abonnement Unibet Coolblue
pi_171940863
quote:
1s.gif Op zondag 25 juni 2017 17:28 schreef Physsic het volgende:

[..]

Was hij aan het rennen dan?
De achtergrond van een vuurwapen trekken door politie wordt volgens mij gekenmerkt door een zekere urgentie.
pi_171941113
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 17:33 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

De achtergrond van een vuurwapen trekken door politie wordt volgens mij gekenmerkt door een zekere urgentie.
Dat is niet echt een antwoord op mijn vraag. Ik lees nergens dat de zwarte man aan het rennen was.
pi_171941256
quote:
1s.gif Op zondag 25 juni 2017 17:41 schreef Physsic het volgende:

[..]

Dat is niet echt een antwoord op mijn vraag. Ik lees nergens dat de zwarte man aan het rennen was.
Ik zie hem liever als een politieagent en mens ipv een neger, maar je hebt gelijk het staat er niet.
  zondag 25 juni 2017 @ 17:48:44 #54
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_171941364
quote:
1s.gif Op zondag 25 juni 2017 17:41 schreef Physsic het volgende:

[..]

Dat is niet echt een antwoord op mijn vraag. Ik lees nergens dat de zwarte man aan het rennen was.
Dat was hij ook niet:
quote:
When the off-duty officer arrived at the scene to help, two on-duty officers ordered him to the ground but then recognized him and told him to stand up and walk toward them. As he was doing so, another officer arrived and shot the off-duty officer, “apparently not recognizing” him, police said.
Bron: https://www.theguardian.c(...)shot-white-colleague

Daarin ook:
quote:
Tate told the station his client identified himself to the on-duty officers and complied with their commands. He questioned the white officer’s account, according to police, that he shot the off-duty officer because he feared for his safety.

“In the police report you have so far, there is no description of a threat he received,” Tate said. “So we have a real problem with that. But this has been a national discussion for the past two years. There is this perception that a black man is automatically feared.”
De neergeschoten agent gelooft dus niet zo dat de schietende agent hem als een bedreiging zag, daar staat ook niets over in het politierapport.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_171941476
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 17:45 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Ik zie hem liever als een politieagent en mens ipv een neger, maar je hebt gelijk het staat er niet.
Dat had hij zelf waarschijnlijk ook graag gewild, maar dan had hij beter eerst zijn uniform kunnen aantrekken.
pi_171941571
quote:
1s.gif Op zondag 25 juni 2017 17:52 schreef Physsic het volgende:

[..]

Dat had hij zelf waarschijnlijk ook graag gewild, maar dan had hij beter eerst zijn uniform kunnen aantrekken.
Waar in het bericht lees je dat er is geschoten omdat hij zwart is? Ik lees namelijk dat er een getrokken vuurwapen in het spel was.
pi_171941660
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 17:54 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Waar in het bericht lees je dat er is geschoten omdat hij zwart is?
Nergens. Dat stel ik dan ook niet.
pi_171941718
quote:
1s.gif Op zondag 25 juni 2017 17:57 schreef Physsic het volgende:

[..]

Nergens. Dat stel ik dan ook niet.
Jij bent wel fan van semantische spelletjes he?
pi_171941960
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 17:59 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Jij bent wel fan van semantische spelletjes he?
:?
Mijn reactie was gewoon serieus. Ik lees dat nergens en ik stel dat ook niet, aangezien ik (vooralsnog) niet denkt dat dat het geval is.
pi_171942931
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 17:54 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Waar in het bericht lees je dat er is geschoten omdat hij zwart is? Ik lees namelijk dat er een getrokken vuurwapen in het spel was.
In de verklaring van de dader heeft hij hem neergeschoten omdat hij dacht dat de zwarte agent een crimineel was. Dat hij op het moment dat hij neergeschoten nog steeds zijn wapen getrokken zou hebben, dat staat er niet.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_171947788
De helft van dr mensen hier moeten even goed het artikel lezen
  maandag 26 juni 2017 @ 11:52:28 #62
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_171960188
Waarom zijn die 6 andere agenten geschorst? Ik kan best begrijpen dat er even onduidelijkheid is als er ineens een "agent" in burgerkleren komt aanrennen, dan wil je dat even checken. Volgens de lezing stonden ze op het punt om dat te doen totdat die andere agent zonder de situatie te kennen begon te schieten.

Als er 6 man staat die niet schieten dan zal daar wel een goede reden voor zijn. Natuurlijk schiet je dan eerst, lijkt me de meest logische actie....
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  maandag 26 juni 2017 @ 11:55:06 #63
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_171960240
Neergeschoten, ga weg joh. Met een kogel in de arm. :')

Bij neergeschoten denk ik aan iemand die vol op de borst wordt geraakt, of een kogel door zijn kop kreeg. Deze agent schoot om uit te schakelen, niet om de man te doden.
pi_171967521
quote:
1s.gif Op zondag 25 juni 2017 17:09 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Nee, dat mensen niets van kneuzen zoals jou willen weten is sneu maar begrijpelijk.

Iemand neerschieten om de lettelijke reden dat deze zwart is is dat niet.
Waar staat dat dan dom ventje?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')