abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_172094673
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 17:52 schreef Fok-it het volgende:
al is het als alleenstaande vrouw toch wel spannend denk ik
ze zal er niet door varanen worden opgegeten
LOL
No temptation has overtaken you that is not common to man. God is faithful, and he will not let you be tempted beyond your ability, but with the temptation he will also provide the way of escape, that you may be able to endure it.
pi_172094687
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 18:07 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ja heb pijnstillers, en wandelen helpt goed voor herstel. DUs dat probeer ik ook wel elke dag te doen.

Ja, en ik ben al zo lang niet op vakantie geweest :'( Zou echt heel zuur zijn :') Maargoed, even aankijken deze week. Heb gelukkig nog geen overnachtingen betaald enzo. En geld van tickets kan ik evt terugkrijgen
Ja sowieso wordt wandelen aangeraden voor bijna alle rugklachten, dat heb ik me laten vertellen.

Dat scheelt gelukkig dan weer wel. Zou je West Europa doen of Midden/ Oost- Europa?
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 18:10 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

LOL
:D :') Moest beetje huilen dat ik dat las, want ik wilde nog wel naar Koh Tao :+
pi_172094694
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 18:12 schreef Flippiee het volgende:
:D :') Moest beetje huilen dat ik dat las, want ik wilde nog wel naar Koh Tao :+
hoezo
in thailand zijn ze allemaal zo vies hoor
No temptation has overtaken you that is not common to man. God is faithful, and he will not let you be tempted beyond your ability, but with the temptation he will also provide the way of escape, that you may be able to endure it.
pi_172094695
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 18:10 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

LOL
:D Wat zou jij trouwens doen (bovenste post) ?

Vind het best wel lastig om zoiets te bespreken met mijn teamleider omdat het waarschijnlijk maandag al wel stuk beter gaat maar als ik straks weer zoveel last krijg dat ik m'n vakantie af moet gaan zeggen is motivatie helemaal ver te zoeken.
Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering.
pi_172094704
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 18:12 schreef Fok-it het volgende:
Vind het best wel lastig om zoiets te bespreken met mijn teamleider omdat het waarschijnlijk maandag al wel stuk beter gaat maar als ik straks weer zoveel last krijg dat ik m'n vakantie af moet gaan zeggen is motivatie helemaal ver te zoeken.
Ik zou sowieso ziekmelden.
pi_172094707
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 18:12 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Ja sowieso wordt wandelen aangeraden voor bijna alle rugklachten, dat heb ik me laten vertellen.

Dat scheelt gelukkig dan weer wel. Zou je West Europa doen of Midden/ Oost- Europa?

[..]

Eerst paar dagen Praag en daarna naar Kroatie :Y
pi_172094712
Ik moet nog steeds lachen dat die thai zeggen dat ze door varanen is opgegeten.
pi_172094725
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 18:12 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Ik zou sowieso ziekmelden.
Ik sta al ziek gemeld he, maar vind het wel zo netjes om maandag dit even te bespreken ipv klakkeloos elke dag zeggen dat ik nog niet kan werken eigenlijk :+
pi_172094777
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 18:13 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Ik moet nog steeds lachen dat die thai zeggen dat ze door varanen is opgegeten.
Mja, blijft rare situatie, echt al stuk of 10 expats en backpackers dood of vermist daar in paar jaar.
pi_172094839
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 18:16 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Mja, blijft rare situatie, echt al stuk of 10 expats en backpackers dood of vermist daar in paar jaar.
Tja, thailand he
pi_172094843
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 18:12 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

hoezo
in thailand zijn ze allemaal zo vies hoor
True true :+
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 18:12 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Eerst paar dagen Praag en daarna naar Kroatie :Y
oeeeh nice :D
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 18:13 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ik sta al ziek gemeld he, maar vind het wel zo netjes om maandag dit even te bespreken ipv klakkeloos elke dag zeggen dat ik nog niet kan werken eigenlijk :+
Tsja ziek is ziek he :P
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 18:16 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Ach in verhouding tot de velen toeristen die er heen gaan. Al zijn de situaties wel best vreemd van degenen die dood zijn :+
pi_172094862
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 18:17 schreef Flippiee het volgende:
Al zijn de situaties wel best vreemd van degenen die dood zijn :+
Mensen schijnen vergeten dat die eilanden in Thailand door maffia worden gerunned.
Vind ik niet zo heel vreemd opzich dat er zo nu en dan dooie vallen :+
pi_172094874
En dan is het een suicide of geven ze een Birmees de schuld, klaar.
  zaterdag 1 juli 2017 @ 18:19:04 #89
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_172094875
He Inso.
Waarom nieuw account?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_172094885
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 18:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
He Inso.
Waarom nieuw account?
ben wachtwoord vergeten
pi_172094914
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 18:19 schreef Insomnia2.0 het volgende:
En dan is het een suicide of geven ze een Birmees de schuld, klaar.
Idd. En autopsierapport wordt nooit vrijgegeven.
pi_172094944
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 18:20 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Idd. En autopsierapport wordt nooit vrijgegeven.
En in Thailand is een mensenleven ook bijzonder weinig waard.
Dus je hoeft maar 1 keer iets verkeerds te zien of te horen.
pi_172094978
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 18:21 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

En in Thailand is een mensenleven ook bijzonder weinig waard.
Dus je hoeft maar 1 keer iets verkeerds te zien of te horen.
Volgens mij is al het leven daar zeer weinig waard. ;(
pi_172094997
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 18:22 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Volgens mij is al het leven daar zeer weinig waard. ;(
klopt
pi_172095018
heb hele middag gezwommen in TROPISCH zwembad
echt genot
pi_172095108
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 18:23 schreef Insomnia2.0 het volgende:
heb hele middag gezwommen in TROPISCH zwembad
echt genot
Dat klinkt erg relaxed. Zijn ze Engeland ook een beetje leuk?
pi_172095113
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 18:25 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Dat klinkt erg relaxed. Zijn ze Engeland ook een beetje leuk?
ja en kan sinds kort zwemmen
ben in CENTER PARCS
pi_172095149
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 18:25 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

ja en kan sinds kort zwemmen
ben in CENTER PARCS
Oeeh wat tof. Wat goed van je dat je dat bent gaan doen _O_ En zwembaden van Center parcs zijn ook erg leuk.
pi_172095170
quote:
2s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 18:26 schreef Flippiee het volgende:

[..]

Oeeh wat tof. Wat goed van je dat je dat bent gaan doen _O_ En zwembaden van Center parcs zijn ook erg leuk.
Ik val in de ene naar de andere verbazing bij center parcs
pi_172095183
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juli 2017 18:13 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Zou gewoon zeggen waar het op staat, niet veel anders te doen lijkt me
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')