abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  zondag 25 juni 2017 @ 23:24:43 #51
456793 TheInnocent
not thatinnocent
pi_171952747
quote:
1s.gif Op zondag 25 juni 2017 23:21 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Net had je het nog over plaatsvervangende schande, nu over eventueel respect, dat je niet snel voor iemand bebt.
Dat gaat samen lijkt me. Hoe kan je respect tonen voor iets waar je je voor schaamt?
pi_171952752
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 22:44 schreef FlippingCoin het volgende:
Maar TS, is dit voor jou belangrijk wat een stel mensen op een forum hiervan vinden?
TS is nogal een onzeker ventje
  zondag 25 juni 2017 @ 23:26:48 #53
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_171952784
quote:
1s.gif Op zondag 25 juni 2017 23:21 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Vertel me dan eens op welke wijze een hoer beroepsmatig gezien de wereld meer te bieden heeft dan haar lichaam? Ik ben hier erg benieuwd naar.
Wat heeft een kantoormedewerker de wereld beroepsmatig meer te bieden dan een set typvingers? We zijn allemaal hoeren wat dat betreft. Mensen die hun lichaam verhuren aan (vaak niet eens) de hoogste bieder.

quote:
Het bieden van haar lichaam is zowel de hoofdprestatie als een bijzaak in mijn visie. Een client betaalt haar iha niet om het over wereldpolitiek te hebben.
Ik denk dat je onderschat wat de therapeutische waarde is die veel prostituees naar hun vak brengen. Er wordt wel degelijk gepraat met deze dames over alles en nog wat en weet je wat... het zal me niks verbazen dat de gemiddelde hoer meer waarde kan bieden aan een man in de put dan 100 pas afgestudeerde psychologie-kutjes bij elkaar.
Nobody exists on purpose.
Nobody belongs anywhere.
Everybody's gonna die.
  zondag 25 juni 2017 @ 23:28:23 #54
94257 aloa
Steeds harder, steeds sneller
pi_171952821
quote:
7s.gif Op zondag 25 juni 2017 23:26 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Wat heeft een kantoormedewerker de wereld beroepsmatig meer te bieden dan een set typvingers? We zijn allemaal hoeren wat dat betreft. Mensen die hun lichaam verhuren aan (vaak niet eens) de hoogste bieder.

[..]

Ik denk dat je onderschat wat de therapeutische waarde is die veel prostituees naar hun vak brengen. Er wordt wel degelijk gepraat met deze dames over alles en nog wat en weet je wat... het zal me niks verbazen dat de gemiddelde hoer meer waarde kan bieden aan een man in de put dan 100 pas afgestudeerde psychologie-kutjes bij elkaar.
Dit idd :7
Nu met nieuwe ui.... B:)B
pi_171952856
quote:
1s.gif Op zondag 25 juni 2017 23:21 schreef DKS het volgende:

[..]

Hou je bek maagd.
Haha ik had toch seks gehad weet je nog. Maar nu gaat ie mij maagd noemen omdat ie onzeker wordt van een forumpost :') _O-
Of heb je weer gesnoven dat je zo triggered bent :')

Geloof me jongen als je mijn vriendin hoer zou noemen op fok moet je dat lekker doen, ik maak me niet druk om een forumpost
  zondag 25 juni 2017 @ 23:30:54 #56
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_171952880
quote:
1s.gif Op zondag 25 juni 2017 23:17 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ik zie seks als iets heel intiem, niet te vergelijken met straten metselen of masseren zoals in bepaalde posts naar voren komt. Masseren doe je ook wel eens bij een kennis van je (m/v), maar seks heb je weer niet met dezelfde mensen, omdat daar wel een degelijke morele waarde aan kleeft.

Hoe kijk ik er ook naar: een hoer is een sekswerker en betaalt ook belasting, dus participeert ook in de samenleving. In die zin heb ik minder respect voor een belastingontduikende miljonair dan een hoer die haar belastingen betaalt.

Omdat iemand fiscaal gezien "inkomen" geniet en belastingplichtig wordt, wil dat dan zeggen dat je vanzelfsprekend respect moet hebben voor iemand? Wie zegt dat ik wel respect heb voor een masseur? De advocaat van de duivel?

