abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_172696006
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2017 18:34 schreef Gieliovd het volgende:
Ik denk dat het risico dan wel vrij groot is ja...
Ik denk het ook.
pi_172703986
Fijn wat jullie denken maar iemand die hier uit ervaring op kan antwoorden?
pi_172704419
Dat gaat doorhangen.

Denk ik
  Moderator donderdag 27 juli 2017 @ 00:40:49 #204
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_172704438
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 00:39 schreef Makrolon het volgende:
Dat gaat doorhangen.

Denk ik
Denken mo'j an 'n peerd overlatn, die hebben de kop dikker.

Maar ik verwacht ook dat het door gaat hangen :P
lebt denn der alte Holzmichl noch?
pi_172705438
Ervaring is dat een 9,5 plaat gaat doorgangen en zodanig geen ervaring met 12,5 opgebouwd omdat ik daar mijn lering uit getrokken heb.

12,5 is zwaarder en verwacht ik dus vervorming.
Langzaam maar zeker.
  donderdag 27 juli 2017 @ 08:56:27 #206
447051 Peejtur
www.reptielen.club
pi_172706625
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 00:05 schreef DarkE het volgende:
Wat zeg je dit toch weer aardig. Zo word je echt sneller geholpen!
pi_172706956
quote:
Ik zou gewoon de gok nemen. Is toch 20 euro die je kan besparen.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_172709565
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2017 10:23 schreef ace_eleven het volgende:
Het valt niet direct onder echt klussen, maar ik hoop dat iemand hier wel een antwoord voor me heeft.
Ik heb een stopcontact waar een bed vlak voor geplaatst moet worden, en ik wil mijn telefoonadapter in dit stopcontact kwijt. Deze adapter steekt echter nogal ver uit, dus ik wil eigenlijk een haaks verloop van een gewone stekker, zodat de adapter verticaal achter het bed geplaatst kan worden. Dus iets zoals dit soort stekkers:
[ afbeelding ]

Maar dan dus voor een wandcontactdoos.

Ik ben me ervan bewust dat ik het eventueel ook met een contactdoos met platte stekker zou kunnen oplossen, maar ik wil liever zoiets als hierboven. Weet iemand of dit te koop is? Ik heb het online proberen te vinden, maar ben dus duidelijk niet geslaagd :{
Zoiets? https://www.conrad.nl/nl/(...)2-x-usb-1409047.html

usb-oplader-hama-00014198-thuislader-uitgangsstroom-max-2100-ma-2-x-usb.jpg?x=520&y=520

Of als je de hele opstelling erin wil steken (niet via usb), dan platte stekker met verlengsnoer? https://www.onlinekabelsh(...)ekker-wit-0-80-meter

oks-07364_hoofd.jpg
pi_172709865
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 11:26 schreef Chicolade het volgende:

[..]

Zoiets? https://www.conrad.nl/nl/(...)2-x-usb-1409047.html

[ afbeelding ]

Of als je de hele opstelling erin wil steken (niet via usb), dan platte stekker met verlengsnoer? https://www.onlinekabelsh(...)ekker-wit-0-80-meter

[ afbeelding ]
Ja, thanks, zoiets als dat 1e voorbeeld zal het wel worden ja (gewoon een haakse adapter, als je dat zo noemt). Ik was voornamelijk benieuwd of er een zo een haakse aansluiting bestond voor 'gewone' stekkers, zodat ik mijn snellader kon aansluiten, maar iedereen hier komt met alternatieve oplossingen, dus ik denk dat wat ik eigenlijk zoek niet bestaat :P

Anyway, thanks voor het meedenken allemaal :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_172711588
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 11:40 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ja, thanks, zoiets als dat 1e voorbeeld zal het wel worden ja (gewoon een haakse adapter, als je dat zo noemt). Ik was voornamelijk benieuwd of er een zo een haakse aansluiting bestond voor 'gewone' stekkers, zodat ik mijn snellader kon aansluiten, maar iedereen hier komt met alternatieve oplossingen, dus ik denk dat wat ik eigenlijk zoek niet bestaat :P

Anyway, thanks voor het meedenken allemaal :)
het bestaat wel voor buitenlandse stekkers..
vhukangle.jpg

Ik kwam overigens ook reisstekkers tegen die een hoek hebben. Wie weet dat je daar wat mee kan.

[ Bericht 4% gewijzigd door FranticDJ op 27-07-2017 13:14:38 ]
pi_172715729
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juli 2017 08:56 schreef Peejtur het volgende:

[..]

Wat zeg je dit toch weer aardig. Zo word je echt sneller geholpen!
Oh, was ik me niet van bewust en was zeker niet de bedoeling... excuses dan
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 06:12 schreef Gieliovd het volgende:
Ervaring is dat een 9,5 plaat gaat doorgangen en zodanig geen ervaring met 12,5 opgebouwd omdat ik daar mijn lering uit getrokken heb.

12,5 is zwaarder en verwacht ik dus vervorming.
Uiteraard zwaarder maar ook stijver was mijn gedachtengang. Als vergelijking: een dun latje buigt door als 'ie op de uiteinden ligt, een zware balk met dezelfde verhoudingen niet.

quote:
10s.gif Op donderdag 27 juli 2017 09:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Ik zou gewoon de gok nemen. Is toch 20 euro die je kan besparen.
Deze begrijp ik niet. Het gaat om 40 m2 plafond, waar ik dan 20 euro op zou willen besparen is me niet duidelijk en is ook niet zo interessant, daar is het me helemaal niet om te doen.
Ik zoek een zo makkelijk mogelijke oplossing met een goed en duurzaam resultaat. That's all!
pi_172715759
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 16:27 schreef DarkE het volgende:

[..]

