abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_171905624
Omdat het er nog niet was. Dus bij deze het Max Verstappen crash topic.


Monaco, 2015 (Race).

Monaco, 2016.

Bahrain, 2017 (Race).

Azerdinges, 2017 (Training).

Bonus: Max vs Massa (17:40)

Ik heb het dus niet over mankementen aan de auto, daar kan een coureur weinig aan doen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Nober op 24-06-2017 02:28:56 ]
pi_171905687
Bahrein was een probleem met de remmen toch? Daar kan een coureur ook weinig aan doen.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_171905769
beetje blikschade
pi_171905835
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 02:29 schreef Geralt het volgende:
Bahrein was een probleem met de remmen toch? Daar kan een coureur ook weinig aan doen.
Maar als het aan de remmen lag kan je de banden ook niet blokkeren.
pi_171906442
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 02:50 schreef Nober het volgende:

[..]

Maar als het aan de remmen lag kan je de banden ook niet blokkeren.
Juist dan, omdat de rembalans verstoord is.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_171908478
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 02:50 schreef Nober het volgende:

[..]

Maar als het aan de remmen lag kan je de banden ook niet blokkeren.
Dus als we bij jouw auto de voorremmen weghalen kun jij de achterkant niet blokkeren?

Als we bij jouw auto 2 remmen laten vastslaan bij 100kmh gaan jouw wielen niet blokkeren?
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_171934302
Ik zou hem maar alvast reeksen
pi_171937607
Gras is groen en Max valt uit
pi_171937806
Deze man kan er weinig van. Laat die auto eens heel kut Belg.
pi_171940702
quote:
14s.gif Op zondag 25 juni 2017 14:36 schreef Doublepain het volgende:
Ik zou hem maar alvast reeksen
_O-
Ich hock in meinem Bonker
pi_172292951
KOEKOEK
pi_172293424
Voorlopig heeft ie nog een flinke "achter"stand op z'n pa.

Wel zonde voor die jongen. Volgende keer niet crashen graag, ik kom live kijken.
Een waarheidszoeker is iemand die durft te waden door dikke lagen van giftige rookgordijnen en probeert geen adem te halen.
"The silence of conspiracy. Slaughtered on the altar of apathy." - Lords of the New Church (1982)
pi_172293486
Die gast kan echt niet rijden.
pi_172293640
Goed topic
hhhhh
pi_172293643
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 14:30 schreef Cattivo het volgende:
Die gast kan echt niet rijden.
Fucking Kvyat inderdaad. Tis geen bowlingbaan!
  User die overal opduikt 2022 zondag 9 juli 2017 @ 14:42:15 #16
186611 Haags
pi_172294014
De Verstappen hype kan ook voorgoed de koelkast in.
Zonder wrijving geen glans
pi_172294019
Volgens mij is er anders nog weinig gecrasht. Als de auto telkens stil staat wil dat ook niet.
pi_172295025
Wat een sjaak die kerel... over t paard getild blaaskaakje...
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_172296047
Volgende week gok ik dat hij het wel ongeveer 6 rondes vol kan houden. Daarna stopt de auto er weer mee denk ik
Moeten zij weten
pi_172301163
Heerlijk rustig rond die vent. Schitterend dit.
pi_172301521
quote:
6s.gif Op zondag 9 juli 2017 19:22 schreef Bolasie het volgende:
Heerlijk rustig rond die vent. Schitterend dit.
Vorig jaar al die heisa toen ie een race won, op NOS teletekst is er 0.0 te vinden van de race van vanmiddag :D

Tijd voor een sabbatical voor Max.
pi_172301565
Dubbel.

Ik edit nog slechter dan dat Max raced :D
pi_172301581
Driedubbel
  zaterdag 7 april 2018 @ 18:49:14 #26
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_178369785
quote:
Man, man, man, de verklaring van Max en Horner nog niet gehoord zeker? :D

Max:
>>"Het was erg ongelukkig. We hebben zojuist de data bestudeerd en daarop is te zien dat ik opeens 150pk meer had. Dat is raar, want de bocht is niet voluit. Je gaat voorzichtig op het gas en ineens kreeg ik 150pk extra, wat ik absoluut niet aan zag komen. Dit zorgde ervoor dat de achterbanden doorsloegen en ik spinde de baan af. Erg jammer, want er lag kans op een top drie klassering."<<

https://www.verstappen.nl/nl/article/10657/

Verder gaf Horner bij Sky aan dat Max géén poging deed een snellere ronde neer te zetten, maar bezig was de motorsoftware in te leren..

[ Bericht 25% gewijzigd door Whiskers2009 op 07-04-2018 19:08:43 ]
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_178370100
quote:
1s.gif Op zondag 9 juli 2017 19:35 schreef DP026 het volgende:

[..]

Vorig jaar al die heisa toen ie een race won, op NOS teletekst is er 0.0 te vinden van de race van vanmiddag :D

Tijd voor een sabbatical voor Max.
Misschien omdat t ook geen race was? O-)
pi_178370310
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 april 2018 19:01 schreef Jolige_Joffer het volgende:

[..]

Misschien omdat t ook geen race was? O-)
Bericht uit 2017 quoten :’)
pi_178370335
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 april 2018 19:09 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

Bericht uit 2017 quoten :’)
Oops o|O 8)7
pi_178394546
quote:
Renault-rijders verbaasd over 'partymodus' Verstappen

Gevraagd naar het incident lieten ook de Renault-rijders weten te zijn verbaasd, maar zelf niet iets dergelijks te hebben meegemaakt. Gevraagd naar of hij ooit zo'n onverwachte impuls heeft gekregen, zei Hülkenberg gekscherend: "Ik zou graag willen weten waar die 150 pk vandaan komt. Heeft hij ook een party-mode? Dat heb ik nog nooit meegemaakt. Dat verandert niet van de ene ronde op de andere. Laat ik het zo zeggen: voor mij spreekt hij Grieks." Ook Sainz had naar eigen zeggen nooit iets dergelijks gevoeld in zijn auto.
https://www.gpupdate.net/(...)rtymodus-verstappen/
  zondag 8 april 2018 @ 20:44:50 #31
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_178394683
quote:
Tsja, zelfs Horner had het over een power surge. Dus volgens mij klopt het gewoon wat Max zei ;)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_178400523
Het wordt wel duidelijk dat Max toch niet zo goed is als men denkt
  maandag 9 april 2018 @ 10:43:57 #33
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_178402722
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 07:20 schreef byah het volgende:
Het wordt wel duidelijk dat Max toch niet zo goed is als men denkt
Ondanks dat ik ergens vermoed dat deze post is bedoeld als provocatie ipv een oprechte mening, geef ik je toch het voordeel vd twijfel en geef ik even netjes antwoord.

1. Max is natuurijk niet ineens slechter geworden, dus ik vind dit een wat malle uitspraak.
2. 150 pk erbij (power surge) in aanloop naar een bocht in een rondje wat niet om tijdsverbetering ging, maar om motorkalibratie: benieuwd wie de wagen gehouden zou hebben.
3. De inhaalactie tijdens de race was normaal. Niet te gretig, niet te veel risico, maar inhaalactie zoals velen hem uitvoeren. Een zoals HAM die een paar rondjes later zelf nota bene ook uitvoerde. Meestal gaat dat goed, nu niet. Race-incident zoals de wedstrijdleiding ook oordeelde.
4. Betreffende inhaalactie lijkt (iig op bepaalde beelden) fout af te lopen omdat HAM instuurt op Max, niet omdat Max hem afknijpt. Maar zelfs als dat gezichtsbedrog zou zijn en we het strikt volgens de regels in de F1 bekijken: volgens die regels is Max hem voorbij en dient HAM dus in te binden.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_178402879
Valt me op dat als er iets misgaat het nooit aan Max ligt.
  maandag 9 april 2018 @ 11:04:58 #35
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_178403169
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 10:50 schreef Pleun2011 het volgende:
Valt me op dat als er iets misgaat het nooit aan Max ligt.
Knap. Want Max staat erom bekend dat hij altijd eerlijk zegt wat er aan de hand is en er niet voor schroomt toe te geven dat iets zijn fout was als dat zo is. Hij staat absoluut niet bekend als iemand die anderen de schuld geeft voor fouten die hij zelf maakt of als iemand die zich probeert te verschuilen achter zgn fouten van anderen of als iemand die altijd rotsmoesjes heeft.

Ook afgelopen weekend blijkt daar niets van. Ook Horner heeft het over een power surge en de wedstrijdleiding ziet het inhaalincident als een race-incident, niet als een fout van een van beide rijders die bestraft dient te worden.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_178404312
- weg -

[ Bericht 84% gewijzigd door Nattekat op 09-04-2018 15:07:22 ]
pi_178404487
quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2018 10:43 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ondanks dat ik ergens vermoed dat deze post is bedoeld als provocatie ipv een oprechte mening, geef ik je toch het voordeel vd twijfel en geef ik even netjes antwoord.

1. Max is natuurijk niet ineens slechter geworden, dus ik vind dit een wat malle uitspraak.
2. 150 pk erbij (power surge) in aanloop naar een bocht in een rondje wat niet om tijdsverbetering ging, maar om motorkalibratie: benieuwd wie de wagen gehouden zou hebben.
3. De inhaalactie tijdens de race was normaal. Niet te gretig, niet te veel risico, maar inhaalactie zoals velen hem uitvoeren. Een zoals HAM die een paar rondjes later zelf nota bene ook uitvoerde. Meestal gaat dat goed, nu niet. Race-incident zoals de wedstrijdleiding ook oordeelde.
4. Betreffende inhaalactie lijkt (iig op bepaalde beelden) fout af te lopen omdat HAM instuurt op Max, niet omdat Max hem afknijpt. Maar zelfs als dat gezichtsbedrog zou zijn en we het strikt volgens de regels in de F1 bekijken: volgens die regels is Max hem voorbij en dient HAM dus in te binden.
Correct, in ronde 5 deed Hamilton een gelijke inhaalactie en dat liep alleen maar goed af omdat de ander accepteerde dat hij ingehaald werd.

Je kan van iedere inhaalactie een crash maken als je je verlies niet neemt.
  maandag 9 april 2018 @ 12:20:18 #38
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_178404530
Het zal weer voor volgend jaar zijn voor Max.
pi_178409139
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 12:20 schreef maxi-mus het volgende:
Het zal weer voor volgend jaar zijn voor Max.
Leg uit
  maandag 9 april 2018 @ 17:05:12 #40
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_178409795
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Nattekat op 09-04-2018 20:00:57 ]
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_178411905
quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2018 16:27 schreef mikieu het volgende:

[..]

Leg uit
dat de kans dat hij het wk wint slinkt met de race
pi_178420127
quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2018 18:42 schreef scrupuleus het volgende:

[..]

dat de kans dat hij het wk wint slinkt met de race
Of het wordt gewonnen per race, er zijn nog 19 races te gaan.
Hij heeft geen briljante start van het seizoen natuurlijk maar met nog 19 races te gaan liggen nog steeds alle opties open.
Uiteraard hoop ik dat het beter gaat gaan voor Max maar realistisch gezien denk ik dat Ferrari dit jaar de krenten uit de pap gaat halen. :(
pi_178425024
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2018 10:50 schreef Pleun2011 het volgende:
Valt me op dat als er iets misgaat het nooit aan Max ligt.
Ja, en als hij toch aan Verstappen ligt dan spint hij zo briljant. Race 1 teleurstellend resultaat door rijdersfout, race 2 kwalificatie verpest door rijdersfout, en race verpest door vermijdbare aanrijding. Zijn pure rijtalent staat niet ter discussie maar het talent om wereldkampioen te worden overlapt daar maar deels mee en daar heeft hij nog weinig van laten zien.

