Man, man, man, de verklaring van Max en Horner nog niet gehoord zeker?quote:
Misschien omdat t ook geen race was?quote:Op zondag 9 juli 2017 19:35 schreef DP026 het volgende:
[..]
Vorig jaar al die heisa toen ie een race won, op NOS teletekst is er 0.0 te vinden van de race van vanmiddag
Tijd voor een sabbatical voor Max.
Bericht uit 2017 quoten :’)quote:Op zaterdag 7 april 2018 19:01 schreef Jolige_Joffer het volgende:
[..]
Misschien omdat t ook geen race was?
https://www.gpupdate.net/(...)rtymodus-verstappen/quote:Renault-rijders verbaasd over 'partymodus' Verstappen
Gevraagd naar het incident lieten ook de Renault-rijders weten te zijn verbaasd, maar zelf niet iets dergelijks te hebben meegemaakt. Gevraagd naar of hij ooit zo'n onverwachte impuls heeft gekregen, zei Hülkenberg gekscherend: "Ik zou graag willen weten waar die 150 pk vandaan komt. Heeft hij ook een party-mode? Dat heb ik nog nooit meegemaakt. Dat verandert niet van de ene ronde op de andere. Laat ik het zo zeggen: voor mij spreekt hij Grieks." Ook Sainz had naar eigen zeggen nooit iets dergelijks gevoeld in zijn auto.
Tsja, zelfs Horner had het over een power surge. Dus volgens mij klopt het gewoon wat Max zeiquote:Op zondag 8 april 2018 20:37 schreef potjecreme het volgende:
[..]
https://www.gpupdate.net/(...)rtymodus-verstappen/
Ondanks dat ik ergens vermoed dat deze post is bedoeld als provocatie ipv een oprechte mening, geef ik je toch het voordeel vd twijfel en geef ik even netjes antwoord.quote:Op maandag 9 april 2018 07:20 schreef byah het volgende:
Het wordt wel duidelijk dat Max toch niet zo goed is als men denkt
Knap. Want Max staat erom bekend dat hij altijd eerlijk zegt wat er aan de hand is en er niet voor schroomt toe te geven dat iets zijn fout was als dat zo is. Hij staat absoluut niet bekend als iemand die anderen de schuld geeft voor fouten die hij zelf maakt of als iemand die zich probeert te verschuilen achter zgn fouten van anderen of als iemand die altijd rotsmoesjes heeft.quote:Op maandag 9 april 2018 10:50 schreef Pleun2011 het volgende:
Valt me op dat als er iets misgaat het nooit aan Max ligt.
Correct, in ronde 5 deed Hamilton een gelijke inhaalactie en dat liep alleen maar goed af omdat de ander accepteerde dat hij ingehaald werd.quote:Op maandag 9 april 2018 10:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ondanks dat ik ergens vermoed dat deze post is bedoeld als provocatie ipv een oprechte mening, geef ik je toch het voordeel vd twijfel en geef ik even netjes antwoord.
1. Max is natuurijk niet ineens slechter geworden, dus ik vind dit een wat malle uitspraak.
2. 150 pk erbij (power surge) in aanloop naar een bocht in een rondje wat niet om tijdsverbetering ging, maar om motorkalibratie: benieuwd wie de wagen gehouden zou hebben.
3. De inhaalactie tijdens de race was normaal. Niet te gretig, niet te veel risico, maar inhaalactie zoals velen hem uitvoeren. Een zoals HAM die een paar rondjes later zelf nota bene ook uitvoerde. Meestal gaat dat goed, nu niet. Race-incident zoals de wedstrijdleiding ook oordeelde.
4. Betreffende inhaalactie lijkt (iig op bepaalde beelden) fout af te lopen omdat HAM instuurt op Max, niet omdat Max hem afknijpt. Maar zelfs als dat gezichtsbedrog zou zijn en we het strikt volgens de regels in de F1 bekijken: volgens die regels is Max hem voorbij en dient HAM dus in te binden.
Leg uitquote:Op maandag 9 april 2018 12:20 schreef maxi-mus het volgende:
Het zal weer voor volgend jaar zijn voor Max.
Of het wordt gewonnen per race, er zijn nog 19 races te gaan.quote:Op maandag 9 april 2018 18:42 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
dat de kans dat hij het wk wint slinkt met de race
Ja, en als hij toch aan Verstappen ligt dan spint hij zo briljant. Race 1 teleurstellend resultaat door rijdersfout, race 2 kwalificatie verpest door rijdersfout, en race verpest door vermijdbare aanrijding. Zijn pure rijtalent staat niet ter discussie maar het talent om wereldkampioen te worden overlapt daar maar deels mee en daar heeft hij nog weinig van laten zien.quote:Op maandag 9 april 2018 10:50 schreef Pleun2011 het volgende:
Valt me op dat als er iets misgaat het nooit aan Max ligt.
Die aanrijding is geen fout van Max. Hij zit er voor op het moment van raken. Dus als er iemand to blame was dan was het Lewis.quote:Op dinsdag 10 april 2018 13:22 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja, en als hij toch aan Verstappen ligt dan spint hij zo briljant. Race 1 teleurstellend resultaat door rijdersfout, race 2 kwalificatie verpest door rijdersfout, en race verpest door vermijdbare aanrijding. Zijn pure rijtalent staat niet ter discussie maar het talent om wereldkampioen te worden overlapt daar maar deels mee en daar heeft hij nog weinig van laten zien.