Uiteraard zwaarder maar ook stijver was mijn gedachtengang. Als vergelijking: een dun latje buigt door als 'ie op de uiteinden ligt, een zware balk met dezelfde verhoudingen niet.
Die theorie gaat op als er een significant verschil is in de verhoudingen. Met 9mm en 12.5mm is dat er zeer zeker niet.
pi_172722704
Dat is 30 procent dikker. Dat heeft in de stijfheid maar liefst tot de 3e macht effect. Dus 1.3x1.3x1.3 = 2.2 keer zo stijf. Dus wel degelijk een groot verschil.
pi_172726958
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 21:18 schreef _VoiD_ het volgende:
Dus wel degelijk een groot verschil.
Mmmm... dat biedt perspectieven? Betekent dit ook dat jij wel denkt (liever nog weten dan denken ;)) dat het kan (cq. het risico op doorhangen niet heel groot is) _VoiD_?
pi_172727037
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 21:18 schreef _VoiD_ het volgende:
Dat is 30 procent dikker. Dat heeft in de stijfheid maar liefst tot de 3e macht effect. Dus 1.3x1.3x1.3 = 2.2 keer zo stijf. Dus wel degelijk een groot verschil.
Als een a4'tje 2.2x zo stijf is, dan is 't nog steeds heel slap. Just sayin'.

But-Thats-None-Of-My-Business.jpg
pi_172727235
quote:
Vraag dan toch lekker ergens anders om advies :')

:W
pi_172727521
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2017 23:34 schreef usernaamvergeten het volgende:

[..]

Vraag dan toch lekker ergens anders om advies :')

:W
1.) lijkt het mij normaal om te vragen om ervaringen in plaats van wat mensen denken (nu gaat het maar om een lullig plafond maar ook bij vragen als "kan ik deze muur wegbreken" zie ik reacties als "ik denk dat het wel/niet" kan... daar schiet niemand wat mee op en verlaagt de waarde van dit vaak waardevolle forum)
2.) mochten mensen toch aanstoot aan nemen aan mijn formulering dan heb ik reeds mijn verontschuldiging aangeboden!!

Wat wil je nog meer?

[ Bericht 12% gewijzigd door DarkE op 28-07-2017 00:21:47 ]
  Moderator vrijdag 28 juli 2017 @ 07:30:54 #218
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_172729611
Zullen we elkaar even weer respectvol gaan behandelen hier ? Iedereen mag zijn of haar mening of ervaring hier delen.
pi_172789214
Hoi,
Ik heb niet zoveel kluservaring dus voordat ik de boel verpest; ik wil de flisat krukjes van ikea lakken. Het is massief grenen met getinte blanke acryllak. Kan ik hier overheen verven, moet ik eerst schuren of afbijten? Dezelfde vraag heb ik over de deksels van het flisat tafeltje. Deze bestaat uit berkentriplex, hardboard, acrylverf en blanke lak.

Sorry voor de misschien wat domme vraag, maar ik wil het graag meteen goed doen.
pi_172800832
Gisteren een pallet omgetoverd tot een plantenbak, maar nu rest mij de vraag moet ik deze nog behandelen met een bepaald soort lak? Soms lees je dat dit niet hoeft omdat pallets vaak al behandeld zijn, maar net zo vaak lees je dat je dit beter wel kunt doen voor een langer behoud van de plantenbak.

Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Behandelen of niet?
Hattrick: Atletico Mineiro S.C. (816058)
pi_172800849
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2017 17:58 schreef Smorri het volgende:
Hoi,
Ik heb niet zoveel kluservaring dus voordat ik de boel verpest; ik wil de flisat krukjes van ikea lakken. Het is massief grenen met getinte blanke acryllak. Kan ik hier overheen verven, moet ik eerst schuren of afbijten? Dezelfde vraag heb ik over de deksels van het flisat tafeltje. Deze bestaat uit berkentriplex, hardboard, acrylverf en blanke lak.

Sorry voor de misschien wat domme vraag, maar ik wil het graag meteen goed doen.
Je kan over acryl heen verven. Alleen dan moet je weer acrylverf gebruiken. Alkydverf hecht niet op acryl, andersom wel. Ik zou wel ff licht opschuren en ontvetten :Y
pi_172800868
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 09:06 schreef Swennus het volgende:
Gisteren een pallet omgetoverd tot een plantenbak, maar nu rest mij de vraag moet ik deze nog behandelen met een bepaald soort lak? Soms lees je dat dit niet hoeft omdat pallets vaak al behandeld zijn, maar net zo vaak lees je dat je dit beter wel kunt doen voor een langer behoud van de plantenbak.

Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Behandelen of niet?
Een matte blanke beits of lak eroverheen :Y Niet opschuren, dan ben je 't uiterlijk van je pallethout kwijt.
pi_172807370
Hebben jullie nog tips om een paar (1-2) plaatjes laminaat langs de verkeerde kant los te halen?

https://imgur.com/a/8fDv7
https://imgur.com/a/bQT4A

Dit is t profiel. Komen overigens 2 nieuwe plaatjes voor terug.
  maandag 31 juli 2017 @ 16:17:36 #224
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_172808852
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 15:01 schreef FranticDJ het volgende:
Hebben jullie nog tips om een paar (1-2) plaatjes laminaat langs de verkeerde kant los te halen?

https://imgur.com/a/8fDv7
https://imgur.com/a/bQT4A

Dit is t profiel. Komen overigens 2 nieuwe plaatjes voor terug.
Is het makkelijker om een hele rij er uit te halen?
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_172809535
quote:
5s.gif Op maandag 31 juli 2017 16:17 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Is het makkelijker om een hele rij er uit te halen?
Is mogelijk :Y Al is opzij schuiven niet echt mogelijk, aan weerszijde muren.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')