Als je heel veel risico neemt lijk je ook wat beter dan je bent, tot de keerzijde van dat risico zich aandient. Hij is ook al een paar keer over Vettels voorvleugel heengereden, maar toen had hij de mazzel dat zijn band heel bleef en Vettel een nieuwe vleugel moest gaan halen. Hij lijkt bij ruimte laten de achterkant van zijn eigen auto te vergeten. Dat gaat op een gegeven moment irriteren natuurlijk, als hij dat bij Hamilton blijft doen zal een straf niet lang uitblijven.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 10 april 2018 @ 13:43:49 #44
408813 crew  trein2000
pi_178425432
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 13:22 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ja, en als hij toch aan Verstappen ligt dan spint hij zo briljant. Race 1 teleurstellend resultaat door rijdersfout, race 2 kwalificatie verpest door rijdersfout, en race verpest door vermijdbare aanrijding. Zijn pure rijtalent staat niet ter discussie maar het talent om wereldkampioen te worden overlapt daar maar deels mee en daar heeft hij nog weinig van laten zien.

Als je heel veel risico neemt lijk je ook wat beter dan je bent, tot de keerzijde van dat risico zich aandient. Hij is ook al een paar keer over Vettels voorvleugel heengereden, maar toen had hij de mazzel dat zijn band heel bleef en Vettel een nieuwe vleugel moest gaan halen. Hij lijkt bij ruimte laten de achterkant van zijn eigen auto te vergeten. Dat gaat op een gegeven moment irriteren natuurlijk, als hij dat bij Hamilton blijft doen zal een straf niet lang uitblijven.
Die aanrijding is geen fout van Max. Hij zit er voor op het moment van raken. Dus als er iemand to blame was dan was het Lewis.
De kwali is een twijfelgeval. Race 1 ben ik dan wel weer met je eens
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  dinsdag 10 april 2018 @ 13:50:30 #45
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_178425554
Ah daar is ie weer.
Als grootmeester Vettel niet wil dat er iemand over zijn voorvleugel rijdt moet hij hem niet onder iemands achterband schuiven :D
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  dinsdag 10 april 2018 @ 14:04:28 #46
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_178425841
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 13:22 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ja, en als hij toch aan Verstappen ligt dan spint hij zo briljant. Race 1 teleurstellend resultaat door rijdersfout, race 2 kwalificatie verpest door rijdersfout, en race verpest door vermijdbare aanrijding. Zijn pure rijtalent staat niet ter discussie maar het talent om wereldkampioen te worden overlapt daar maar deels mee en daar heeft hij nog weinig van laten zien.

Als je heel veel risico neemt lijk je ook wat beter dan je bent, tot de keerzijde van dat risico zich aandient. Hij is ook al een paar keer over Vettels voorvleugel heengereden, maar toen had hij de mazzel dat zijn band heel bleef en Vettel een nieuwe vleugel moest gaan halen. Hij lijkt bij ruimte laten de achterkant van zijn eigen auto te vergeten. Dat gaat op een gegeven moment irriteren natuurlijk, als hij dat bij Hamilton blijft doen zal een straf niet lang uitblijven.
Weer lekker de waarheid ah verdraaien?

Spin in race 1 was ten gevolge van beschadigingen ad wagen.
Spin in Q2 was ten gevolge van een power surge (beaamd door Horner) in een ronde tbv motorkalibratie (ook beaamd door Horner). Hij probeerde geen snellere tijd te zetten.
Race-incident in de race was een race-incident (wedstrijdleiding, Wolff, Horner, Max). Maar als je er dan toch over wil gaan jammeren: Max zat ervoor volgens de tegels vd F1 en mag zijn lijn houden, HAM dient in te binden. En Max kneep niet overdreven af, HAM stuurde overdreven in. Getuige de beelden.

Verder was er niks te gretigs of te risicovol aan de inhaalactie van Max; het is een inhaalactie zoals die om de haverklap gebeurt. En met name door HAM zelf, die inderdaad een paar rondjes prompt exact hetzelfde doet.

Wat Vettel er mee te maken heeft ontgaat me, maar als Max over de voorvleugel van VET kan rijden dan is Max hem dus voorbij en dient VET in te binden en ervoor te zorgen dat Max helemaal niet over die voorvleugel heen kan rijden.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_178426012
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2018 13:43 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Die aanrijding is geen fout van Max. Hij zit er voor op het moment van raken. Dus als er iemand to blame was dan was het Lewis.
De kwali is een twijfelgeval. Race 1 ben ik dan wel weer met je eens
Er kunnen best verzachtende omstandigheden zijn voor en rijdersfout, zoals de engine settings wat betreft vermogenscurve, maar die 150 pk extra willen alle andere coureurs met een Renault motor nu ook. Dat is niet heel geloofwaardig.

Doornbos zei iets zinnigs, voor de verandering, nl dat Verstappen na de inhaalactie zelf nog een keer naar buiten stuurde. Dat was niet nodig, je hoeft de deur niet altijd vol in het gezicht dicht te smijten.

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 13:50 schreef daNpy het volgende:
Ah daar is ie weer.
Als grootmeester Vettel niet wil dat er iemand over zijn voorvleugel rijdt moet hij hem niet onder iemands achterband schuiven :D
Ook dat klopt. Het gaat dan ook bijna altijd goed als de ene coureur voorzichtig is met zijn voorvleugel en de andere coureur met zijn achterband. Dat doen de meeste coureurs omdat het voor henzelf gevaarlijk is, dat Verstappen tot nu toe altijd geluk had maakt het nog geen zinnige manier van doen. Zeker niet als hij later als hij groot is wereldkampioen wil worden.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_178426092
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 april 2018 14:04 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Weer lekker de waarheid ah verdraaien?

Spin in race 1 was ten gevolge van beschadigingen ad wagen.
Wie had de wagen beschadigd en wiens taak is het om een beschadigde wagen aan te voelen?

quote:
Spin in Q2 was ten gevolge van een power surge (beaamd door Horner) in een ronde tbv motorkalibratie (ook beaamd door Horner). Hij probeerde geen snellere tijd te zetten.
Ook dan kun je een fout maken, al dan niet in relatie tot de settings.

Voor de rest, zie boven.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_178446739
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2018 14:13 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Er kunnen best verzachtende omstandigheden zijn voor en rijdersfout, zoals de engine settings wat betreft vermogenscurve, maar die 150 pk extra willen alle andere coureurs met een Renault motor nu ook. Dat is niet heel geloofwaardig.

Doornbos zei iets zinnigs, voor de verandering, nl dat Verstappen na de inhaalactie zelf nog een keer naar buiten stuurde. Dat was niet nodig, je hoeft de deur niet altijd vol in het gezicht dicht te smijten.

[..]

Ook dat klopt. Het gaat dan ook bijna altijd goed als de ene coureur voorzichtig is met zijn voorvleugel en de andere coureur met zijn achterband. Dat doen de meeste coureurs omdat het voor henzelf gevaarlijk is, dat Verstappen tot nu toe altijd geluk had maakt het nog geen zinnige manier van doen. Zeker niet als hij later als hij groot is wereldkampioen wil worden.
Je loopt weer een hoop onzin te verkondigen.

Die 150 pk HEBBEN de andere coureurs ook al, het was geen 150pk EXTRA, maar 150pk MEER dan zou MOETEN op dat moment. De auto dacht dat ie al voorbij bocht 2 was, maar hij zat nog vol in bocht 2, en na bocht 2 wil je die 150pk wel, maar er in hoort die er niet te zijn. Als je dan je poot op dezelfde plek hebt waar je hem altijd hebt op dat punt van de baan, en er is 150pk te veel, dan ga je achterstevoren... Ook als je Max of Lewis of Sebastian heet.

Doornbos zei iets mogelijk zinnigs, als hij in de auto had gezeten, en als hij voelde wat de auto deed. Max ging vol in de aanval in die bocht, en Alonso reed belabberd door die bocht. Max moest hiervoor naar buiten afwijken, maar wilde niet teveel snelheid verliezen. Voor hetzelfde geld was Max dus bezig met de achterbanden opvangen die grip verloren en stuurde hij daarom steeds iets minder ver naar rechts om daarna weer terug in te sturen. Om te zorgen dat hij door Alonso en het verliezen van de lijn die hij wilde rijden niet achterstevoren kwam te staan. Als hij Ham van de baan wilde duwen, of naar buiten wilde dwingen, dan was zijn complete lijn al zo geweest dat hij op de rand uit zou komen en hoefde hij die ook niet 3 keer te corrigeren.

En als laatste: Nee, het gaat bijna altijd goed als de ene coureur voorzichtig is met zijn voorvleugel punt. Dat zijn namelijk de regels, de leidende coureur hoeft niets te doen, de achterste coureur moet zorgen dat hij niet van de baan geduwd wordt of tegen de leidende coureur aan rijdt. Meestal gaat dat goed, maar als de grootste bedreiging voor hun status er langs komt willen ze wel eens wat meer risico nemen, en dat heeft dus als gevolg dat het lijkt alsof Max vaker tegen hun aan rijdt, terwijl de waarheid is dat zij vaker tegen Max aanrijden, dan tegen andere coureurs.

Dat gezegd hebbende was het natuurlijk slimmer van Max geweest om het wat rustiger aan te doen, maar geeft het 'take no prisoners' gedrag van Max natuurlijk wel extra spanning aan een GP.
pi_178447169
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 12:56 schreef TagForce het volgende:

knip.

Doornbos zei iets mogelijk zinnigs, als hij in de auto had gezeten, en als hij voelde wat de auto deed. Max ging vol in de aanval in die bocht, en Alonso reed belabberd door die bocht. Max moest hiervoor naar buiten afwijken, maar wilde niet teveel snelheid verliezen. Voor hetzelfde geld was Max dus bezig met de achterbanden opvangen die grip verloren en stuurde hij daarom steeds iets minder ver naar rechts om daarna weer terug in te sturen. Om te zorgen dat hij door Alonso en het verliezen van de lijn die hij wilde rijden niet achterstevoren kwam te staan. Als hij Ham van de baan wilde duwen, of naar buiten wilde dwingen, dan was zijn complete lijn al zo geweest dat hij op de rand uit zou komen en hoefde hij die ook niet 3 keer te corrigeren.

Knip
Volgens mij zei Max na de race dat hij geen last van Alonso had. Want het leek er wel op dat Alsonso in de weg zat, maar hij ontkent dat.

De inhaalactie was prima, pech met het resultaat.

En er valt wat voor tr zeggen dat als hij het rustiger aangedaan zou hebben, minder risico’s genomen zou hebben, hij een “decent” finish zou hebben gehad. Maar Max wil per se zo snel mogelijk naar de finish, neemt daarvoor meer risico dan anderen en daarom is hij eigenlijk ook zo’n geniale coureur. Hij gaat er altijd voor. Kost op een jaar gezien misschien punten, maar misschien ook niet, ik weet het niet. Hij zorgt in ieder geval altijd voor actie en volgens mij niet op de verkeerde manier (een gat zien wat er niet is, zoals Kvyat in China 2016)

[ Bericht 8% gewijzigd door opgebaarde op 11-04-2018 13:28:19 ]
pi_178473877
quote:
1s.gif Op woensdag 11 april 2018 13:22 schreef opgebaarde het volgende:

Maar Max wil per se zo snel mogelijk naar de finish, neemt daarvoor meer risico dan anderen en daarom is hij eigenlijk ook zo’n geniale coureur. Hij gaat er altijd voor. Kost op een jaar gezien misschien punten, maar misschien ook niet, ik weet het niet. Hij zorgt in ieder geval altijd voor actie en volgens mij niet op de verkeerde manier (een gat zien wat er niet is, zoals Kvyat in China 2016)
Prima dat hij in het gat dook, maar daarna maakt hij het zelf te klein door nog een keer naar buiten toe te sturen. Dat kost hem deze keer wel punten en het zijn punten waarmee je een al dan niet geniale wereldkampioen wordt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_178486975
quote:
0s.gif Op woensdag 11 april 2018 12:56 schreef TagForce het volgende:

[..]

Je loopt weer een hoop onzin te verkondigen.

Die 150 pk HEBBEN de andere coureurs ook al, het was geen 150pk EXTRA, maar 150pk MEER dan zou MOETEN op dat moment. De auto dacht dat ie al voorbij bocht 2 was, maar hij zat nog vol in bocht 2, en na bocht 2 wil je die 150pk wel, maar er in hoort die er niet te zijn. Als je dan je poot op dezelfde plek hebt waar je hem altijd hebt op dat punt van de baan, en er is 150pk te veel, dan ga je achterstevoren... Ook als je Max of Lewis of Sebastian heet.
quote:
Renault engine blameless in Verstappen's Bahrain Q1 crash

Red Bull Formula 1 boss Christian Horner has confirmed there was no car or engine issue when Max Verstappen crashed out in the first segment of qualifying at the Bahrain Grand Prix.

Instead, Horner said the accident was a result of the Dutchman’s foot jumping on the throttle pedal as he ran over the kerbs.

After the accident, Verstappen had complained of a 150bhp power surge, prompting cynical responses from some of his rivals.

Fellow Renault power unit user Nico Hulkenberg said: “I would like to know where the 150 horsepowers are coming from. Does he have a party mode as well?

"I haven't experienced that. It doesn't change from one lap to another. Let me put it like this – that’s Greek to me.”

Although some observers suggested that there may have been a technical problem – possibly a sticking throttle – Horner insisted that there were no mechanical issues, and that the kerbs were the trigger.

“It wasn’t a stuck throttle,” Horner told Motorsport.com. “I think when he got high on the kerb there was an oscillation on the foot. It was fairly obvious.

“The gearshift around there has always been a bit lumpy, and I think it was a combination of that, pushing flat out, up on the kerb, oscillation with the foot – put a lot of stuff together, that’s what happens.

"So there’s nothing to read into it.”

Renault Sport boss Cyril Abiteboul confirmed that the French manufacturer had found nothing wrong in its investigations.

“The engine has done exactly what the throttle was asking, it was very clear,” he told Motorsport.com.

“It’s a determinist thing, cause and consequence, when you press on the throttle, something is happening to the engine. The engine has reacted in exactly the same way that it was supposed to react.”
Het lijkt me niet per se iets dat Hamilton of Vettel ook was overkomen. Altijd weer die ingewikkelde verhalen om een excuus voor Verstappen te verzinnen, is het niet van hemzelf of van Horner dan gaan zijn fans wel los met allerlei rare theorien.

Verstappen maakt fouten, dat doen ze allemaal maar hji maakt er nog teveel voor iemand die wereldkampioen wil worden. Veel ingewikkelder is het niet.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_178487149
Nog wat torpedo's in Rusland en het wordt Max OUT Gasly IN.
pi_178487189
quote:
Ricciardo: "Max was iets te gretig in duel met Hamilton"

Hamilton en racewinnaar Sebastian Vettel waren na afloop niet te spreken over het rijgedrag van Verstappen. Ricciardo is minder kritisch maar erkent wel dat zijn jonge teamgenoot iets slimmer had kunnen handelen: "Om eerlijk te zijn verdiende de actie geen straf. Het was wat dat betreft prima. Wel moest ik denken aan mijn moment met Rosberg in Boedapest, toen hij maar op me af bleef komen terwijl ik al op de kerbs aan de buitenkant van de bocht zat en nergens heen kon. Max had de actie al volbracht, hij hoefde volgens mij niet helemaal door te sturen tot de kerb. Wat er ook gebeurde, Max was voor Lewis gebleven. Hij was gewoon iets te gretig."
https://www.gpupdate.net/(...)n-duel-met-hamilton/
pi_178487504
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 11:22 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]


[..]

Het lijkt me niet per se iets dat Hamilton of Vettel ook was overkomen. Altijd weer die ingewikkelde verhalen om een excuus voor Verstappen te verzinnen, is het niet van hemzelf of van Horner dan gaan zijn fans wel los met allerlei rare theorien.

Verstappen maakt fouten, dat doen ze allemaal maar hji maakt er nog teveel voor iemand die wereldkampioen wil worden. Veel ingewikkelder is het niet.
Zorgwekkender is dat het bij hem altijd aan een ander ligt: ik had ineens zonder dat het aan mij lag 150pk extra, Lewis moet voor mij de rode loper uitleggen, enz.

Dat komt de leercurve niet ten goede.
  vrijdag 13 april 2018 @ 12:02:15 #56
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_178487697
het lag dus wel aan MAX
pi_178495034
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2018 11:51 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Zorgwekkender is dat het bij hem altijd aan een ander ligt: ik had ineens zonder dat het aan mij lag 150pk extra, Lewis moet voor mij de rode loper uitleggen, enz.

Dat komt de leercurve niet ten goede.
Dat lijkt mij ook niet. Het wordt tijd dat hij als een toekomstig wereldkampioen gaat rijden.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_178503620
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 11:22 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

[..]

Het lijkt me niet per se iets dat Hamilton of Vettel ook was overkomen. Altijd weer die ingewikkelde verhalen om een excuus voor Verstappen te verzinnen, is het niet van hemzelf of van Horner dan gaan zijn fans wel los met allerlei rare theorien.

Verstappen maakt fouten, dat doen ze allemaal maar hji maakt er nog teveel voor iemand die wereldkampioen wil worden. Veel ingewikkelder is het niet.
En die woorden heeft Horner weer ingetrokken, na een gesprek met Helmut. Het lag niet aan Max, nu lag het aan de software van Red Bull die een probleem met schakelen heeft.

Het lijkt nu een gevalletje 150pk extra en niemand mag het weten te worden. Doofpotje.
pi_178503622
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 12:02 schreef KingRadler het volgende:
het lag dus wel aan MAX
Nee dus.
  zaterdag 14 april 2018 @ 08:00:53 #60
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_178503732
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2018 11:22 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

[..]

Het lijkt me niet per se iets dat Hamilton of Vettel ook was overkomen. Altijd weer die ingewikkelde verhalen om een excuus voor Verstappen te verzinnen, is het niet van hemzelf of van Horner dan gaan zijn fans wel los met allerlei rare theorien.

Verstappen maakt fouten, dat doen ze allemaal maar hji maakt er nog teveel voor iemand die wereldkampioen wil worden. Veel ingewikkelder is het niet.
Ergens toch wel sneu om dit te posten om je 'gelijk' te halen terwijl men uitging van hetgeen door het team allereerst uitgegeven werd en het uiteindelijk alsnog niet helemaal duidelijk blijkt te zijn.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_178503969
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2018 07:35 schreef TagForce het volgende:

[..]

En die woorden heeft Horner weer ingetrokken, na een gesprek met Helmut. Het lag niet aan Max, nu lag het aan de software van Red Bull die een probleem met schakelen heeft.

Het lijkt nu een gevalletje 150pk extra en niemand mag het weten te worden. Doofpotje.
Bullshit. En wat een slechte manier om de rijder te beschermen. Beschamend gewoon. Als je liegt, doe het dan een beetje geloofwaardig.
pi_178506103
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2018 08:27 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Bullshit. En wat een slechte manier om de rijder te beschermen. Beschamend gewoon. Als je liegt, doe het dan een beetje geloofwaardig.
Nou, volgens mij was de rijder al bij de eerste uitleg beschermd, en was de 2e uitleg juist om Renault te beschermen. Renault was niet blij met de uitleg iig.
pi_178506431
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2018 08:27 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Bullshit. En wat een slechte manier om de rijder te beschermen. Beschamend gewoon. Als je liegt, doe het dan een beetje geloofwaardig.
Ik denk eerder een slechte manier om de motorpartner te beschermen en Max wasn't having any of it en liet dat na de uitspraken van Horner ook gewoon duidelijk merken.

Miscalculatie van Horner en de zijne en vervolgens krijgt Horner nogal op zn lazer van Marko. Max heeft duidelijk aangegeven dat er niet te sollen valt met hem en dus ging Horner door het stof om e.e.a. recht te zetten.

:)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_178508817
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2018 11:04 schreef TagForce het volgende:

[..]

Nou, volgens mij was de rijder al bij de eerste uitleg beschermd, en was de 2e uitleg juist om Renault te beschermen. Renault was niet blij met de uitleg iig.
Eerste uitleg komt van de rijder (en werd direct door collega’s naar het rijk der fabelen verwezen).

Team corrigeert.

Vervolgens draait het team en komt er een uitleg waarvan iedereen weet dat het onzin is.

Voor mij is het dan wel duidelijk.
pi_178508876
quote:
7s.gif Op zaterdag 14 april 2018 11:29 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ik denk eerder een slechte manier om de motorpartner te beschermen en Max wasn't having any of it en liet dat na de uitspraken van Horner ook gewoon duidelijk merken.

Miscalculatie van Horner en de zijne en vervolgens krijgt Horner nogal op zn lazer van Marko. Max heeft duidelijk aangegeven dat er niet te sollen valt met hem en dus ging Horner door het stof om e.e.a. recht te zetten.

:)
Ik denk dat je dan een hele roze bril op hebt.

Ook Max zijn uitleg gisteren was in het kader van ‘te ver het gaspedaal ingetrapt’, alleen komt dat dan met een ‘ja, maar de mapping’.

Nou geloof ik best dat de mapping agressief is en daardoor een fout sneller gemaakt is, maar dan blijft het een fout. De mapping is immers een gegeven. Nog even en iedere spin is geen fout van de coureur, maar de auto is nu eenmaal heel lastig te besturen. Ja, kunst, het is een F1!
  zaterdag 14 april 2018 @ 15:07:02 #66
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_178509908
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2018 13:55 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik denk dat je dan een hele roze bril op hebt.

Ook Max zijn uitleg gisteren was in het kader van ‘te ver het gaspedaal ingetrapt’, alleen komt dat dan met een ‘ja, maar de mapping’.

Nou geloof ik best dat de mapping agressief is en daardoor een fout sneller gemaakt is, maar dan blijft het een fout. De mapping is immers een gegeven. Nog even en iedere spin is geen fout van de coureur, maar de auto is nu eenmaal heel lastig te besturen. Ja, kunst, het is een F1!
Volgens Horner zijn zijn woorden verkeerd geinterpreteerd en is het geen fout van Max, noch had hij het aan kunnen zien komen of er op anticiperen: https://www.f1today.net/n(...)eerd-geinterpreteerd
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_178510263
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2018 13:52 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Eerste uitleg komt van de rijder (en werd direct door collega’s naar het rijk der fabelen verwezen).

Team corrigeert.

Vervolgens draait het team en komt er een uitleg waarvan iedereen weet dat het onzin is.

Voor mij is het dan wel duidelijk.
Eerste uitleg was van zowel rijder als team later. Het zou zelfs op de telemetrie te zien zijn geweest.
Dan volgt een gesprek met Ah, Bietenboel en is het ineens anders.
pi_178511772
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2018 15:07 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Volgens Horner zijn zijn woorden verkeerd geinterpreteerd en is het geen fout van Max, noch had hij het aan kunnen zien komen of er op anticiperen: https://www.f1today.net/n(...)eerd-geinterpreteerd
Ik heb het gehoord. Het was compleet bullshit.
pi_178511809
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2018 15:34 schreef TagForce het volgende:

[..]

Eerste uitleg was van zowel rijder als team later. Het zou zelfs op de telemetrie te zien zijn geweest.
Dan volgt een gesprek met Ah, Bietenboel en is het ineens anders.
Nee, het was 150pk extra. Vrijdag werd daarvan de oorzaak medegedeeld.

En op zaterdag was het de bak. Een bak geeft geen 150 pk.
pi_178511888
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2018 17:18 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nee, het was 150pk extra. Vrijdag werd daarvan de oorzaak medegedeeld.

En op zaterdag was het de bak. Een bak geeft geen 150 pk.
De ERS wel en dat extra vermogen kwam te vroeg zoals ik begrepen heb.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_178512562
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 april 2018 17:18 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nee, het was 150pk extra. Vrijdag werd daarvan de oorzaak medegedeeld.

En op zaterdag was het de bak. Een bak geeft geen 150 pk.
150pk extra op dat punt. Niet 150pk extra bovenop het maximum aantal pk van de bak.
Een verkeerde uitgave van de beschikbare pks dus. Dat was het de hele week tot gisteren Bietenboel kwam met driver error en Horrner dat overnam.
pi_178512831
Weet je, iedereen mag geloven wat hij wil. We kunnen nu wel gaan pingpongen, maar dat gaat ons niet verder brengen.
pi_178527328
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2018 18:13 schreef VEM2012 het volgende:
Weet je, iedereen mag geloven wat hij wil. We kunnen nu wel gaan pingpongen, maar dat gaat ons niet verder brengen.
Renault motoren zijn stom want mijn verre achternicht zijn oom had ooit een renault megane en die ging vet vaak stuk en vettel en hamilton zijn ook stom want die lieten max er niet langs terwijl max veeeeeeeeeeeeel sneller was. En die 10 seconde straf sloeg nergens op want als vettel er niet was geweest had het nooit gebeurd.
:)
:')
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_178529533
tgruener twitterde op zondag 15-04-2018 om 12:11:14 Lauda hits out at Verstappen: "Max is fully to blame for the accident. Seems like reason doesn't get through to him. You normally rise with your mistakes. But he's getting ever smaller. In this case it also seems to be a question of intelligence." #AMuS reageer retweet
  zondag 15 april 2018 @ 15:19:56 #76
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_178531972
quote:
10s.gif Op zondag 15 april 2018 13:07 schreef potjecreme het volgende:
tgruener twitterde op zondag 15-04-2018 om 12:11:14 Lauda hits out at Verstappen: "Max is fully to blame for the accident. Seems like reason doesn't get through to him. You normally rise with your mistakes. But he's getting ever smaller. In this case it also seems to be a question of intelligence." #AMuS reageer retweet
Volgende keer wint ie en "heeft Lauda het altijd al gezien".
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  zondag 15 april 2018 @ 17:19:39 #77
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_178534320
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 april 2018 18:13 schreef VEM2012 het volgende:
Weet je, iedereen mag geloven wat hij wil. We kunnen nu wel gaan pingpongen, maar dat gaat ons niet verder brengen.
Nee, laten we het dan gewoon laten bij de mensen die er verstand van hebben. En die zeggen dat het geen fout van Max was.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  zondag 15 april 2018 @ 17:20:30 #78
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_178534344
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 12:14 schreef Nober het volgende:

Max Verstappen geeft fout toe!

Is niet de eerste keer, hoor.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_178537959
Kansloze familie.
  zondag 15 april 2018 @ 19:41:19 #80
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_178538391
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 19:22 schreef RicardoGallego het volgende:
Kansloze familie.
Eerder een kansloze reactie.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_178538424
quote:
1s.gif Op zondag 15 april 2018 19:41 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Eerder een kansloze reactie.
Denk aan je hart liefdevolle vrouw
pi_178539148
Het ligt dus aan het IQ van Verstappen aldus Lauda.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zondag 15 april 2018 @ 20:19:35 #83
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_178539318
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 20:13 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Het ligt dus aan het IQ van Verstappen aldus Lauda.
Lauda prijst of Max de hemel in, of verguist hem (beide al meerdere keren voorgekomen).
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_178544218
Maldonado 2.0
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_178544450
Dit was gewoon totaal niet het niveau wat je verwacht. En na Bahrein zou je denken dat die wat beter aan de tactische overwegingen zou denken. Het is natuurlijk nog steeds split second racing maar die vlieger gaat hier niet op imo. Betere pace, betere banden, concurrent zijn niet in staat om veel weerstand te geven. Het is alsof een leeuw een half lamme gazelle alsnog laat ontsnappen, dat hoort niet te gebeuren.
pi_178545618
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2018 17:19 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Nee, laten we het dan gewoon laten bij de mensen die er verstand van hebben. En die zeggen dat het geen fout van Max was.
Ook dit is niet waar, maar blijf het vooral geloven.
  maandag 16 april 2018 @ 15:17:44 #87
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_178555049
quote:
1s.gif Op maandag 16 april 2018 06:39 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ook dit is niet waar, maar blijf het vooral geloven.
Horner zegt het en daar heb ik meer vertrouwen in dan een handjevol Fokkers.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_178774952
quote:
Precies als rechts de 'curbs' komen.
pi_178776121
Max begint inmiddels bij alle F1 fans wel een beetje naam te maken als brokkenpiloot en dat is niet goed. Het zijn dus niet alleen de zure mannetjes op FOK die afgeven op Max, zoals blijkt bij de comments onder dit filmpje.

Edensnator over 'n out
pi_178776278
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2018 15:42 schreef Edensnator het volgende:
Max begint inmiddels bij alle F1 fans wel een beetje naam te maken als brokkenpiloot en dat is niet goed. Het zijn dus niet alleen de zure mannetjes op FOK die afgeven op Max, zoals blijkt bij de comments onder dit filmpje.

Waan van de dag, ik denk wel dat hij zijn talentenstatus gauw kwijt is bij nog wat fouten en dan zijn de geldschieters gauw weg
pi_178812357
En er komt weer een nieuwe aan. Topic zit vol aan het einde van het seizoen.
pi_178812612
Max zn schuld weer deze
pi_178813626
Kijk al die oikofoobjes eens met de broekjes op de enkels.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2018 16:08:33 ]
pi_178814427
Max Grindbak :')
pi_178815279
quote:
13s.gif Op zondag 29 april 2018 16:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Max Grindbak :')
Welke grindbak
Moeten zij weten
pi_178815311
Jos Grindbak
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_178815330
quote:
1s.gif Op zondag 29 april 2018 17:07 schreef H0D3NPYL het volgende:

[..]

Welke grindbak
De spreekwoordelijke grindbak.
pi_178815678
Hij is wel lekker bezig die max, alles stuk rijden.
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  zondag 29 april 2018 @ 17:52:40 #101
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_178816338
quote:
oh boy...hij heeft de beeldvorming zo tegen zich. Moet heel wat gaan presteren om daar vanaf te komen.

Anders swap naar Toro Rosso? Helmut zal er op een gegeven moment klaar mee zijn, geld verdampt nu wel heel hard.
pi_178816406
quote:
1s.gif Op zondag 29 april 2018 17:52 schreef RamboDirk het volgende:

[..]

oh boy...hij heeft de beeldvorming zo tegen zich. Moet heel wat gaan presteren om daar vanaf te komen.
Hij heeft de genen van zijn vader en dat is geen voordeel.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_178886811
quote:
1s.gif Op zondag 29 april 2018 17:55 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Hij heeft de genen van zijn vader en dat is geen voordeel.
Dankzij de genen van zijn vader kan hij Formule 1 rijden.
  woensdag 2 mei 2018 @ 11:46:43 #104
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_178887365
quote:
3s.gif Op woensdag 2 mei 2018 11:25 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Dankzij de genen van zijn vader kan hij Formule 1 rijden. is hij al verder in F1 dan elke andere Nederlander ooit.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_178890507
quote:
3s.gif Op woensdag 2 mei 2018 11:25 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Dankzij de genen van zijn vader kan hij Formule 1 rijden.
Vlak zijn moeder niet uit.
  zondag 20 mei 2018 @ 19:18:53 #106
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_179289059
Verstappen heeft vandaag een Caravan gesloopt

  zaterdag 26 mei 2018 @ 14:03:06 #107
399518 Shadowkid053
I'm tiny Rick!
pi_179398844
En daar is weer een kapotte red bull.
  zaterdag 26 mei 2018 @ 14:36:19 #108
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_179399360
pi_179399926
Lomp :r
  zaterdag 26 mei 2018 @ 16:25:41 #110
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_179401749
*O* *O* *O*
pi_179402682
Wat een domme rukker
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_179402775
*O*
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_179402800
wat een fiasco weer,Max is veel te druistig en wil te graag waardoor hij weer onnodige risico's neemt.
pi_179404323
Urghh waar is die leercurve.
pi_179404461
rot op met max
  zaterdag 26 mei 2018 @ 19:09:57 #116
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179404556
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2018 19:04 schreef kurk_droog het volgende:
rot op met max
Maar wie dan?
pi_179405259
Mooi dat hij de grindbak-status toch waar begint te maken.
  zaterdag 26 mei 2018 @ 19:48:03 #118
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_179405378
Mooi topic is dit. Jaar of 2 geleden had je hier een ban voor gekregen :').
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_179405453
Zonde
  zaterdag 26 mei 2018 @ 19:55:52 #120
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179405547
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 mei 2018 19:48 schreef hmmmz het volgende:
Mooi topic is dit. Jaar of 2 geleden had je hier een ban voor gekregen :').
Hoezo? Dit topic is al 1 jaar oud. Wat is er tussen 2016 en 2017 gewijzigd aan de policy?
  zaterdag 26 mei 2018 @ 20:12:18 #121
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_179405909
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 mei 2018 19:55 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Hoezo? Dit topic is al 1 jaar oud. Wat is er tussen 2016 en 2017 gewijzigd aan de policy?
Er heerste nogal een dubbele standaard.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_179418527
quote:
1s.gif Op zondag 29 april 2018 17:52 schreef RamboDirk het volgende:

oh boy...hij heeft de beeldvorming zo tegen zich. Moet heel wat gaan presteren om daar vanaf te komen.

Anders swap naar Toro Rosso? Helmut zal er op een gegeven moment klaar mee zijn, geld verdampt nu wel heel hard.
Ik ben i.i.g blij dat "mis" Stappen zijn baas nu heeft gezegd: " Vriend, je gaat je nu gewoon anders gedragen en je gaat gewoon prijzen nu winnen anders.."

Zijn krediet is nu bijna op en het wachten is wanneer hij eruit wordt gegooid en "mis"Stappen en zijn Pa de laatste zijn 'legende' eer aan doet als "veel wol altijd en in de basis weinig substantie."

En al die hijgers bij met name ZIGGO Sport die er altijd tegen fikse betaling daar de loftrompet over "mis"Stappen uitsteken die mogen ze ook eens afrekenen. Mafkezen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-05-2018 10:40:54 ]
  zondag 27 mei 2018 @ 11:08:09 #123
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179418890
quote:
10s.gif Op zondag 27 mei 2018 10:40 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Ik ben i.i.g blij dat "mis" Stappen zijn baas nu heeft gezegd: " Vriend, je gaat je nu gewoon anders gedragen en je gaat gewoon prijzen nu winnen anders.."

Zijn krediet is nu bijna op en het wachten is wanneer hij eruit wordt gegooid en "mis"Stappen en zijn Pa de laatste zijn 'legende' eer aan doet als "veel wol altijd en in de basis weinig substantie."

En al die hijgers bij met name ZIGGO Sport die er altijd tegen fikse betaling daar de loftrompet over "mis"Stappen uitsteken die mogen ze ook eens afrekenen. Mafkezen.
Mis stappen? Raar
pi_179419006
quote:
1s.gif Op zondag 27 mei 2018 11:08 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Mis stappen? Raar
Is heel grappig denk ik.
  zondag 27 mei 2018 @ 12:03:15 #125
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179419694
quote:
12s.gif Op zondag 27 mei 2018 11:16 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Is heel grappig denk ik.
Nou lig dubbel
pi_179419796
quote:
1s.gif Op zondag 27 mei 2018 12:03 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Nou lig dubbel
Jij ook al?
  zondag 27 mei 2018 @ 12:37:04 #127
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_179420158
quote:
10s.gif Op zondag 27 mei 2018 10:40 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Ik ben i.i.g blij dat "mis" Stappen zijn baas nu heeft gezegd: " Vriend, je gaat je nu gewoon anders gedragen en je gaat gewoon prijzen nu winnen anders.."

Zijn krediet is nu bijna op en het wachten is wanneer hij eruit wordt gegooid en "mis"Stappen en zijn Pa de laatste zijn 'legende' eer aan doet als "veel wol altijd en in de basis weinig substantie."

En al die hijgers bij met name ZIGGO Sport die er altijd tegen fikse betaling daar de loftrompet over "mis"Stappen uitsteken die mogen ze ook eens afrekenen. Mafkezen.
Het woord nuance is je blijkbaar vreemd. In jouw wereld is alles zwart wit?
pi_179420549
Dit is het breekpunt voor Verstappen.. gaat zo vaak mis met hem, het gaat hem niet meer worden.
  zondag 27 mei 2018 @ 13:16:21 #129
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_179420713
Jos moet hem gewoon tijdens de race coachen. Net zoals Coronel tijdens de nabeschouwing laatst zei.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_179420800
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2018 13:05 schreef Pleun2011 het volgende:
Dit is het breekpunt voor Verstappen.. gaat zo vaak mis met hem, het gaat hem niet meer worden.
Dit. Dat hij nog jong is kunnen we niet meer als excuus gebruiken. Hij is en zal altijd te gretig blijven en stomme fouten maken
Moeten zij weten
pi_179420889
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2018 13:16 schreef hmmmz het volgende:
Jos moet hem gewoon tijdens de race coachen. Net zoals Coronel tijdens de nabeschouwing laatst zei.
Ik weet niet of dat verstandig is. Ten eerste is Jos niet direct een graag geziene gast bij de teams. Als die namelijk de bokkepruik op heeft is het een heel vervelend ventje.

Ten tweede straalt het niet goed af op Max.

Ten derde denk ik dat Max inmiddels op een niveau zou moeten zijn om dit niet nodig te hebben en kan het eerder kwaad dan goed doen.

Ten vierde: ook Jos was nogal eens te gretig. Dat is zoiets als vragen of Vinnie Jones Sergio Ramos wil coachen zodat hij minder gemeen gaat spelen.
pi_179420912
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2018 13:16 schreef hmmmz het volgende:
Jos moet hem gewoon tijdens de race coachen. Net zoals Coronel tijdens de nabeschouwing laatst zei.
Red Bull moet gewoon harder optreden tegen hem.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_179421436
quote:
1s.gif Op zondag 27 mei 2018 13:26 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik weet niet of dat verstandig is. Ten eerste is Jos niet direct een graag geziene gast bij de teams. Als die namelijk de bokkepruik op heeft is het een heel vervelend ventje.
En toch is hij wel een graag geziene gast bij de teams. Naast een goed coureur die verkeerde keuzes heeft gemaakt is hij vooral technisch begaaft. Engineers zijn blij met zijn kennis en elke GP die hij aanwezig is krijgt hij vragen van ze omdat ze graag een mening willen horen die van beide kanten beargumenteerd is. Vooral bij Red Bull weten ze hem tijdens een weekend wel te vinden maar ook bij Mercedes en Torro Rosso (Honda is fan van hem) voorziet hij engineers van nuttige info. Nu wat minder bij Mercedes omdat hij in dienst is van RB.
  zondag 27 mei 2018 @ 13:57:55 #134
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_179421560
quote:
1s.gif Op zondag 27 mei 2018 13:26 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik weet niet of dat verstandig is. Ten eerste is Jos niet direct een graag geziene gast bij de teams. Als die namelijk de bokkepruik op heeft is het een heel vervelend ventje.

Ten tweede straalt het niet goed af op Max.

Ten derde denk ik dat Max inmiddels op een niveau zou moeten zijn om dit niet nodig te hebben en kan het eerder kwaad dan goed doen.

Ten vierde: ook Jos was nogal eens te gretig. Dat is zoiets als vragen of Vinnie Jones Sergio Ramos wil coachen zodat hij minder gemeen gaat spelen.
Te gretig in de auto. Coachen vanaf afstand is makkelijker. Zo heeft hij Max ook tot dit punt gebracht.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_179421980
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2018 13:52 schreef TagForce het volgende:

[..]

En toch is hij wel een graag geziene gast bij de teams. Naast een goed coureur die verkeerde keuzes heeft gemaakt is hij vooral technisch begaaft. Engineers zijn blij met zijn kennis en elke GP die hij aanwezig is krijgt hij vragen van ze omdat ze graag een mening willen horen die van beide kanten beargumenteerd is. Vooral bij Red Bull weten ze hem tijdens een weekend wel te vinden maar ook bij Mercedes en Torro Rosso (Honda is fan van hem) voorziet hij engineers van nuttige info. Nu wat minder bij Mercedes omdat hij in dienst is van RB.
Je hebt het nu over als hij niet rechtstreeks betrokken is.
pi_179422001
quote:
1s.gif Op zondag 27 mei 2018 13:57 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Te gretig in de auto. Coachen vanaf afstand is makkelijker. Zo heeft hij Max ook tot dit punt gebracht.
Max is 20.

Ik zie het niet.
pi_179432769
Blijft natuurlijk een enorm talent.
  maandag 28 mei 2018 @ 09:41:33 #138
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179441561
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2018 12:37 schreef Klummie het volgende:

[..]

Het woord nuance is je blijkbaar vreemd. In jouw wereld is alles zwart wit?
"mis" stappen super leuk ha ha ha
pi_179711905
Eerste bocht vandaag en ik denk dat hij Bottas meeneemt.
  Redactie Frontpage maandag 11 juni 2018 @ 13:39:00 #140
38148 crew  Innisdemon
pi_179726405
quote:
1s.gif Op zondag 10 juni 2018 18:10 schreef wunderbaum het volgende:
Eerste bocht vandaag en ik denk dat hij Bottas meeneemt.
en nu?
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_179726435
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 13:39 schreef Innisdemon het volgende:

[..]

en nu?
Nu is ie ineens stil :)
pi_179726865
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 13:39 schreef Innisdemon het volgende:

[..]

en nu?
Denkt hij dat niet meer.

Denk ik.
  maandag 11 juni 2018 @ 15:37:53 #143
300499 Vigronty
x-tra deluxe
pi_179728174
Sound of Silence...
  maandag 11 juni 2018 @ 18:54:25 #144
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_179730847
RIP dit topic :'( ;(
pi_179732339
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 18:54 schreef beantherio het volgende:
RIP dit topic :'( ;(
1 race mislukt het hem eens om goed te botsen en direct al rip? 8)7
pi_179734259
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 13:39 schreef Innisdemon het volgende:

[..]

en nu?
Volgende race is er ook weer een “vandaag” :s)
pi_180018188
Is ie er al uit?
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_180018204
Meen je niet, ligt hij er alweer uit?
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  zondag 24 juni 2018 @ 18:23:37 #149
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_180018659
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 18:07 schreef Sigaartje het volgende:
Meen je niet, ligt hij er alweer uit?
hij is tweede geworden
pi_180018686
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 18:06 schreef Aiciu het volgende:
Is ie er al uit?
Geen crash van Max vandaag
Moeten zij weten
pi_180021016
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 18:06 schreef Aiciu het volgende:
Is ie er al uit?
Ja uit de problemen :P
  zondag 24 juni 2018 @ 20:55:47 #152
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_180022021
zowaar een stabiele run de laatste races, hij heeft geleerd zo te zien (y)
pi_180022108
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 18:06 schreef Aiciu het volgende:
Is ie er al uit?
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 18:07 schreef Sigaartje het volgende:
Meen je niet, ligt hij er alweer uit?
Als jullie dat om het tijdstip van jullie posts nog moeten vragen laat zien dat jullie F1 totaal niet volgen maar alleen maar ongefundeerd een goede coureur willen afkraken.
  maandag 2 juli 2018 @ 14:35:15 #154
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_180185884
Twee kansjes gisteren om dit topic nog wat leven in te blazen maar helaas -O-
pi_180233013
Als Raikkonen zijn auto niet zo uitstekend onder controle hield, zou Max weer zijn inbox vol zitten met spam.
Op een wanhopige plek beukt hij Kimi voorbij.
pi_180242236
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 12:03 schreef Wuwwa het volgende:
Als Raikkonen zijn auto niet zo uitstekend onder controle hield, zou Max weer zijn inbox vol zitten met spam.
Op een wanhopige plek beukt hij Kimi voorbij.
Die schele fin reed Max daarvoor gewoon het gras in, maar daar hoor ik je ff niet over
pi_180242371
En als die schele Fin zijn auto zo uitstekend onder controle had gehad, had Verstappen daar überhaupt al niet kunnen zitten want die Fin verkeek zich op de bocht
pi_180288245
Het was weer zover vandaag :')
  vrijdag 6 juli 2018 @ 20:02:04 #159
168739 Red_85
'echt wel'
pi_180289097
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 12:03 schreef Wuwwa het volgende:
Als Raikkonen zijn auto niet zo uitstekend onder controle hield, zou Max weer zijn inbox vol zitten met spam.
Op een wanhopige plek beukt hij Kimi voorbij.
Jij kijkt pas F1 en autosport vanaf dat Max debuteerde of nadat hij won in 2016 in Spanje?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_180291225
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juli 2018 20:02 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Jij kijkt pas F1 en autosport vanaf dat Max debuteerde of nadat hij won in 2016 in Spanje?
Nee hoor, ik keek ook al toen zijn vader John reed. In die oranje Spyker.
pi_180302775
Als je denkt dat hij zijn idiote rijstijl verloren is, komt het aard van het beestje weer boven drijven als je het niet meer verwacht.
  zaterdag 7 juli 2018 @ 13:26:39 #162
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_180306004
En de figuren die je hier normaal nooit ziet zijn weer terug. :')
pi_180334755
Hoi.
  zondag 8 juli 2018 @ 16:45:42 #165
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_180335135
:D :')
pi_180335441
Max remde toch gewoon op de curbstone?
pi_180337506
Slordig weer van Max. Blijft toch te wisselvallig.
pi_180337645
Brake-by-wire failure, daar doe je niks aan...
De enige manier voor Ric om voor Max te eindigen is als Max uitvalt, dat is wel weer bewezen vandaag.
pi_180337884
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 18:39 schreef aesop het volgende:
Brake-by-wire failure, daar doe je niks aan...
De enige manier voor Ric om voor Max te eindigen is als Max uitvalt, dat is wel weer bewezen vandaag.
Vorige week dus ook voor Max. DRGod knap 5e uiteindelijk.
pi_180338187
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 18:39 schreef aesop het volgende:
Brake-by-wire failure, daar doe je niks aan...
De enige manier voor Ric om voor Max te eindigen is als Max uitvalt, dat is wel weer bewezen vandaag.
dit 😉😎
  zondag 8 juli 2018 @ 19:15:22 #171
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_180338384
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2018 18:53 schreef DRGod het volgende:

[..]

Vorige week dus ook voor Max. DRGod knap 5e uiteindelijk.
Vorige week voor Max ja?
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  zondag 8 juli 2018 @ 19:28:09 #172
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_180338738
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2018 18:53 schreef DRGod het volgende:

[..]

Vorige week dus ook voor Max. DRGod knap 5e uiteindelijk.
Max won vorige week...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_180339685

Geen crash, auto kapte er mee.
  zondag 8 juli 2018 @ 20:56:43 #174
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_180340543
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 20:10 schreef MaGNeT het volgende:

Geen crash, auto kapte er mee.
Klopt. Gear stuck in 4th.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_180340598
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2018 20:56 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Klopt. Gear stuck in 4th.
“First” zegt hij op boordradio in filmpje...

