abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_172028308
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 21:34 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

In jouw geval beginnen mensen over een jaartje of vijf te vragen of je al rammelende eierstokken hebt. Lijkt me bloedirritant. :@
Zou heel goed kunnen. Maar dan maak ik gelijk duidelijk dat ik geen ambities heb voor zoiets als kinderen. Zal vast snel afgelopen zijn. Hoop ik.
pi_172028318
ik heb legendary straat status jongens

En het houdt niet op, niet vanzelf. Ze proberen het wel maar ben een KRIJGER.
pi_172028353
quote:
6s.gif Op woensdag 28 juni 2017 21:35 schreef Salvad0R het volgende:
ik heb legendary straat status jongens

En het houdt niet op, niet vanzelf. Ze proberen het wel maar ben een KRIJGER.
Zal aan mij liggen, maar ik begrijp niks van wat je nu schrijft :?
pi_172028379
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 21:36 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Zal aan mij liggen, maar ik begrijp niks van wat je nu schrijft :?
Hoeft ook niet. Was niet voor jou bedoeld xoxox
pi_172028920
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 10:32 schreef BoesB het volgende:

[..]

Hier op de zuidas waar ik werk word je juist weer als suf gezien als je nog samen bent met een meisje van de middelbare school o.i.d. ..

Sinds om en nabij 2009 genieten mensen die op de Zuidas werken bepaald geen hoge status meer. (No offense verder, ik werk ook in de financile sector)
pi_172032221
quote:
1s.gif Op zondag 25 juni 2017 17:59 schreef Fatoeman het volgende:
Kenkers, deze ts :')
Onzeker figuur met z'n tig kloons en hypothetische topics altijd inderdaad.
pi_172032294
Ja. Ben jong, zie er enorm goed uit, hoogopgeleid, brede sociale kring, en vermogend.
pi_172032413
Mijn sociale status is totale chaos.
pi_172032435
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 23:15 schreef rosalinde93 het volgende:

[..]

Onzeker figuur met z'n tig kloons en hypothetische topics altijd inderdaad.
Iemand die het snapt _O_
pi_172033023
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 12:44 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
Niet echt, heb (slechts) een lage opleiding gedaan en werk door mijn arbeidsbeperking bij een sociale werkplaats.
En voel me toch wel het buitenbeentje in de familie en blijf liever op de achtergrond.
Ik vind het juist heel wat dat mensen die een arbeidsbeperking hebben toch proberen iets van werk te verrichten. Petje af, niks om je voor te schamen ^O^
pi_172033367
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 22:41 schreef BoesB het volgende:

[..]

Dit is wel weer typische forum realiteit.

Op internet kom ik altijd (veel) mensen tegen die zogenaamd nooit jaloers zijn, niets geven om sociale status, die ''schijt hebben aan iedereen'' en die volledig doen wat ze zelf willen.

Je hoeft maar een topic door te lezen hier over iemand die even niet weet wat diegene met zijn/haar leven aan moet, en het wemelt opeens van de adviezen dat die persoon gewoon lekker alle shit achter zich moet laten en de wereld rond moet gaan reizen.

Maar waarom kom ik die mensen in het echt nooit tegen? In het echt zie ik nooit mensen die geen fuck geven om wat anderen vinden. Kom ik nooit mensen tegen die het aandurven om al hun vastigheid te laten varen, kom ik nooit mensen tegen die nooit jaloers zijn of nooit competitieve gevoelens hebben.

Die mensen voelen ook wel een zekere druk om zich te conformeren aan 'het systeem', maar ik kan je vertellen dat dergelijke eigenzinnige mensen echt bestaan. Sommigen zijn vrijgezel, hebben niet de hoogst haalbare baan, zijn misschien wel leraar of juist ondernemer, rijden een oude auto, wonen in een eenvoudig flatje, anderen zijn gepensioneerd en wonen ergens in de Achterhoek etc. Over het algemeen zijn het mensen die niet bezig zijn met opvallen en ambitieuze levensdoelen. Ze zijn gewoon tevreden met wie ze zijn en wat ze hebben. Je zult ze dan ook niet snel op de Zuidas in A'dam of bij een multinational tegenkomen ;)
pi_172033714
Oh nu werk je opeens wel op de Zuidas? Ben eens consequent met je verzonnen leven hier op fok man.
pi_172034734
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juni 2017 00:34 schreef Drizzy_ het volgende:
Oh nu werk je opeens wel op de Zuidas? Ben eens consequent met je verzonnen leven hier op fok man.
Heb je ook een webcamshot van dat moment dat je reageerde. :')
  zaterdag 1 juli 2017 @ 21:18:40 #89
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_172099189
quote:
0s.gif Op woensdag 28 juni 2017 23:58 schreef schaapinwolfskleren het volgende:

[..]

Ik vind het juist heel wat dat mensen die een arbeidsbeperking hebben toch proberen iets van werk te verrichten. Petje af, niks om je voor te schamen ^O^
Bedankt voor deze compliment :)
Ik schaam me er ook niet voor dat ik bij een sociale werkplaats werk.
Maar het is meer dat ik juist door de beperkingen die ik heb liever op de achtergrond sta.
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_172283280
Ik ben middenmoot denk ik. Ik weet niet precies wat onder sociale status wordt verstaan.

Wel weet ik een aantal dingen van mijn leven:
- Ik ben zo'n type wiens telefoon de hele dag pingt van berichten (sta ik ook om bekend bij sommigen). Dat heeft 2 redenen: 1. Ik heb een vriendengroepje met wie ik vaak afspreek en 2. Ik heb een grote familie
- ik ben niet direct iemand die altijd in het middelpunt van de belangstelling staat of die "de populairste" is.

Ik ben gewoon normaal. Denk ik. Ik heb het geluk dat ik een aantal goede vrienden heb die ik ook echt vaak zie, logeerpartijen alles (nu op Mn 30e nog steeds, relatie of niet). Naast een fulltime baan en giga familie (elke 1,5 maand opdraven voor feestje) is een leven dan wel gevuld.

Uitgaan/stappen/feesten doe ik nauwelijks, dus daar heb ik geen status
pi_172283567
Midden denk ik ook. Ik ben een beetje introvert en een kat uit de boom kijker, maar word daardoor juist wel interessant/mysterieus gevonden.
Uiterlijk helpt ook wel mee, zie er vriendelijk/schattig uit.

Ik app de hele dag door met mijn vriend/ mijn familie en mijn 2 beste vriendinnen. Heb ook groepsapp met collega's enzo.

Verder heb ik een redelijk goede baan, ben iemand die bekend staat als 'verstandig en slim' en ga goed om met situaties waardoor mijn mening vaak wordt gevraagd.
pi_173023199
Hoe interpreteer je sociale status?
Of mensen naar je opkijken? Of dat je veel (goede) vrienden hebt?

In beide gevallen heb ik geen hoge score momenteel.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')