abonnement Unibet Coolblue
pi_171923620
Fuck man, ben nu (nog) 27. Nog een paar keer knipperen met mijn ogen en ik ben een dertiger die tussen de poepluiers zit.

Maar wat lig ik nu te doen? In mijn nest liggen!

Zit helemaal te stuiteren van de adrenaline nu ik net lekker wat livestreams vanaf Awakenings heb gezien.

De meeste van mijn vrienden ''houden niet van festivals'' (Lees : ze vinden het ongemakkelijk als ze ''moeten'' dansen). Een andere vriend neemt altijd zijn vriendin mee en dat wijf kan het alleen maar hebben over ''Hoe moeilijk het kan zijn vanaf een bepaalde leeftijd om een geschikte partner te vinden'', dat soort gezeik.

Ik wil gvd gewoon een leuk groepje hebben om de komende maanden gewoon 2 x per maand een tof feest mee te pakken. Wat loopt iedereen toch te zeiken van ''Ik merk toch dat ik wat ouder word, ik kan slechter tegen alcohol. En nu ik fulltime werk heb ik echt mijn weekend nodig''.

Tyfus man, wat een gezeik allemaal. Snap ook wel dat ik zelf passief ben dat ik ook in mijn eentje had kunnen gaan of met half onbekenden ofzo, maar toch.
pi_171923719
Ik moet ook zo naar bed, TS.
  zaterdag 24 juni 2017 @ 22:33:25 #3
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_171923757
Ik begrijp TS.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_171923776
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 22:33 schreef Id_do_her het volgende:
Ik begrijp TS.
gelukkig maar ^O^
pi_171923835
put andere bronnen van mensen aan als pool om mee naar Awakenings te gaan.
  Forum Admin zaterdag 24 juni 2017 @ 22:38:16 #6
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_171923843
Als poepluier deskundige. Ga nu het nog kan, je kan altijd nog in je bed stinken.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  zaterdag 24 juni 2017 @ 22:39:09 #7
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_171923852
Ja ik begrijp je ook zeker. Is ook zonde als dat verlangen helemaal niet wordt vervuld...

Maar er zijn heel veel mensen met dit zelfde probleem. Genoeg mensen om groepjes feestgangers mee te vormen...
Zelf heb ik m'n feesttijd wel gehad, en had het ook zeker niet willen missen. Zoek mensen via internet. Plaats oproepjes op Partyflock bijvoorbeeld.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  zaterdag 24 juni 2017 @ 22:40:52 #8
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_171923880
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 22:38 schreef Pharkus het volgende:
Als poepluier deskundige. Ga nu het nog kan, je kan altijd nog in je bed stinken.
Op die feesten lopen ook zat dertigers, veertigers en zelfs vijfitgers. Het is nooit te laat. Tenzij je vervelende aandoeningen krijgt waardoor je niet meer kan feesten en losgaan ;) (hoewel je ook rolstoelers tegenkomt)
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_171923884
Tja, het wilde uitgaansleven is niet voor iedereen weggelegd. Leer ermee leven en stel je niet zo aan.
Puntjes.
pi_171923895
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 22:39 schreef Villas__Rubin het volgende:
Ja ik begrijp je ook zeker. Is ook zonde als dat verlangen helemaal niet wordt vervuld...

Maar er zijn heel veel mensen met dit zelfde probleem. Genoeg mensen om groepjes feestgangers mee te vormen...
Zelf heb ik m'n feesttijd wel gehad, en had het ook zeker niet willen missen. Zoek mensen via internet. Plaats oproepjes op Partyflock bijvoorbeeld.
Tja op zich heb je gelijk natuurlijk.

Maar het mooie van zo'n feestje is toch dat je het deelt met mensen waar je een vriendschappelijke band mee hebt.

Ik bedoel : als ik puur voor de muziek en het dansen zou gaan, kan ik gewoon een kaartje kopen en ergens helemaal vooraan bij het podium los gaan. Heeft toch niemand door dat je in je eentje bent :')

Maar met onbekenden is de toegevoegde waarde naar mijn idee niet zo groot. Heb gelukkig wel een paar kameraden die festivals wel leuk vinden, dus daar maar weer even mee appen morgen ofzo.
pi_171923902
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 22:38 schreef Pharkus het volgende:
Als poepluier deskundige. Ga nu het nog kan, je kan altijd nog in je bed stinken.
^O^
pi_171923928
Wel opmerkelijk dat "je jaren verkloten" tegenwoordig inhoudt dat je niet genoeg festivals pakt.
pi_171923930
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 22:40 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Op die feesten lopen ook zat dertigers, veertigers en zelfs vijfitgers. Het is nooit te laat. Tenzij je vervelende aandoeningen krijgt waardoor je niet meer kan feesten en losgaan ;) (hoewel je ook rolstoelers tegenkomt)
Da's ook wel waar inderdaad.