[ Bericht 1% gewijzigd door TheFreshPrince op 08-07-2018 21:07:37 ]
pi_180342742
Maar dat gebeurt toch pas na die slip doordat hij op de curbstone remt of zie ik het verkeerd?
pi_180342893
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 22:39 schreef Luppie0110 het volgende:
Maar dat gebeurt toch pas na die slip doordat hij op de curbstone remt of zie ik het verkeerd?
Volgens Horner "brake-by-wire" probleem, waarna de bak ook nog eens niet meer uit de 1 wilde.
  zondag 8 juli 2018 @ 22:49:42 #178
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_180342943
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 22:39 schreef Luppie0110 het volgende:
Maar dat gebeurt toch pas na die slip doordat hij op de curbstone remt of zie ik het verkeerd?
Dat zie je verkeerd. Hij reed al vanaf de eerste ronde rond met een probleem met die rem dus het is eerder mazzel (of juist bekwaamheid van Max?) dat dit pas zo laat in de race gebeurde.
pi_180343179
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 22:49 schreef beantherio het volgende:

[..]

Dat zie je verkeerd. Hij reed al vanaf de eerste ronde rond met een probleem met die rem dus het is eerder mazzel (of juist bekwaamheid van Max?) dat dit pas zo laat in de race gebeurde.
En met de huidige remsystemen en energie terugwinning bij het remmen moet je 100% op de afstelling van je remmen af kunnen gaan, als dat afwijkt sta je achterstevoren. Je remt altijd op de limiet omdat de rest dat ook doet.

Ik lach ook wel eens om Sirotkin en Stroll als ze weer eens achterstevoren staan, maar waarschijnlijk is de balans bij die Williams nog vele malen beroerder...
pi_180343574
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2018 20:10 schreef MaGNeT het volgende:

Geen crash, auto kapte er mee.
Max erna ook :D
pi_180350672
quote:
1s.gif Op zondag 8 juli 2018 18:53 schreef DRGod het volgende:

[..]

Vorige week dus ook voor Max. DRGod knap 5e uiteindelijk.
knap 5de ??? idd zijn standaard plek de afgelopen races :D
weinig knaps aan eigenlijk in een RB.....het zegt genoeg dat Ferarri en Mercedes hem niet willen O-)

afgelopen races 3,2,1 voor max ( beduidend beter dan DR, in kwali, laptimes, bandenmanagement )

maargoed waarom reageer ik eigenlijk op een zielige troll :')

[ Bericht 3% gewijzigd door Predator38 op 09-07-2018 11:15:11 ]
pi_180350845
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 11:09 schreef Predator38 het volgende:

[..]

knap 5de ??? idd zijn standaard plek de afgelopen races :D
weinig knaps aan eigenlijk in een RB.....het zegt genoeg dat Ferarri en Mercedes hem niet willen O-)

afgelopen races 3,2,1 voor max ( beduidend beter dan DR, in kwali, laptimes, bandenmanagement )

maargoed waarom reageer ik eigenlijk op een zielige troll :')
Gisteren was 5de ook het best haalbare voor hem. Dus dat kun je hem niet verwijten.

Ferrari en Mercedes willen beide heren van RB niet. Althans, niet voor komend seizoen.
pi_180350887
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 11:18 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Gisteren was 5de ook het best haalbare voor hem. Dus dat kun je hem niet verwijten.

Ferrari en Mercedes willen beide heren van RB niet. Althans, niet voor komend seizoen.
max heeft al een nieuw contract.....RIC nog niet.
als max transfervrij geweest zou zijn dan weet je niet of ze hem zouden willen.

RIC valt gewoon "tegen" qua racepace, veilige rijder op zijn achterlijke divebombs na soms.
gaat nooit wereldkampioen worden.

doet mij een beetje denken aan een Barrichello :D

[ Bericht 4% gewijzigd door Predator38 op 09-07-2018 11:31:23 ]
pi_180351062
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 11:20 schreef Predator38 het volgende:

[..]

max heeft al een nieuw contract.....RIC nog niet.
als max transfervrij geweest zou zijn dan weet je niet of ze hem zouden willen.

RIC valt gewoon "tegen" qua racepace, veilige rijder op zijn achterlijk divebombs na soms.
gaat nooit wereldkampioen worden.

een soort van Barrichello :D
Ik vind Ric ook middelmatig hoor, maar dat terzijde.

Als Max vrij zou zijn geweest denk ik nog steeds dat hij niet opgepikt zou worden, want zowel Seb als Lewis zullen hem niet als teamgenoot willen. En je gaat beide heren niet aan de kant schuiven voor een gokje.
pi_180351107
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 11:32 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik vind Ric ook middelmatig hoor, maar dat terzijde.

Als Max vrij zou zijn geweest denk ik nog steeds dat hij niet opgepikt zou worden, want zowel Seb als Lewis zullen hem niet als teamgenoot willen. En je gaat beide heren niet aan de kant schuiven voor een gokje.
mee eens maar willen we wel dat max naar een echt top team gaat ?
dat word geheid rellen en een zeker kampioenschap :D daarom willen de top rijders ( ham en vet ) max niet naast hun.
RIC zou gewoon 2de rijder worden in een top team net zoals een bottas en een Raikonen )
pi_180351634
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 11:35 schreef Predator38 het volgende:

[..]

mee eens maar willen we wel dat max naar een echt top team gaat ?
dat word geheid rellen en een zeker kampioenschap :D daarom willen de top rijders ( ham en vet ) max niet naast hun.
RIC zou gewoon 2de rijder worden in een top team net zoals een bottas en een Raikonen )

Nou, mij maakt het eerlijk gezegd helemaal niets uit waar hij naartoe gaat.
pi_180352793
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 11:32 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik vind Ric ook middelmatig hoor, maar dat terzijde.

Als Max vrij zou zijn geweest denk ik nog steeds dat hij niet opgepikt zou worden, want zowel Seb als Lewis zullen hem niet als teamgenoot willen. En je gaat beide heren niet aan de kant schuiven voor een gokje.
Ric lijkt me gewoon een typische subtopper. Allround gewoon uitstekend maar hij mist die extra 3 tienden van de absolute toppers.

Ik denk niet dat Seb en labiele Lewis veel in te brengen hebben. Maar Verstappen heeft laten zien dat hij nog geen WK-materiaal is door veel teveel punten weg te gooien. Dus dan heb je een coureur die af en toe wel punten zal afpakken van je WK kandidaat, maar niet betrouwbaar genoeg is om zelf die kandidaat te zijn of voor de 1-2's te zorgen wanneer dat erin zit. En daar betaal je dan fors voor.

Daarnaast moet Mercedes het merk Hamilton is de beste beschermen met een mindere 2e coureur, en heeft Ferrari al een heel groot talent voor de toekomst in de eigen stal.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_180353003
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 13:13 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ric lijkt me gewoon een typische subtopper. Allround gewoon uitstekend maar hij mist die extra 3 tienden van de absolute toppers.

Ik denk niet dat Seb en labiele Lewis veel in te brengen hebben. Maar Verstappen heeft laten zien dat hij nog geen WK-materiaal is door veel teveel punten weg te gooien. Dus dan heb je een coureur die af en toe wel punten zal afpakken van je WK kandidaat, maar niet betrouwbaar genoeg is om zelf die kandidaat te zijn of voor de 1-2's te zorgen wanneer dat erin zit. En daar betaal je dan fors voor.

Je betaald hem dan ook niet voor 1 seizoen. Je mag er vanuit gaan dat er een clausule is ingebouwd dat hij zich wel moet houden aan een aantal punten. Daarnaast zullen die randjes er inmiddels wel uit zijn na 1 jaar. En sowieso moet je nog een heel team om je heen bouwen in dat eerste jaar. Tegen die tijd is hij wel WK-waardig dat er niet zomaar punten weg vallen.
pi_180353073
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 13:24 schreef Deckard het volgende:

[..]

Je betaald hem dan ook niet voor 1 seizoen. Je mag er vanuit gaan dat er een clausule is ingebouwd dat hij zich wel moet houden aan een aantal punten. Daarnaast zullen die randjes er inmiddels wel uit zijn na 1 jaar. En sowieso moet je nog een heel team om je heen bouwen in dat eerste jaar. Tegen die tijd is hij wel WK-waardig dat er niet zomaar punten weg vallen.
Nou ja, ik zou verstappen niet naast Lewis of Seb zetten als teambaas. Kost gewoon geld en levert helemaal niets op. Verstappen is echt nog niet op niveau Lewis, laat staan Seb en beiden hebben veel meer baat bij een teamgenoot die ook echt een teamplayer is.

Dat rijpen mag hij lekker elders doen. Misschien is RB daar wel een goed team voor? ;)
pi_180353213
Kankeren op RicGod en Max maar blijven ophemelen. De coureursstand spreekt voor zich :W
pi_180353440
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 13:35 schreef DRGod het volgende:
Kankeren op RicGod en Max maar blijven ophemelen.
En jij doet precies het tegenovergestelde.
pi_180353449
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 13:35 schreef DRGod het volgende:
Kankeren op RicGod en Max maar blijven ophemelen. De coureursstand spreekt voor zich :W
ze hadden gelijk gestaan als max zijn remmen niet kapot gingen.

die punten komen wel goed dit jaar aangezien hij DR elke race outperformed, getuige de stats.
  maandag 9 juli 2018 @ 13:54:34 #194
62913 Blik
The one and Only!
pi_180353534
Max heeft wellicht een labiele periode gehad begin dit seizoen, maar laten we nou niet doen alsof Vettel nou een enorme stabiele factor is. Kijk naar vorig seizoen bijvoorbeeld waarin die gewoon eigenhandig zijn wereldkampioenschap om zeep helpt.

Dan is Hamilton nog de meest stabiele van de 3, al kan Hamilton via de boordradio nogal sneu overkomen. Hij verliest niet snel zijn controle
pi_180353593
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 13:50 schreef Predator38 het volgende:

[..]

ze hadden gelijk gestaan als max zijn remmen niet kapot gingen.

die punten komen wel goed dit jaar aangezien hij DR elke race outperformed, getuige de stats.
Als telt niet in de sport.
pi_180354536
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 13:58 schreef DRGod het volgende:

[..]

Als telt niet in de sport.
Met ALS wordt het pittig.
pi_180354637
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 14:42 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Met ALS wordt het pittig.
Max lijkt het te hebben als je hem hoort lullen.
  maandag 9 juli 2018 @ 15:07:21 #198
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_180355012
Max Verstappen die Kimi meteen buitenom terug pakt na een inhaalactie van Kimi _O_ _O_

DR die zich weer in laat halen en alleen kan divebomben na 20 rondjes afwachten :')
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_180355616
quote:
6s.gif Op maandag 9 juli 2018 15:07 schreef daNpy het volgende:
Max Verstappen die Kimi meteen buitenom terug pakt na een inhaalactie van Kimi _O_ _O_

DR die zich weer in laat halen en alleen kan divebomben na 20 rondjes afwachten :')
dit.... en vorige race RIC zijn banden binnen 5 rondjes naar de klote geholpen, echt een top coureur hoor, begint nu wel een beetje door de mand te vallen.
pi_180355705
quote:
6s.gif Op maandag 9 juli 2018 15:07 schreef daNpy het volgende:
Max Verstappen die Kimi meteen buitenom terug pakt na een inhaalactie van Kimi _O_ _O_


Wat een fantastische actie.
Máár Verstappen dacht zeker dat het regende :{w
  maandag 9 juli 2018 @ 15:39:22 #201
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_180355773
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 15:34 schreef Predator38 het volgende:

[..]

dit.... en vorige race RIC zijn banden binnen 5 rondjes naar de klote geholpen, echt een top coureur hoor, begint nu wel een beetje door de mand te vallen.
De top 4 heeft die slome Bottas nog ingehaald in de laatste ronde, behalve die Bombcardo natuurlijk. Maargoed ook anders jaagt ie em weer bij iemand achterin (om de schuld bij de ander te leggen).
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_180355837
quote:
14s.gif Op maandag 9 juli 2018 15:39 schreef daNpy het volgende:

[..]

