abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_172309575
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 14:59 schreef PSVCL het volgende:
Het houdt niet op ...

Zal wel weer niet aan Max liggen
De koppeling was stuk, daardoor kwam hij slecht weg. Daar kan Max niets aan doen. Vervolgens werd hij er samen met Alonso af gekegeld door Kvyat. Daar kon Max ook niets aan doen. Als hij er niet afgekegeld was had hij de race ook niet uitgereden wegens die koppeling. Dus nee, het lag inderdaad wéér niet aan Max. :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_172310290
De enige fout is volgens mij Monaco, de rest was of verkeerde team strategie, technische storing, of van de baan gebotst.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_172310598
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 05:40 schreef raptorix het volgende:
De enige fout is volgens mij Monaco, de rest was of verkeerde team strategie, technische storing, of van de baan gebotst.
Daar heeft ie dit jaar toch juist wel de finish gehaald?
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
  maandag 10 juli 2017 @ 08:21:36 #54
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_172310970
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 00:57 schreef Cherna het volgende:

[..]

Zijn team is anders ook nog tevreden. Was dat niet zo zou Sainz nu zijn plaats hebben overgenomen. Kvyat was met nog minder uitval immers vervangen door Verstappen

Zelfs de anti Max Duitse RTL spreekt van pech. En dat wil wat zeggen. Mogelijk valt hij volgende week ook uit. Bovendien is hij nog jong. Laat die pech dan maar allemaal in dit seizoen plaats vinden.
Waarom is RTL anti Max?

?
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  maandag 10 juli 2017 @ 08:23:59 #55
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_172310990
quote:
7s.gif Op maandag 10 juli 2017 00:58 schreef Geralt het volgende:

[..]

De koppeling was stuk, daardoor kwam hij slecht weg. Daar kan Max niets aan doen. Vervolgens werd hij er samen met Alonso af gekegeld door Kvyat. Daar kon Max ook niets aan doen. Als hij er niet afgekegeld was had hij de race ook niet uitgereden wegens die koppeling. Dus nee, het lag inderdaad wéér niet aan Max. :)
Als jij in een normale personen auto rijdt dan heb je ook (mede) invloed op hoe lang die koppeling mee gaat. Ga je er wild mee om en heb je een agressieve rijstijl: niet lang.

Zo een Jenson Button stond bekend om zijn vloeiende rijstijl
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_172311088
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 08:23 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Als jij in een normale personen auto rijdt dan heb je ook (mede) invloed op hoe lang die koppeling mee gaat. Ga je er wild mee om en heb je een agressieve rijstijl: niet lang.

Zo een Jenson Button stond bekend om zijn vloeiende rijstijl
Hij stond dan ook heel erg wild stil te staan op de startgrid. Geen wonder inderdaad dat zijn koppeling dan stuk gaat, van dat wilde stilstaan en die agressieve opwarm ronde.
pi_172311106
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 08:37 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Hij stond dan ook heel erg wild stil te staan op de startgrid. Geen wonder inderdaad dat zijn koppeling dan stuk gaat, van dat wilde stilstaan en die agressieve opwarm ronde.
Inderdaad. Zijn rijstijl t.o.v. vorig seizoen is ook enorm veranderd.
  Redactie Sport maandag 10 juli 2017 @ 09:06:44 #58
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172311309
Mag wel gezegd worden dat hij zaterdag in de Q zwak reed overigens.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_172311855
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 08:23 schreef Klopkoek het volgende:
Als jij in een normale personen auto rijdt dan heb je ook (mede) invloed op hoe lang die koppeling mee gaat. Ga je er wild mee om en heb je een agressieve rijstijl: niet lang.
quote:
Maar ook zonder die crash was de Red Bull-coureur waarschijnlijk niet aan de finish gekomen, gezien het probleem met de koppeling. Wat dit mankement precies veroorzaakt heeft, weet Red Bull nog niet.

“Bij de start trad zijn anti-stall in werking, waardoor hij uit positie raakte voor de eerste bocht”, vertelde teambaas Christian Horner na de race aan onder andere Motorsport.com. “Vervolgens werd hij geraakt door Alonso, die op zijn beurt een tik had gekregen van Kvyat. We moeten als we de versnellingsbak uit elkaar gaan halen, kijken of het probleem veroorzaakt werd door de opdoffer die de aandrijfas kreeg of dat er iets anders aan ten grondslag lag. Of het een simpel probleem was met een lager of dat het iets hydraulisch was. Max kon in elk geval helemaal niets aan het koppelingsprobleem doen.”
Was getekend, de baas van Max.

Doe toch gewoon eens niet zo de hele tijd. Als zelfs de baas van het team zegt dat Max er niets aan kan doen, waarom denken jullie dan telkens dat Max er wél iets aan kan doen? Denken jullie dat jullie het beter weten dan het team? Er zitten ik weet niet hoeveel sensoren op zo'n auto en een complete shitload aan data wat het team kan zien en daarmee kan beoordelen dat het niet de coureur zijn schuld is. En wat zeggen jullie steevast? Hij rijdt te wild.

En zoals anderen ook al zeiden, wild rijden doe je niet als je staat te wachten op de start, want dan sta je stil en het is niet zo dat de ene coureur heel rustig stil staat en de andere heel erg wild stil staat. Men staat gewoon stil.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_172311908
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 09:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mag wel gezegd worden dat hij zaterdag in de Q zwak reed overigens.
Q1 en Q2 waren prima, sneller dan Ricciardo. Q3 was rommelig. In beide eerste runs een klein foutje en in de derde run was hij sneller totdat de gele vlag kwam (en om iedereen voor te zijn, die gele vlag kon Max ook niks aan doen) en zijn DRS niet gebruikt kon worden daardoor. Daar verloor hij een paar tienden en omdat het zijn laatste run was probeerde hij die verloren tijd daarna nog goed te maken. Waarbij hij net over het randje ging. Dat kan allemaal gebeuren. Zwak wil ik het niet eens noemen. Hij start pal achter zijn teamgenoot. Als hij nou 10de of lager had gestaan dan was het zwak geweest. Dit was gewoon rommelig. En dat hoort erbij. Lewis en Vettel hebben dat ook wel eens zo een dag dat het allemaal net niet bij elkaar komt. Dan hoor je er verder ook niemand over. :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_172313940
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 09:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mag wel gezegd worden dat hij zaterdag in de Q zwak reed overigens.
Zolang hij binnen de top 6 rijdt voldoet ie precies aan de verwachtingen of overstijgt ze.
Lager dan 6 is hij zwak bezig, want de auto kan dan beter.

Auto's zijn gewaardeerd op een 5e en 6e plek. Alles daarboven/daaronder is de bestuurder aan te rekenen, met uitzondering van debiele mechanische problemen, zoals die waar Max helaas de afgelopen tijd veel mee te maken heeft.
  maandag 10 juli 2017 @ 11:32:00 #62
321876 Cherna
Fuck the System
pi_172314092
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 08:21 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Waarom is RTL anti Max?

?
Dat heeft alles nog te maken met Lauda en Vettel. Wat deze personen verkondigen is bij RTL heilig.

Maar zelfs RTL verkondigde gisteren dat hij dit seizoen wel heel erg veel pecht heeft. Ik heb geen Ziggo dus kijk altijd via RTL.

[ Bericht 2% gewijzigd door Cherna op 10-07-2017 11:43:04 ]
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
  maandag 10 juli 2017 @ 11:40:53 #63
321876 Cherna
Fuck the System
pi_172314309
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 08:37 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Hij stond dan ook heel erg wild stil te staan op de startgrid. Geen wonder inderdaad dat zijn koppeling dan stuk gaat, van dat wilde stilstaan en die agressieve opwarm ronde.
Alle data word geregistreerd en als zijn team zegt dat hij de auto behandeld zoals dat behoort kun je niet meteen concluderen dat hij niet goed met die auto omgaat. Maar aan zijn auto zijn al diverse onderdelen steeds vervangen.


Je weet hoe gaat bij je eigen auto. Als daar eenmaal aan gesleuteld word dan volgen er meer problemen.

