abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 24 juni 2017 @ 20:35:00 #1
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_171921551
Het gebrek aan hoogbouw gaf me een gevoel van rust. Alsof ik een reus was en ik zo de hele stad zou kunnen overzien als ik maar eventjes op zou staan... alsof ik de hele boel kort en klein zou kunnen slaan tijdens een kinderlijke tirade. Ik liep de eerste beste plek binnen wat door zou moeten gaan voor een club. Het was donker en er waren laser lichten. Goed genoeg voor mijn smaak.

Er stonden een paar meisjes naast de bar in traditionele kledij en met van die vreemde overdreven make-up zoals je dat in deze regio wel vaker ziet. Ik bestelde bij de bar een Beerlao Dark, veelal aangeschreven als onzuipbaar en dat was een avontuur wat ik wel mee wilde maken.

De man achter de bar keek me een beetje twijfelachtig aan en gaf vervolgens een knikje naar een schimmig figuur in de hoek terwijl hij het flesje bier voor mijn neus neer plopte. De figuur bewoog zich langzamerhand naar mij en vroeg me. "wanna see the special room?". Op een manier dat ik het gevoel kreeg dat deze man in de volste overtuiging was dat ik precies wist waar het over ging. Dus ik ging er in mee. Ik gaf een zelfverzekerde knik terwijl ik een scheut slootwater achterover sloeg en mijn kokhalsneigingen probeerde te onderdrukken.

We liepen samen naar een achterdeurtje die ons leidde naar een grote kamer vol mensen. Een kamer met betere belichting maar met de vreemde geur van een kinderboerderij. Er was luid geschreeuw en commotie en men leek mijn binnenkomst niet echt op te merken. Er was een kring mensen om een centraal punt en ik duwde mijzelf een beetje er tussen om te zien waar dit om ging. In het midden zag ik twee hanen met elkaar vechten tot de dood.

Links en rechts werd geld uitgewisseld en werden papiertjes uitgedeeld en al snel kreeg ook ik de vraag waar ik op wilde wedden. Ik ben natuurlijk tegen dierenvechten maar ja 'when in Rome...'. Ik pakte 500 baht en en wees naar een stoere haan in een kooi genaamd Sonxai. Ik had blijkbaar een underdog gekozen want toen het beest won kreeg ik uiteindelijk 50 dollar en wat KIP in mijn handen geduwd. Best lucratief avondje zo.

Na ongeveer 3 of 4 rondes begon ik wel wat spijt te voelen naarmate die beesten er steeds slechter uit begonnen te zien. Ik besloot op een kleine daad van heldhaftigheid. Ik besloot Sonxai te redden van dit helse leven. Niet omdat ik dacht dat dit een verschil ging maken in de wereld maar simpelweg zodat ik mijzelf in de spiegel kon aankijken. Ik wachtte totdat er een nieuwe ronde begon en sloop vervolgens achter ieders rug om naar de kooien. Opende het deurtje van mijn nieuwe vriend en greep het beest bij de poten vast.

Sonxai bleek toch niet mijn vriend te zijn. Hij maakte veel commotie en begon keihard op mijn armen te pikken, tot bloedens aan toe. Enkele mannen draaiden zich om en zagen mijn transgressie terwijl verdwaasd terugstaarde. Ik maakte een sprintje naar de deur, haan in de hand, duwde in de club een dansend stelletje omver en rende naar buiten.

Men was vastberaden om mij niet zo makkelijk weg te laten komen. Er liepen 4 mannen achter mij aan. Ik besloot de drukke weg over te steken en werd bijna geraakt door een pick-up truck. Maar gelukkig was dit de manier om van ze af te komen.

Eenmaal bij mijn resort aangekomen was Sonxai te moe om mijn armen nog meer toe te takelen. Ik liet hem in het tuintje achter mijn gehuurde huisje los. Ik ging naar de badkamer om wat spullen te zoeken voor mijn verwondingen. Zittend op de ligstoel aan mijn zwembad mikte ik jodium over mijn arm en probeerde met 1 hand een wikkel te maken terwijl ik mijn sigaretje langzaam leeg zoog. Sonxai was aan het zwemmen en leek gelukkig te zijn.

Ik had honger en over de telefoon bestelde ik Ping Gai. Dat is een kipgerecht maar het zal me wat. Sonxai vond het ook lekker.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  zaterdag 24 juni 2017 @ 20:44:38 #2
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_171921728
Topverhaal
Laffe huichelaar
  Moderator zaterdag 24 juni 2017 @ 20:49:26 #3
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_171921818
Heb ik ook wel eens gehad
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
  zondag 25 juni 2017 @ 02:51:37 #4
317039 Printerkabel
Hello darkness, my old friend
pi_171927209
Vientiane is leuk
  Knapste mannelijke user 2022 zondag 25 juni 2017 @ 02:54:10 #5
206731 Mortaxx
Doomer
pi_171927222
Vientiane is dodelijk saai
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
  zondag 25 juni 2017 @ 02:54:52 #6
317039 Printerkabel
Hello darkness, my old friend
pi_171927225
quote:
1s.gif Op zondag 25 juni 2017 02:54 schreef Mortaxx het volgende:
Vientiane is dodelijk saai
Nee man, lekker eten en chillen op dat plein met die fontein.
  Knapste mannelijke user 2022 zondag 25 juni 2017 @ 02:56:17 #7
206731 Mortaxx
Doomer
pi_171927233
quote:
1s.gif Op zondag 25 juni 2017 02:54 schreef Printerkabel het volgende:

[..]

Nee man, lekker eten en chillen op dat plein met die fontein.
ja want lekker eten heb je verder niet in die regio

Luang prabang _O_
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
  zondag 25 juni 2017 @ 02:57:30 #8
317039 Printerkabel
Hello darkness, my old friend
pi_171927238
quote:
1s.gif Op zondag 25 juni 2017 02:56 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

ja want lekker eten heb je verder niet in die regio

Luang prabang _O_
Dat hoor je mij niet zeggen, we hadden het over Vientiane. Luang Prabang is ook relaxed.
  Forum Admin zondag 25 juni 2017 @ 08:09:10 #9
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_171927628
Dit exacte verhaal maakte ik gisteren mee in Almere.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  Moderator zondag 25 juni 2017 @ 08:11:24 #10
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_171927922
heb je al een smatje in een hostel aangeduwd :7 ?
  zondag 25 juni 2017 @ 10:27:17 #12
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_171928604
Waarom zette je Thaise valuta in, in Laos :?
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_171928655
Kippen kunnen helemaal niet zwemmen :'(
  zondag 25 juni 2017 @ 10:42:46 #14
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_171928807
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 09:22 schreef Koelkastdier het volgende:
heb je al een smatje in een hostel aangeduwd :7 ?
Hostels kom ik niet. Die smatjes hebben luizen.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  zondag 25 juni 2017 @ 10:45:53 #15
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_171928837
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 10:27 schreef Bugno het volgende:
Waarom zette je Thaise valuta in, in Laos :?
Omdat dat daar prima is
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  zondag 25 juni 2017 @ 10:48:06 #16
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_171928872
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 10:31 schreef Oberkullie het volgende:
Kippen kunnen helemaal niet zwemmen :'(
En kippensoep dan?
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_171929354
quote:
1s.gif Op zondag 25 juni 2017 02:54 schreef Mortaxx het volgende:
Vientiane is dodelijk saai
Niet tijdens Songkran *O*
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_171929387
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 10:27 schreef Bugno het volgende:
Waarom zette je Thaise valuta in, in Laos :?
Zag ik ook al ja :')
TS busted :') :') zolderkamertopic
pi_171929510
Maar heb je nog geneukt?
pi_171929866
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 10:31 schreef Oberkullie het volgende:
Kippen kunnen helemaal niet zwemmen :'(
Waterkipjes wel.
pi_171931919
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 20:35 schreef SpecialK het volgende:
Het gebrek aan hoogbouw gaf me een gevoel van rust. Alsof ik een reus was en ik zo de hele stad zou kunnen overzien als ik maar eventjes op zou staan... alsof ik de hele boel kort en klein zou kunnen slaan tijdens een kinderlijke tirade. Ik liep de eerste beste plek binnen wat door zou moeten gaan voor een club. Het was donker en er waren laser lichten. Goed genoeg voor mijn smaak.

Er stonden een paar meisjes naast de bar in traditionele kledij en met van die vreemde overdreven make-up zoals je dat in deze regio wel vaker ziet. Ik bestelde bij de bar een Beerlao Dark, veelal aangeschreven als onzuipbaar en dat was een avontuur wat ik wel mee wilde maken.

De man achter de bar keek me een beetje twijfelachtig aan en gaf vervolgens een knikje naar een schimmig figuur in de hoek terwijl hij het flesje bier voor mijn neus neer plopte. De figuur bewoog zich langzamerhand naar mij en vroeg me. "wanna see the special room?". Op een manier dat ik het gevoel kreeg dat deze man in de volste overtuiging was dat ik precies wist waar het over ging. Dus ik ging er in mee. Ik gaf een zelfverzekerde knik terwijl ik een scheut slootwater achterover sloeg en mijn kokhalsneigingen probeerde te onderdrukken.

We liepen samen naar een achterdeurtje die ons leidde naar een grote kamer vol mensen. Een kamer met betere belichting maar met de vreemde geur van een kinderboerderij. Er was luid geschreeuw en commotie en men leek mijn binnenkomst niet echt op te merken. Er was een kring mensen om een centraal punt en ik duwde mijzelf een beetje er tussen om te zien waar dit om ging. In het midden zag ik twee hanen met elkaar vechten tot de dood.

Links en rechts werd geld uitgewisseld en werden papiertjes uitgedeeld en al snel kreeg ook ik de vraag waar ik op wilde wedden. Ik ben natuurlijk tegen dierenvechten maar ja 'when in Rome...'. Ik pakte 500 baht en en wees naar een stoere haan in een kooi genaamd Sonxai. Ik had blijkbaar een underdog gekozen want toen het beest won kreeg ik uiteindelijk 50 dollar en wat KIP in mijn handen geduwd. Best lucratief avondje zo.

Na ongeveer 3 of 4 rondes begon ik wel wat spijt te voelen naarmate die beesten er steeds slechter uit begonnen te zien. Ik besloot op een kleine daad van heldhaftigheid. Ik besloot Sonxai te redden van dit helse leven. Niet omdat ik dacht dat dit een verschil ging maken in de wereld maar simpelweg zodat ik mijzelf in de spiegel kon aankijken. Ik wachtte totdat er een nieuwe ronde begon en sloop vervolgens achter ieders rug om naar de kooien. Opende het deurtje van mijn nieuwe vriend en greep het beest bij de poten vast.

Sonxai bleek toch niet mijn vriend te zijn. Hij maakte veel commotie en begon keihard op mijn armen te pikken, tot bloedens aan toe. Enkele mannen draaiden zich om en zagen mijn transgressie terwijl verdwaasd terugstaarde. Ik maakte een sprintje naar de deur, haan in de hand, duwde in de club een dansend stelletje omver en rende naar buiten.

Men was vastberaden om mij niet zo makkelijk weg te laten komen. Er liepen 4 mannen achter mij aan. Ik besloot de drukke weg over te steken en werd bijna geraakt door een pick-up truck. Maar gelukkig was dit de manier om van ze af te komen.

Eenmaal bij mijn resort aangekomen was Sonxai te moe om mijn armen nog meer toe te takelen. Ik liet hem in het tuintje achter mijn gehuurde huisje los. Ik ging naar de badkamer om wat spullen te zoeken voor mijn verwondingen. Zittend op de ligstoel aan mijn zwembad mikte ik jodium over mijn arm en probeerde met 1 hand een wikkel te maken terwijl ik mijn sigaretje langzaam leeg zoog. Sonxai was aan het zwemmen en leek gelukkig te zijn.

Ik had honger en over de telefoon bestelde ik Ping Gai. Dat is een kipgerecht maar het zal me wat. Sonxai vond het ook lekker.
Hoe was het tuben dan?
  zondag 25 juni 2017 @ 15:04:31 #22
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_171935113
Leuk geschreven TS

Don Det O+

Het zou goed kunnen dat TS 500bath inlegt er vervolgens KIP voor terugkrijgt. Heul niet busted dus

[ Bericht 25% gewijzigd door Maikuuul op 25-06-2017 15:10:03 ]
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  zondag 25 juni 2017 @ 23:12:00 #23
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_171952421
quote:
1s.gif Op zondag 25 juni 2017 15:04 schreef Maikuuul het volgende:
Leuk geschreven TS
Don Det O+

Dank je wel.

Nog sjiek hendig geslipt in Don Det of wat was daar te doen?
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  maandag 26 juni 2017 @ 00:41:10 #24
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_171954233
quote:
7s.gif Op zondag 25 juni 2017 23:12 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Dank je wel.

Nog sjiek hendig geslipt in Don Det of wat was daar te doen?
Is een klein eiland in het zuiden, er zijn enkel fietsen beschikbaar (geen autos, een enkele brommer kom je tegen). Het is er vooral erg relax. En voor 3$ per nacht hebje een eigen kamer direct aan de Mekong.
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_171956171
quote:
1s.gif Op zondag 25 juni 2017 10:48 schreef SpecialK het volgende:

[..]

En kippensoep dan?
Waarom denk je dat die kip niet meer leeft

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-06-2017 08:57:00 ]
pi_171956579
quote:
1s.gif Op zondag 25 juni 2017 10:42 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Hostels kom ik niet. Die smatjes hebben luizen.
Gaar man, beetje skir leven in die landen in juist baas
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')