abonnement Unibet Coolblue
  User die je het meest gemist hebt 2022 zondag 25 juni 2017 @ 21:29:22 #26
78918 SeLang
Black swans matter
pi_171948520
quote:
14s.gif Op zondag 25 juni 2017 21:22 schreef 1marcelfilms het volgende:
Oja hier is nog een tip van mijn mama geleerd, je moet lip smeer op de strippenkaart doen en dan kan je de stempel er af vegen, ik heb geen idee of dat met ov kaarten kan van tegenwoordig.
Een collega van mij bewaarde altijd al zijn treinkaartjes want daar stond wel de datum op maar niet het jaar. Dus hij kon jaren achter elkaar steeds hetzelfde kaartje gebruiken van een bepaalde datum. Geen idee of dat tegenwoordig nog kan in NL (dit was in de jaren '90)
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_171951701
quote:
1s.gif Op zondag 25 juni 2017 21:29 schreef SeLang het volgende:

[..]

Een collega van mij bewaarde altijd al zijn treinkaartjes want daar stond wel de datum op maar niet het jaar. Dus hij kon jaren achter elkaar steeds hetzelfde kaartje gebruiken van een bepaalde datum. Geen idee of dat tegenwoordig nog kan in NL (dit was in de jaren '90)
Dat was de laatste keer dat ik in een trein reed ook nog het geval, paar jaar terug.
Lambo of Rekt
  zondag 25 juni 2017 @ 22:56:01 #28
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_171951930
Geachte fokkers, ik heb nog een goede tip waar ik thuis veel geld mee uitspaar. Bij elke beurt aan de wc heb ik genoeg aan 1 klein velletje wc papier. Ik maak in het midden een gat en steek daar mijn wijsvinger in. Deze gaat vervolgens volledig in míjn achterste. Daarna maak ik diverse draaibewegingen waarbij ik als het ware de grootste brokken opschep. Tot slot sluit ik papier om mijn vinger heen en veeg ik mijn vinger helemaal af. Ik gebruik dan ook per maand niet meer dan 1 wcrol. Succes met de besparing!
Op zondag 11 februari 2024 14:22 schreef Nova het volgende:"in principe is het slikken van zaad niet schadelijk of gevaarlijk voor een vrouw. Het bevat eiwitten, mineralen en andere voedingsstoffen die kunnen bijdragen aan een gezond dieet."
pi_181695933
quote:
0s.gif Op zondag 25 juni 2017 22:56 schreef cabe0002 het volgende:
Geachte fokkers, ik heb nog een goede tip waar ik thuis veel geld mee uitspaar. Bij elke beurt aan de wc heb ik genoeg aan 1 klein velletje wc papier. Ik maak in het midden een gat en steek daar mijn wijsvinger in. Deze gaat vervolgens volledig in míjn achterste. Daarna maak ik diverse draaibewegingen waarbij ik als het ware de grootste brokken opschep. Tot slot sluit ik papier om mijn vinger heen en veeg ik mijn vinger helemaal af. Ik gebruik dan ook per maand niet meer dan 1 wcrol. Succes met de besparing!
Je vergeet te vertellen hoe je jouw nagel vervolgens schoonmaakt.
  woensdag 5 september 2018 @ 01:14:39 #30
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_181695972
With the stars as her umbrella
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')