Als je heel veel risico neemt lijk je ook wat beter dan je bent, tot de keerzijde van dat risico zich aandient. Hij is ook al een paar keer over Vettels voorvleugel heengereden, maar toen had hij de mazzel dat zijn band heel bleef en Vettel een nieuwe vleugel moest gaan halen. Hij lijkt bij ruimte laten de achterkant van zijn eigen auto te vergeten. Dat gaat op een gegeven moment irriteren natuurlijk, als hij dat bij Hamilton blijft doen zal een straf niet lang uitblijven.
Weer lekker de waarheid ah verdraaien?quote:Op dinsdag 10 april 2018 13:22 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja, en als hij toch aan Verstappen ligt dan spint hij zo briljant. Race 1 teleurstellend resultaat door rijdersfout, race 2 kwalificatie verpest door rijdersfout, en race verpest door vermijdbare aanrijding. Zijn pure rijtalent staat niet ter discussie maar het talent om wereldkampioen te worden overlapt daar maar deels mee en daar heeft hij nog weinig van laten zien.
Als je heel veel risico neemt lijk je ook wat beter dan je bent, tot de keerzijde van dat risico zich aandient. Hij is ook al een paar keer over Vettels voorvleugel heengereden, maar toen had hij de mazzel dat zijn band heel bleef en Vettel een nieuwe vleugel moest gaan halen. Hij lijkt bij ruimte laten de achterkant van zijn eigen auto te vergeten. Dat gaat op een gegeven moment irriteren natuurlijk, als hij dat bij Hamilton blijft doen zal een straf niet lang uitblijven.
Er kunnen best verzachtende omstandigheden zijn voor en rijdersfout, zoals de engine settings wat betreft vermogenscurve, maar die 150 pk extra willen alle andere coureurs met een Renault motor nu ook. Dat is niet heel geloofwaardig.quote:Op dinsdag 10 april 2018 13:43 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Die aanrijding is geen fout van Max. Hij zit er voor op het moment van raken. Dus als er iemand to blame was dan was het Lewis.
De kwali is een twijfelgeval. Race 1 ben ik dan wel weer met je eens
Ook dat klopt. Het gaat dan ook bijna altijd goed als de ene coureur voorzichtig is met zijn voorvleugel en de andere coureur met zijn achterband. Dat doen de meeste coureurs omdat het voor henzelf gevaarlijk is, dat Verstappen tot nu toe altijd geluk had maakt het nog geen zinnige manier van doen. Zeker niet als hij later als hij groot is wereldkampioen wil worden.quote:Op dinsdag 10 april 2018 13:50 schreef daNpy het volgende:
Ah daar is ie weer.
Als grootmeester Vettel niet wil dat er iemand over zijn voorvleugel rijdt moet hij hem niet onder iemands achterband schuiven
Wie had de wagen beschadigd en wiens taak is het om een beschadigde wagen aan te voelen?quote:Op dinsdag 10 april 2018 14:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Weer lekker de waarheid ah verdraaien?
Spin in race 1 was ten gevolge van beschadigingen ad wagen.
Ook dan kun je een fout maken, al dan niet in relatie tot de settings.quote:Spin in Q2 was ten gevolge van een power surge (beaamd door Horner) in een ronde tbv motorkalibratie (ook beaamd door Horner). Hij probeerde geen snellere tijd te zetten.
Je loopt weer een hoop onzin te verkondigen.quote:Op dinsdag 10 april 2018 14:13 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Er kunnen best verzachtende omstandigheden zijn voor en rijdersfout, zoals de engine settings wat betreft vermogenscurve, maar die 150 pk extra willen alle andere coureurs met een Renault motor nu ook. Dat is niet heel geloofwaardig.
Doornbos zei iets zinnigs, voor de verandering, nl dat Verstappen na de inhaalactie zelf nog een keer naar buiten stuurde. Dat was niet nodig, je hoeft de deur niet altijd vol in het gezicht dicht te smijten.
[..]
Ook dat klopt. Het gaat dan ook bijna altijd goed als de ene coureur voorzichtig is met zijn voorvleugel en de andere coureur met zijn achterband. Dat doen de meeste coureurs omdat het voor henzelf gevaarlijk is, dat Verstappen tot nu toe altijd geluk had maakt het nog geen zinnige manier van doen. Zeker niet als hij later als hij groot is wereldkampioen wil worden.
Volgens mij zei Max na de race dat hij geen last van Alonso had. Want het leek er wel op dat Alsonso in de weg zat, maar hij ontkent dat.quote:Op woensdag 11 april 2018 12:56 schreef TagForce het volgende:
knip.
Doornbos zei iets mogelijk zinnigs, als hij in de auto had gezeten, en als hij voelde wat de auto deed. Max ging vol in de aanval in die bocht, en Alonso reed belabberd door die bocht. Max moest hiervoor naar buiten afwijken, maar wilde niet teveel snelheid verliezen. Voor hetzelfde geld was Max dus bezig met de achterbanden opvangen die grip verloren en stuurde hij daarom steeds iets minder ver naar rechts om daarna weer terug in te sturen. Om te zorgen dat hij door Alonso en het verliezen van de lijn die hij wilde rijden niet achterstevoren kwam te staan. Als hij Ham van de baan wilde duwen, of naar buiten wilde dwingen, dan was zijn complete lijn al zo geweest dat hij op de rand uit zou komen en hoefde hij die ook niet 3 keer te corrigeren.
Knip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |