abonnement Unibet Coolblue
pi_171923656
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 22:22 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ken ik niet. Daar hebben ze diepgravend onderzoek gedaan of zo?
het ging in eerste instantie over een video die was gemaakt bij een uithuis plaatsing van kinderen en geenstijl heeft daar zo'n 2 jaar aandacht aan besteed door in het dossier te duiken en zo de onwil en corruptie bij jeugdzorg bloot te leggen.

http://www.geenstijl.nl/fastsearch?query=jeugdzorg+ilja&zoek=zoek
pi_171923670
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 22:27 schreef FlipjeHolland het volgende:

[..]

het ging in eerste instantie over een video die was gemaakt bij een uithuis plaatsing van kinderen en geenstijl heeft daar zo'n 2 jaar aandacht aan besteed door in het dossier te duiken en zo de onwil en corruptie bij jeugdzorg bloot te leggen.

http://www.geenstijl.nl/m(...)ja_vecht_nog_st.html
Corruptie? En hoe konden ze in die dossiers komen dan?

Ik ga even kijken. Thanks.
pi_171923696
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 22:28 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Corruptie? En hoe konden ze in die dossiers komen dan?

Ik ga even kijken. Thanks.
het spreekwoordelijke dossier. ik heb de link verandert naar een opsomming van alles wat ze over jeugdzorg hebben geschreven.
pi_171923707
Ja, gezien. Maar dit is geen onderzoek, dit is gewoon een reeks beledigingen aan het adres van Jeugdzorg. Dan kan Jeugdzorg duizend keer kut zijn, maar hoe is dit een onderzoek?
pi_171923712
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_171923722
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 21:34 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Als normal merk moet je je niet willen associëren met aso sites.
Mensen die reclames door je strot heen duwen zijn de duivel zelf. Hypocriete moraalridder...
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_171923728
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 22:22 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Voor geenstijl is dat te moeilijk, dat wel
En kennelijk wil je dat niet zien,. daaruit volgend dat het voor jou ook te moeilijk is.

Geenstijl promoot hufterig gedrag... en dat gecombineerd met rechts gemauw .
Tjaaaa dan krijg je extreemrechtse tendensen en eng discriminerend gebral.
Doe nog eens een poging.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_171923742
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 22:30 schreef Jigzoz het volgende:
Ja, gezien. Maar dit is geen onderzoek, dit is gewoon een reeks beledigingen aan het adres van Jeugdzorg. Dan kan Jeugdzorg duizend keer kut zijn, maar hoe is dit een onderzoek?
dit is wel degelijk onderzoek

http://www.geenstijl.nl/m(...)dzorg_culemborg.html
pi_171923777
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 22:21 schreef Old_Pal het volgende:

[..]

Onderzoeksjournalisatiek door GeenStijl .... :r
Ouwe Joper, gaat ie nog een beetje.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_171923787
O ja, Jan Roos...

quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 22:32 schreef FlipjeHolland het volgende:

[..]

dit is wel degelijk onderzoek

http://www.geenstijl.nl/m(...)dzorg_culemborg.html
Nee, dat is navertellen wat ze is verteld door die Ilja.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 24-06-2017 22:35:30 ]
pi_171923839
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 22:34 schreef Jigzoz het volgende:
O ja, Jan Roos...

[..]

Nee, dat is navertellen wat ze is verteld door die Ilja.
Ja okee. Maar een verhaal is nieuws. Als je een verhaal naar buiten brengt dan spreek je gewoon over journalistiek. Maar goed, whatever ;)
  zaterdag 24 juni 2017 @ 23:15:36 #87
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_171924453
De arrogantie :r , die kutBelg denkt ons eens ff de les te kunnen leren. :r, waar bemoeit hij zich mee. Laat hem lekker wegrotten in zijn heilstaat Molenbeek.
  zaterdag 24 juni 2017 @ 23:25:47 #88
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_171924590
Terrorisme is tegenwoordig een export-product van België: aanslagen door Belgen in Parijs, in België zelf en waarschijnlijk bijna in Nederland en dan komt die wegkijkende idioot ons ff de les lezen. :r Flikker op, stort je eigen land in de vernieling als je dat zo graag wil maar laat ons met rust. :(
pi_171924641
Hihi #mad
pi_171924744
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 22:09 schreef Faz3D het volgende:

[..]

Ik begrijp het wel. Maar ik zie het gevaar om de hoek liggen. De vrijheid van het woord in het openbaar is er ten dele maar niet meer zoals eerst. De vrijheid die we hebben op het internet, daar word dan ook een grens getrokken en hoe gaat dat verlopen? Rare zaak dat een site niet meer vrij kan zijn. De vrijheid is in het geding.