Ik heb niet snel respect voor iemand. Of mag ik niet mijn eigen criteria hier op hanteren?
Jij schreef toch zelf over het niets kunnen bieden aan de Wereld?
slechts gestoord door het niet gestoord willen worden
pi_171952903
Ik moet wel een beetje gniffelen bij de reacties van sommige moraalridders hier. Een beetje random situatie: Wat als ik de mond van een goede vriendin die wat bijverdient als prostituee van jou heb gebruikt als mijn persoonlijke "cummbucket" en een uurtje later wil ze jou feliciteren want je bent toevallig jarig. Stel je weet wat ze heeft gedaan en ze maakt aanstalten om jou te kussen, wat voor gevoelens zou jij hierbij hebben? Zou je nog steeds zo een moraalridder zijn en nog evenveel respect hebben? Of zou er toch een lichtelijk gevoel van minderwaardigheid en ongemakkelijkheid bij je opkomen. Zolang je er zelf maar niet mee in aanraking komt is het allemaal makkelijk praten. :')
gr gr
  zondag 25 juni 2017 @ 23:34:12 #58
94257 aloa
Steeds harder, steeds sneller
pi_171952959
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 23:32 schreef cabe0002 het volgende:
Ik moet wel een beetje gniffelen bij de reacties van sommige moraalridders hier. Een beetje random situatie: Wat als ik de mond van een goede vriendin die wat bijverdient als prostituee van jou heb gebruikt als mijn persoonlijke "cummbucket" en een uurtje later wil ze jou feliciteren want je bent toevallig jarig. Stel je weet wat ze heeft gedaan en ze maakt aanstalten om jou te kussen, wat voor gevoelens zou jij hierbij hebben? Zou je nog steeds zo een moraalridder zijn en nog evenveel respect hebben? Of zou er toch een lichtelijk gevoel van minderwaardigheid en ongemakkelijkheid bij je opkomen. Zolang je er zelf maar niet mee in aanraking komt is het allemaal makkelijk praten. :')
Als je het weet is het idd niet zo makkelijk. Maar wat mij betreft geen probleem.
Nu met nieuwe ui.... B:)B
pi_171952979
quote:
1s.gif Op zondag 25 juni 2017 23:21 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Mensen te knap voor jezelf vinden :')
Raar idd. Hoop voor TS dat hij wel kan bedenken waarom ze dan wel bij je is. En dat dat geen afknapper is.
pi_171953029
quote:

[..]

[..]

Dit, het was het waard.
misunderstood
  zondag 25 juni 2017 @ 23:39:39 #61
459912 FlippingCoin
pi_171953104
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 23:32 schreef cabe0002 het volgende:
Het gaat er om of je zo iemand als minderwaardig ziet of niet, niet wat je er lichaemlijk al dan niet mee wil doen.
pi_171953127
quote:
1s.gif Op zondag 25 juni 2017 23:24 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Dat gaat samen lijkt me. Hoe kan je respect tonen voor iets waar je je voor schaamt?
Je draait de zaken om. Het ging er niet om of jij respect voor ze hebt. Jij begon te zeggen dat je plaatsvervangende schaamte voelde. Dat je geen respect hebt voor mensen waar je plaatsvervangende schaamte voor voelt is begrijpelijk. Dat je plaatsvervangende schaamte voelt voor iemand, enkel omdat deze jouw respect nog niet heeft verdiend, is dat dan weer niet.

Je kijkt duidelijk neer op prostituees, maar om de n of andere reden probeerde je het in die vorige post vriendelijk te verpakken. Dus haalde je er opeens bij dat je niet zomaar respect voor mensen hebt. Dat vroeg echter niemand van je.
  zondag 25 juni 2017 @ 23:41:35 #63
456793 TheInnocent
not thatinnocent
pi_171953151
quote:

[..]

[..]

Mijn typevingers worden gestimuleerd vanuit mijn hersenen. Wat door deze typrvingers op papier komt zorgt ervoot dat meer werk wordt gecreeerd en dst sociale voorzieningen worden betaald. Mensen hebben hier zoveel mogelijkheden! Zoveel mensen uit de hele wereld zouden hier een studie willen doen en iets van hun leven willen maken. Ik sta er versteld van dat mensen dan bewust toch in de prostitutie belanden. Ik heb het niet over de zielige ontvoerde vrouwen uit Bulgarije, maar de mensen die hier zijn geboren. Ik sta natuurlijk niet in hun schoenen, maar vraag me serieus af waarom ze er dan toch (willen) belanden.
pi_171953176
quote:
1s.gif Op zondag 25 juni 2017 23:34 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Raar idd. Hoop voor TS dat hij wel kan bedenken waarom ze dan wel bij je is. En dat dat geen afknapper is.
Hij zal wel geld hebben. Vrouwen diggen dat, tenzij je veel zelfvertrouwen hebt. Maar dat heeft ts niet
pi_171953209
quote:
1s.gif Op zondag 25 juni 2017 23:41 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Mijn typevingers worden gestimuleerd vanuit mijn hersenen. Wat door deze typrvingers op papier komt zorgt ervoot dat meer werk wordt gecreeerd en dst sociale voorzieningen worden betaald. Mensen hebben hier zoveel mogelijkheden! Zoveel mensen uit de hele wereld zouden hier een studie willen doen en iets van hun leven willen maken. Ik sta er versteld van dat mensen dan bewust toch in de prostitutie belanden. Ik heb het niet over de zielige ontvoerde vrouwen uit Bulgarije, maar de mensen die hier zijn geboren. Ik sta natuurlijk niet in hun schoenen, maar vraag me serieus af waarom ze er dan toch (willen) belanden.
Echt.. geen woorden voor deze kortzichtige kutpost .
misunderstood
pi_171953271
quote:
1s.gif Op zondag 25 juni 2017 23:42 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Hij zal wel geld hebben. Vrouwen diggen dat, tenzij je veel zelfvertrouwen hebt. Maar dat heeft ts niet
Want jij kent mij persoonlijk?
misunderstood
  zondag 25 juni 2017 @ 23:49:47 #67
456793 TheInnocent
not thatinnocent
pi_171953345
quote:
1s.gif Op zondag 25 juni 2017 23:43 schreef DKS het volgende:

[..]

Echt.. geen woorden voor deze kortzichtige kutpost .
Tja TS, hoe je het went of keert. Het gaat er om of jij er problemen mee hebt. Het gaat om jouw visie en definitie van respect. Zoals je ziet verschillen wij hier in, maar ik oordeel ook niet over jouw keuzes. Het is mijn visie op zaken, en wat ik niet zou accepteren (lees: plaatsvervangende schaamte hebben) bij een levenspartner. Een ander wel, en dat is prima. Ik ben hier alleen om mijn visie te delen, en als het je niet bevalt dan lees je er gewoon overheen.
  zondag 25 juni 2017 @ 23:51:57 #68
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_171953392
quote:

[..]

Mijn typevingers worden gestimuleerd vanuit mijn hersenen.
En wat een hoer doet komt niet uit haar hersenen? Ok, man.

quote:
Wat door deze typrvingers op papier komt zorgt ervoot dat meer werk wordt gecreeerd en dst sociale voorzieningen worden betaald.
Er zijn zat hoeren die gewoon belasting betalen. Daarnaast betalen ze ook gewoon BTW. Ik ken wel een paar mensen aan in de bedrijfstop die totaal geen belasting betalen en die actief banen aan het vernietigen zijn.

quote:
Mensen hebben hier zoveel mogelijkheden! Zoveel mensen uit de hele wereld zouden hier een studie willen doen en iets van hun leven willen maken
Je maakt van je leven wat je er van maakt. Dat kan met of zonder studie bijzonder of oninteressant zijn.

quote:
. Ik sta er versteld van dat mensen dan bewust toch in de prostitutie belanden. Ik heb het niet over de zielige ontvoerde vrouwen uit Bulgarije, maar de mensen die hier zijn geboren.
Ik sta natuurlijk niet in hun schoenen, maar vraag me serieus af waarom ze er dan toch (willen) belanden.
Mensen die (goed) geld verdienen door datgene te doen waar ze zin in hebben. Zij kijken wellicht naar jouw saaie grijze muizenleventje en denken "ik zou nog liever dood zijn dan zo'n leven te moeten leiden". En jij kijkt naar hun en denkt hetzelfde. Waarheid is dat mensen gewoon lekker zelf moeten weten hoe ze het vritten op tafel willen zetten zolang je het leven van anderen maar niet zuur maakt in dat proces. Hoeren zijn wat dat betreft betere mensen dan graaibanksters of ander hip money-tuig.
Nobody exists on purpose.
Nobody belongs anywhere.
Everybody's gonna die.
  zondag 25 juni 2017 @ 23:53:04 #69
456793 TheInnocent
not thatinnocent
pi_171953420
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 23:30 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Jij schreef toch zelf over het niets kunnen bieden aan de Wereld?
Volgens mij betaalt een zelfstandige sekswerker in de praktijk geen belasting hoor. ;)
  zondag 25 juni 2017 @ 23:54:14 #70
459912 FlippingCoin
pi_171953448
quote:

[..]

