abonnement Unibet Coolblue
pi_171908749
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 10:47 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

En dat vind ik dus echt debiel. Adverteren is hartstikke duur. Dan wil je wél dat het de naam van je bedrijf goed doet. Vanwaar dan die desinteresse?
Dat besteedt men uit en dit kost niet veel. De vraag dan is blijf je het doen als je erop aan wordt gesproken.
  zaterdag 24 juni 2017 @ 10:48:40 #127
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_171908756
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 10:40 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat niemand GS leest ofso. Adverteerders zitten er ook nog genoeg.

Maargoed, als je constant een spervuur van haat van de deugmedia moet ontwijken om in leven te blijven, hoe lang kun je nog doorgaan.

Maar even he, als GS hypothetisch weg zou vallen, zal de mening ook verdwijnen? Of zal er ergens een nieuwe GS ontstaan?
Het was toch geenstijl waar enkele ijd geleden zo'n ophef over was om seksisme en de oproep aan iedere adverteerder de handen ervan af te trekken? Met redelijk wat succes, meen ik.


Overigens doe jr of de mening enkel op geenstijl uitgedragen wordt. Dat is natuurlijk niet zo. Of je het nu als platrechts betitelt (thepostonline) of gewoon vindt dat ze alle misstanden aan de kaak stellen en dat dan met een, mijns inziens volslagen mislukte, poging tot humor doen (Lubach), het aanbod is er. Je kan 100 plekken vinden waar je je mening kwijt kan als het niet geenstijl is, ze hebben niet bepaalt een unieke positie in de markt
Laffe huichelaar
  zaterdag 24 juni 2017 @ 10:48:54 #128
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_171908762
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 10:44 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Als je het niet doet, dan vertrekt na verloop van tijd iedereen die niet van het slag Nederland Mijn Vaderland is en dan is het vrij snel klaar met een site. Weinig bedrijven associëren zich graag met rechtsradicalen die in gebrekkig Nederlands zaniken over hoe kut alles is en hoe de elite ze de mond probeert te zeuren en zo.
Dan ben je trouwens wel een speciaal soort stom, als je op een openbare internetsite helemaal vrij los kunt gaan over hoe hard de elite je de mond snoert.
pi_171908776
Grappig hij trekt zijn neus op voor GeenStijl, maar wat vindt-ie dan van de Telegraaf? :D.
Best krantje? :').
I´m back.
  zaterdag 24 juni 2017 @ 10:49:30 #130
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_171908778
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 10:47 schreef Tem het volgende:
Dan zal er vast wel een persoon zijn die het wil kopen. Genoeg zwakzinnigen die GeenStijl helemaal geweldig vinden, dus een prima verdienmodel.
áls ze het in de verkoop gooien. Ik vraag me af hoe de cijfers eruit zien, ik denk niet zo rooskleurig
Laffe huichelaar
pi_171908792
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 10:48 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Het was toch geenstijl waar enkele ijd geleden zo'n ophef over was om seksisme en de oproep aan iedere adverteerder de handen ervan af te trekken? Met redelijk wat succes, meen ik.

Overigens doe jr of de mening enkel op geenstijl uitgedragen wordt. Dat is natuurlijk niet zo. Of je het nu als platrechts betitelt (thepostonline) of gewoon vindt dat ze alle misstanden aan de kaak stellen en dat dan met een, mijns inziens volslagen mislukte, poging tot humor doen (Lubach), het aanbod is er. Je kan 100 plekken vinden waar je je mening kwijt kan als het niet geenstijl is, ze hebben niet bepaalt een unieke positie in de markt
Die positie heeft men wel. Daarom heeft men volgers. Niemand anders schrijft zo debiel.
  zaterdag 24 juni 2017 @ 10:50:03 #132
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_171908798
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 10:49 schreef Ryan3 het volgende:
Grappig hij trekt zijn neus op voor GeenStijl, maar wat vindt-ie dan van de Telegraaf? :D.
Best krantje? :').
GeenStijl is nog wel een trap of 8 erger dan de Telegraaf.
Laffe huichelaar
pi_171908809
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 10:28 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Geen Geen Stijl fan?
Ook dat niet, maar dat staat los van mijn reactie.
pi_171908821
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 10:48 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:

[..]

Dan ben je trouwens wel een speciaal soort stom, als je op een openbare internetsite helemaal vrij los kunt gaan over hoe hard de elite je de mond snoert.
Ja, hé. Datzelfde slag gelooft dat een miljardair het Amerikaanse volk vertegenwoordigt in een strijd tegen de elite.
pi_171908836
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 10:50 schreef timmmmm het volgende:

[..]

GeenStijl is nog wel een trap of 8 erger dan de Telegraaf.
De telegraaf probeert in elk geval nog te doen alsof men nieuws kan brengen zonder kleur. Het is wel zo dat als je daar commentaar op hebt je een totale communicatie ban krijgt.
pi_171908847
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 10:50 schreef timmmmm het volgende:

[..]

GeenStijl is nog wel een trap of 8 erger dan de Telegraaf.
Mwaoh, GeenStijl is een blog gelden andere regels, Telegraaf is een echte papierenkrant. Ik lees de Telegraaf her en der weleens als ik ergens zit te wachten, maar man o man. Iemand die de Telegraaf koopt moet zijn neus niet optrekken bij GeenStijl, vind ik, dat is eigenaardig.
I´m back.
pi_171908851
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 10:51 schreef Jaroon het volgende:

[..]

De telegraaf probeert in elk geval nog te doen alsof men nieuws kan brengen zonder kleur. Het is wel zo dat als je daar commentaar op hebt je een totale communicatie ban krijgt.
Nee hoor. Die geven zelf aan dat ze sturend nieuws brengen.
pi_171908870
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 07:53 schreef myShizzle het volgende:
GS is al tijdje afgeschreven. Nog niet door TMG, maar door de zgn reaguurders.

Paar jaar geleden had je makkelijk 1000+ reacties binnen een uur, nu komen topics vaak niet boven de 100.

Ze herhalen zichzelf dan ook allen maar... 'tendentieus, ongefundeerd en volkomen voorspelbaar' is een betere slogan voor ze
Ik heb ook het idee dat de kwaliteit van de 'journalisten' minder is geworden.
pi_171908877
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 10:52 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Nee hoor. Die geven zelf aan dat ze sturend nieuws brengen.
Waar zegt men dat en begrijpt de lezer van de Telegraaf dat wel?
  zaterdag 24 juni 2017 @ 10:54:33 #140
168739 Red_85
'echt wel'
pi_171908890
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 10:39 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Overigens wel prima nieuws. GeenStijl heeft nooit veel bijgedragen, buiten een beetje politicusje (politiculus?) pesten en zaken nodeloos op de spits drijven. Al die geweldige 'schandalen' die ze geopenbaard hebben, zijn vooral open deuren die ze met veel bombarie hebben opgeblazen tot een ongenuanceerde rel.
Jouw persoonlijke mening. Gs voegt wel degelijk wat toe, zo blijkt. Vullen een gat waar niemand anders in wil zitten en wat werkt. Regelmatige schandalen komen daar aan het licht, leggen hypocrici bloot, laat zien hoe de hazen werkelijk lopen.. Alleen op een wat rechtsere manier. Wat mij betreft een prima aanvulling op het bageblaat van de rest. Prima dat een ieder die het niet zint daar blijft, maar blijf met je poten van een ander af en ga niet als een nsb'er adverteerder lopen bellen omdat die mening je niet zint.

Nu komt er opeens een hautain mannetje: 'niet mijn mening, ook niet de correcte mening, dus oprotten'.. Mja, als je echt een journalist bent, laat je dat gewoon staan.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_171908894
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 10:53 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ik heb ook het idee dat de kwaliteit van de 'journalisten' minder is geworden.
Ja. Men heeft ook minder vrijheid denk ik. Ik lees NRC daar zie je meer dat mensen de tijd krijgen. Dat geeft de Telegraaf duidelijk niet.
  zaterdag 24 juni 2017 @ 10:55:23 #142
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_171908907
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 10:52 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Mwaoh, GeenStijl is een blog gelden andere regels, Telegraaf is een echte papierenkrant. Ik lees de Telegraaf her en der weleens als ik ergens zit te wachten, maar man o man. Iemand die de Telegraaf koopt moet zijn neus niet optrekken bij GeenStijl, vind ik, dat is eigenaardig.
Daarom juist. Ik kan me voorstellen dat je het misplaatste idee hebt de Telegraaf de goede richting in te sturen. Het blijft een keant, en papieren medium en daar kan je de inhoud van wijzigen.

GeenStijl is een blog en niet zomaar een blog, een blog die in zijn USP opschept zonder reden te kwetsen. Dat is in de kern verrot en daar kan je écht niks meer mee
Laffe huichelaar
pi_171908911
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 10:54 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Jouw persoonlijke mening. Gs voegt wel degelijk wat toe, zo blijkt. Vullen een gat waar niemand anders in wil zitten en wat werkt. Regelmatige schandalen komen daar aan het licht, leggen hypocrici bloot, laat zien hoe de hazen werkelijk lopen.. Alleen op een wat rechtsere manier. Wat mij betreft een prima aanvulling op het bageblaat van de rest. Prima dat een ieder die het niet zint daar blijft, maar blijf met je poten van een ander af en ga niet als een nsb'er adverteerder lopen bellen omdat die mening je niet zint.

Nu komt er opeens een hautain mannetje: 'niet mijn mening, ook niet de correcte mening, dus oprotten'.. Mja, als je echt een journalist bent, laat je dat gewoon staan.
De vraag is welk gat met enorme onvrede men invult.
pi_171908948
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 10:53 schreef Jaroon het volgende:

[..]

Waar zegt men dat en begrijpt de lezer van de Telegraaf dat wel?
Was een keer een interview met de hoofdredacteur waarin hij dat zei. En wat het Telegraaf-volk allemaal wel en niet snapt, weet ik niet.
pi_171908966
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 10:50 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ja, hé. Datzelfde slag gelooft dat een miljardair het Amerikaanse volk vertegenwoordigt in een strijd tegen de elite.
Fake-news! :)

Datzelfde slag heeft in meerderheid de Amerikaanse president gekozen.

Blijf lachen om die jankende linkse huilebalken die maar niet hun verlies durven te incasseren.
pi_171908974
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 10:55 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Daarom juist. Ik kan me voorstellen dat je het misplaatste idee hebt de Telegraaf de goede richting in te sturen. Het blijft een keant, en papieren medium en daar kan je de inhoud van wijzigen.

GeenStijl is een blog en niet zomaar een blog, een blog die in zijn USP opschept zonder reden te kwetsen. Dat is in de kern verrot en daar kan je écht niks meer mee
Ja, ik denk alleen dat er zoiets bestaat als redactionele onafhankelijkheid.
I´m back.
pi_171908985
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 10:57 schreef Elzies het volgende:

[..]

Fake-news! :)

Datzelfde slag heeft in meerderheid de Amerikaanse president gekozen.

Blijf lachen om die jankende linkse huilebalken die maar niet hun verlies durven te incasseren.
Ja, jouw ideologie. Prima verder.
  Overall beste user 2022 zaterdag 24 juni 2017 @ 10:58:00 #148
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_171908987
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 10:40 schreef Red_85 het volgende:


Maargoed, als je constant een spervuur van haat van de deugmedia moet ontwijken om in leven te blijven, hoe lang kun je nog doorgaan.
Dat is nou een mooi voorbeeld van een huilreactie van het verongelijkte dramavolk.

Maar het feit is: Er wordt amper aandacht geschonken aan die site. Dus er is geen spervuur van haat. Men haalt de schouders op over GS.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_171909000
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 10:57 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ja, jouw ideologie. Prima verder.
Ach gut, ideologie nog wel. :)
pi_171909004
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 10:56 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Was een keer een interview met de hoofdredacteur waarin hij dat zei. En wat het Telegraaf-volk allemaal wel en niet snapt, weet ik niet.
Men geeft het niet aan. Veel mensen slikken de Telegraaf als zoete koek. Daar zit wel een probleem. En heb je commentaar dan wordt men serieus boos.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')