Dertigers wel. Denk dat als veertiger / vijftiger het toch wel al anders is. Zie ze wel regelmatig staan, maar heb dan altijd het idee dat ze vooral komen omdat ze de geluids/ licht installaties erg interessant vinden ofzo :P

Als twintiger/dertiger kun je ook nog enigszins normaal een praatje aangaan met een leuke dame oid.

Wat me gewoon vooral irriteert zijn die lui die denken dat er een bepaald ''boekje'' bestaat van hoe je moet leven ofzo. Die doen dan super denigrerend als je nog een keer van het padje af gaat in het weekend, want ''zelf zouden ze dat nooit meer doen''. Nee blijf maar lekker op de bank zitten dan op je 28e.
pi_171923939
quote:
6s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 22:44 schreef Salvad0R het volgende:
Wel opmerkelijk dat "je jaren verkloten" tegenwoordig inhoudt dat je niet genoeg festivals pakt.
Niet in algemene zin, maar voor mij voelt dat nu wel ff zo.

Vooral nu het zaterdagavond is. Maar als jij heel veel genot haalt uit vissen ofzo is dat natuurlijk net zo prima.
  zaterdag 24 juni 2017 @ 22:45:56 #15
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_171923945
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 22:41 schreef BoesB het volgende:

[..]

Tja op zich heb je gelijk natuurlijk.

Maar het mooie van zo'n feestje is toch dat je het deelt met mensen waar je een vriendschappelijke band mee hebt.

Ik bedoel : als ik puur voor de muziek en het dansen zou gaan, kan ik gewoon een kaartje kopen en ergens helemaal vooraan bij het podium los gaan. Heeft toch niemand door dat je in je eentje bent :')

Maar met onbekenden is de toegevoegde waarde naar mijn idee niet zo groot. Heb gelukkig wel een paar kameraden die festivals wel leuk vinden, dus daar maar weer even mee appen morgen ofzo.
Persoonlijk zou ik dat ook vinden ja.
Maar in de feestscene kende ik best wat mensen die in dat feestgebeuren weer een heel netwerk hadden opgebouwd en op ieder feest talloze bekenden en vrienden tegenkwamen op die manier. Maar ja, dat was ook wel een beetje wellicht omdat toen partyflock nog zo'n grote verbindende factor was.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_171923965
Partyflock, sjonnieforum :')
Puntjes.
pi_171923976
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 22:45 schreef BoesB het volgende:

[..]

Niet in algemene zin, maar voor mij voelt dat nu wel ff zo.

Vooral nu het zaterdagavond is. Maar als jij heel veel genot haalt uit vissen ofzo is dat natuurlijk net zo prima.
Nou nee. Ik ben nu 33, kan echt niet elk weekend hard gaan, aankomende maanden sowieso veel festivals op de agenda... maar meer van dat ondergrondse, hele moerassen volproppen met hippies enso
pi_171923982
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 22:45 schreef BoesB het volgende:

[..]

Niet in algemene zin, maar voor mij voelt dat nu wel ff zo.

Vooral nu het zaterdagavond is. Maar als jij heel veel genot haalt uit vissen ofzo is dat natuurlijk net zo prima.
Ik wil op zaterdagavond mijn vleugels uitslaan maar mag niet van mijn ouders. Mijn tijd zal nog wel komen, ben nu 17.
  zaterdag 24 juni 2017 @ 22:50:26 #19
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_171924014
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 22:47 schreef Pg_up het volgende:
Partyflock, sjonnieforum :')
Idd.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_171924018
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 22:48 schreef Ziewel het volgende:

[..]

Ik wil op zaterdagavond mijn vleugels uitslaan maar mag niet van mijn ouders. Mijn tijd zal nog wel komen, ben nu 17.
Nee, eens een autist, altijd een autist.
Puntjes.
pi_171924031
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 22:50 schreef Pg_up het volgende:

[..]

Nee, eens een autist, altijd een autist.
Zou ook nog kunnen ja.
  zaterdag 24 juni 2017 @ 22:54:41 #22
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_171924081
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 22:44 schreef BoesB het volgende:

[..]

