abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_172022080
De opleider heeft altijd wel een soort van oefenexamen klaar liggen die een paar dagen voor het daadwerkelijke examen afgenomen wordt. Uiteraard ook om te kijken of er nog aandacht moet worden besteed aan specifieke onderdelen.
Daarnaast heeft het VVRV kennisclusters waarin op een 'vraag en antwoord'-manier het grootste gedeelte van de theorie en regelgeving wordt behandeld: http://www.vvrv.nl/expertise/35/Vakkennis/
pi_172022220
Ik weet alleen nog dat er, als je vier examens op één dag doet, een prima lunch aangeboden wordt
pi_172022317
_O-
Die kantine was inderdaad wel OK. Goede soep :P
  woensdag 28 juni 2017 @ 18:07:35 #104
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_172022463
NMBS heeft wel wat voorbereidingmateriaal online staan: https://www.despoorwegenwervenaan.be/Te-kennen-leerstof
pi_172022726
Als ik tegen mijn examen aan het aanhikken was, zou ik daar absoluut niet naar gaan kijken. Daar raak je alleen maar van in de war.
Daarnaast is het materiaal dat online staat van de NMBS slechts een heel klein deel, dat ook nog eens vreselijk ingekort is en deels niet relevant is (ze willen enkel zeker weten dat je een bepaalde basiskennis hebt).
  woensdag 28 juni 2017 @ 19:28:05 #106
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_172024357
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 17:46 schreef MTL het volgende:
De opleider heeft altijd wel een soort van oefenexamen klaar liggen die een paar dagen voor het daadwerkelijke examen afgenomen wordt. Uiteraard ook om te kijken of er nog aandacht moet worden besteed aan specifieke onderdelen.
Daarnaast heeft het VVRV kennisclusters waarin op een 'vraag en antwoord'-manier het grootste gedeelte van de theorie en regelgeving wordt behandeld: http://www.vvrv.nl/expertise/35/Vakkennis/
Ik heb er even doorgebladerd maar ik wordt niet per se blij van wat er staat over de infrastructuur en de treinbeveiliging. Wat een rommel.
  Redactie Sport woensdag 28 juni 2017 @ 19:55:08 #107
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_172025059
Die had er zin in vanmorgen: van +15 bij vertrek uit Utrecht naar vrijwel op tijd bij aankomst in Zwolle

https://www.ovtijden.com/arnu/rl/5615/2017-06-28T06:11:00+0200
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 28 juni 2017 @ 19:57:57 #108
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_172025168
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 19:55 schreef dennistd het volgende:
Die had er zin in vanmorgen: van +15 bij vertrek uit Utrecht naar vrijwel op tijd bij aankomst in Zwolle

https://www.ovtijden.com/arnu/rl/5615/2017-06-28T06:11:00+0200
Dan moet de loc wel voorop hebben gezeten :P
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator woensdag 28 juni 2017 @ 20:19:27 #109
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_172025829
Van die momenten dat je een beter reisadvies kunt geven in Rome dan iemand die zelf in Rome woont. *)

Het is toch idioot om vanaf FCO (dus aan de kust) eerst een uur in de bus naar Termini te moeten, om vervolgens een half uur in metro B te zitten om vanaf daar 50 minuten in de bus naar de kust terug te gaan.

Dus nu een trein gevonden die me in een half uur naar een van de laatste stations van metro B brengt (de FR1 naar Ostiense)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_172026421
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 17:33 schreef b2py het volgende:
Er zal een goede reden zijn dat ze niet wijdverspreid over het internet te vinden zijn :Y
Nee, die is er niet. Echt niet. Er is wel een reden en dat is geld, maar dat is uiteraard geen goede reden. Sowieso ben je met een thuistest niet gecertificeerd dus het is volledige bullshit om ze niet publiek beschikbaar te hebben.
Bier.
pi_172026773
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 19:28 schreef Mr_Klaasje het volgende:

[..]

Ik heb er even doorgebladerd maar ik wordt niet per se blij van wat er staat over de infrastructuur en de treinbeveiliging. Wat een rommel.
Ik heb de vernieuwde clusters zelf nog niet doorgebladerd, maar toen ik een paar jaar geleden de examens deed, stonden er al dingen in die niet klopten. Je kan uiteraard ongetwijfeld aanvullingen of verbeteringen naar de VVRV sturen.

Zoals echter ook boven de pagina staat: de clusters bieden een beperkt, tekstueel ingekort, samengevat en globaal overzicht van de theorie-examens.

Het doel is dan volgens mij ook om een kort en globaal overzicht bieden van de benodigde kennis van een machinist voor het succesvol afleggen van de theorie-examens van de VVRV. Niet voor het geven van volledig en inhoudelijk correct opleidingsmateriaal.
Daarnaast: in hoeverre heeft een machinist werkelijk vergaande kennis van de infrastructuur nodig?
Ik denk het niet. Een machinebediener in een fabriek hoeft ook niet exact te weten hoe zijn of haar infrastructuur is opgebouwd. Daar hebben ze de 'technische dienst' (om het zo maar even te noemen) voor.
We hebben het over een uitvoerende functie op MBO niveau, vergeet dat niet ;)
  woensdag 28 juni 2017 @ 21:02:40 #112
138687 Hr-Flip
flipperderflap
pi_172027151
De opleider, moet gewoon voor oefen toetsen zorgen. STC levert bijvoorbeeld een online oefenprogramma mee aan de leerlingen.
De clusters, het handboek mcn en het seinenboek geeft een prima basis voor alle kennis die je moet weten.

Het is tegenwoordig niet meer standaard dat je alle toetsen op 1 dag krijgt.
Het examen vergunningen heb ik een paar weken geleden gemaakt. De rest komt binnenkort.
(Algemeen, reizigers en veiligheidscommunicatie).
En ach heel moeilijk is het allemaal niet.
pi_172029609
Verkeerde topic

[ Bericht 94% gewijzigd door b2py op 28-06-2017 22:20:54 ]
pi_172029841
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 18:00 schreef MTL het volgende:
_O-
Die kantine was inderdaad wel OK. Goede soep :P
Die kantine is niet meer, ze zitten tegenwoordig in Den Haag (van de kantine is alleen nog maar een koffie automaat over)
  woensdag 28 juni 2017 @ 22:18:35 #115
138687 Hr-Flip
flipperderflap
pi_172029906
klopt ze zitten tegenwoordig in de Malitoren in Den Haag op de 19e verdieping, geweldig mooi uitzicht, maar een waardeloze lunch....
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 28 juni 2017 @ 22:24:22 #116
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_172030161
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 22:10 schreef b2py het volgende:
Verkeerde topic
een van de weinige grote plaatsen in Nederland zonder station :+
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_172030589
quote:
15s.gif Op woensdag 28 juni 2017 22:17 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Die kantine is niet meer, ze zitten tegenwoordig in Den Haag (van de kantine is alleen nog maar een koffie automaat over)
Zonde :P

Edit: en jij begon toch op 1 juli bij NS? :)
  Moderator woensdag 28 juni 2017 @ 22:34:51 #118
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_172030647
quote:
15s.gif Op woensdag 28 juni 2017 22:17 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Die kantine is niet meer, ze zitten tegenwoordig in Den Haag (van de kantine is alleen nog maar een koffie automaat over)
Hoe zijn de gehaktballen daar?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_172030981
quote:
13s.gif Op woensdag 28 juni 2017 22:33 schreef MTL het volgende:

[..]

