abonnement Unibet Coolblue
pi_171934455
Hoi,

Dus ik heb een pakketje terug gestuurd naar Gearbest en vervolgens ging het naar de douane etc.

Nu is er 16 en 17 juni geprobeerd het pakketje af te leveren maar twee keer was er blijkbaar niemand op het retour adres. Sinds dien wordt het niet meer afgeleverd en ben ik bang dat het pakketje dus terug komt naar Nederland...

Dit zou een ramp zijn want het gaat om een defecte tablet van 200 euro en ook nog eens 25 euro verzendkosten of zo... Ik zou dus 225 euro lichter zijn als het faalt.

Ik heb contact met gearbest opgenomen ze de Track and trace gegeven en gezegd van kunnen jullie niet eens checken bij het post kantoor ik weet immers niet hoe het werk in China en alles wat ik terug krijg is:

We would take further action for you when we have the result.

If there are any additional problems or further queries, please feel free to contact us and we will do our very best to assist you.

Nouja wat moet ik hiermee? Iemand advies of tips om wat ik moet doen? Heb postnl in Nederland maat gecontacteerd maar ik weet echt niet wat ik nu moet doen. Het pakketje is blijkbaar aangeboden maar tot 2x toe was er niemand en sinds dien wordt het niet meer aangeboden.
pi_171935499
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 14:42 schreef Argo het volgende:
Hoi,

Dus ik heb een pakketje terug gestuurd naar Gearbest en vervolgens ging het naar de douane etc.

Nu is er 16 en 17 juni geprobeerd het pakketje af te leveren maar twee keer was er blijkbaar niemand op het retour adres. Sinds dien wordt het niet meer afgeleverd en ben ik bang dat het pakketje dus terug komt naar Nederland...

Dit zou een ramp zijn want het gaat om een defecte tablet van 200 euro en ook nog eens 25 euro verzendkosten of zo... Ik zou dus 225 euro lichter zijn als het faalt.

Ik heb contact met gearbest opgenomen ze de Track and trace gegeven en gezegd van kunnen jullie niet eens checken bij het post kantoor ik weet immers niet hoe het werk in China en alles wat ik terug krijg is:

We would take further action for you when we have the result.

If there are any additional problems or further queries, please feel free to contact us and we will do our very best to assist you.

Nouja wat moet ik hiermee? Iemand advies of tips om wat ik moet doen? Heb postnl in Nederland maat gecontacteerd maar ik weet echt niet wat ik nu moet doen. Het pakketje is blijkbaar aangeboden maar tot 2x toe was er niemand en sinds dien wordt het niet meer aangeboden.
Het lijkt me een aannemelijk en aanvaardbaar risico als je al je meuk bestelt in China. Ik vind het een zekere "free-rider" attitude: je verdient je geld hier maar je geeft het elders uit. Een samenleving komt vanzelf tot haar einde als iedereen dat doet. Beschouw het als lesgeld en bedenk dat je op de verkeerde weg bent.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  maandag 26 juni 2017 @ 10:01:18 #3
327191 RobertNL
For your gear.
pi_171957612
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 14:42 schreef Argo het volgende:
Hoi,

Dus ik heb een pakketje terug gestuurd naar Gearbest en vervolgens ging het naar de douane etc.

Nu is er 16 en 17 juni geprobeerd het pakketje af te leveren maar twee keer was er blijkbaar niemand op het retour adres. Sinds dien wordt het niet meer afgeleverd en ben ik bang dat het pakketje dus terug komt naar Nederland...

Dit zou een ramp zijn want het gaat om een defecte tablet van 200 euro en ook nog eens 25 euro verzendkosten of zo... Ik zou dus 225 euro lichter zijn als het faalt.

Ik heb contact met gearbest opgenomen ze de Track and trace gegeven en gezegd van kunnen jullie niet eens checken bij het post kantoor ik weet immers niet hoe het werk in China en alles wat ik terug krijg is:

We would take further action for you when we have the result.

If there are any additional problems or further queries, please feel free to contact us and we will do our very best to assist you.

Nouja wat moet ik hiermee? Iemand advies of tips om wat ik moet doen? Heb postnl in Nederland maat gecontacteerd maar ik weet echt niet wat ik nu moet doen. Het pakketje is blijkbaar aangeboden maar tot 2x toe was er niemand en sinds dien wordt het niet meer aangeboden.
Zie je wel vaker; als het goed is komt het nu op het postkantoor daar te liggen en moet het afgehaald worden.

Hier is het tot nu toe in de meeste gevallen gewoon goed gegaan. Maar ik zou Gearbest inderdaad even wijzen op het feit dat het er is.

Je kan overigens de internationalparceltracking.com op Chinees zetten en dan de link versturen, dan komt het wellicht beter over bij de support dat het er is.
Tevens lokquote naar Gearbest:
quote:
0s.gif Op maandag 24 april 2017 22:30 schreef Gearbest het volgende:

Die kan het wellicht nog even uitzetten intern daar :).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_171958088
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 10:01 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Zie je wel vaker; als het goed is komt het nu op het postkantoor daar te liggen en moet het afgehaald worden.

Hier is het tot nu toe in de meeste gevallen gewoon goed gegaan. Maar ik zou Gearbest inderdaad even wijzen op het feit dat het er is.

Je kan overigens de internationalparceltracking.com op Chinees zetten en dan de link versturen, dan komt het wellicht beter over bij de support dat het er is.
Tevens lokquote naar Gearbest:

[..]

Die kan het wellicht nog even uitzetten intern daar :).
Goed advies, heb de link in het Chinees opgestuurd.

Hopelijk kan gearbest inderdaad nog helpen via hier. Fijn dat FOK! bemiddelt.
  maandag 26 juni 2017 @ 12:11:30 #5
327191 RobertNL
For your gear.
pi_171960559
quote:
11s.gif Op maandag 26 juni 2017 10:19 schreef Argo het volgende:

[..]

Goed advies, heb de link in het Chinees opgestuurd.

Hopelijk kan gearbest inderdaad nog helpen via hier. Fijn dat FOK! bemiddelt.
Heb begrepen dat het een en ander in gang is gezet.

We horen het wel als er meer nieuws is ;)!
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  CHI shopkeeper maandag 26 juni 2017 @ 15:58:19 #6
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_171965600
Ik zal ook even inhaken in dit topic. Ondanks dat ik in principe niet veel met aftersales zaken kan doen. (Dat loopt via customer service en/of Facebook messengr op de Gearbest.com facebook).

Mochten er updates zijn dan hoor ik ze graag ;).
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')