De top 4 heeft die slome Bottas nog ingehaald in de laatste ronde, behalve die Bombcardo natuurlijk. Maargoed ook anders jaagt ie em weer bij iemand achterin (om de schuld bij de ander te leggen).
Me dunkt dat ook dit óók de schuld van Verstappen is /DRGod
pi_180358234
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 13:54 schreef Blik het volgende:
Max heeft wellicht een labiele periode gehad begin dit seizoen, maar laten we nou niet doen alsof Vettel nou een enorme stabiele factor is. Kijk naar vorig seizoen bijvoorbeeld waarin die gewoon eigenhandig zijn wereldkampioenschap om zeep helpt.

Dan is Hamilton nog de meest stabiele van de 3, al kan Hamilton via de boordradio nogal sneu overkomen. Hij verliest niet snel zijn controle
Ja kunst, met de snelste auto. Nu zijn auto even snel is beent hij al boos weg bij interviews en komt hij met idiote complottheoriën...
pi_180358258
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 15:34 schreef Predator38 het volgende:

[..]

dit.... en vorige race RIC zijn banden binnen 5 rondjes naar de klote geholpen, echt een top coureur hoor, begint nu wel een beetje door de mand te vallen.
Ric is middelmatig. En toch heeft hij de meeste punten en overwinningen.

Kun je nagaan hoeveel max nog moet groeien.
  maandag 9 juli 2018 @ 17:29:11 #205
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_180358844
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2018 13:54 schreef Blik het volgende:

Dan is Hamilton nog de meest stabiele van de 3,
Wut?
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_180976824
Australie: Grosjean willen bijhalen maar spin in bocht 1
Bahrein: Crash in Q en botste hard tegen Hamilton in de race
China: Botsen tegen Vettel
Baku: Muurtje in vt, race incident met Rico
Spanje: Wilde Stroll inhalen en nam zijn eigen voorvleugel mee
Monaco: Crash vt 3 waardoor ie de Q miste (met een grote kans op pole)
Engeland: vt 2 in de grindbak tegen de muur

Wie vult hem aan?
pi_180976854
Botste hard tegen Hamilton in de race.

Kom op man, dit is sneu
  maandag 6 augustus 2018 @ 10:30:12 #208
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_180977112
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 17:08 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ric is middelmatig. En toch heeft hij de meeste punten en overwinningen.

Kun je nagaan hoeveel max nog moet groeien.
Als hij in Hongarije niet uitgevallen was door mechanische pech dan stond hij boven RIC.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_180977172
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 10:13 schreef Luppie0110 het volgende:
Australie: Grosjean willen bijhalen maar spin in bocht 1
Bahrein: Crash in Q en botste hard tegen Hamilton in de race
China: Botsen tegen Vettel
Baku: Muurtje in vt, race incident met Rico
Spanje: Wilde Stroll inhalen en nam zijn eigen voorvleugel mee
Monaco: Crash vt 3 waardoor ie de Q miste (met een grote kans op pole)
Engeland: vt 2 in de grindbak tegen de muur

Wie vult hem aan?
Heb je Dotan al gemaild ?!
pi_180977185
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 10:30 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Als hij in Hongarije niet uitgevallen was door mechanische pech dan stond hij boven RIC.
En als Ric op de red bull ring niet was....... als als, koop je niks voor.

Max is gewoon slecht gestart dit seizoen, kunnen we niks meer of minder van maken.
  maandag 6 augustus 2018 @ 10:56:56 #211
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_180977597
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 10:35 schreef mikieu het volgende:

[..]

En als Ric op de red bull ring niet was....... als als, koop je niks voor.

Max is gewoon slecht gestart dit seizoen, kunnen we niks meer of minder van maken.
Klopt, z’n start van het seizoen was niet best. Paar foutjes en wat ongelukkige keuzes.
Maar ondanks dat heeft hij zich knap hersteld.
pi_180977681
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 10:30 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Als hij in Hongarije niet uitgevallen was door mechanische pech dan stond hij boven RIC.
Als Verstappen niet uitgevallen was, was die vierde geworden neem ik aan?
En Ricciardo viel in Oostenrijk uit waar hij zeker vierde was geworden, dan moet je die pech ook meenemen.
pi_180978402
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 10:34 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Heb je Dotan al gemaild ?!
Wie?
pi_180988846
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 10:56 schreef tja77 het volgende:

[..]

Klopt, z’n start van het seizoen was niet best. Paar foutjes en wat ongelukkige keuzes.
Maar ondanks dat heeft hij zich knap hersteld.
Deze lijn doortrekken. Dan komt hij er wel.
pi_182644510
Dit was weer een foutje hoor.

Die curbs liggen er al het hele weekend.
pi_182644575
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2018 11:02 schreef Luppie0110 het volgende:
Dit was weer een foutje hoor.

Die curbs liggen er al het hele weekend.
En iedere rijder rijdt er overheen. Puur pech.
pi_182644597
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2018 11:05 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

En iedere rijder rijdt er overheen. Puur pech.
Als iedereen in de sloot springt....

Het is gewoon niet slim, en al helemaal niet met een fragiele auto, om daar overheen te rijden. Je auto krijgt toch een flinke optater.
pi_182644706
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2018 11:06 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

Als iedereen in de sloot springt....

Het is gewoon niet slim, en al helemaal niet met een fragiele auto, om daar overheen te rijden. Je auto krijgt toch een flinke optater.
Onzin, ze rijden de afgelopen jaren tijdens kwalificatielaps altijd over die broodjes om voldoende snelheid mee te nemen, incl. Hamilton, Vettel, Ricciardo en Bottas. Het is domme pech.

Het leidt normaal niet tot het afbreken van de ophanging, anders waren er wel meer slachtoffers.

https://www.autosport.com/f1/news/139526/verstappen-suspension-breakage-amazed-red-bull
pi_182645921
- doe normaal -

[ Bericht 95% gewijzigd door Nattekat op 21-10-2018 12:31:47 ]
  zondag 21 oktober 2018 @ 12:49:57 #220
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_182646275
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2018 11:06 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

Als iedereen in de sloot springt....

Het is gewoon niet slim, en al helemaal niet met een fragiele auto, om daar overheen te rijden. Je auto krijgt toch een flinke optater.
Waarom zou je in de sloot springen? Daar win je toch geen tijd mee?
Iedereen probeert de kortste/snelste weg te rijden, daarmee pak je immers duizenden of hondersten van een seconde.

Je stelling “het is gewoon niet slim” slaat nergens op. Het is racen, en daar is het juist de bedoeling zo snel mogelijk te gaan.

Maar waarschijnlijk zit je gewoon te trollen.
  Redactie Frontpage zondag 21 oktober 2018 @ 13:00:23 #221
38148 crew  Innisdemon
pi_182646455
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2018 11:02 schreef Luppie0110 het volgende:
Dit was weer een foutje hoor.

Die curbs liggen er al het hele weekend.
oh mijn hemel, Max heeft een foutje gemaakt.

ZIe je nou wel ! Wat een prutser, hij bakt er helemaal niets van, ze moeten hem omruilen met Kvyat, terug naar TS, contract niet verlengen.
Wordt nooit wat met die jongen, zal nooit wat winnen..

:')
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
  zondag 21 oktober 2018 @ 13:04:51 #222
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_182646538
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2018 13:00 schreef Innisdemon het volgende:

[..]

oh mijn hemel, Max heeft een foutje gemaakt.

ZIe je nou wel ! Wat een prutser, hij bakt er helemaal niets van, ze moeten hem omruilen met Kvyat, terug naar TS, contract niet verlengen.
Wordt nooit wat met die jongen, zal nooit wat winnen..

:')
Welk foutje dan? Dat broodje wordt in de Q wel duizend keer geraakt door de twintig wagens. Bij een breekt het af...
And so is the past
pi_182646886
quote:
7s.gif Op zondag 21 oktober 2018 13:04 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Welk foutje dan? Dat broodje wordt in de Q wel duizend keer geraakt door de twintig wagens. Bij een breekt het af...
RIC niet. Zijn engineer zei dat hij dat niet moest doen
pi_182647232
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2018 12:49 schreef tja77 het volgende:

[..]

Waarom zou je in de sloot springen? Daar win je toch geen tijd mee?
Iedereen probeert de kortste/snelste weg te rijden, daarmee pak je immers duizenden of hondersten van een seconde.

Je stelling “het is gewoon niet slim” slaat nergens op. Het is racen, en daar is het juist de bedoeling zo snel mogelijk te gaan.

Maar waarschijnlijk zit je gewoon te trollen.
Tja, je probeert nu recht te lullen wat krom is.

Tuurlijk is het racen en daar horen risico's bij ja. Maar wie risico's neemt, heeft ook kans op uitval/schade. Een ophanging breekt ook niet zomaar af.

https://www.gpblog.com/nl(...)atie-in-amerika.html

Perez had waarschijnlijk ook last van het hobbeltje.

Overigens zit ik niet te trollen hoor. Iedereen heeft hier een complete tunnelvisie wat Max betreft en dat probeer ik een beetje te breken. :)
  zondag 21 oktober 2018 @ 13:58:31 #225
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_182647482
Dus iedereen rijdt over die curb en bij Max en Perez gaat er iets kapot.
Dan is het Max zijn fout. Geen pech zoals Perez, of gewoon door kunnen zoals iedereen.

Over recht lullen gesproken.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  zondag 21 oktober 2018 @ 14:00:14 #226
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_182647511
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2018 13:43 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

Tja, je probeert nu recht te lullen wat krom is.

Tuurlijk is het racen en daar horen risico's bij ja. Maar wie risico's neemt, heeft ook kans op uitval/schade. Een ophanging breekt ook niet zomaar af.

https://www.gpblog.com/nl(...)atie-in-amerika.html

Perez had waarschijnlijk ook last van het hobbeltje.

Overigens zit ik niet te trollen hoor. Iedereen heeft hier een complete tunnelvisie wat Max betreft en dat probeer ik een beetje te breken. :)
Iedereen tunnelvisie ja?
Generaliseren is ook een kwaliteit.
Ik heb echt geen tunnelvisie als het gaat om de fouten en kwaliteiten van Max, zo gaf ik eerder al aan dat Max aan het begin van het seizoen wat foutjes had gemaakt.
Als iedereen iets doet om tijd te winnen en bij jou gaat het fout en bij de rest niet, dan is dat een kwestie van pech of van een auto die minder stevig is dan die van de concurrent.
pi_182653149
Tvp voor vanavond, het is te vaak goed gegaan de laatste tijd dat ik de kans zeer groot acht dat hij vanavond de fout in gaat. Ik voel het aan m'n water.
  zondag 21 oktober 2018 @ 21:38:30 #228
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_182657317
Crash incoming?
pi_182657714
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2018 18:57 schreef Fokker89 het volgende:
Tvp voor vanavond, het is te vaak goed gegaan de laatste tijd dat ik de kans zeer groot acht dat hij vanavond de fout in gaat. Ik voel het aan m'n water.
Ga pissen :D
pi_182657752
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2018 21:49 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ga pissen :D
Nou, dat moest ik inderdaad, potverdikkie wat een mooie race _O_
pi_182659069
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2018 21:50 schreef Fokker89 het volgende:

Nou, dat moest ik inderdaad, potverdikkie wat een mooie race _O_
Wordt weer genoeg overdreven over Max.
Wat heeft hij nou echt gedaan dan? Het enige moment dat het voor hem nodig was om kwaliteiten te tonen ging hij direct de fout in (op het eind met Hamilton). Hij had het geluk dat Hamilton ook een fout maakte waardoor hij nog P2 bleef.

