abonnement Unibet Coolblue
pi_171926712
Beste FOKkers,

Ik ga deze zomer op vakantie naar Molyvos in Lesbos. Ik ga grotendeels op vakantie om lekker te eten en goeie producten te kopen. Buiten het feit dat ik graag ervaringen hoor uit deze stad, hoor ik graag of ik me met engels gewoon kan redden in deze stad? Alle tips zijn welkom

Met vriendelijke groet
pi_171926864
In elke toeristische plaats spreekt men (al dan niet gebrekkig) Engels. Vooral de jongere mensen. De ouderen zullen meer moeite hebben met Engels. Maar ook met hen kun je prima overweg als je handen en voeten gebruikt. Iets kopen in een winkel is een eitje: je pakt het product, legt het op de toonbank en de winkelbediende zal je het bedrag noemen of laten zien (desnoods op een papiertje gekrabbeld). In een restaurant iets bestellen is ook makkelijk: je wijst desnoods je keuze aan op de menukaart. Een diepe filosofische discussie zal vaak lastiger zijn.
Dus kan je je redden met Engels? Uiteraard.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_171953344
Top. Bedankt voor je reactie. Als iemand nog aanraders heeft hoor ik het natuurlijk ook graag.
  Heeft over alles een mening 2022 maandag 26 juni 2017 @ 11:16:41 #4
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_171959299
https://en.wikipedia.org/wiki/Mithymna

Stel je van "stad" niet teveel voor: 2.200 inwoners.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 3 juli 2017 @ 09:41:29 #5
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_172132496
quote:
14s.gif Op maandag 26 juni 2017 11:16 schreef Dr_Flash het volgende:
https://en.wikipedia.org/wiki/Mithymna

Stel je van "stad" niet teveel voor: 2.200 inwoners.
Dat zegt in de zomer niet zoveel.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  maandag 3 juli 2017 @ 10:36:50 #6
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_172133514
Hier ben ik geweest. Molyvos was destijds best leuk en je kan je er 100% zeker redden met Engels. Het stadje Petra is niet zo ver, maar vond ik wel levendiger. Misschien is dat veranderd, geen idee. Het is alweer een aantal jaar geleden. :P
pi_172476909
Kasteel in molyvos gezien, best leuk. Vriendin heeft zich enorm vermaakt in de spa in eftalou. Mooi plekje en niet ver weg. Agiasos is ook een leuk dorpje, aan de voet van de Olympus
Feel the fuzz!
pi_172476912
quote:
0s.gif Op maandag 17 juli 2017 06:50 schreef Kalebatz het volgende:
Kasteel in molyvos gezien, best leuk. Vriendin heeft zich enorm vermaakt in de spa in eftalou. Mooi plekje en niet ver weg. Agiasos is ook een leuk dorpje, aan de voet van de Olympus
Hele eiland rond geweest, prima gered met Engels
Feel the fuzz!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')