abonnement Unibet Coolblue
pi_171906092
quote:
11s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 04:00 schreef Stien_Struis het volgende:

[..]

Dat is me 1 keer gelukt op deze:

[ afbeelding ]
Mooie motor.

Tweewielers is meer mijn zusje.

147. Was een heerlijk wagentje.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_171906109
quote:
11s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 03:41 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Hey jij hier...

Jij bent me ook een partij wakker geworden de afgelopen tijd! _O_
Nou, nou, dat valt ook wel mee.
pi_171906111
quote:
11s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 04:07 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Nou, nou, dat valt ook wel mee.
Wat ik las niet, goed om te zien.

Na 2 jaar. _O-
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_171906112
quote:
12s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 04:08 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Wat ik las niet, goed om te zien.

Na 2 jaar. _O-
Probeer nog te plaatsen waaraan je precies refereert eigenlijk :D. En wie je precies bent...ik moet denken aan iemand waarvan de naam begon met El_...

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 24-06-2017 04:10:18 ]
pi_171906113
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 04:01 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Mooie motor.

Tweewielers is meer mijn zusje.

147. Was een heerlijk wagentje.
Yep. Heb twee auto's gehad na het behalen van mijn rijbewijs, beide 147. Eerst de wat oudere en nu het facelift model. Vind ze heel fijn rijden _O_
pi_171906114
quote:
11s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 04:08 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Probeer nog te plaatsen waaraan je precies refereert eigenlijk :D.
Je posts, o.a. in het welbekende BNW...
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_171906118
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 04:08 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Yep. Heb twee auto's gehad na het behalen van mijn rijbewijs, beide 147. Eerst de wat oudere en nu het facelift model. Vind ze heel fijn rijden _O_
Zeker weten. Compact en snel.

Chickmagnet ook.

1 proefrit gemaakt in een Brera, 250 op de Autobahn, was heerlijk.

Aangezien ik geboren ben in een Alfa, zal ik er ook in moeten sterven... (om terug te komen op je eerdere diepere post...)
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_171906123
quote:
12s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 04:09 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Je posts, o.a. in het welbekende BNW...
Ah, ja, maar dat moet je eerder zien als een wederopstand :Y) . Was er jaaaren geleden ook flink mee bezig. Ben nu onderhand wel die eerdere twijfel kwijt. Sommige zaken zijn gewoon helder als maar kan.
pi_171906125
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 04:13 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ah, ja, maar dat moet je eerder zien als een wederopstand :Y) . Was er jaaaren geleden ook flink mee bezig. Ben nu onderhand wel die eerdere twijfel kwijt. Sommige zaken zijn gewoon helder als maar kan.
Ik vond het mooi om te zien, de weinige keren dat ik weer es kwam kijken.

De naam geeft mijn identiteit wel een beetje weg... ;)
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_171906137
Zou eigenlijk ook moeten beginnen met rijlessen.
pi_171906139
Hey, Lk, jij ook hier.
pi_171906140
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 04:14 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Ik vond het mooi om te zien, de weinige keren dat ik weer es kwam kijken.

De naam geeft mijn identiteit wel een beetje weg... ;)
Een beetje ja haha :D. Blijf je weer op FOK! hangen? Kan wel weer wat interessante toevoegingen gebruiken.
pi_171906141
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 04:24 schreef JamesHustle het volgende:
Hey, Lk, jij ook hier.
Ik ben overal en nergens.
pi_171906144
quote:
6s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 04:24 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ik ben overal en nergens.
Nachtbraker?
pi_171906146
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 04:25 schreef JamesHustle het volgende:

[..]

Nachtbraker?
Ik hoopte deze nacht m'n ritme te herstellen door om 11 uur in bed te gaan liggen.
pi_171906147
Werd helaas rond 1 weer wakker
pi_171906149
quote:
15s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 04:26 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ik hoopte deze nacht m'n ritme te herstellen door om 11 uur in bed te gaan liggen.
Herkenbaar probleem. Kom er nu nog mee weg maar als ik echt weer ga beginnen aan school (na een jarenlange pauze) moet daar toch verandering in komen.
pi_171906154
quote:
9s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 04:28 schreef JamesHustle het volgende:

[..]

Herkenbaar probleem. Kom er nu nog mee weg maar als ik echt weer ga beginnen aan school (na een jarenlange pauze) moet daar toch verandering in komen.
Kan erg lastig zijn ja :{. Schoolschema's zijn meestal ook niet ideaal om een vast ritme te krijgen.
pi_171906155
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 04:28 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Haha, doe je goed, al zal het geen persoonlijk record zijn :+ .

Moet je zeker doen, al is het er niet beter op geworden, zoals je al weet.
Ja, de truuk is nu:

"vraag om bronnen"

-> zoniet, dan laster en dat wordt verwijderd
-> zowel, zijn er 2 keuzes

--->"alternatieve" media -> zeik de bron (en daarmee de poster) af
---> mainstream media -> zeg dat de BNW'er hypocriet is door de MSM te quoten

Zo doorzichtig, maar goed.

Wil wel wat BNW'ers meeten, als je zin hebt, stuur een DM. (kan nog niet schrijven, wel ontvangen)
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_171906156
quote:
15s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 04:26 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ik hoopte deze nacht m'n ritme te herstellen door om 11 uur in bed te gaan liggen.
Nacht overslaan.
pi_171906157
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 04:29 schreef JamesHustle het volgende:

[..]

Ben je er eigenlijk weer omdat je je kans schoon zag om met een ubertrollusername terug te keren of was dat gewoon toevallig?
Een beetje van beide.

Het topic over Spoorloos in Colombia zag ik en toen zei de_boswachter "daar horen we nooit meer wat van", dus dat was de uiteindelijke trigger: "Hoi".
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_171906161
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 04:32 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Een beetje van beide.

Het topic over Spoorloos in Colombia zag ik en toen zei de_boswachter "daar horen we nooit meer wat van", dus dat was de uiteindelijke trigger.
Ah zo. Waarom ben je eigenlijk überhaupt weg gegaan? Herinner me je nog wel van mijn begintijd hier en kon je posts veelal wel waarderen.
pi_171906163
quote:
6s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 04:31 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:

[..]

Ja, de truuk is nu:

"vraag om bronnen"

-> zoniet, dan laster en dat wordt verwijderd
-> zowel, zijn er 2 keuzes

--->"alternatieve" media -> zeik de bron (en daarmee de poster) af
---> mainstream media -> zeg dat de BNW'er hypocriet is door de MSM te quoten

Zo doorzichtig, maar goed.

Wil wel wat BNW'ers meeten, als je zin hebt, stuur een DM. (kan nog niet schrijven, wel ontvangen)
Ik ken de tactiek inderdaad. Vooral populair in POL en zo. Zorgelijk dat nota bene een BNW-mod die hanteert echter. Hoe zit dat? Issie verdwaald?

Leuk idee wel. In groepsverband? DM morgen wel even. ^O^
pi_171906165
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 04:34 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ik ken de tactiek inderdaad. Vooral populair in POL en zo. Zorgelijk dat nota bene een BNW-mod die hanteert echter. Hoe zit dat? Issie verdwaald?

Leuk idee wel. In groepsverband? DM morgen wel even. ^O^
Is goed man, zou ik echt tof vinden.

Tingo en Summers ken ik al en zou ik graag weer meeten.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_171906166
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 04:34 schreef JamesHustle het volgende:

[..]

Ah zo. Waarom ben je eigenlijk überhaupt weg gegaan? Herinner me je nog wel van mijn begintijd hier en kon je posts veelal wel waarderen.
Vanwege wat nu ook het probleem is; fokking 400 posts in 2 dagen... doe geen fuck meer als ik FOK!.

Maar dank je!!

Edit: het is nog erger:

aantal posts: 427 (gemiddeld 186 per dag) :')
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')