Iets van je leven maken hangt niet af enkel af van je studie, en het is maar aan wie je het vraagt wiens werk meer toevoegt aan de maatschappij.
pi_171953452
quote:
1s.gif Op zondag 25 juni 2017 23:53 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Volgens mij betaalt een zelfstandige sekswerker in de praktijk geen belasting hoor. ;)
Ben jij dom of gewoon stupide?
misunderstood
  zondag 25 juni 2017 @ 23:54:58 #72
459912 FlippingCoin
pi_171953464
quote:
1s.gif Op zondag 25 juni 2017 23:53 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Maar er zijn meer dingen dan geld dat men kan bieden. ;) Je bent wel vrij materialistisch ingesteld is het niet?
pi_171953532
quote:
1s.gif Op zondag 25 juni 2017 23:17 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Ik zie seks als iets heel intiem, niet te vergelijken met straten metselen of masseren zoals in bepaalde posts naar voren komt. Masseren doe je ook wel eens bij een kennis van je (m/v), maar seks heb je weer niet met dezelfde mensen, omdat daar wel een degelijke morele waarde aan kleeft.

Hoe kijk ik er ook naar: een hoer is een sekswerker en betaalt ook belasting, dus participeert ook in de samenleving. In die zin heb ik minder respect voor een belastingontduikende miljonair dan een hoer die haar belastingen betaalt.

Omdat iemand fiscaal gezien "inkomen" geniet en belastingplichtig wordt, wil dat dan zeggen dat je vanzelfsprekend respect moet hebben voor iemand? Wie zegt dat ik wel respect heb voor een masseur? De advocaat van de duivel?

Ik heb niet snel respect voor iemand. Of mag ik niet mijn eigen criteria hier op hanteren?
Mag ik vragen waarom je je vorige post begon met 'niet minderwaardig als mens', terwijl je ze eigenlijk weldegelijk minderwaardig vindt?

En waarom schiet je zo in de verdediging?
Victory or defeat it's up to me to decide.
  maandag 26 juni 2017 @ 00:00:03 #74
456793 TheInnocent
not thatinnocent
pi_171953582
quote:
7s.gif Op zondag 25 juni 2017 23:51 schreef SpecialK het volgende:

[..]

En wat een hoer doet komt niet uit haar hersenen? Ok, man.

[..]

Er zijn zat hoeren die gewoon belasting betalen. Daarnaast betalen ze ook gewoon BTW. Ik ken wel een paar mensen aan in de bedrijfstop die totaal geen belasting betalen en die actief banen aan het vernietigen zijn.

[..]

Je maakt van je leven wat je er van maakt. Dat kan met of zonder studie bijzonder of oninteressant zijn.

[..]

Mensen die (goed) geld verdienen door datgene te doen waar ze zin in hebben. Zij kijken wellicht naar jouw saaie grijze muizenleventje en denken "ik zou nog liever dood zijn dan zo'n leven te moeten leiden". En jij kijkt naar hun en denkt hetzelfde. Waarheid is dat mensen gewoon lekker zelf moeten weten hoe ze het vritten op tafel willen zetten zolang je het leven van anderen maar niet zuur maakt in dat proces. Hoeren zijn wat dat betreft betere mensen dan graaibanksters of ander hip money-tuig.
Prima, en dan nog mag ik zelf beslissen voor wie ik wel en geen respect heb. Dat ik geen respect heb wil toch niet zeggen dat ik iemands leven wil verzieken, alsjeblieft zeg. Het is gewoon een gedachte in mijn hoofd, zij hoeven op dezelfde manier geen respect voor mijn functie te hebben. I don't care. We mogen toch best uiten waar we wel en geen respect voor hebben. Ik zou me wellicht schamen (en misschien ook medelijden hebben) als mijn moeder een hoer zou zijn, can't help the feeling.
pi_171953685
quote:
1s.gif Op maandag 26 juni 2017 00:00 schreef TheInnocent het volgende:

[..]

Prima, en dan nog mag ik zelf beslissen voor wie ik wel en geen respect heb. Dat ik geen respect heb wil toch niet zeggen dat ik iemands leven wil verzieken, alsjeblieft zeg. Het is gewoon een gedachte in mijn hoofd, zij hoeven op dezelfde manier geen respect voor mijn functie te hebben. I don't care. We mogen toch best uiten waar we wel en geen respect voor hebben. Ik zou me wellicht schamen (en misschien ook medelijden hebben) als mijn moeder een hoer zou zijn, can't help the feeling.
Je hoeft niet te reageren he??
misunderstood
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')