En als bij zijn teamgenoot de problemen ook beginnen aan zijn motor kan het zijn dat je daar dan ook een opeenstapeling krijgt van andere delen die problemen gaan veroorzaken.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_172314357
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 11:40 schreef Cherna het volgende:

[..]

Alle data word geregistreerd en als zijn team zegt dat hij de auto behandeld zoals dat behoort kun je niet meteen concluderen dat hij niet goed met die auto omgaat. Maar aan zijn auto zijn al diverse onderdelen steeds vervangen.

Je weet hoe gaat bij je eigen auto. Als daar eenmaal aan gesleuteld word dan volgen er meer problemen.

En als bij zijn teamgenoot de problemen ook beginnen aan zijn motor kan het zijn dat je daar dan ook een opeenstapeling krijgt van andere delen.
Ik hoop dat je snapt dat mijn post sarcasme was.
Men roept de hele tijd dat hij te wild met zijn auto omgaat. Echter, dit was gelijk bij de start al.
De trollen zeggen dus niks anders dan dat Max te wild was in de opwarmronde en te wild heeft stilgestaan.
  maandag 10 juli 2017 @ 11:52:16 #65
321876 Cherna
Fuck the System
pi_172314576
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 11:43 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ik hoop dat je snapt dat mijn post sarcasme was.
Men roept de hele tijd dat hij te wild met zijn auto omgaat. Echter, dit was gelijk bij de start al.
De trollen zeggen dus niks anders dan dat Max te wild was in de opwarmronde en te wild heeft stilgestaan.
Gewoon lekker laten gaan. Max kun je vergelijken met Alonso. Die heeft ook alle pech en zit ook nog eens in een belabberd team. Aan de rijder Alonso ligt het echt niet.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
  maandag 10 juli 2017 @ 11:56:02 #66
321876 Cherna
Fuck the System
pi_172314669
Ik ben niet echt een Verstappen fan. Maar vind het wel leuk dat er eindelijk een Nederlander in die top zit. En hij is een uitstekend coureur, zeker gezien zijn leeftijd. Is ook de reden dat ik F1 weer volg. Maar in mijn hart zie ik liever indycar dat ik al jaren volg sinds Greg Moore, Arie en Alex.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
  maandag 10 juli 2017 @ 12:05:46 #67
321876 Cherna
Fuck the System
pi_172314856
quote:
7s.gif Op maandag 10 juli 2017 00:58 schreef Geralt het volgende:

[..]

De koppeling was stuk, daardoor kwam hij slecht weg. Daar kan Max niets aan doen. Vervolgens werd hij er samen met Alonso af gekegeld door Kvyat. Daar kon Max ook niets aan doen. Als hij er niet afgekegeld was had hij de race ook niet uitgereden wegens die koppeling. Dus nee, het lag inderdaad wéér niet aan Max. :)
Max en Alonso de grootste pechvogels tot heden in dit seizoen en dan beide eraf door Kvyat.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_172314874
Zeker. Al is dat hok van Alonso natuurlijk (jammer genoeg) nog wel een flinke bak onbetrouwbaarder dan die van Max :P
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  maandag 10 juli 2017 @ 12:08:00 #69
321876 Cherna
Fuck the System
pi_172314907
quote:
7s.gif Op maandag 10 juli 2017 12:06 schreef Geralt het volgende:
Zeker. Al is dat hok van Alonso natuurlijk (jammer genoeg) nog wel een flinke bak onbetrouwbaarder dan die van Max :P
Inderdaad.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_172315016
quote:
7s.gif Op maandag 10 juli 2017 00:55 schreef Geralt het volgende:

[..]

Daar hebt ie aan Jos een goeie hoor, maak je daar alvast geen illusies over. In zijn tijd in de karts werd Jos soms zo kwaad als Max een domme fout maakte dat ze elkaar letterlijk weken niet spraken. Geen woord. Max wordt echt wel gewezen op zijn fouten :)
Dan ben je gewoon een lul van een vader.
pi_172315108
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 12:13 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Dan ben je gewoon een lul van een vader.
Ik denk dattie dat ook zeker wel geweest is bij tijd en wijlen in aanloop naar Max zijn F1 avontuur.
Feit blijft wel dat vader en zoon letterlijk stad en land afgereisd hebben jarenlang met 1 gemeenschappelijk doel; F1 halen en presteren. Dat is ze gelukt.

Dat Jos een bokkelul eerste klas kan zijn weten we allemaal, maar toch weet ik zeker dat de band die Jos en Max hebben eentje is waar 99,99% van de vaders jaloers op zou zijn. Dat zijn niet louter vader en zoon, maar dat zijn gewoon ook beste vrienden. Ik vind het mooi om te zien.

De emotie op Jos' gezicht toen Max won in Spanje was gewoon goud. Jarenlang ergens samen naartoe werken, constant op elkaars lip, door dik en dun, met gevloek en gegodver en ruzie soms, maar constant maar 1 doel hebben en dan bij de eerste race voor het grote Red Bull meteen winnen. Prachtig sportmoment. _O_
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  maandag 10 juli 2017 @ 12:28:31 #72
321876 Cherna
Fuck the System
pi_172315302
quote:
7s.gif Op maandag 10 juli 2017 12:18 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik denk dattie dat ook zeker wel geweest is bij tijd en wijlen in aanloop naar Max zijn F1 avontuur.
Feit blijft wel dat vader en zoon letterlijk stad en land afgereisd hebben jarenlang met 1 gemeenschappelijk doel; F1 halen en presteren. Dat is ze gelukt.

Dat Jos een bokkelul eerste klas kan zijn weten we allemaal, maar toch weet ik zeker dat de band die Jos en Max hebben eentje is waar 99,99% van de vaders jaloers op zou zijn. Dat zijn niet louter vader en zoon, maar dat zijn gewoon ook beste vrienden. Ik vind het mooi om te zien.

De emotie op Jos' gezicht toen Max won in Spanje was gewoon goud. Jarenlang ergens samen naartoe werken, constant op elkaars lip, door dik en dun, met gevloek en gegodver en ruzie soms, maar constant maar 1 doel hebben en dan bij de eerste race voor het grote Red Bull meteen winnen. Prachtig sportmoment. _O_
Je moet ook een lul zijn om iets te kunnen bereiken. Bij sport andere tijden waar Hennie Kuiper de tour in 1978 verloor omdat hij geen lul was maar veel te lief was voor anderen. Dat zie je ook terug op een werkvloer.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_172315498
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 12:28 schreef Cherna het volgende:

[..]

Je moet ook een lul zijn om iets te kunnen bereiken. Bij sport andere tijden waar Hennie Kuiper de tour in 1978 verloor omdat hij geen lul was maar veel te lief was voor anderen. Dat zie je ook terug op een werkvloer.
Dat is natuurlijk complete onzin.
pi_172315545
quote:
7s.gif Op maandag 10 juli 2017 12:06 schreef Geralt het volgende:
Zeker. Al is dat hok van Alonso natuurlijk (jammer genoeg) nog wel een flinke bak onbetrouwbaarder dan die van Max :P
Is dat echt zo? Alonso heeft dit seizoen echt meer racerondes afgelegd dan Max. Als die bak onbetrouwbaarder was dan zou ik dat niet verwachten.
  Moderator maandag 10 juli 2017 @ 12:41:35 #75
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172315565
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 12:38 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk complete onzin.
Om de absolute top te halen moet je wel degelijk meedogenloos zijn in je spel.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  maandag 10 juli 2017 @ 12:44:25 #76
321876 Cherna
Fuck the System
pi_172315625
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 12:38 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk complete onzin.
Nee, in de topsport moet je over lijken kunnen gaan. Naracistische trekjes normaal een slechte eigenschap komen je daar goed van pas. De meeste topsporters hebben ouders die er vol voor gaan. Uitzonderingen heb je natuurlijk altijd. Het voorbeeld Henni Kuiper is daar een voorbeeld van en gaf dat ook toe. Die had veel meer kunnen winnen als die de eigenschappen van een Hinault zou hebben gehad. Hinault was een rasechte narcist.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
  maandag 10 juli 2017 @ 12:52:15 #77
321876 Cherna
Fuck the System
pi_172315793
En zie ook het verschil maar eens tussen een Schumacher en Hill in die tijd. Hill een prima coureur maar Schumacher was keihard.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
pi_172315964
quote:
2s.gif Op maandag 10 juli 2017 12:41 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Om de absolute top te halen moet je wel degelijk meedogenloos zijn in je spel.
Dat is toch iets heel anders dan een lul zijn. Waar heb jij leren lezen?
  Moderator maandag 10 juli 2017 @ 13:35:55 #79
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_172316590
quote:
1s.gif Op maandag 10 juli 2017 13:01 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Dat is toch iets heel anders dan een lul zijn. Waar heb jij leren lezen?
-O-

Sorry hoor. Ik wist niet dat je boos werd. :S
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_172316630
quote:
15s.gif Op maandag 10 juli 2017 13:35 schreef onlogisch het volgende:

[..]

-O-

Sorry hoor. Ik wist niet dat je boos werd. :S
Sorry. Het mooie weer eindigt morgen weer, dus dan ben ik beetje mad.
pi_172319684
quote:
7s.gif Op maandag 10 juli 2017 12:18 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik denk dattie dat ook zeker wel geweest is bij tijd en wijlen in aanloop naar Max zijn F1 avontuur.
Feit blijft wel dat vader en zoon letterlijk stad en land afgereisd hebben jarenlang met 1 gemeenschappelijk doel; F1 halen en presteren. Dat is ze gelukt.

Dat Jos een bokkelul eerste klas kan zijn weten we allemaal, maar toch weet ik zeker dat de band die Jos en Max hebben eentje is waar 99,99% van de vaders jaloers op zou zijn. Dat zijn niet louter vader en zoon, maar dat zijn gewoon ook beste vrienden. Ik vind het mooi om te zien.

De emotie op Jos' gezicht toen Max won in Spanje was gewoon goud. Jarenlang ergens samen naartoe werken, constant op elkaars lip, door dik en dun, met gevloek en gegodver en ruzie soms, maar constant maar 1 doel hebben en dan bij de eerste race voor het grote Red Bull meteen winnen. Prachtig sportmoment. _O_
Nu zullen ze elkaar de hersens wel inslaan na al het gefaal van Max de laatste weken.
  Redactie Sport maandag 10 juli 2017 @ 15:47:45 #82
274204 crew  Mexicanobakker
pi_172319913
quote:
7s.gif Op maandag 10 juli 2017 09:47 schreef Geralt het volgende:

[..]

Q1 en Q2 waren prima, sneller dan Ricciardo. Q3 was rommelig. In beide eerste runs een klein foutje en in de derde run was hij sneller totdat de gele vlag kwam (en om iedereen voor te zijn, die gele vlag kon Max ook niks aan doen) en zijn DRS niet gebruikt kon worden daardoor. Daar verloor hij een paar tienden en omdat het zijn laatste run was probeerde hij die verloren tijd daarna nog goed te maken. Waarbij hij net over het randje ging. Dat kan allemaal gebeuren. Zwak wil ik het niet eens noemen. Hij start pal achter zijn teamgenoot. Als hij nou 10de of lager had gestaan dan was het zwak geweest. Dit was gewoon rommelig. En dat hoort erbij. Lewis en Vettel hebben dat ook wel eens zo een dag dat het allemaal net niet bij elkaar komt. Dan hoor je er verder ook niemand over. :)
Wel gewoon 3 matige runs met een aantal foutjes. Dat hij 6e start komt ook omdat het gat met het middenveld behoorlijk is, er is nu eenmaal een flinke foutmarge.