Da's ook wel waar inderdaad.

Dertigers wel. Denk dat als veertiger / vijftiger het toch wel al anders is. Zie ze wel regelmatig staan, maar heb dan altijd het idee dat ze vooral komen omdat ze de geluids/ licht installaties erg interessant vinden ofzo :P

Als twintiger/dertiger kun je ook nog enigszins normaal een praatje aangaan met een leuke dame oid.

Wat me gewoon vooral irriteert zijn die lui die denken dat er een bepaald ''boekje'' bestaat van hoe je moet leven ofzo. Die doen dan super denigrerend als je nog een keer van het padje af gaat in het weekend, want ''zelf zouden ze dat nooit meer doen''. Nee blijf maar lekker op de bank zitten dan op je 28e.
Ja erg irritant is dat idd. :r Al ga ik zelf ook nauwelijks nog. Af en toe nog eens zo'n feest blijft gewoon vet
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_171924139
Zo is het leven helaas TS.

Al vraag ik me ook wel eens af wat the fuck sommige mensen zichzelf aan doen :{

Ben je halverwege 20, zit je al met je vriendin in een rijtjeshuis in een of ander suf dorp met een hypotheek en een hond en je eerste kind op komst.

Echt ik kan daar met mijn verstand absoluut niet bij, waarom je dat zou doen, als je ook nog tien jaar lekker van je vrijheid kunt genieten.

Dan zijn er oprecht nog mensen die durven te beweren ''dat je dan ook tien jaar eerder weer van je kinderen af bent''. Dus dan lever je je vrijheid in je twintiger jaren in, en krijg je er vrijheid in je eind veertiger / vijftiger jaren voor terug. Wat een drama redenering.
  zaterdag 24 juni 2017 @ 22:59:06 #24
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_171924156
Niets zo fijn als lekker in m'n nest liggen.
Fade to Black
pi_171924205
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 22:59 schreef Achterhoker het volgende:
Niets zo fijn als lekker in m'n nest liggen.
Eens man.

Het kost me ook altijd moeite om me ergens toe te zetten om ergens heen te gaan.
Maar als ik er ben dan besef ik dat het die moeite driedubbel waard was.

Daarom vind ik die passieve mensen ook zo irritant. ''Oh daar heb ik geen zin in''. Nee je moet er ook ff doorheen, ff moeite doen, dan krijg je er ook veel voor terug.

Ken serieus mensen die trots zijn dat ze alleen maar op de bank hangen. Is ook lekker, daar niet van, maar die mensen weten niet wat ze missen. Iedereen vindt slapen lekker.
pi_171924275
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 22:59 schreef Achterhoker het volgende:
Niets zo fijn als lekker in m'n nest liggen.
Ik lig er nu ook in. Ik wil eigenlijk wel later maar mijn ouders zeggen nog altijd wanneer ik naar bed moet. Dat is het weekend om 23.00 uur, mag ik ook niet meer FOKen ofzo. Het is gelukkig niet meer zo warm op mijn kamer.
  Forum Admin zaterdag 24 juni 2017 @ 23:08:23 #27
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_171924314
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 23:05 schreef Ziewel het volgende:

[..]

Ik lig er nu ook in. Ik wil eigenlijk wel later maar mijn ouders zeggen nog altijd wanneer ik naar bed moet. Dat is het weekend om 23.00 uur, mag ik ook niet meer FOKen ofzo. Het is gelukkig niet meer zo warm op mijn kamer.
Kom naar je bed, je zusje mag tot 23:30
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  zaterdag 24 juni 2017 @ 23:08:56 #28
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_171924326
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 23:01 schreef BoesB het volgende:

[..]

Eens man.

Het kost me ook altijd moeite om me ergens toe te zetten om ergens heen te gaan.
Maar als ik er ben dan besef ik dat het die moeite driedubbel waard was.

Daarom vind ik die passieve mensen ook zo irritant. ''Oh daar heb ik geen zin in''. Nee je moet er ook ff doorheen, ff moeite doen, dan krijg je er ook veel voor terug.

Ken serieus mensen die trots zijn dat ze alleen maar op de bank hangen. Is ook lekker, daar niet van, maar die mensen weten niet wat ze missen. Iedereen vindt slapen lekker.
Heb precies hetzelfde hoor, wil wel van alles ondernemen maar ken ook niet echt veel mensen die daar voor in zijn.
Fade to Black
pi_171924344
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 23:08 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Kom naar je bed, je zusje mag tot 23:30
Ja inderdaad, eerder nog later want ze is nog niet thuis.
pi_171924351
Ongeveer dezelfde leeftijd en erg herkenbaar. Van die saaie lullen die je scheef aankijken als je verteld dat je nog met regelmaat uitgaat of een festival pakt. Hebben een goede baan en menen zich nu ook 'volwassen' te moeten gedragen door met vrouwlief de hele avond op de bank te hangen. Alsof er geen gulden middenweg is
pi_171924431
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 23:09 schreef Cazzette het volgende:
Ongeveer dezelfde leeftijd en erg herkenbaar. Van die saaie lullen die je scheef aankijken als je verteld dat je nog met regelmaat uitgaat of een festival pakt. Hebben een goede baan en menen zich nu ook 'volwassen' te moeten gedragen door met vrouwlief de hele avond op de bank te hangen. Alsof er geen gulden middenweg is
Niet iedereen heeft de behoefte om tussen allemaal tokkievolk te staan hè
pi_171924534
In de ene regel lig je in je nest, in de volgende stuiter je op de muziek van Awakenings..

Dit soort manuscripten worden afgewezen bij uitgevers, gab..
pi_171924543
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 23:09 schreef Cazzette het volgende:
Ongeveer dezelfde leeftijd en erg herkenbaar. Van die saaie lullen die je scheef aankijken als je verteld dat je nog met regelmaat uitgaat of een festival pakt. Hebben een goede baan en menen zich nu ook 'volwassen' te moeten gedragen door met vrouwlief de hele avond op de bank te hangen. Alsof er geen gulden middenweg is
Heb nu ook een prima baan al zeg ik het zelf. Dacht altijd dat ik dan ook helemaal niets meer zou doen en zou inkakken in het weekend.

Niets is minder waar. Wil juist meer dan ooit leuke dingen doen in het weekend.

Grappig inderdaad dat juist de mensen die van zichzelf vinden dat ze zich volwassen gedragen, zich juist eigenlijk het meest kinderachtig gedragen omdat ze zich proberen te houden aan allerlei niet bestaande normen.
pi_171924564
quote:
18s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 23:21 schreef Befbekje het volgende:
In de ene regel lig je in je nest, in de volgende stuiter je op de muziek van Awakenings..

Dit soort manuscripten worden afgewezen bij uitgevers, gab..
Kan prima hoor. Gewoon zo'n gevoel dat je absoluut niet kunt slapen en om de 15 minuten weer uit je bed stapt omdat je gewoon onrustig bent :P

Is gewoon een kut gevoel. Weet dat er nu twee verjaardagen zijn, drie leuke festivals, vrijgezellenfeest van een kennis. Kortom : ik weet dat super veel mensen nu goede muziek luisteren of lekker aan het pils zitten.
pi_171924647
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 23:23 schreef BoesB het volgende:

[..]

Kan prima hoor. Gewoon zo'n gevoel dat je absoluut niet kunt slapen en om de 15 minuten weer uit je bed stapt omdat je gewoon onrustig bent :P

Is gewoon een kut gevoel. Weet dat er nu twee verjaardagen zijn, drie leuke festivals, vrijgezellenfeest van een kennis. Kortom : ik weet dat super veel mensen nu goede muziek luisteren of lekker aan het pils zitten.
Stap in je kleren en ga erheen?
pi_171924687
quote:
18s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 23:28 schreef Befbekje het volgende:

[..]

Stap in je kleren en ga erheen?
Respectievelijk niet uitgenodigd, geen kaartje, niet uitgenodigd :')
pi_171924692
Gelukkig heb ik dat gezeik al achter mij, en ben ik vader O+
pi_171924701
quote:
Dat is toch iets heel anders. Zo'n festival is gewoon vet, met dat licht, die podiums, de muziek. Een verjaardag (vooral daar) is gewoon veel ouwehoeren in een veel te kleine ruimte met veel te veel mensen waardoor ik niemand versta.
pi_171924711
quote:
6s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 22:44 schreef Salvad0R het volgende:
Wel opmerkelijk dat "je jaren verkloten" tegenwoordig inhoudt dat je niet genoeg festivals pakt.
_O-
paypal.me/taaladvies
pi_171924903
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 23:08 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Kom naar je bed, je zusje mag tot 23:30
Zusje nu pas thuis trouwens, wedden dat ze er niets van hoort?
pi_171925036
Ik ben jonger dan jij en ik heb niet eens vrienden. Ik heb een groot deel van mijn leven "verkloot" (zogenaamd) door te veel achter de PC te zitten. Nu heb ik ook andere hobby's, maar aan feesten o.i.d doe ik niet. Je zou kunnen zeggen dat ik mijn leven nog steeds verkloot.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-06-2017 23:52:28 ]
pi_171925213
So what, we gaan toch dood
pi_171925640
quote:
1s.gif Op zondag 25 juni 2017 00:02 schreef Toto69 het volgende:
So what, we gaan toch dood
Dat is een feit.
pi_171925816
Deze topics :') Nog niet genoeg kloontjes eden88? :')
pi_171926961
Het leven is zo voorbij zucht..
pi_171926981


Hier je toekomstige wijffie ts
pi_171927403
Wat kunnen mensen zichzelf toch moeilijk maken. Het leven is 1 grote speeltuin als je t maar goed tussen de oren hebt. Ga eens mediteren.
  zondag 25 juni 2017 @ 11:37:33 #49
286575 Roces18
Chef de party
pi_171929835
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 03:52 schreef Sportex het volgende:
Wat kunnen mensen zichzelf toch moeilijk maken. Het leven is 1 grote speeltuin als je t maar goed tussen de oren hebt. Ga eens mediteren.
mediteren :')

LEKKER DE BOEL KORT EN KLEIN SLAAN
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_171931027
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 23:09 schreef Cazzette het volgende:
Ongeveer dezelfde leeftijd en erg herkenbaar. Van die saaie lullen die je scheef aankijken als je verteld dat je nog met regelmaat uitgaat of een festival pakt. Hebben een goede baan en menen zich nu ook 'volwassen' te moeten gedragen door met vrouwlief de hele avond op de bank te hangen. Alsof er geen gulden middenweg is
Wat zijn dat dan voor bejaarden :')
pi_171934648
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 23:23 schreef BoesB het volgende:

[..]

Kan prima hoor. Gewoon zo'n gevoel dat je absoluut niet kunt slapen en om de 15 minuten weer uit je bed stapt omdat je gewoon onrustig bent :P

Is gewoon een kut gevoel. Weet dat er nu twee verjaardagen zijn, drie leuke festivals, vrijgezellenfeest van een kennis. Kortom : ik weet dat super veel mensen nu goede muziek luisteren of lekker aan het pils zitten.
Dan ga je toch iig naar die verjaardagen of vrijgezellenfeest van een kennis. Niemand wilt naar die festivals, maar op die overige 3 feestjes kom je sws maten tegen toch
pi_171934780
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 23:52 schreef Firewarrior het volgende:
Ik ben jonger dan jij en ik heb niet eens vrienden. Ik heb een groot deel van mijn leven "verkloot" (zogenaamd) door te veel achter de PC te zitten. Nu heb ik ook andere hobby's, maar aan feesten o.i.d doe ik niet. Je zou kunnen zeggen dat ik mijn leven nog steeds verkloot.
Same, ben helaas begonnen aan fok. Heb alleen wel een goede vriend en ook goede vriendschappen gehad (lees: veel gechilled in de middelbare schooltijd). Het jammere is dat zij allemaal in een ander dorp wonen. Als ik in het dorp van de middelbare woonde had ik nog steeds met hun omgegaan. Verder chill ik heel af en toe met wat mensen uit het dorp hier
pi_171935286
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 14:52 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Same, ben helaas begonnen aan fok. Heb alleen wel een goede vriend en ook goede vriendschappen gehad (lees: veel gechilled in de middelbare schooltijd). Het jammere is dat zij allemaal in een ander dorp wonen. Als ik in het dorp van de middelbare woonde had ik nog steeds met hun omgegaan. Verder chill ik heel af en toe met wat mensen uit het dorp hier
Bij mij is het probleem niet dat ik begonnen ben aan FOK. Ik kan zo weer stoppen met FOK, zoals ik wel eens eerder heb gedaan. Tegenwoordig kom ik wel wat vaker buiten.

Ik was vroeger (eigenlijk eind vorig jaar ook nog) verslaafd aan gamen en ik had geen vrienden dus zat ik de hele dag achter de PC/Playstation. Ik ben ook een lange tijd verslaafd geweest aan het internet en dat ben ik nog steeds.

Ik heb mijn hele leven weinig gechilled en weinig tot geen vrienden gehad.

En zijn die mensen uit het dorp je vrienden of heb je nu geen vrienden meer?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 25-06-2017 15:11:13 ]
pi_171935510
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 15:09 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Bij mij is het probleem niet dat ik begonnen ben aan FOK. Ik kan zo weer stoppen met FOK, zoals ik wel eens eerder heb gedaan. Tegenwoordig kom ik wel wat vaker buiten.

Ik was vroeger (eigenlijk eind vorig jaar ook nog) verslaafd aan gamen en ik had geen vrienden dus zat ik de hele dag achter de PC/Playstation. Ik ben ook een lange tijd verslaafd geweest aan het internet en dat ben ik nog steeds.

Ik heb mijn hele leven weinig gechilled en weinig tot geen vrienden gehad.

En zijn die mensen uit het dorp je vrienden of heb je nu geen vrienden meer?
Ja, ik ben uit mijzelf wel redelijk sociaal. Liep wel altijd alleen over het schoolplein omdat alle jongens gingen voetballen en ik vond dat niet leuk. Maar na schooltijd op de lagere school altijd wel afspreken met mensen. Op de middelbare ook altijd wel mensen gehad om mee op te trekken, maar die contacten zijn een beetje verwaterd. Later in de pubertijd ook onzeker geraakt waardoor ik geen nieuwe contacten aanging en nu eigenlijk daardoor nog redelijk met lege handen zit. De mensen waar ik nu heel af en toe mee chill heb ik lang niet altijd zin in. Verder heb ik op dorp een heel goede jeugdvriend. Als hij problemen heeft komt hij zonder te bellen hier gewoon naartoe en doet hij zijn verhaal. Wij kunnen altijd heel goed met elkaar opschieten. Spreken elkaar niet zo vaak, hij werkt vaak. Maar af en toe als het voor beiden uitkomt spreken we af. Ga wss binnenkort met hem naar een festival
  maandag 26 juni 2017 @ 08:53:55 #55
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_171956130
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 03:52 schreef Sportex het volgende:
Wat kunnen mensen zichzelf toch moeilijk maken. Het leven is 1 grote speeltuin als je t maar goed tussen de oren hebt. Ga eens mediteren.
Lekker makkelijk praten als je leven als over rolletjes gaat natuurlijk.
Fade to Black
pi_171956195
Poepluiers zijn optioneel he?
pi_171979007
quote:
6s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 22:44 schreef Salvad0R het volgende:
Wel opmerkelijk dat "je jaren verkloten" tegenwoordig inhoudt dat je niet genoeg festivals pakt.
Dit dus. Al dat klootjesvolk dat zo veel mogelijk gezien wil worden :')
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 27 juni 2017 @ 00:15:56 #58
186611 Haags
pi_171979508
Zonde
Zonder wrijving geen glans
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 dinsdag 27 juni 2017 @ 01:31:52 #59
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_171980429
Offfffff je trekt je gewoon geen sodemieter aan wat andere mensen vinden. Wat zij ''verkloten'' vinden vind jij misschien wel tof.. en andersom.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_171984494
Herkenbaar :@

Al vind ik het niet erg, maar als ik het vergelijk met 5 jaar geleden ben ik een stuk minder actief in het uitgaan en afspreken met vrienden
  dinsdag 27 juni 2017 @ 12:19:53 #61
454662 Nakketikker
Fuckin' Pikeys!
pi_171986584
quote:
6s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 22:44 schreef Salvad0R het volgende:
Wel opmerkelijk dat "je jaren verkloten" tegenwoordig inhoudt dat je niet genoeg festivals pakt.
terwijl je 'jaren verkloten' eerder is dat je je kostbare tijd 'investeert' in opleidingen en het likken van de reet van je nieuwe baas voor een goede carrière voor 'later'. Want zo hoort het: werken zul je de rest van je leven, dát is het doel!
genieten doe je maar als op je 70e met pensioen mag en je nog ademt.
pi_171986801
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 juni 2017 12:19 schreef Nakketikker het volgende:
ère voor 'later'. Want zo hoort het: werken zul je de rest van je leven, dát is het doel!
genieten doe je maar als op je 70e met pensioen mag en je nog ademt.
Ja dus dat. Daar doe ik dus ook niet aan mee. Als ze een slaaf zoeken, zoeken ze maar in Duitsland ofzo.
pi_171987179
Ekte struggles, deze TS weet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')