Zonde :P

Edit: en jij begon toch op 1 juli bij NS? :)
Ja *O* alle hordes zijn genomen eindelijk. Nu de eerste rit als zelfstandige nog overleven. Mijn maiden voyage zullen we maar zeggen. Maarja, wat kan er misgaan? #titanic.
pi_172031078
Ik had je geloof ik op gezichtsboek ook al gefeliciteerd, maar nogmaals van harte *O*
Oh en die eerste meters zijn ff raar (je hebt niemand om meer tegenaan te lullen), maar daarna is het iets als 'sit back, relax and enjoy the flight' :P
  Moderator woensdag 28 juni 2017 @ 22:48:08 #121
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_172031342
quote:
14s.gif Op woensdag 28 juni 2017 22:40 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Ja *O* alle hordes zijn genomen eindelijk. Nu de eerste rit als zelfstandige nog overleven. Mijn maiden voyage zullen we maar zeggen. Maarja, wat kan er misgaan? #titanic.
Gefeliciteerd!
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_172031596
Ik dank u beiden!
pi_172032032
feli
  Redactie Sport woensdag 28 juni 2017 @ 23:55:10 #124
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_172032968
gefeliciteerd ^O^
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_172034824
Jemig, heb ik weer eens nachtdienst :')
Nachtnet van Rotterdam naar Leiden ging goed. Toen kreeg ik een telefoontje van de treindienstleider: na de blikseminslag vorige week was de ATB op het linker spoor naar de klote en dat was nog niet gerepareerd. Rechter spoor was door werkzaamheden niet beschikbaar. Mocht ik met 40 km/u van van Leiden naar Nieuw Vennep rijden. Wat een pokke eind is dat dan, zeg :|W
Uiteindelijk rij ik weer met normale snelheid langs Hoofddorp, word ik gebeld door de treindienstleider. Waar ik ergens uithing :P
Door een storing konden ze geen treinen meer zien, aldus de treindienstleider. Volgens hun systeem reed ik nog altijd tussen Leiden en Nieuw Vennep. Daardoor kon dus ook de rijweg voor de tegentrein niet ingesteld worden: mijn trein hield immers het spoor nog bezet volgens het systeem. Die werd dus opgeheven en mocht keren bij Schiphol (en de trein die achter mij aan kwam mocht terugkeren op Leiden).
Van de +18 die ik na vertrek uit Amsterdam had, hield ik er bij binnenkomst in Utrecht nog 7 over, dus er toch nog wel wat vertraging uit kunnen rijden :)
Dan de terugweg. Alles ging goed, tot Schiphol. Daar moest ik deze keer wachten op de trein uit Leiden. Gelukkig kon voor mij wel daarna de rijweg ingesteld worden, dus met +8 verder gereden en was in Hollands Spoor weer keurig op tijd.
Mooi, dacht ik. Ben ik keurig op tijd en kan ik dus op tijd mijn bed gaan opzoeken.
Uiteraard is zoiets überhaupt denken, de goden verzoeken. Dus mocht ik bij Delft nog even tot stilstand komen in verband met een persoon op het spoor :P
Die vond het nodig om een middelvinger op te steken, en ik vond het nodig om, toen hij langs mijn inmiddels stilstaande trein liep, even op de tyfoon te gaan staan. Daar was meneer uiteraard niet van gediend. Mij maakte het geen fluit uit, want ik kon daardoor wel mijn weg vervolgen en kwam uiteindelijk met minimale vertraging aan en kon precies de trein naar huis nog halen :D

Jaja, elke dienst is toch weer een verrassing als machinist zijnde :P
pi_172034850
Welterusten.
pi_172034881
Pareltje van duidelijkheid weer:
Bier.
  Moderator donderdag 29 juni 2017 @ 07:45:39 #128
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_172035017
11 bakken icm O+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_172035150
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 07:08 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Pareltje van duidelijkheid weer:
[ afbeelding ]
Dat is de manier van presenteren van informatie door RdT, in de NS app staat het netter.
  donderdag 29 juni 2017 @ 08:12:11 #130
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_172035181
quote:
1s.gif Op woensdag 28 juni 2017 20:51 schreef MTL het volgende:

[..]
Zoals echter ook boven de pagina staat: de clusters bieden een beperkt, tekstueel ingekort, samengevat en globaal overzicht van de theorie-examens.

Het doel is dan volgens mij ook om een kort en globaal overzicht bieden van de benodigde kennis van een machinist voor het succesvol afleggen van de theorie-examens van de VVRV. Niet voor het geven van volledig en inhoudelijk correct opleidingsmateriaal.
Daarnaast: in hoeverre heeft een machinist werkelijk vergaande kennis van de infrastructuur nodig?
Ik denk het niet. Een machinebediener in een fabriek hoeft ook niet exact te weten hoe zijn of haar infrastructuur is opgebouwd. Daar hebben ze de 'technische dienst' (om het zo maar even te noemen) voor.
We hebben het over een uitvoerende functie op MBO niveau, vergeet dat niet ;)
Juist omdat de machinist die kennis niet per se nodig heeft voor het goed uitoefenen moet je ervoor kiezen om het niet te toetsen en anders goed te doen. Nu krijg je de frappante situatie dat een machinist die alles perfect weet maar het niet nodig heeft voor een examen kan falen omdat de cursus en de toetsing niet deugt. Dat is bijzonder oneerlijk (en ik kan daar heel boos van worden).
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 29 juni 2017 @ 08:43:32 #131
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_172035507
http://nos.nl/artikel/218(...)aude-in-limburg.html

Extra bijzonder ingelaste tariefstijgingen in ....3.....2.....1....
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator donderdag 29 juni 2017 @ 08:45:51 #132
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_172035547
quote:
17s.gif Op donderdag 29 juni 2017 08:43 schreef Dr_Flash het volgende:
http://nos.nl/artikel/218(...)aude-in-limburg.html

Extra bijzonder ingelaste tariefstijgingen in ....3.....2.....1....
De aanbesteding niet winnen was niet voldoende straf?

Wat wordt de reiziger hier nu beter van trouwens, zo'n boete?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_172035585
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juni 2017 06:35 schreef MTL het volgende:
Jemig, heb ik weer eens nachtdienst :')
Nachtnet van Rotterdam naar Leiden ging goed. Toen kreeg ik een telefoontje van de treindienstleider: na de blikseminslag vorige week was de ATB op het linker spoor naar de klote en dat was nog niet gerepareerd. Rechter spoor was door werkzaamheden niet beschikbaar. Mocht ik met 40 km/u van van Leiden naar Nieuw Vennep rijden. Wat een pokke eind is dat dan, zeg :|W
Uiteindelijk rij ik weer met normale snelheid langs Hoofddorp, word ik gebeld door de treindienstleider. Waar ik ergens uithing :P
Door een storing konden ze geen treinen meer zien, aldus de treindienstleider. Volgens hun systeem reed ik nog altijd tussen Leiden en Nieuw Vennep. Daardoor kon dus ook de rijweg voor de tegentrein niet ingesteld worden: mijn trein hield immers het spoor nog bezet volgens het systeem. Die werd dus opgeheven en mocht keren bij Schiphol (en de trein die achter mij aan kwam mocht terugkeren op Leiden).
Van de +18 die ik na vertrek uit Amsterdam had, hield ik er bij binnenkomst in Utrecht nog 7 over, dus er toch nog wel wat vertraging uit kunnen rijden :)
Dan de terugweg. Alles ging goed, tot Schiphol. Daar moest ik deze keer wachten op de trein uit Leiden. Gelukkig kon voor mij wel daarna de rijweg ingesteld worden, dus met +8 verder gereden en was in Hollands Spoor weer keurig op tijd.
Mooi, dacht ik. Ben ik keurig op tijd en kan ik dus op tijd mijn bed gaan opzoeken.
Uiteraard is zoiets überhaupt denken, de goden verzoeken. Dus mocht ik bij Delft nog even tot stilstand komen in verband met een persoon op het spoor :P
Die vond het nodig om een middelvinger op te steken, en ik vond het nodig om, toen hij langs mijn inmiddels stilstaande trein liep, even op de tyfoon te gaan staan. Daar was meneer uiteraard niet van gediend. Mij maakte het geen fluit uit, want ik kon daardoor wel mijn weg vervolgen en kwam uiteindelijk met minimale vertraging aan en kon precies de trein naar huis nog halen :D

Jaja, elke dienst is toch weer een verrassing als machinist zijnde :P
Dan ben ik je of vannacht tegengekomen of je reed mijn trein naar HS. Ging met de 1413 van Utrecht naar Rotterdam en met de 2219 naar HS :P

En die mongool naast het spoor was verdwaald met zijn rugtasje, zat in de achterste cabine maar zag hem te laat om ook nog even een trap op de typhoon te geven :')
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  donderdag 29 juni 2017 @ 08:49:10 #134
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_172035595
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juni 2017 08:45 schreef derLudolf het volgende:

[..]

De aanbesteding niet winnen was niet voldoende straf?
Nee, want dan zou NS het zo nog een keer kunnen doen. Mogelijk met andere resultaten.
quote:
Wat wordt de reiziger hier nu beter van trouwens, zo'n boete?
De reiziger wordt er niks beter van, maar voor de samenleving als geheel is het wel beter.
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 29 juni 2017 @ 08:51:50 #135
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_172035638
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juni 2017 08:45 schreef derLudolf het volgende:

[..]

De aanbesteding niet winnen was niet voldoende straf?

Wat wordt de reiziger hier nu beter van trouwens, zo'n boete?
Precies, niks dus. De reiziger draait alleen maar voor die boete op.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 29 juni 2017 @ 08:52:29 #136
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_172035649
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 08:49 schreef James1988 het volgende:
De reiziger wordt er niks beter van, maar voor de samenleving als geheel is het wel beter.
Hoe? De Evilscore van NS gaat 0,3 millipunten omlaag of wat? :?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator donderdag 29 juni 2017 @ 08:55:25 #137
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_172035702
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 08:48 schreef renwan het volgende:

[..]

