abonnement Unibet Coolblue
pi_171918140
Kijk, ik wil graag mooie foto's maken van mijn wandeltocht. Met de i-phone. Voor eigen gebruik maak ik deze graag mét locatie-gegevens.

Ik deel natuurlijk de mooiste foto's graag met fok. Maar euh dan graag zonder de locatie-gegevens. Zo bleu ben ik nog wel.

Voorlopig heb ik nog geen makkelijke oplossing gevonden. Iemand een gouden tip voor me?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 24 juni 2017 @ 18:25:41 #2
468509 _--_
In varietate concordia
pi_171918871
quote:
5s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 17:52 schreef sigme het volgende:
Kijk, ik wil graag mooie foto's maken van mijn wandeltocht. Met de i-phone. Voor eigen gebruik maak ik deze graag mét locatie-gegevens.

Ik deel natuurlijk de mooiste foto's graag met fok. Maar euh dan graag zonder de locatie-gegevens. Zo bleu ben ik nog wel.

Voorlopig heb ik nog geen makkelijke oplossing gevonden. Iemand een gouden tip voor me?
Imgur?
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_171919022
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 18:25 schreef _--_ het volgende:

[..]

Imgur?
Volgens de info lijkt die in elk geval de exif te wissen. Ik ga ermee experimenteren. Thanx.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 24 juni 2017 @ 18:33:55 #4
468509 _--_
In varietate concordia
pi_171919060
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 18:32 schreef sigme het volgende:

[..]

Volgens de info lijkt die in elk geval de exif te wissen. Ik ga ermee experimenteren. Thanx.
Wel foto op privé zetten zodat de Imgur community er niet bij kan maar jij alleen de foto kan delen met de personen die het mogen zien.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_171919101
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 18:33 schreef _--_ het volgende:

[..]

Wel foto op privé zetten zodat de Imgur community er niet bij kan maar jij alleen de foto kan delen met de personen die het mogen zien.
Ga ik doen :Y. En dan deel ik de foto's enkel met heel fok O+.
Vandaag heb ik al moeizaam geprutst met flickr en photobucket. Morgen met frisse moed imgur verkennen :Y.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_171927954
quote:
1s.gif Op zondag 25 juni 2017 09:14 schreef _--_ het volgende:

[..]

Je moet ingedruk houden op de afbeelding op je telefoon en daarna als je de app hebt gedownload direct link share drukken.
Ik heb de app.
Maar als ik in de app de afbeelding die ik op imgur heb gezet selecteer, vasthou, en dan de link kopieer, dan krijg ik alweer geen link naar de foto, maar naar de imgur-pagina.

Waarom willen al die mobiele foto-apps koste wat kost voorkomen dat je de foto's ergens toont?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_171928027
Als ik vanuit de app kies voor delen naar email of berichten, dan kan ik dááruit een link halen waar dan nog wat rommel afmoet, en die kan dan gebruikt worden. Allemachtig.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_171928043
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 25 juni 2017 @ 09:39:13 #9
468509 _--_
In varietate concordia
pi_171928058
quote:
7s.gif Op zondag 25 juni 2017 09:28 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik heb de app.
Maar als ik in de app de afbeelding die ik op imgur heb gezet selecteer, vasthou, en dan de link kopieer, dan krijg ik alweer geen link naar de foto, maar naar de imgur-pagina.

Waarom willen al die mobiele foto-apps koste wat kost voorkomen dat je de foto's ergens toont?
Bij mij werkt het gewoon hoor.
Nadat je in de imgur app de afbeelding op prive hebt geupload en op view/weergeven hebt gedrukt moet je vasthoudend drukken op de foto tot dat er een optie verschijnt net share direct link. Druk daar op en kopieer die link. Als het goed is eindigt die link met .jpg, .png of .jpg.

Dus niet selecteren vanaf je album maar vanaf de pagina waar alleen die 1e foto staat.
Crack the following and we will get back to you: !1!llssod000;;
pi_171928124
quote:
1s.gif Op zondag 25 juni 2017 09:39 schreef _--_ het volgende:

[..]

Bij mij werkt het gewoon hoor.
Nadat je in de imgur app de afbeelding op prive hebt geupload en op view/weergeven hebt gedrukt moet je vasthoudend drukken op de foto tot dat er een optie verschijnt net share direct link. Druk daar op en kopieer die link. Als het goed is eindigt die link met .jpg, .png of .jpg.

Dus niet selecteren vanaf je album maar vanaf de pagina waar alleen die 1e foto staat.
Misschien gaat het daar mis: ik lijk elke foto-upload in imgur aan te maken als een nieuw album. Dus ik heb er nu 4 foto's. 4 albums. Elk album is 1 foto, het lukt me nog niet om een 2e foto in een album te krijgen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_171928510
Maar, als ik gewoon elke foto los oplaad dan lukt het nu om de url goed te kopieëren en de exifdata is eruit, dus dit lijkt wel te gaan werken.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_171928523
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 18:25 schreef _--_ het volgende:

[..]

Imgur?
Als er op fok foto's verschijnen van mijn grote wandeling, dan is dat mede dankzij al jouw hulp :Y.
Dank!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')