jongen.
Ik denk zelf aan einde relatie maar hou gewoon ontzettend veel van haar..
ga met haar praten man.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_171972286
Weet je ook waarom ze het doet? Wel eens gevraagd waarom ze behoefte heeft aan contact met vreemde kerels?
pi_171974403
quote:
9s.gif Op maandag 26 juni 2017 17:43 schreef zarGon het volgende:

[..]

Volgens mij moet je even opzoeken wat 'hypocriet' daadwerkelijk inhoud...
Hypocriet omdat mensen hier vinden dat je niet op de telefoon mag kijken bij verdenking van wantrouwen - terwijl iedereen dat in de praktijk wel doet.
pi_171974493
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 20:18 schreef Cockwhale het volgende:
Weet je ook waarom ze het doet? Wel eens gevraagd waarom ze behoefte heeft aan contact met vreemde kerels?
Als ik jouw username zie, en je bijdrage hier, dan weet ik het zeker.

Pinkeltje 😀
pi_171981854
Ik denk echt dat het het einde is.
Ze verstuurt de laatste dagen misschien wel 40 snapchats per dag naar jongens, dat is toch gewoon ziekelijk?
  dinsdag 27 juni 2017 @ 08:32:21 #56
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_171982087
Mannen hebben maar om een enkele reden lang contact met een vrouw, tenzij ze homo zijn dan.
pi_171982237
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 08:03 schreef technicalx het volgende:
Ik denk echt dat het het einde is.
Ze verstuurt de laatste dagen misschien wel 40 snapchats per dag naar jongens, dat is toch gewoon ziekelijk?
Hoeveel verschillende jongens heb je het over? En wat voor fotos?
pi_171982404
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 08:45 schreef BrrrKoud het volgende:

[..]

Hoeveel verschillende jongens heb je het over? En wat voor fotos?
Stuk of zes.

Selfies en verder weet ik niet aangezien ze heel manipulatief is, telkens als ze boven met haar mobiel bezig is bijv, en ik kom op dat moment bij haar boven, dan gaat ze heel knuffelig doen en kusjes, wss om haar schuldgevoel weg te poetsen..
  dinsdag 27 juni 2017 @ 09:12:58 #59
456432 Kamina
Tenacious!
pi_171982575
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 08:32 schreef Twiitch het volgende:
Mannen hebben maar om een enkele reden lang contact met een vrouw, tenzij ze homo zijn dan.
Vriendschap! *O*
1 + 1 = blauw
  dinsdag 27 juni 2017 @ 09:15:38 #60
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_171982611
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 09:12 schreef Kamina het volgende:

[..]

Vriendschap! *O*
Ja en goede gesprekken _O_

quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 08:59 schreef technicalx het volgende:

[..]

Stuk of zes.

Zes gasten? Misschien klink ik nou heel jaloers maar dat zou ik niet accepteren :')
pi_171982658
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 08:59 schreef technicalx het volgende:

[..]

Stuk of zes.

Selfies en verder weet ik niet aangezien ze heel manipulatief is, telkens als ze boven met haar mobiel bezig is bijv, en ik kom op dat moment bij haar boven, dan gaat ze heel knuffelig doen en kusjes, wss om haar schuldgevoel weg te poetsen..
Zes???

Klinkt als rijp voor de psycholoog.
  dinsdag 27 juni 2017 @ 09:24:24 #62
456432 Kamina
Tenacious!
pi_171982729
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 16:45 schreef technicalx het volgende:
PS: ze weet niet dat ik dat heb gezien.
Ik wist toevallig haar wachtwoord en logte in haar snap.
Toevallig ja?
1 + 1 = blauw
  dinsdag 27 juni 2017 @ 09:26:34 #63
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_171982754
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 08:59 schreef technicalx het volgende:

[..]

Stuk of zes.

Selfies en verder weet ik niet aangezien ze heel manipulatief is, telkens als ze boven met haar mobiel bezig is bijv, en ik kom op dat moment bij haar boven, dan gaat ze heel knuffelig doen en kusjes, wss om haar schuldgevoel weg te poetsen..
Waarom ga je door op deze manier? Wat is de lol aan deze relatie zo?
Dus of praat met haar, of ga. En als uit dat praten niet iets komt waar je wel blij mee kan zijn houdt het ook op. Wees dan ook eerlijk in wat je weet, breek deze shit open.

