abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zaterdag 24 juni 2017 @ 22:16:21 #201
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_171923529
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 22:05 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Omdat hij alle aandacht naar zichzelf toe trok zoals gewoonlijk.
Hij blijft ook altijd hetzelfde hè }:|
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
  zaterdag 24 juni 2017 @ 22:17:29 #202
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_171923539
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 22:16 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Hij blijft ook altijd hetzelfde hè }:|
Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results
- Einstein
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
  zaterdag 24 juni 2017 @ 22:28:13 #203
466692 Zwaveltriakel
Zwaveltriakel voor jou!
pi_171923669
Allemaal heel grappig natuurlijk, maar ergens is dit gewoon vreselijk zielig. Het moge duidelijk zijn dat Braddie niet functioneert op het niveau van een "normaal" iemand van zijn leeftijd en zo impulsief als de ziekte is.

Zo iemand hoort gewoon begeleid te wonen en familie en hulpverleners te hebben die hem tegen zichzelf beschermen. Die jongen wordt nu gewoon losgelaten in de grote mensen wereld, denkt zelf dat hij enigsinds normaal functioneert en wordt ondertussen in de zeik genomen door alles en iedereen.

Meneer ziet het zelf niet en het is dus gewoon weer wachten tot hij weer een meltdown heeft, "nooit meer terugkomt", een paar dagen/weken/maanden later weer te gaan posten, weer een youtube-accountje begint en het hele proces zich herhaald.
pi_171923716
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 22:28 schreef Zwaveltriakel het volgende:
Allemaal heel grappig natuurlijk, maar ergens is dit gewoon vreselijk zielig. Het moge duidelijk zijn dat Braddie niet functioneert op het niveau van een "normaal" iemand van zijn leeftijd en zo impulsief als de ziekte is.

Zo iemand hoort gewoon begeleid te wonen en familie en hulpverleners te hebben die hem tegen zichzelf beschermen. Die jongen wordt nu gewoon losgelaten in de grote mensen wereld, denkt zelf dat hij enigsinds normaal functioneert en wordt ondertussen in de zeik genomen door alles en iedereen.

Meneer ziet het zelf niet en het is dus gewoon weer wachten tot hij weer een meltdown heeft, "nooit meer terugkomt", een paar dagen/weken/maanden later weer te gaan posten, weer een youtube-accountje begint en het hele proces zich herhaald.
Talpa had destijds gered kunnen worden als ze een reality soap hiervan konden maken
pi_171923724
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 22:28 schreef Zwaveltriakel het volgende:
Allemaal heel grappig natuurlijk, maar ergens is dit gewoon vreselijk zielig. Het moge duidelijk zijn dat Braddie niet functioneert op het niveau van een "normaal" iemand van zijn leeftijd en zo impulsief als de ziekte is.

Zo iemand hoort gewoon begeleid te wonen en familie en hulpverleners te hebben die hem tegen zichzelf beschermen. Die jongen wordt nu gewoon losgelaten in de grote mensen wereld, denkt zelf dat hij enigsinds normaal functioneert en wordt ondertussen in de zeik genomen door alles en iedereen.

Meneer ziet het zelf niet en het is dus gewoon weer wachten tot hij weer een meltdown heeft, "nooit meer terugkomt", een paar dagen/weken/maanden later weer te gaan posten, weer een youtube-accountje begint en het hele proces zich herhaald.
Deze cyclus draait al sinds 2007, dit jaar is het 10-jarig jubileum.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_171923747
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 22:05 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Omdat hij alle aandacht naar zichzelf toe trok zoals gewoonlijk.
Ach, als er iemand is in de stream die roept dat ik van alles heb lopen bestellen, en als er een of andere KLOOTZAK (want ik heb er geen andere woorden voor) allemaal SMSjes naar Ad stuurt en Mails onder mijn naam, natuurlijk ga ik dan tegen Ad zeggen dat ik dit niet was, omdat ik het ook niet was, dat soort acties vind ik walgelijk.

En ik vind het helemaal sneu dat je iemand z`n naam gaat misbruiken puur om een chronisch depressieve man (Die EINDELIJK opleeft door de live streams) Zo te treiteren.

Dan mag ik misschien wel de 26 jarige autistische wajonger zijn met 50+ kilo overgewicht, maar dan is jouw leven nog VEEL sneuer, en kom je écht wel de verkeerde tegen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-06-2017 22:33:11 ]
  zaterdag 24 juni 2017 @ 22:32:51 #207
466692 Zwaveltriakel
Zwaveltriakel voor jou!
pi_171923749
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 22:31 schreef chroestjov het volgende:
Deze cyclus draait al sinds 2007, dit jaar is het 10-jarig jubileum.
Daarom. Ik vind het wel een kwalijke zaak dat er niemand is die hem tegen zichzelf beschermd. Hij ziet het zelf niet. Hij denkt dat hij normaal functioneert. Hij heeft gewoon hulp nodig en dat krijgt hij niet.
  zaterdag 24 juni 2017 @ 22:33:38 #208
138448 PeZu
Suspended animation
pi_171923762
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 22:32 schreef Zwaveltriakel het volgende:

[..]

Daarom. Ik vind het wel een kwalijke zaak dat er niemand is die hem tegen zichzelf beschermd. Hij ziet het zelf niet. Hij denkt dat hij normaal functioneert. Hij heeft gewoon hulp nodig en dat krijgt hij niet.
hij doet niemand kwaad ook O+
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
  zaterdag 24 juni 2017 @ 22:34:31 #209
466692 Zwaveltriakel
Zwaveltriakel voor jou!
pi_171923778
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 22:33 schreef PeZu het volgende:
hij doet niemand kwaad ook O+
Wat denk je van zichzelf?
pi_171923784
Anyways, a.s weekend de XXL vlog.
pi_171923789
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 22:33 schreef PeZu het volgende:

[..]

hij doet niemand kwaad ook O+
Wat? _O-
pi_171923791
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 22:32 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ach, als er iemand is in de stream die roept dat ik van alles heb lopen bestellen, en als er een of andere KLOOTZAK (want ik heb er geen andere woorden voor) allemaal SMSjes naar Ad stuurt en Mails onder mijn naam, natuurlijk ga ik dan tegen Ad zeggen dat ik dit niet was, omdat ik het ook niet was, dat soort acties vind ik walgelijk.

En ik vind het helemaal sneu dat je iemand z`n naam gaat misbruiken puur om een chronisch depressieve man (Die EINDELIJK opleeft door de live streams) Zo te treiteren.

Dan mag ik misschien wel de 26 jarige autistische wajonger zijn met 50+ kilo overgewicht, maar dan is jouw leven nog VEEL sneuer, en kom je écht wel de verkeerde tegen.
Mooi verwoord en echt gelijk.
Mensen moeten Ad hierin niet betrekken.
Die staat hierbuiten...
Dat is het verschil tussen volwassen en kinderachtig zijn.
Volwassen mensen laten buitenstaanders erbuiten.
  zaterdag 24 juni 2017 @ 22:36:08 #213
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_171923805
quote:
11s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 22:35 schreef Argo het volgende:

[..]

Mooi verwoord en echt gelijk.
Mensen moeten Ad hierin niet betrekken.
Die staat hierbuiten...
Dat is het verschil tussen volwassen en kinderachtig zijn.
Volwassen mensen laten buitenstaanders erbuiten.
Dit.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_171923826
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 22:32 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ach, als er iemand is in de stream die roept dat ik van alles heb lopen bestellen, en als er een of andere KLOOTZAK (want ik heb er geen andere woorden voor) allemaal SMSjes naar Ad stuurt en Mails onder mijn naam, natuurlijk ga ik dan tegen Ad zeggen dat ik dit niet was, omdat ik het ook niet was, dat soort acties vind ik walgelijk.

En ik vind het helemaal sneu dat je iemand z`n naam gaat misbruiken puur om een chronisch depressieve man (Die EINDELIJK opleeft door de live streams) Zo te treiteren.

Dan mag ik misschien wel de 26 jarige autistische wajonger zijn met 50+ kilo overgewicht, maar dan is jouw leven nog VEEL sneuer, en kom je écht wel de verkeerde tegen.
Wanneer ga jij eens wat doen met mijn tip om wat Ritalin voorgeschreven te krijgen.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_171923855
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 22:37 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Wanneer ga jij eens wat doen met mijn tip om wat Ritalin voorgeschreven te krijgen.
Ben jij een medisch expert? Dat je mensen soort van amfetamine gaat aanraden ja?
  zaterdag 24 juni 2017 @ 22:40:22 #216
466692 Zwaveltriakel
Zwaveltriakel voor jou!
pi_171923873
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 22:37 schreef chroestjov het volgende:
Wanneer ga jij eens wat doen met mijn tip om wat Ritalin voorgeschreven te krijgen.
Niet. Want hij ziet zelf het probleem niet. Dat is een beetje het probleem met mensen als Braddie. En nee, dat is niet zijn schuld, die jongen heeft gewoon een enorme achterstand. Je hoeft geen Einstein te zijn om dat te kunnen bedenken.

Maar even eerlijk, je vindt het gewoon leuk om een beetje te stoken toch? Beetje uitdagen tot hij hapt.
pi_171923876
Amfetamines O+
RitalinO+
  zaterdag 24 juni 2017 @ 22:40:38 #218
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_171923877
quote:
11s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 22:35 schreef Argo het volgende:

[..]

Mooi verwoord en echt gelijk.
Mensen moeten Ad hierin niet betrekken.
Die staat hierbuiten...
Dat is het verschil tussen volwassen en kinderachtig zijn.
Volwassen mensen laten buitenstaanders erbuiten.
Ik vind het meer typisch iets voor het internet. Fatsoensgrenzen vervagen nou eenmaal
bij anonimiteit.
pi_171923889
quote:
11s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 22:39 schreef Argo het volgende:

[..]

Ben jij een medisch expert? Dat je mensen soort van amfetamine gaat aanraden ja?
Ik schrijf niets voor, dat moet zijn huisarts doen.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_171923912
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 22:40 schreef Buurtzwaan het volgende:

[..]

Ik vind het meer typisch iets voor het internet. Fatsoensgrenzen vervagen nou eenmaal
bij anonimiteit.
Het is prima als je Braddie niet mag..
Maar mensen die er helemaal niets mee te maken hebben laat je erbuiten.
Je kan Ad niet gebruiken als medium om Braddie zwart te maken.

Maar je hebt gelijk, anoniem zijn verschaft een gevoel van veiligheid en dan zijn er mensen die al hun fatsoen buitenboord gooien. Als de persoon hier echter meeleest wat gewoon zo is, je moet je diep schamen en hebt denk ik nog grotere psychologische problemen dan Braddie.
pi_171923917
Wat zijn jullie verschrikkelijk negatief. Hij heeft z'n schuurtje thuis verruild voor een kamer op zichzelf.

Braddie heeft z'n kans gewaagd met de BMW maar toch ingezien dat het teveel van het goede was, en rijdt nu rond in een redelijke polo.

Hij heeft een aantal dates gehad, is bezig met z'n jobcoach (terecht dat hij niet elk baantje accepteerde. Hij kan beter zuinig zijn op z'n zelfvertrouwen dan iets aanpakken waar hij geen vertrouwen in heeft. Zouden meer mensen moeten doen), etc.

En ja, zijn gewicht, wie heeft daar nu last van behalve hemzelf?

Leef en laat leven. En nee, dat betekend niet dat een wajonger geen mening mag hebben of die niet mag uitspreken. Hij is ook maar een mens. Zo te zien zelfs een stuk menselijker dan een aantal idioten in de chat.
pi_171923921
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 22:41 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Ik schrijf niets voor, dat moet zijn huisarts doen.
Nee ik zeg niet dat je het voorschrijft, ik gebruik het woord aanraden. Je raadt het hem aan om het voorgeschreven te laten worden maar dat is toch echt iets voor zijn medische expert. En ik denk eerder een psychiater dan een huisarts in Barddie's geval.
pi_171923942
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 22:40 schreef Zwaveltriakel het volgende:

[..]

Niet. Want hij ziet zelf het probleem niet. Dat is een beetje het probleem met mensen als Braddie. En nee, dat is niet zijn schuld, die jongen heeft gewoon een enorme achterstand. Je hoeft geen Einstein te zijn om dat te kunnen bedenken.

Maar even eerlijk, je vindt het gewoon leuk om een beetje te stoken toch? Beetje uitdagen tot hij hapt.
Hij gaat er vanzelf meer door bewegen, er bestaat een kans dat de eetlust minder wordt en de focus zal er waarschijnlijk niet bepaald onder lijden.
Het lijkt mij niet meer dan logisch.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_171923952
Het lijkt R&P wel hier.
pi_171923984
quote:
11s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 22:43 schreef Argo het volgende:

[..]

Nee ik zeg niet dat je het voorschrijft, ik gebruik het woord aanraden. Je raadt het hem aan om het voorgeschreven te laten worden maar dat is toch echt iets voor zijn medische expert. En ik denk eerder een psychiater dan een huisarts in Barddie's geval.
Doe niet zo moeilijk, dit hele land zit aan de drugs.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')