Neemt niet weg dat het positief kan zijn. Maar als ik naar de afgelopen jaren kijk, zo positief kan ik het dan niet meer zien. Vandaar dat ik een afgunst heb tegen mensen die denken dat ze het 'goede' doen. Ik ben bang dat men niet verder kijkt.
Maar hij zegt niet dat hij het wil verbieden. Hij hoopt op zelfreinigend vermogen. Men is vrij als site.
pi_171924963
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 23:34 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Maar hij zegt niet dat hij het wil verbieden. Hij hoopt op zelfreinigend vermogen. Men is vrij als site.
Hij is van mening dat zo'n website niet mag bestaan. Te hopen is dat zelfreinigend bedoeld word als: ze gaan het wat rustiger aan doen.

Want er word natuurlijk wel een spelletje gespeeld door GeenStijl. Net de grens op zoeken van het toelaatbare. Dat neemt niet weg dat het gewoon moet kunnen. Maar om een grens te trekken is heel absurd. Vooral op het internet. En ik hoop dat justitie daar echt een duidelijk beleid in kan vormen en kan verkrijgen.

Want het werkt 2 kanten op. Het verschil tussen een haat imam en een haat filmpje. Wat is dan hetzelfde? Die grens is verrekt moeilijk. En beiden moeten dan strafbaar kunnen zijn.

Van de haatimam in kwestie weet men al dat het pure haat is wat verspreid word over zijn 'volgers'

Van een haatfilmpje is het nog de vraag of het volgers kent bijvoorbeeld. En of het serieus was of als een grap etc. Van de imam weet je zeker dat het serieus is bedoeld omdat er men lering van kan trekken.
pi_171925013
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 23:47 schreef Faz3D het volgende:

[..]

Hij is van mening dat zo'n website niet mag bestaan. Te hopen is dat zelfreinigend bedoeld word als: ze gaan het wat rustiger aan doen.

Want er word natuurlijk wel een spelletje gespeeld door GeenStijl. Net de grens op zoeken van het toelaatbare. Dat neemt niet weg dat het gewoon moet kunnen. Maar om een grens te trekken is heel absurd. Vooral op het internet. En ik hoop dat justitie daar echt een duidelijk beleid in kan vormen en kan verkrijgen.
Ik ben ook van mening dat het een debiele site is die er niet zou moeten zijn. Het geeft een bepaald denken aan. Dat bedoelt hij ook. Als dat denken en die boosheid er niet is bestaat zo'n site niet. Maar dat is utopia denken.

Zeker. En dat doet men goed. En het mag ook. Wat ook mag is daar heel hard commentaar op hebben. Justitie heeft daar verder niets over te zeggen zolang men niet oproept tot haat en geweld. Dat is het mooie van ons systeem. De grens ligt ver.
pi_171925028
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 23:15 schreef Braindead2000 het volgende:
De arrogantie :r , die kutBelg denkt ons eens ff de les te kunnen leren. :r, waar bemoeit hij zich mee. Laat hem lekker wegrotten in zijn heilstaat Molenbeek.
You mad? :D
Make my day!
  zaterdag 24 juni 2017 @ 23:51:58 #94
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_171925030
Misschien moeten al die boze reaguurders samen een actie opstarten om hun favoriete medium te redden. Desnoods een cooperatie starten om de site te kunnen overnemen.

Maarja dat is dan weer constructief en daar moet je de handen voor uit de mouwen steken. Dat is andere koek dan veilig achter je toetsenbord mensen beledigen.
pi_171925056
Alle reaguurders kunnen toch wel wat bij elkaar leggen om GS2 op te bouwen? :+
Make my day!
pi_171925070
De site staat niet op omvallen. De achterliggende partij wil er nu niets meer mee te maken hebben. Zo'n idee en podium blijft wel bestaan.
  zaterdag 24 juni 2017 @ 23:56:12 #97
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_171925097
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 23:54 schreef Jaroon het volgende:
De site staat niet op omvallen. De achterliggende partij wil er nu niets meer mee te maken hebben. Zo'n idee en podium blijft wel bestaan.
Misschien wil Breitbart het wel overnemen
pi_171925119
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 23:56 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Misschien wil Breitbart het wel overnemen
Ken ik niet. GS blijft gewoon bestaan. Misschien moet men het verdienmodel anders maken. Betaal jij om hier te zijn?
  zaterdag 24 juni 2017 @ 23:59:25 #99
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_171925157
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 23:57 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ken ik niet. GS blijft gewoon bestaan. Misschien moet men het verdienmodel anders maken. Betaal jij om hier te zijn?
Ik denk niet dat mensen gaan betalen voor zoiets als Geenstijl. Ze zullen personeel moeten ontslaan denk ik.
pi_171925175
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 23:59 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ik denk niet dat mensen gaan betalen voor zoiets als Geenstijl. Ze zullen personeel moeten ontslaan denk ik.
Men haalt het met gemak binnen met advertenties. Je hebt het over een grote groep mensen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')