Of gewoon z'n auto in die van Bottas planten.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:57 schreef BadderHaring het volgende:
Oftewel: niet zeuren over je materiaal Max, gewoon niet zo hard rijden!!!
Als ik Max was, zou ik morgen een halve meter van elke kerb blijven. Uit protest.
Ok moi.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:57 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Of gewoon z'n auto in die van Bottas planten.
Als er iets op motorsport.com staat moet je het niet geloven totdat het ook op een betere site wordt gezegd.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:44 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Gisteren heb ik op motorsport.com ook al zo'n vertieft nieuwsbericht gelezen over de Honda motor waar geen zak van klopte
Ben dat nep-nieuws een beetje beu aan het worden.
Laat hem dan Hamilton torpederen. Bestel ik dezelfde dag nog wat merchandise van hem.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:57 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Of gewoon z'n auto in die van Bottas planten.
nee joh. Gewoon letterlijk aanhaken bij Hamilton en dan er op het laatste rechte stuk van de race voorbijquote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:57 schreef BadderHaring het volgende:
Oftewel: niet zeuren over je materiaal Max, gewoon niet zo hard rijden!!!
Als ik Max was, zou ik morgen een halve meter van elke kerb blijven. Uit protest.
Sleepkabel en dan losgooien?quote:Op zaterdag 24 juni 2017 22:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nee joh. Gewoon letterlijk aanhaken bij Hamilton en dan er op het laatste rechte stuk van de race voorbij
jup en in de laatste ronde de Merc aan het hek hangenquote:
"Lanceren", ik zie het wel hoorquote:Op zaterdag 24 juni 2017 22:36 schreef ShaoliN het volgende:
Stroll start in de top 10 heeft nu ook eens de kans om een echte coureur van de baan te lanceren.
Dacht dat het aan mij lag... maar niet dus, die nieuwsberichten daar kloppen echt voor geen meter.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 22:00 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Als er iets op motorsport.com staat moet je het niet geloven totdat het ook op een betere site wordt gezegd.
Ghehe, ik had het nog niet gezien totdat jij het zeiquote:
Goeie morgen...quote:Op zaterdag 24 juni 2017 22:59 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ghehe, ik had het nog niet gezien totdat jij het zei
Ik had het idee dat het beter werd nadat een paar gerenommeerde journalisten (zoals Jonathan Noble) daar naar toe gingen. Maar niet dus.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 22:59 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Dacht dat het aan mij lag... maar niet dus, die nieuwsberichten daar kloppen echt voor geen meter.
Je intuītie klopte. Soms zijn er wel goede artikelen maar ik check altijd eerst even ergens anders om het te verifiëren.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 22:59 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Dacht dat het aan mij lag... maar niet dus, die nieuwsberichten daar kloppen echt voor geen meter.
Dat artikel van Noble ging dus over de Mclaren Honda en vond het nogal misselijk wat hij daar probeerde te bereiken... hij beweerde dat er een 42km/u verschil was tussen Ocon en Vandoorne bij de speedtrap... maar de snelheid van Ocon was bij de Finish genomen en die van Vandoorne bij de echte speedtrap, leuk dat soort sensatie berichten maar je creërt er een hoop "gossip" mee terwijl het niet waar isquote:Op zaterdag 24 juni 2017 23:43 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik had het idee dat het beter werd nadat een paar gerenommeerde journalisten (zoals Jonathan Noble) daar naar toe gingen. Maar niet dus.
Het is al jaren bekend dat GMM (waar Motorsport.com en dus tegenwoordig ook Autosport.com deel van uitmaken) verhalen opblazen of zelfs verzinnen om geld te verdienen door de verhalen door te verkopen naar andere sites en zelf te publiceren om maar veel lezers te trekken.
En ze blijven maar websites overnemen om een nog groter publiek te bereiken met hun nepverhalen.
Aan het eind bij Sauber mis ik een coureursnaam op die displaysquote:
Ja daarom... Verschil bij de speedtrap was gisteren was zo'n 20km/u (Vandoorne) en 7 km/u (Alonso spec 3), ga dan niet bs verhalen de wereld in helpen dat er 42km/u verschil zit tussen de Honda en Mercedes (Ocon) van 2 verschillende speedtrap punten, bah.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 23:56 schreef Peterselieman het volgende:
Vandaag in de speedtrap was het 15 km/h verschil tussen de snelste en langzaamste. KMag was de snelste met 330 en Alonso met 315 de traagste.
Op start/finish was het verschil groter, want daar reed Ricciardo 356 en Alonso 327 km/h. Moet wel bij aangetekend worden dat de snelsten van de dag een tow hadden. Anders was 344 km/h van KMag de snelste
De Duitsers (van rtl)zijn sowieso een beetje anti-max omdat ...quote:Op zaterdag 24 juni 2017 21:30 schreef Geralt het volgende:
Ik kan ook geen andere bron vinden dan de Duitse Motorsport Total:
[..]
http://www.motorsport-tot(...)rachte-17062417.html
En daar hebben ze het over de Oostenrijkse Sky waar Marko dat tegen gezegd zou hebben. Die bron vind ik niet.
Die dikke tandarts van ons komt ook nog voorbij in het begin bij the pen, links op de hoekquote:Op zondag 25 juni 2017 00:00 schreef flipsen het volgende:
[..]
Aan het eind bij Sauber mis ik een coureursnaam op die displays
De enige reden dat Stroll in Q3 kwam is vanwege de 2 lange rechte stukken waar je alleen maar gas hoeft te geven met die Williams.quote:Op zaterdag 24 juni 2017 23:09 schreef Peterselieman het volgende:
Stroll is ook flink geholpen door de test met de 2014 Williams die hij op 14 juni op COTA had. Hier hebben ze de setup van Stroll naar de oude Williams vertaald, maar ook de setup die Massa gebruikt. Met de afstellingen van Massa bleek Stroll veel sneller te zijn en zich veel beter te voelen en van daaruit zijn ze verder gaan werken. Deze veranderingen zijn weer doorgevoerd naar de 2017-auto.
Naast het extra vertrouwen zal Stroll dat zeer zeker geholpen hebben.
Maar op de rest van het circuit kan je je niet het kleinste foutje permitteren.quote:Op zondag 25 juni 2017 02:32 schreef Justevo het volgende:
[..]
De enige reden dat Stroll in Q3 kwam is vanwege de 2 lange rechte stukken waar je alleen maar gas hoeft te geven met die Williams.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |