abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 24 juni 2017 @ 14:22:09 #1
374228 Unscrewed
Not screwed enough
pi_171913428
Hey iedereen,

Ik heb heel erg last van dikke donkere wallen. Ik zie er altijd vermoeid of stoned uit en wil er graag wat aan doen. Natuurlijk moet ik gewoon goed slapen, maar mijn wallen zijn ook voor een groot deel genetisch en ik heb een redelijk hectisch leven die een normaal slaappatroon niet toestaat.

Ik wil er graag wel gewoon goed uitzien en niet 3 dubbele wallen hebben. Ik krijg ook vaak opmerkingen over dat ik echt grote donkere kringen heb enzo en irriteer me eraan... maar vraag me af of het gay is om als man een camostick hiervoor te kopen. :')

Ik heb wel andere dingen geprobeerd die wallen en donkere kringen verminderen, maar volgens mij is het puur placebo want het lijkt compleet niks te helpen. Ik heb liever iets effectiefs.
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
pi_171913846
Een redelijk hectisch leven hebben dat een normaal slaappatroon niet toelaat, is alleen van toepassing als je een baby hebt.

Doe dus wat aan die hectischiteit als je geen baby hebt.
5 Ferrari's op videoband!
pi_171913921
Wat maakt het uit of het gay is? Gewoon doen als je je er beter bij voelt en niet van de daken schreeuwen
  zaterdag 24 juni 2017 @ 14:52:19 #4
374228 Unscrewed
Not screwed enough
pi_171914013
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 14:48 schreef Allures het volgende:
Wat maakt het uit of het gay is? Gewoon doen als je je er beter bij voelt en niet van de daken schreeuwen
Ik ben gewoon bang om een beetje raar aangekeken te worden als ik Ici Paris binnenloop en vraag voor de juiste kleur camostick. Wat voor prijs kan ik hiervoor rekenen? En weet je toevallig als meid-zijnde of mensen niet zullen zien dat je iets op je huid hebt gesmeerd?
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
  zaterdag 24 juni 2017 @ 15:25:40 #5
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_171914782
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 14:52 schreef Unscrewed het volgende:

[..]

Ik ben gewoon bang om een beetje raar aangekeken te worden als ik Ici Paris binnenloop en vraag voor de juiste kleur camostick. Wat voor prijs kan ik hiervoor rekenen? En weet je toevallig als meid-zijnde of mensen niet zullen zien dat je iets op je huid hebt gesmeerd?
Zie je altijd :)
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  zaterdag 24 juni 2017 @ 15:26:47 #6
374228 Unscrewed
Not screwed enough
pi_171914817
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 15:25 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

Zie je altijd :)
Wtf. Is er ook gewoon iets dat mijn donkere kringen camofleert zonder dat het opvalt? Lijkt me niet echt een lastige opgave.
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
  zaterdag 24 juni 2017 @ 15:27:31 #7
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_171914839
quote:
9s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 15:26 schreef Unscrewed het volgende:

[..]

Wtf. Is er ook gewoon iets dat mijn donkere kringen camofleert zonder dat het opvalt? Lijkt me niet echt een lastige opgave.
Speed.
pi_171917263
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 14:52 schreef Unscrewed het volgende:

[..]

Ik ben gewoon bang om een beetje raar aangekeken te worden als ik Ici Paris binnenloop en vraag voor de juiste kleur camostick. Wat voor prijs kan ik hiervoor rekenen? En weet je toevallig als meid-zijnde of mensen niet zullen zien dat je iets op je huid hebt gesmeerd?
ik gebruik het zelf niet dus weet dat allemaal niet :D maar je kunt er ook vast een online krijgen. Bol.com heeft bijvoorbeeld ook verzorgingsproducten. En als je een keer van de ah laat bezorgen kun je ook etos spullen bestellen
pi_171917306
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 15:27 schreef borbit het volgende:

[..]

Speed.
Ja maar dan moet je gewoon full on gaan; zodra je stopt zijn ze drie keer zo erg terug :D
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_171917811
Eet je wel voldoende fruit en groente? Vitaminetekort kan namelijk ook wallen veroorzaken.

Verder zou ik lekker die camostick gebruiken, als je je er fijn bij voelt. Zolang je hem niet in je reet laat steken, door een andere man, zou ik niet weten wat er gay aan is.
  zaterdag 24 juni 2017 @ 20:24:21 #11
445631 DeBlauweKrokodil
DeBlauweKrokodil
pi_171921323
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 15:25 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

Zie je altijd :)
Dat dacht ik ook altijd, totdat de vriendin van een mannelijke collega vertelde dat hij ook iets camouflerends gebruikt.

Was me tot dan toe nóóit opgevallen.
pi_171923117
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 14:44 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Een redelijk hectisch leven hebben dat een normaal slaappatroon niet toelaat, is alleen van toepassing als je een baby hebt.

Doe dus wat aan die hectischiteit als je geen baby hebt.
Hec - tis - chi - teit
:o

Ja, je bent best gay als je make up gebruikt als kerel.

Ga op tijd naar bed, structureel, en ga veel de zon in. Mijn zwager had dit probleem ook, en de zon en slaap zijn de helft van de strijd.
-nee-
  zaterdag 24 juni 2017 @ 21:52:17 #13
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_171923138
Gewoon naar een drogisterij gaan. Daar kan hè verschillende kleuren uitproberen en betaal je niet meteen de hoofdprijs. Kans is wel groot dat je met een verkeerde (zichtbare) kleur thuiskomt.

Of je last je goed adviseren en opmaken. In de bijenkorf bijvoorbeeld lopen ook mannen rond op de make up afdeling. Kost wel wat meer (vaak factor 5 - 10)

Ik zou trouwens zelf voor een iets rustiger leven gaan als ik jou was

En camostift? Je bedoelt concealer of camouflagestift. Camostift :')
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_171928827
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 21:52 schreef Tinkepink het volgende:

En camostift? Je bedoelt concealer of camouflagestift. Camostift :')
En stufi dan :')
5 Ferrari's op videoband!
  zondag 25 juni 2017 @ 10:48:17 #15
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_171928877
MAC make up stand inlopen bij de Bijenkorf. Concealer kan prima bij mannen, mits subtiel aangebracht en goede kleur.
Doe je lang mee, dus is het geld waard
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_171942669
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 14:52 schreef Unscrewed het volgende:

[..]

Ik ben gewoon bang om een beetje raar aangekeken te worden als ik Ici Paris binnenloop en vraag voor de juiste kleur camostick. Wat voor prijs kan ik hiervoor rekenen? En weet je toevallig als meid-zijnde of mensen niet zullen zien dat je iets op je huid hebt gesmeerd?
Als je het goed aanbrengt is er wel een kans dat het niet opvalt omdat het bij een man nou eenmaal niet vanzelfsprekend is en mensen dat niet zo gauw zullen denken. Dus laat je helpen in een winkel in plaats van te trots/bang te zijn omdat je een man bent want je zet jezelf meer voor lul door een verkeerde kleur te kopen/het verkeerd op te brengen dan wanneer je gewoon om advies vraagt :) .

Als je naar Douglas o.i.d. gaat zullen de medewerkers je gewoon willen helpen. Ik denk dat je rond ¤25,- of ¤30,- kwijt bent.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')