abonnement Unibet Coolblue
pi_171951169
De wereld is nooit dezelfde, en waarom zou die dezelfde moeten zijn. De mensen veranderen niet, de omgeving verandert. Wat een warboel. Floeps.
  zondag 25 juni 2017 @ 22:41:52 #2
452300 DuizendGezichten
Komedie? Tragedie?
pi_171951518
Lees Metamorfosen van Ovidius. Alles is aan verandering onderhevig. Goden, de Wereld, zo ook mensen.
Op het scherp van de snede.
  maandag 26 juni 2017 @ 00:46:08 #3
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_171954303
Wij hebben thuis ook een broodrooster.
pi_171955996
Mensen veranderen wel. Ze sleuren de vrouwen niet meer naar hun hol, ze maken niet meer 12 tot 16 kinderen, vrouwen willen niet meer in de keuken staan.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=26EP0ght2kI" target="_blank" rel="nofollow">But I want more...</a>
  maandag 26 juni 2017 @ 11:13:54 #5
130830 hoatzin
begint, eer ge bezint...
pi_171959212
quote:
1s.gif Op maandag 26 juni 2017 08:44 schreef Spriet4 het volgende:
Mensen veranderen wel. Ze sleuren de vrouwen niet meer naar hun hol, ze maken niet meer 12 tot 16 kinderen, vrouwen willen niet meer in de keuken staan.
Wilden vrouwen dat vroeger wel? Ze wisten niet beter maar als ze wel beter wisten dan weet ik het nog zo net niet... ;)
pi_171959858
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 11:13 schreef hoatzin het volgende:

[..]

Wilden vrouwen dat vroeger wel? Ze wisten niet beter maar als ze wel beter wisten dan weet ik het nog zo net niet... ;)
Ik denk dat een vrouw van nature 'onderdaniger' is. Niet onderdanig letterlijk maar meer in de zin van ingesteld als makkelijk kunnen aanpassen aan de wensen van iemand. En het plezant vind dat er iemand echt goed leiding kan nemen. Dat een ander het voortouw neemt en zo die 'last' al wegneemt wat een man 'van nature' makkelijker kan doen.

Meer in het algemeen gesproken, uitzonderingen daargelaten. Merkel laat ook wel wat zien en van zich af weten. Evenals andere zogenoemde 'powervrouwen'
  maandag 26 juni 2017 @ 11:53:51 #7
130830 hoatzin
begint, eer ge bezint...
pi_171960224
quote:
1s.gif Op maandag 26 juni 2017 11:39 schreef Faz3D het volgende:

[..]

Ik denk dat een vrouw van nature 'onderdaniger' is. Niet onderdanig letterlijk maar meer in de zin van ingesteld als makkelijk kunnen aanpassen aan de wensen van iemand. En het plezant vind dat er iemand echt goed leiding kan nemen. Dat een ander het voortouw neemt en zo die 'last' al wegneemt wat een man 'van nature' makkelijker kan doen.

Meer in het algemeen gesproken, uitzonderingen daargelaten. Merkel laat ook wel wat zien en van zich af weten. Evenals andere zogenoemde 'powervrouwen'
Mijn vrouw is een feministe van de eerste orde, maar in onze (sexuele) relatie "onderdanig" omdat ze dat nu eenmaal lekker vindt.

En ik ook. :P
pi_171960433
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 11:13 schreef hoatzin het volgende:

[..]

Wilden vrouwen dat vroeger wel? Ze wisten niet beter maar als ze wel beter wisten dan weet ik het nog zo net niet... ;)
Ik denk dat ze wel wilden. Het verzorgende zit in de vrouw. Maar de cultuur van nu onderdrukt die. Het is in om feminist te zijn. Vrouwen van nu die liever thuis blijven om voor het gezin te zorgen worden als lui betiteld. Of uit de 13e eeuw.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=26EP0ght2kI" target="_blank" rel="nofollow">But I want more...</a>
pi_171961401
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 11:53 schreef hoatzin het volgende:

[..]

Mijn vrouw is een feministe van de eerste orde, maar in onze (sexuele) relatie "onderdanig" omdat ze dat nu eenmaal lekker vindt.

En ik ook. :P
Dat vind ik ook zo raar aan de term feminist.

Soms komt het op mij over alsof een 'feminist' niet onderdanig wil zijn.
En soms komt het op mij over dat een feminist strijd voor gelijke rechten. Waar in geen velden of wegen de term 'onderdanig' voorkomt.

Bij die laatste groep 'feministen' heb ik wel echt zoiets van: mooi dat die vrouwen er zijn. Opkomen voor het feit dat vrouwen wel degelijk de 'dupe' zijn op sommige punten. Vooral in het openbare leven.

Maar echt die vrouwtjes die doen overkomen alsof ze 'meer' zijn dan een man vind ik behoorlijke rare wezens.
pi_171962804
Feminist is dan ook een puur subjectief begrip. Wijsheid is om er ver vandaan te blijven.
Conscience do cost.
  maandag 26 juni 2017 @ 14:04:44 #11
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_171962814
En dat moet dan doorgaan voor je eerste topic op FOK. :N
Niet meer aanwezig in dit forum.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')