abonnement Unibet Coolblue
pi_171940368
DAMES EN HEREN JONGENS EN MEISJES

DIT GAAN JULLIE NOOIT GELOVEN MAAR IK HEB EEN VLIEGENDE SCHOTEL GEZIEN

ik bedoel hoe verklaren jullie anders die graancirkels gekke koeien en pestvarkens??!!

WE ZIJN NIET ALLEEN ZE KOMEN ONS HALEN!!!!!!!!!!!!111
bram in da building!!!
pi_171940775
Heb je nou een vliegende schotel gezien, of heb je alleen maar bedacht dat je een reden nodig had om graancirkels, gekke koeien en pestvarkens dezelfde oorzaak toe te wijzen?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_171940796
Graancirkels worden gemaakt door mensen met een plank aan een touwtje, gekke koeien krijg je door ze orgaanvlees te geven, pestvarkens krijg je als boer Geert zijn piemel een plek probeert te geven.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_171941175
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 17:30 schreef Jordy-B het volgende:
Graancirkels worden gemaakt door mensen met een plank aan een touwtje, gekke koeien krijg je door ze orgaanvlees te geven, pestvarkens krijg je als boer Geert zijn piemel een plek probeert te geven.
EEN ALIEN REAGEERT OP MIJN TOPIC
bram in da building!!!
pi_171941188
normale mensen reageren niet op mijn topics............................... :'(
bram in da building!!!
pi_171941400
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 17:43 schreef brambrievenbus het volgende:
normale mensen reageren niet op mijn topics............................... :'(
En dat terwijl je het in The Truth is in Here... geopend hebt. ;(
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')