Alhoewel ik het niet geheel onterecht vind (snap dus dat je het zegt) noem je je vriendin hier onbetrouwbaar en manipulatief. Voel je de behoefte om haar in de gaten te houden/te controleren. Dat is toch niet OK meer, dat het zover gaat dat je afzakt naar zware onzekerheid hierdoor?

En ook echt boven op haar kamer selfies sturen? Dan zou ik ook vermoeden dat dat een bepaald soort foto's zijn, want er is niet veel meer te zien daar dan haar lijf.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_171982766
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 08:03 schreef technicalx het volgende:
Ik denk echt dat het het einde is.
Ze verstuurt de laatste dagen misschien wel 40 snapchats per dag naar jongens, dat is toch gewoon ziekelijk?
Je bent voor haar niet spannend meer.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=26EP0ght2kI" target="_blank" rel="nofollow">But I want more...</a>
pi_171983003
Ik heb het al een aantal keren aangegeven dat ik de vermoedens heb gehad, en ze blijft ontkennen dat het zo is.

Ik heb net 2 maanden geleden een vakantie geboekt voor ons tweeen, een hoop geld.
  dinsdag 27 juni 2017 @ 10:03:32 #66
456432 Kamina
Tenacious!
pi_171983413
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 09:41 schreef technicalx het volgende:
Ik heb het al een aantal keren aangegeven dat ik de vermoedens heb gehad, en ze blijft ontkennen dat het zo is.

Ik heb net 2 maanden geleden een vakantie geboekt voor ons tweeen, een hoop geld.
Dat is niet zo slim van je.
1 + 1 = blauw
  dinsdag 27 juni 2017 @ 10:04:50 #67
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_171983445
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 09:41 schreef technicalx het volgende:
Ik heb het al een aantal keren aangegeven dat ik de vermoedens heb gehad, en ze blijft ontkennen dat het zo is.

Ik heb net 2 maanden geleden een vakantie geboekt voor ons tweeen, een hoop geld.
Gaat het gezellig worden die vakantie, lekker de hele tijd bij elkaar met dit tussen jullie in?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_171983615
Wanhopig vind ik je. Serieus, van alle miljarden vrouwen vind je er zo 1 die stiekem dingen doet en bevestiging zoekt van andere mannen en constant haar telefoon in handen heeft. En dan kom je met zo'n topic om hulp vragen. Bespreek het met haar, gaat ze verder? Inruilen die hap, want dan ben je het blijkbaar niet waard naast het feit dat ze zelf niet helemaal ok is.
pi_171983631
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 20:10 schreef technicalx het volgende:
Ik merk dat ze emotioneel meer afstand gaat nemen en veelvuldig contact heeft met een andere jongen.
Ik denk zelf aan einde relatie maar hou gewoon ontzettend veel van haar..
The point of no return! Gast. Ff serieus, raap je ballen bij elkaar. Bonjour dat vrouwtje de deur uit, en ga met je maten op jacht. Achteraf zul je inzien dat dit de beste keuze is geweest.

Ken je de uitspraak aan een dood paard trekken? Als je emotionele afstand merkt icm dat gelulhannes op chatsnap met aandacht van andere gasten, dan moet je eigenlijk al bij jezelf denken, verlaat dit zinkende schip!
Ola
pi_171983647
Oh en je betaalt ook de vakantie zie ik, je bent niet alleen wanhopig maar okk nog eens een handige beurs/ geldkraan!
  dinsdag 27 juni 2017 @ 10:14:45 #71
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_171983719
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 10:11 schreef TheInnocent het volgende:
Wanhopig vind ik je. Serieus, van alle miljarden vrouwen vind je er zo 1 die stiekem dingen doet en bevestiging zoekt van andere mannen en constant haar telefoon in handen heeft. En dan kom je met zo'n topic om hulp vragen. Bespreek het met haar, gaat ze verder? Inruilen die hap, want dan ben je het blijkbaar niet waard naast het feit dat ze zelf niet helemaal ok is.
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 10:11 schreef Doenoe het volgende:

[..]

The point of no return! Gast. Ff serieus, raap je ballen bij elkaar. Bonjour dat vrouwtje de deur uit, en ga met je maten op jacht. Achteraf zul je inzien dat dit de beste keuze is geweest.

