abonnement Unibet Coolblue
pi_171913234
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 14:12 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Het is een uitgang voor mensen die op een bepaalde manier denken. Ik ben er ook niet geheel uit.Maar liever dat dan dat men raar gaat doen op straat.
GeenStijl als dagbesteding voor psychisch gestoorden?
pi_171913242
Gaat Geenstijl een huilcampagne organiseren? blabla... vrije meningsuiting, censuur, linkse onderdrukking... blabla... Daarmee wegschreeuwend dat ook een grote massa gewone rechtse mensen dat gedrag van de volksmennende redactie en hufterige lezers afwijzen.
Of... willen ze eerst even afwachten om achter de schermen te redden wat er te redden valt.
Slijmen, hielen likken ?
pi_171913260
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 14:12 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

GeenStijl als dagbesteding voor psychisch gestoorden?
Ja. Maar dat is gewoon een deel van de bevolking die blijkbaar heel boos is. Die mogen ook stemmen. Misschien is "gestoord"dan niet de benaming. Veel mensen zijn dom.
pi_171913317
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 14:14 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ja. Maar dat is gewoon een deel van de bevolking die blijkbaar heel boos is. Die mogen ook stemmen. Misschien is "gestoord"dan niet de benaming. Veel mensen zijn dom.
Hm. Ik denk dat je daar ongelijk in hebt. Er zijn vrij veel intelligente mensen die in heel rare dingen geloven. Zo gaat dat met ideologie. En ik denk dat je het wereldbeeld van clubs als GeenStijl, PVV, FvD, DDS, etc. ook zo moet zien: als ideologie.
pi_171913356
quote:
5s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 14:11 schreef ExTec het volgende:

[..]

Hebben we niet al ergens kunnen lezen dat het een management buyout gaat worden? Dure woorden voor dat het huidige personeel de boel graag over wil nemen?

Ik heb ergens zoiets gelezen.
Gaat een prijzige kwestie worden als ze Dumpert mee willen nemen, en zonder Dumpert komt er niet genoeg geld binnen om iedereen aan een baan te helpen.

Ik betwijfel of dat echt een zinnige optie voor ze is. Alleen het domein overnemen en op vrijwilligersbasis doorgaan is de beste optie om de site te laten bestaan, denk ik.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_171913374
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 14:17 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Hm. Ik denk dat je daar ongelijk in hebt. Er zijn vrij veel intelligente mensen die in heel rare dingen geloven. Zo gaat dat met ideologie. En ik denk dat je het wereldbeeld van clubs als GeenStijl, PVV, FvD, DDS, etc. ook zo moet zien: als ideologie.
Jij wil het over geloof hebben. Dat is een ander ding. Wel een discussie waard trouwens. Dit gaat over boze mensen die elkaar napraten. Als je hebt leren nadenken, heeft met opleiding te maken, reageer je niet zo op zo'n site. Veel mensen blijken zo simpel te denken. Dat is overal zo. Ik heb in Azie gewoont en daar zie je dat natuurlijk ook.
pi_171913398
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 14:18 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Gaat een prijzige kwestie worden als ze Dumpert mee willen nemen, en zonder Dumpert komt er niet genoeg geld binnen om iedereen aan een baan te helpen.

Ik betwijfel of dat echt een zinnige optie voor ze is. Alleen het domein overnemen en op vrijwilligersbasis doorgaan is de beste optie om de site te laten bestaan, denk ik.
Erik de Vlieger wordt ook genoemd. Die heeft volgens mij in het verleden OOR opgekocht, dat nog steeds bestaat trouwens. Deed ook wat in andere media.

Maar ik lees nu net dat-ie wat kriegel is geworden hieromtrent. Of ik interpreteer het verkeerd.
I´m back.
  zaterdag 24 juni 2017 @ 14:20:43 #133
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_171913403
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 14:17 schreef Jigzoz het volgende:

En ik denk dat je het wereldbeeld van clubs als GeenStijl, PVV, FvD, DDS, etc. ook zo moet zien: als ideologie.
Zo iemand is er achter dat de opgesomde media/partijen een conservatieve signatuur hebben, en dat dat best wel eens 'een soort ideologie' zou kunnen zijn.

Niet verkeerd.
&lt;signature here&gt;.
pi_171913413
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 14:20 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Erik de Vlieger wordt ook genoemd. Die heeft volgens mij in het verleden OOR opgekocht, dat nog steeds bestaat trouwens. Deed ook wat in andere media.

Maar ik lees nu net dat-ie wat kriegel is geworden hieromtrent. Of ik interpreteer het verkeerd.
De Vlieger is van nature vaak wat boos.
pi_171913432
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 14:21 schreef Jaroon het volgende:

[..]

De Vlieger is van nature vaak wat boos.
Boos geworden omdat-ie jarenlang vervolgd is, ten onrechte.
I´m back.
pi_171913442
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 14:19 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Jij wil het over geloof hebben. Dat is een ander ding.
Nee, over ideologie.
quote:
Wel een discussie waard trouwens. Dit gaat over boze mensen die elkaar napraten. Als je hebt leren nadenken, heeft met opleiding te maken, reageer je niet zo op zo'n site. Veel mensen blijken zo simpel te denken. Dat is overal zo. Ik heb in Azie gewoont en daar zie je dat natuurlijk ook.
Nee. Zoals er hoogopgeleide creationisten, kwakzalfgelovers en complottisten zijn, zijn er ook hoogopgeleide populisten.
  zaterdag 24 juni 2017 @ 14:23:46 #137
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_171913465
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 14:18 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Gaat een prijzige kwestie worden als ze Dumpert mee willen nemen, en zonder Dumpert komt er niet genoeg geld binnen om iedereen aan een baan te helpen.

Ik betwijfel of dat echt een zinnige optie voor ze is. Alleen het domein overnemen en op vrijwilligersbasis doorgaan is de beste optie om de site te laten bestaan, denk ik.
Toch een package deal, als een andere partij gaat proberen die sites te exploiteren met een andere insteek hebben ze binnen 10 mins een andere URL geregistreerd en binnen 10 dagen de hele userbase over.

En alhoewel ik niet tegen op vrijwilligersbasis ben, denk ik niet dat zoiets gaat werken. Websites die het moeten hebben van abonnee's lopen nu eenmaal niet best.
&lt;signature here&gt;.
pi_171913472
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 14:22 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Boos geworden omdat-ie jarenlang vervolgd is, ten onrechte.
Ja. De oplossing is dan niet hele zure stukken gaan schrijven. Niets met hem te maken maar daar denk ik nu aan. De man van de happy family in de Pijp. Die schreef ik daarover. Dat zuur zijn. Daar werd hij heel boos over.
pi_171913491
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 14:23 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ja. De oplossing is dan niet hele zure stukken gaan schrijven. Niets met hem te maken maar daar denk ik nu aan. De man van de happy family in de Pijp. Die schreef ik daarover. Dat zuur zijn. Daar werd hij heel boos over.
Happy family in de Pijp?
I´m back.
pi_171913505
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 14:24 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Happy family in de Pijp?
Ja. Die gesubsidieerde wiet handel.
pi_171913520
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 14:25 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Ja. Die gesubsidieerde wiet handel.
Ja, nou ja, daar weet ik niets van af iig.
I´m back.
pi_171913537
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 14:20 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Erik de Vlieger wordt ook genoemd. Die heeft volgens mij in het verleden OOR opgekocht, dat nog steeds bestaat trouwens. Deed ook wat in andere media.

Maar ik lees nu net dat-ie wat kriegel is geworden hieromtrent. Of ik interpreteer het verkeerd.
Ja, er kan een investeerder komen natuurlijk, maar ik zie weinig brood in het personeel dat zelf dat geld op tafel legt. Als ik de jaarcijfers bekijk maakt GeenStijl zonder Dumpert lang niet genoeg geld om mensen een salaris te blijven betalen, en met Dumpert denk ik dat de prijs te hoog is om zonder investeerder even neer te leggen, als ze daar überhaupt al vanaf willen natuurlijk.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_171913550
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 14:26 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, nou ja, daar weet ik niets van af iig.
Dat is dan wat ik weet. Maar ook iemand die even iets kon blaten in de media. De Vlieger is ook wel een verhaal. Ik zou niet weten wat klopt.
pi_171913564
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 14:23 schreef ExTec het volgende:

[..]

Toch een package deal, als een andere partij gaat proberen die sites te exploiteren met een andere insteek hebben ze binnen 10 mins een andere URL geregistreerd en binnen 10 dagen de hele userbase over.

En alhoewel ik niet tegen op vrijwilligersbasis ben, denk ik niet dat zoiets gaat werken. Websites die het moeten hebben van abonnee's lopen nu eenmaal niet best.
Zal er gewoon aan liggen of je met die site/sites een bedrijf kunt runnen hoor. We hebben de cijfers niet. Ik denk verder dat alhoewel GS al iets van 10/12 jaar bestaat een site alleen best een groot risico is. Internetland betekent dat je zo een hoop volgers kunt genereren als je iets populairs doet, maar die kun je ook weer zo verliezen als de users iets leukers gevonden hebben.
I´m back.
pi_171913604
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 14:27 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Dat is dan wat ik weet. Maar ook iemand die even iets kon blaten in de media. De Vlieger is ook wel een verhaal. Ik zou niet weten wat klopt.
Hij is in ieder geval wel ten onrechte vervolgd, kwam ook een beetje door bepaalde connecties met een bepaalde topcrimineel waarvan hij verdacht werd, dacht ik.
I´m back.
pi_171913608
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 14:23 schreef ExTec het volgende:

[..]

Toch een package deal, als een andere partij gaat proberen die sites te exploiteren met een andere insteek hebben ze binnen 10 mins een andere URL geregistreerd en binnen 10 dagen de hele userbase over.
[quote]

Als het zo soepel ging zou ik dat doen als ik een medewerker was. Spaart je een hoop geld uit voor een url die je toch niet nodig hebt.

[quote]
En alhoewel ik niet tegen op vrijwilligersbasis ben, denk ik niet dat zoiets gaat werken. Websites die het moeten hebben van abonnee's lopen nu eenmaal niet best.
Ik zou niet weten hoe ze het anders moeten doen, want met het personeelsbestand dat ze nu hanteren gaan ze nooit genoeg geld uit advertenties halen om dat te compenseren.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_171913620
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 14:30 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik zou niet weten hoe ze het anders moeten doen, want met het personeelsbestand dat ze nu hanteren gaan ze nooit genoeg geld uit advertenties halen om dat te compenseren.
Hoe groot is dat personeelsbestand dan?

Zal niet meer dan 15 mensen zijn.
I´m back.
pi_171913649
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 14:30 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hij is in ieder geval wel ten onrechte vervolgd, kwam ook een beetje door bepaalde connecties met een bepaalde topcrimineel waarvan hij verdacht werd, dacht ik.
Het gevaar is dan misschien een connectie waar je zelf ook geen keuze in hebt. Mijn huis is ooit beschoten en toen dacht de politie dat het aan mij lag. Omdat je mensen kent. Ik heb 0 link naar de criminele wereld. Dat blijft je achtervolgen.
pi_171913696
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 14:32 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Het gevaar is dan misschien een connectie waar je zelf ook geen keuze in hebt. Mijn huis is ooit beschoten en toen dacht de politie dat het aan mij lag. Omdat je mensen kent. Ik heb 0 link naar de criminele wereld. Dat blijft je achtervolgen.
Dat is kut idd.
I´m back.
pi_171913701
Toch spijtig dat de sharia nu reeds tot hoogste wet in dit land is verheven.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')