abonnement Unibet Coolblue
  zondag 25 juni 2017 @ 13:39:51 #1
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_171933075
De politie in de Australische stad Melbourne onderzoekt een opvallende inbraak, waarbij de dader zich urenlang heeft vermaakt in het huis van zijn slachtoffers. De inbreker kookte volgens Australische media voor zichzelf, gebruikte een tandenborstel, masturbeerde en speelde op de Playstation.

De man drong de woning in buitenwijk Cranbourne North vorige week binnen, terwijl de bewoners van huis waren. Omdat in de omgeving een camera staat, kon de politie vaststellen dat de dader ongeveer vijf uur binnen was. In die periode nam de onbekende twintiger het er naar verluidt goed van. Hij zou zelfs in bad zijn gegaan.

De man trok uiteindelijk ook nog kleren aan van een de bewoners van het huis. Daarop vertrok hij met gestolen elektronica. Een politiewoordvoerster spreekt over een erg „vreemde” zaak. Een kleine opsteker is volgens de krant The Age dat de inbreker nogal wat DNA-sporen achterliet.

http://www.telegraaf.nl/b(...)beert_in_huis__.html

Dat moet een Fokker! zijn in een moedige bui :P
  User die overal opduikt 2022 zondag 25 juni 2017 @ 13:40:57 #2
186611 Haags
pi_171933101
Moet kunnen
Zonder wrijving geen glans
pi_171933285
Waarom is dit zo vreemd? Waarschijnlijk gewoon een dakloze die ook eens wilde genieten van een dak boven zijn hoofd en wat lekker wooncomfort.
  zondag 25 juni 2017 @ 14:10:57 #4
398472 goed_volk
kan tegen een grapje
pi_171933723
Gezellig de kleren van mevrouw aanpassen en een beetje spelen....
Hier schreef Dagoduck: Zeer goede FiPo.
Hier denkt katindeboom dat ik eigenlijk Braddie ben, maar die ben ik natuurlijk niet.
Hier liet ik CherryOnTop haar beeldscherm onder spugen
pi_171933766
Van angst poepen en daarna even badderen, moet kunnen.
Ned Kelly zou het anders aanpakken.
pi_171933902
Niks mis mee. Zeker niet als er foto's stonden van een lekkere tienerdochter of MILF
U MAD?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')