Dan ben ik je of vannacht tegengekomen of je reed mijn trein naar HS. Ging met de 1413 van Utrecht naar Rotterdam en met de 2219 naar HS :P
Nummertjes noem je maar op Stomda. :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
  donderdag 29 juni 2017 @ 08:57:10 #138
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_172035732
quote:
5s.gif Op donderdag 29 juni 2017 08:52 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Hoe? De Evilscore van NS gaat 0,3 millipunten omlaag of wat? :?
Het is ook een signaal naar andere bedrijven toe (zoals KPN), fraude loont niet.
  Moderator donderdag 29 juni 2017 @ 08:59:14 #139
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_172035771
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 08:49 schreef James1988 het volgende:

[..]

Nee, want dan zou NS het zo nog een keer kunnen doen. Mogelijk met andere resultaten.

Dan is dreigen met ook al voldoende, of een voorwaardelijke boete.

quote:
De reiziger wordt er niks beter van, maar voor de samenleving als geheel is het wel beter.
Mwoah, ook niet. Is nog geen ¤2,50 per burger, kun je vrij weinig mee. Sowieso is zoiets een broekzak vestzak verhaal...
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_172035787
quote:
17s.gif Op donderdag 29 juni 2017 08:43 schreef Dr_Flash het volgende:
http://nos.nl/artikel/218(...)aude-in-limburg.html

Extra bijzonder ingelaste tariefstijgingen in ....3.....2.....1....
NS mag de tarieven niet verhogen als er een boete wordt opgelegd.
  Moderator donderdag 29 juni 2017 @ 09:01:33 #141
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_172035809
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 09:00 schreef b2py het volgende:

[..]

NS mag de tarieven niet verhogen als er een boete wordt opgelegd.
Dus moet er elders op beknibbeld worden
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_172035835
Er wordt gewoon minder winst aan het ministerie gedoneerd, een boete hoef je niet terug te verdienen als je winst hoger is dan de boete.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 29 juni 2017 @ 09:13:46 #143
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_172035976
quote:
14s.gif Op woensdag 28 juni 2017 22:40 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Ja *O* alle hordes zijn genomen eindelijk. Nu de eerste rit als zelfstandige nog overleven. Mijn maiden voyage zullen we maar zeggen. Maarja, wat kan er misgaan? #titanic.
Gefeliciteerd *O*
Altijd onderweg naar het avontuur
  donderdag 29 juni 2017 @ 09:16:38 #144
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_172036020
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juni 2017 08:59 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Dan is dreigen met ook al voldoende, of een voorwaardelijke boete.
Vergeet niet dat de top van het bedrijf hier persoonlijk bij was betrokken, en dat de fraude pas aan het licht kwam na intern onderzoek.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 29 juni 2017 @ 09:18:53 #145
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_172036066
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juni 2017 09:01 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Dus moet er elders op beknibbeld worden
mja, ze moeten de boete als eenmalige last nemen.
Altijd onderweg naar het avontuur
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 29 juni 2017 @ 09:38:11 #146
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_172036418
quote:
14s.gif Op donderdag 29 juni 2017 09:18 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

mja, ze moeten de boete als eenmalige last nemen.
Laten we elkaar nou geen mietje noemen, die last zal ergens uit gecompenseerd moeten worden, dat weet jij ook best.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_172036646
quote:
1s.gif Op donderdag 29 juni 2017 08:55 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Nummertjes noem je maar op Stomda. :P
Hallo, vraag niet zoveel van me na een nachtdienst :')
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 29 juni 2017 @ 09:49:41 #148
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_172036667
quote:
14s.gif Op donderdag 29 juni 2017 09:38 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Laten we elkaar nou geen mietje noemen, die last zal ergens uit gecompenseerd moeten worden, dat weet jij ook best.
Tuurlijk, maar hier zou I&M als concessieverlener op moeten staan om te voorkomen dat dit gebeurt.
Altijd onderweg naar het avontuur
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 29 juni 2017 @ 12:43:42 #149
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_172041109
quote:
14s.gif Op donderdag 29 juni 2017 09:49 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar hier zou I&M als concessieverlener op moeten staan om te voorkomen dat dit gebeurt.
Maar als aandeelhouder doen ze dat natuurlijk niet *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 29 juni 2017 @ 12:45:09 #150
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_172041143
Dat is Financiën, maar de opbrengst van de boete gaat naar Economische zaken :P
Altijd onderweg naar het avontuur
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')