Ken je de uitspraak aan een dood paard trekken? Als je emotionele afstand merkt icm dat gelulhannes op chatsnap met aandacht van andere gasten, dan moet je eigenlijk al bij jezelf denken, verlaat dit zinkende schip!
:')

Niet naar al die maagdenautisten hier luisteren. Het is zo lekker makkelijk schreeuwen van de zijlijn. Ga gewoon even met haar praten, misschien komt er wel veel meer naar boven. Het is hier soms zo makkelijk, als iemand zegt dat zijn vriendin een keer ergens vier minuten te laat was is het een kuthoer en moet je haar dumpen. Doe gewoon lekker zelf wat goed voelt, spreek haar nog eens aan en maak zoiets gewoon bespreekbaar.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_171983921
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 10:14 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

[..]

:')

Niet naar al die maagdenautisten hier luisteren. Het is zo lekker makkelijk schreeuwen van de zijlijn. Ga gewoon even met haar praten, misschien komt er wel veel meer naar boven. Het is hier soms zo makkelijk, als iemand zegt dat zijn vriendin een keer ergens vier minuten te laat was is het een kuthoer en moet je haar dumpen. Doe gewoon lekker zelf wat goed voelt, spreek haar nog eens aan en maak zoiets gewoon bespreekbaar.
quote:
1s.gif Op maandag 26 juni 2017 14:56 schreef technicalx het volgende:

[..]

Ik ben een keer heel erg boos geworden aangezien ze het elke keer stiekem deed.

Ik heb het idee dat ze het nu niet verteld omdat ze bang is dat ik heel boos ga worden.

En ja ik ben bang dat ze vreemd gaat, ik vertrouw die andere mannen niet en ze heeft van de week gezegd dat ze minder voor me voelde aangezien ik te veel met haar bezig was en haar elke keer niet vertrouwde.

Maar ik krijg gewoon elke keer het gevoel dat ze gewoon niet te vertrouwen is...

Me vriendin is trouwens heel gesloten en er komen pas dingen er uit bij o.a ruzies en zo
Gast, wat lul jij nou? :') Dit issue is al reeds 'besproken'. Weliswaar op een verkeerde manier, maar als de vriendin van TS na dat akkefietje al niet wilt stoppen met die aandacht trekkerij, zegt dat toch wel genoeg? Voor mij had het in het iig zeer duidelijk zijn geweest, en had ik de stekker er zelf uitgetrokken en mn eer behouden. 8)7

[ Bericht 44% gewijzigd door Doenoe op 27-06-2017 10:30:00 ]
Ola
pi_171983930
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 10:14 schreef Lindgren. het volgende:

[..]


[..]

:')

Niet naar al die maagdenautisten hier luisteren. Het is zo lekker makkelijk schreeuwen van de zijlijn. Ga gewoon even met haar praten, misschien komt er wel veel meer naar boven. Het is hier soms zo makkelijk, als iemand zegt dat zijn vriendin een keer ergens vier minuten te laat was is het een kuthoer en moet je haar dumpen. Doe gewoon lekker zelf wat goed voelt, spreek haar nog eens aan en maak zoiets gewoon bespreekbaar.
Als je de posts van deze user leest zie je dat hij het meerdere malen heeft aangegeven en dat ze stiekeme dingen doet. Dit is al een rode vlag. 10 selfies op een dag, jezus, waar leef je voor? Wat voor tijd maak je voor je vriend? Wat doe je zelf actief voor je vriend? Ik zeg in mijn post maak het bespreekbaar, wilt ze niet veranderen, dan ligt de keuze aan hem. Ik zou het al hebben geweten en mezelf niet psychologisch nog meer neer laten malen. Het gaat uiteindelijk ten koste van hem, hij lijdt eronder.
pi_171984060
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 10:14 schreef Lindgren. het volgende:
Niet naar al die maagdenautisten hier luisteren. Het is zo lekker makkelijk schreeuwen van de zijlijn. Ga gewoon even met haar praten, misschien komt er wel veel meer naar boven.
Dat is al zo vaak gezegd, maar hij doet het toch niet. Hij is daar eenmaal niet zo sterk in, hij heeft geen idee hoe hij dat moet aanpakken. Hij doet lekker waar-ie zelf zin in heeft.

Pro-tip: zie zijn postgeschiedenis.
  User die je het meest gemist hebt 2022 dinsdag 27 juni 2017 @ 10:32:18 #75
78918 SeLang
Black swans matter
pi_171984103
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 13:34 schreef Rekkie het volgende:
Wat is snapchat?
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')