En dit topic gaat over het presteren van Max, dus dan mag het ook benoemd worden als Max een keer een fout maakt. Dat betekent niet dat hij er opeens niks van kan, maar jij voelt het meteen als een aanval op de coureur Max Verstappen. Iets wat de trolls overigens dolkomisch vinden :')
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_172327750
Helemaal niet. Ik noem het alleen niet zwak aangezien hij startte waar de auto thuis hoort. :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_172327864
Laatste run was toch op gebruikte banden?
.
  dinsdag 11 juli 2017 @ 12:50:07 #85
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_172339185
Jongste courreur net 5 DNF's in 1 seizoen?
Wie dit leest is gek
pi_172366602
Misschien kunnen ze dit jaar wel een echte sporter tot sportman van het jaar uitroepen.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  vrijdag 14 juli 2017 @ 09:43:23 #87
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_172406716
Polderturk is een domme jongen.
pi_172438676
Max is beter dan vorigjaar,hij heeft alleen 'n kut auto.Hoop dat hij naar Mercedes gaat.
pi_172439194
Ben het er wel mee eens met TS dat het door de aangepaste regels komt, is ook in de lijn der verwachting. Bredere banden, betere wegligging, minder skill nodig.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_172789056
Staat ruim voor in kwalificatie en heeft nu ook weer super gereden. Vorig jaar in Hongarije moest hij er alles aan doen om de ferrari van zich af te houden.
pi_172789220
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 10:02 schreef Caland het volgende:
Ik vind hem juist beter rijden, heeft alleen iets meer pech.
Dan heeft hij wel erg veel pech voor iemand die als de nieuwe Sienna? werd bestempelt wat maandjes geleden.

Als is de hype nog zo snel, de realiteit achterhaalt haar wel!
  zondag 30 juli 2017 @ 18:07:34 #92
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_172789405
quote:
15s.gif Op zondag 30 juli 2017 17:59 schreef rmrt2010 het volgende:

[..]

Dan heeft hij wel erg veel pech voor iemand die als de nieuwe Sienna? werd bestempelt wat maandjes geleden.

Als is de hype nog zo snel, de realiteit achterhaalt haar wel!
Wie is Sienna?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_172789495
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 16:33 schreef truthortruth het volgende:
Ben het er wel mee eens met TS dat het door de aangepaste regels komt, is ook in de lijn der verwachting. Bredere banden, betere wegligging, minder skill nodig.
Juist.
Doordat de wegligging beter is, wordt er harder gereden en dus meer gevraagd van de auto, waardoor de auto vaker stuk gaat. Hopelijk worden de regels volgend jaar weer teruggedraaid, waardoor skills belangrijker worden en waardoor er meer inhaalacties komen.
pi_172789507
quote:
1s.gif Op zondag 30 juli 2017 18:07 schreef Caland het volgende:

[..]

Wie is Sienna?
Hij heeft het over Ayrton Senna.
pi_172806571
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 14:10 schreef Klopkoek het volgende:
Aaneengeschakelde pech is geen toeval. Toeval is logisch. Net zoals sommige wielrenners nooit bij valpartijen betrokken zijn en anderen altijd.

Max was een leuke marketingstunt maar zodra het jonge, wilde en frisse er vanaf is zal Red Bullshit de bakens verzetten.

Mark my words: over vijf jaar niet in F1 of bij Haas.
Mijn voorspelling tov Thiemo de Bakker, Dafne Schippers en Robert Gesink kwamen al eerder uit. Net zoals Adam Maher, die wel even de nieuwe Sneijder zou worden
Volgens mij zit je in een psychose oid. Niemand kan zo dom zijn. :?
pi_172809051
Overschatte coureur, tijd dat ie weer terug gaat naar ToroRosso.
pi_172809101
Zet Max is die Mercedes van Lewis en hij wint bijna iedere race.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_172809348
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 16:26 schreef Wuwwa het volgende:
Overschatte coureur, tijd dat ie weer terug gaat naar ToroRosso.
Zo slecht is Ricciardo echt niet hoor.
pi_172835446


Jeetje die gast kan er niks van, verliest zelfs van niet-F1 coureurs
pi_172836408
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 augustus 2017 18:41 schreef opgebaarde het volgende:
[ afbeelding ]

Jeetje die gast kan er niks van, verliest zelfs van niet-F1 coureurs
Het is een testdag, niet een "snelste ronde" dag.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')