abonnement Unibet Coolblue
pi_172023249
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 18:32 schreef leoneuktgraag het volgende:

[..]

vastbindmiddelen? geen idee, bindingsmiddelen in ieder geval niet, maar vond je poging erg leuk :)

http://www.encyclo.nl/begrip/bindmiddel
Wiki zegt dat het bondage/bondagemiddelen heten. :') Onze taal kan niet nog meer verengelst wordt, hoe beschamend dit. Ik probeerde onze taalwaarde tenminste te behouden.
pi_172023357
En mooet je dat op zn Engels uitspreken dan? :?
pi_172023562
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 16:02 schreef travelpreneur het volgende:
Vriendin was mij behoorlijk aan het pesten via Whatsapp vandaag en zei ''well then you've to punish me''.

Wat nu?
Beetje manhandlen en misbruiken.

Huh, wie is James Deen?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-06-2017 18:55:00 ]
pi_172028205
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 16:26 schreef ludovico het volgende:

[..]

Mij het werk laten doen en zelf netjes in een hoekje toekijken.
Nee blijf jij je maar gewoon uitleven op je washandje
pi_172028225
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juni 2017 18:16 schreef Hdero het volgende:

[..]

Als je zoiets niet zelf weet en het op een forum moet vragen verdien je zo'n vriendin niet en al helemaal dit soort seks niet. Want dit soort seks moet spontaan komen, het is namelijk een kwestie van juiste persoonlijkheid, en eigenschappen en die kunnen je niet geleerd worden. Ook niet met een boek. Helaas. Gelukkig zijn er veel andere soorten meisjes.
Jaloerse maagd gesignaleerd!
pi_172028246
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 21:31 schreef travelpreneur het volgende:

[..]

Nee blijf jij je maar gewoon uitleven op je washandje
Waarom zou ik? Als ik jou in een hoekje kan zetten?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_172028314
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 16:34 schreef ray-xxx het volgende:
Sommige vrouwen willen ook graag gedwongen wo

[..]

Wees niet te verlegen. Straf haar :-) Ze is overduidelijk stout geweest en heeft het verdient.
Koop een vastbind setje en bind haar vast. Daarna doe je alles voor je eigen lust. En laat haar opdrachten uitvoeren.
Ik koop dat in een sekswinkel? hha ben daar nog nooit binnen geweest. Ik dacht miss met mijn riem en broek vastbinden.
pi_172028381
quote:
7s.gif Op woensdag 28 juni 2017 21:33 schreef ludovico het volgende:

[..]

Waarom zou ik? Als ik jou in een hoekje kan zetten?
Nee jij bent mijn bitch, pussy.
pi_172028457
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 21:37 schreef travelpreneur het volgende:

[..]

Nee jij bent mijn bitch, pussy.
Je bent bi?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_172028478
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 17:24 schreef happylife070 het volgende:

[..]

Billenkoek! ~O>
ze wil het
Dat vertelde zij mij ook en dat haar bips rood moet worden .. pff wordt wat haha..
pi_172028501
quote:
11s.gif Op woensdag 28 juni 2017 21:40 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je bent bi?
Gelukkig voor jou niet anders zou ik doen alsof ik ook gay was en je pik eraf bijten
pi_172028522
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 21:41 schreef travelpreneur het volgende:

[..]

Gelukkig voor jou niet anders zou ik doen alsof ik ook gay was en je pik eraf bijten
Redelijk kinky wel.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_172028533
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 21:42 schreef ludovico het volgende:

[..]

Redelijk kinky wel.
Ga maar opzoek naar iemand die dat wil dan
pi_172028614
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 21:42 schreef travelpreneur het volgende:

[..]

Ga maar opzoek naar iemand die dat wil dan
kijk jullie zijn een match. O+ Nu nog ff doorzetten met harde, vooral beledigende taal tegen hem TS.
pi_172028669
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juni 2017 21:44 schreef Hdero het volgende:

[..]

kijk jullie zijn een match. O+ Nu nog ff doorzetten met harde, vooral beledigende taal tegen hem TS.
Jij en mr kinkygaycat zijn een match, beide maagd haters.
  woensdag 28 juni 2017 @ 22:35:33 #41
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_172030679
Mocht je echt serieus zijn dan zou ik wat opzoeken over de Dom/sub verhouding.

Spanken is ook een hele techniek opzich.

Maar lees je vooral eerst in in BDSM en begin dan bij de basis. Dan merk je vanzelf of het wat voor je is.
pi_172031928
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 21:40 schreef travelpreneur het volgende:

[..]

Dat vertelde zij mij ook en dat haar bips rood moet worden .. pff wordt wat haha..
Dat zijn geen hints meer, dat is smeken ;)
Denk dat je niet te soft moet beginnen, deze dame weet wat ze wil
pi_172040398
Ik zou maar snel een cursus spanking volgen om je vriendin te plezieren. Anders laat ze zich door een andere man afrossen... Een beetje jammer als je vriendin onder de blauwe plekken zit van haar secret lover die haar wél weet te bevredigen... Deze meid heeft het zwaar. Ze heeft een stevige behandeling nodig. Alle signalen wijzen er op.
pi_172040699
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juni 2017 21:44 schreef Hdero het volgende:

[..]

kijk jullie zijn een match. O+ Nu nog ff doorzetten met harde, vooral beledigende taal tegen hem TS.
_O-
Ik vermaak me kostelijk met deze TS
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 30 juni 2017 @ 08:05:35 #45
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_172059926
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 22:35 schreef ChrisCarter het volgende:
Mocht je echt serieus zijn dan zou ik wat opzoeken over de Dom/sub verhouding.

Spanken is ook een hele techniek opzich.

Maar lees je vooral eerst in in BDSM en begin dan bij de basis. Dan merk je vanzelf of het wat voor je is.
Dit, en oefening baart kunst, en als het jullie ding is zullen julie al doende er vanzelf verder ingroeien ....

Have fun >:O ~O>
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_172060153
Zijn er hier die ervaring hebben met hoe dit soort seksualiteit de relatie en de intimiteit beïnvloed op de langere termijn?

Puur vanuit interesse omdat ik er zelf geen enkele ervaring mee heb. Maar wel vragen omtrent de beleving van liefdevolle lees: 'Vanilla Love' op de lange termijn, dat het geil is kan zijn, dat snap ik, maar ben benieuw naar of en hoe de beleving van seksualiteit de persoon/beleving mogelijk veranderd.
Life becomes boringly interesting when you give up on life all together
pi_172064359
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 08:25 schreef Satori-Amori het volgende:
Zijn er hier die ervaring hebben met hoe dit soort seksualiteit de relatie en de intimiteit beïnvloed op de langere termijn?

Puur vanuit interesse omdat ik er zelf geen enkele ervaring mee heb. Maar wel vragen omtrent de beleving van liefdevolle lees: 'Vanilla Love' op de lange termijn, dat het geil is kan zijn, dat snap ik, maar ben benieuw naar of en hoe de beleving van seksualiteit de persoon/beleving mogelijk veranderd.
Voor ons alleen maar positief maar denk dat net als vanilla relaties dat gewoon van persoon tot persoon wisselt.
pi_172064551
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 08:25 schreef Satori-Amori het volgende:
Zijn er hier die ervaring hebben met hoe dit soort seksualiteit de relatie en de intimiteit beïnvloed op de langere termijn?

Puur vanuit interesse omdat ik er zelf geen enkele ervaring mee heb. Maar wel vragen omtrent de beleving van liefdevolle lees: 'Vanilla Love' op de lange termijn, dat het geil is kan zijn, dat snap ik, maar ben benieuw naar of en hoe de beleving van seksualiteit de persoon/beleving mogelijk veranderd.
Dit soort dingen werken voor mij alleen in een liefdevolle relatie. En dat je blijft communiceren met je partner. Dom / sub sex spelletjes zijn geil, maar wil niet dat de vriendschap daardoor negatief veranderd.
pi_172065803
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 juni 2017 12:13 schreef ray-xxx het volgende:

[..]

Dit soort dingen werken voor mij alleen in een liefdevolle relatie. En dat je blijft communiceren met je partner. Dom / sub sex spelletjes zijn geil, maar wil niet dat de vriendschap daardoor negatief veranderd.
BDSM is dan ook iets heel anders dan je vrouw af en toe mishandelen.
Natuurlijk moet je een liefdevolle relatie hebben en communiceren!
pi_172070542
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juni 2017 18:38 schreef Hdero het volgende:

[..]

Wiki zegt dat het bondage/bondagemiddelen heten. :') Onze taal kan niet nog meer verengelst wordt, hoe beschamend dit. Ik probeerde onze taalwaarde tenminste te behouden.
Wij spreken dat 'gewoon' op zn frans uit... :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')