Natuurlijk heel mooi dat hij uit alle ellende bleef en overal snel langs kwam, maar dan nog.
Het verschil tussen de top 5 (Max niet meegerekend ofc) en de anderen is zo groot dat je daar als Max zo gemakkelijk langs komt (zelfde voor een Hamilton of Vettel als die vanaf P18 zouden moeten komen.

En voorbij Hamilton, Vettel, Bottas en Ricciardo komen had geen enkele keren met een goede actie te maken maar tactiek of fouten bij de ander.
  zondag 21 oktober 2018 @ 22:37:51 #232
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_182659212
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2018 22:32 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Wordt weer genoeg overdreven over Max.
Wat heeft hij nou echt gedaan dan? Het enige moment dat het voor hem nodig was om kwaliteiten te tonen ging hij direct de fout in (op het eind met Hamilton). Hij had het geluk dat Hamilton ook een fout maakte waardoor hij nog P2 bleef.

Natuurlijk heel mooi dat hij uit alle ellende bleef en overal snel langs kwam, maar dan nog.
Het verschil tussen de top 5 (Max niet meegerekend ofc) en de anderen is zo groot dat je daar als Max zo gemakkelijk langs komt (zelfde voor een Hamilton of Vettel als die vanaf P18 zouden moeten komen.

En voorbij Hamilton, Vettel, Bottas en Ricciardo komen had geen enkele keren met een goede actie te maken maar tactiek of fouten bij de ander.
Van 18 naar P2 :W
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_182659424
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2018 22:37 schreef daNpy het volgende:

Van 18 naar P2 :W
Lees je de onderbouwing wel?
Van P18 naar P2 is helemaal niet bijzonder.

Als je als Max (of wie dan ook van RBR, Ferrari of Mercedes) niet eens naar top van veld kan komen dan ben je gewoon grote faal.
Alleen de andere 5 toppers zijn serieus te nemen. De andere teams rij je al fluitend voorbij als Max (of 1 van de andere 5) zijnde.

En de wel top coureurs heeft Max niets bijzonders mee gedaan. Vettel die spinde en daardoor weg was. Ricciardo die uitviel. Nou dan zou Max dus al op P4 zijn zonder iets bijzonders te doen.
Dan heb je nog Bottas, kwam hij gewoon door pitstop voor en het blijft Bottas. Dan ben je al P3.
En dan bleef hij Hamilton nog voor, nou dat was ook puur door tactiek.
Toen druk er op kwam maakte Max direct een fout, gelukkig voor Max maakte Hamilton ook een fout en daardoor P2.

Niets bijzonders dus die P2. Netjes dat hij Hamilton paar rondjes op net boven de seconde wist te houden. Maar als dat alles is.
pi_182659963
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2018 22:43 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Lees je de onderbouwing wel?
Van P18 naar P2 is helemaal niet bijzonder.

Als je als Max (of wie dan ook van RBR, Ferrari of Mercedes) niet eens naar top van veld kan komen dan ben je gewoon grote faal.
Alleen de andere 5 toppers zijn serieus te nemen. De andere teams rij je al fluitend voorbij als Max (of 1 van de andere 5) zijnde.

En de wel top coureurs heeft Max niets bijzonders mee gedaan. Vettel die spinde en daardoor weg was. Ricciardo die uitviel. Nou dan zou Max dus al op P4 zijn zonder iets bijzonders te doen.
Dan heb je nog Bottas, kwam hij gewoon door pitstop voor en het blijft Bottas. Dan ben je al P3.
En dan bleef hij Hamilton nog voor, nou dat was ook puur door tactiek.
Toen druk er op kwam maakte Max direct een fout, gelukkig voor Max maakte Hamilton ook een fout en daardoor P2.

Niets bijzonders dus die P2. Netjes dat hij Hamilton paar rondjes op net boven de seconde wist te houden. Maar als dat alles is.
Van P5 naar P2 was al bijzonder geweest, gezien de pace van de RedBull's.

Van P18 naar P2 is een zeer bijzondere prestatie, zie je niet vaak.
Zeker als je in ogenschouw neemt dat hij de langste stint op de SS band heeft gereden van alle rijders.

GracenoteLive twitterde op zondag 21-10-2018 om 22:20:07 Max Verstappen is the 1st driver since Juan Pablo Montoya in July 2005 (GP Germany) to claim a top-2 finish in a #F1 GP after a starting position of 18+. #USGP @Max33Verstappen reageer retweet
  zondag 21 oktober 2018 @ 23:09:44 #235
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_182659999
Iedereen is lyrisch. Horner, Toto, Sky, Channel4, internetsites, F1-fans wereldwijd. Maar bianconeri weet het beter... :|W
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 21 oktober 2018 @ 23:11:54 #236
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_182660036
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2018 23:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
Iedereen is lyrisch. Horner, Toto, Sky, Channel4, internetsites, F1-fans wereldwijd. Maar bianconeri weet het beter... :|W
Wel props dat hij er is hoor... plaat voor de kop en lekker doortrollen.
And so is the past
pi_182660653
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2018 23:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
Iedereen is lyrisch. Horner, Toto, Sky, Channel4, internetsites, F1-fans wereldwijd. Maar bianconeri weet het beter... :|W
quote:
14s.gif Op zondag 21 oktober 2018 23:11 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Wel props dat hij er is hoor... plaat voor de kop en lekker doortrollen.
Nee hoor het is natuurlijk heel knap dat Max voorbij Ricciardo wist te komen.
Had ik gezien het racebeeld niet verwacht, maar ik ben de trol.
En poeh Vettel voorbij, gezien die spin had ik dat ECHT NIET verwacht.
Ook zoooooo knap dat hij Bottas vanwege pitstop en totaal falen Bottas weet voorbij te komen, ongelofelijk was dat zeg. Hoe hij na de pitlane ineens voorbij Bottas was, poehhhh nog nooit vertoond.

En wat ik nog knapper vind? Dat Max wist te winnen van Magnussen en Perez.
Dat is toch niet te geloven?

Stelletje Max trollen hier met een Max plaat voor de kop |:(
  zondag 21 oktober 2018 @ 23:52:36 #238
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_182660727
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2018 23:47 schreef bianconeri het volgende:

[..]


[..]

Nee hoor het is natuurlijk heel knap dat Max voorbij Ricciardo wist te komen.
Had ik gezien het racebeeld niet verwacht, maar ik ben de trol.
En poeh Vettel voorbij, gezien die spin had ik dat ECHT NIET verwacht.
Ook zoooooo knap dat hij Bottas vanwege pitstop en totaal falen Bottas weet voorbij te komen, ongelofelijk was dat zeg. Hoe hij na de pitlane ineens voorbij Bottas was, poehhhh nog nooit vertoond.

En wat ik nog knapper vind? Dat Max wist te winnen van Magnussen en Perez.
Dat is toch niet te geloven?

Stelletje Max trollen hier met een Max plaat voor de kop |:(
Iedereen is gek, behalve bianconeri. Teambazen, F1-crews van gerenommeerde zenders, F1-fans wereldwijd. Iedereen. Behalve bianconeri...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_182660756
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2018 23:47 schreef bianconeri het volgende:

[..]

[..]

Nee hoor het is natuurlijk heel knap dat Max voorbij Ricciardo wist te komen.
Had ik gezien het racebeeld niet verwacht, maar ik ben de trol.
En poeh Vettel voorbij, gezien die spin had ik dat ECHT NIET verwacht.
Ook zoooooo knap dat hij Bottas vanwege pitstop en totaal falen Bottas weet voorbij te komen, ongelofelijk was dat zeg. Hoe hij na de pitlane ineens voorbij Bottas was, poehhhh nog nooit vertoond.

En wat ik nog knapper vind? Dat Max wist te winnen van Magnussen en Perez.
Dat is toch niet te geloven?
Max is gestart vanaf P18.
Heeft de langste stint op SS banden gereden van iedereen.
Finisht op slechts 1,281 seconde achter de leider, een flink gat gedicht dus op pure racesnelheid.

Dan heb je gewoon een hele puike race gereden.
Sinds 2005 (Montoya) ook niemand die dat gepresteerd heeft.

Heeft Max geluk gehad? Zeker. Heeft de strategie geholpen? Zeker. Het is een teamsport, je hebt geluk nodig en je moet er zijn op het moment dat je een kans krijgt. Gepakt.
pi_182661690
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2018 23:47 schreef bianconeri het volgende:

[..]


[..]

Nee hoor het is natuurlijk heel knap dat Max voorbij Ricciardo wist te komen.
Had ik gezien het racebeeld niet verwacht, maar ik ben de trol.
En poeh Vettel voorbij, gezien die spin had ik dat ECHT NIET verwacht.
Ook zoooooo knap dat hij Bottas vanwege pitstop en totaal falen Bottas weet voorbij te komen, ongelofelijk was dat zeg. Hoe hij na de pitlane ineens voorbij Bottas was, poehhhh nog nooit vertoond.

En wat ik nog knapper vind? Dat Max wist te winnen van Magnussen en Perez.
Dat is toch niet te geloven?

Stelletje Max trollen hier met een Max plaat voor de kop |:(
In ieder geval geen gehuil over zijn auto hier.
pi_182662862
quote:
1s.gif Op zondag 21 oktober 2018 23:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
Iedereen is lyrisch. Horner, Toto, Sky, Channel4, internetsites, F1-fans wereldwijd. Maar bianconeri weet het beter... :|W
Op het Duitse Formule 1 forum zijn er toch weer genoeg die Verstappen af aan het fakkelen zijn...

"Je kunt 'm niet normaal inhalen" "Lewis moest teveel ruimte laten voor Verstappen en z'n Rambo-tactiek" "de meest onfaire rijder" "Denkt dat hij onaantastbaar is"

_O-

Niet genoeg ruimte...

"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_182663726
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2018 23:54 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Max is gestart vanaf P18.
Heeft de langste stint op SS banden gereden van iedereen.

En Max' banden zagen er zelfs na die lang(st)e stint op SS nog beter uit dan de banden van de concu-lega's (ook aldus Hamilton trouwens, die merkte dit ook al op).
Maar ik vermoed dat bianconeri gewoon een beetje boos is en dit op deze manier van zich af typt... :)
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_182708377
quote:
0s.gif Op maandag 22 oktober 2018 04:45 schreef Knurft-Zork3 het volgende:

[..]

Op het Duitse Formule 1 forum zijn er toch weer genoeg die Verstappen af aan het fakkelen zijn...

"Je kunt 'm niet normaal inhalen" "Lewis moest teveel ruimte laten voor Verstappen en z'n Rambo-tactiek" "de meest onfaire rijder" "Denkt dat hij onaantastbaar is"

_O-

Niet genoeg ruimte...

[ afbeelding ]
misschien moeten Weltschmerz en bianconeri maar naar het duitse forum dan....
die zijn daar natuurlijk allemaal viesmad omdat vettel weer eens faalde
pi_182709247
Max wordt de nieuwe wereldkampioen. Voor jaren achter elkaar.
Toch bijzonder dat het vader Jos gelukt is om zijn kind de kant op te krijgen die hij wil hebben. Of het een goed voorbeeld is, geen idee.
pi_182727803
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2018 10:57 schreef Armil het volgende:
Toch bijzonder dat het vader Jos gelukt is om zijn kind de kant op te krijgen die hij wil hebben. Of het een goed voorbeeld is, geen idee.
Ik heb van dichtbij (op de kartbaan) kunnen zien hoe Jos de boel heeft beïnvloed en zijn zoon heeft gedrilled voor de meest perfecte racecarriere. Tot intimidatie en verder bij de raceorganisatie aan toe.
Gedreven was Jos wel om het zacht uit te drukken...
pi_182728195
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 02:51 schreef JayHovah het volgende:

[..]

Ik heb van dichtbij (op de kartbaan) kunnen zien hoe Jos de boel heeft beïnvloed en zijn zoon heeft gedrilled voor de meest perfecte racecarriere. Tot intimidatie en verder bij de raceorganisatie aan toe.
Gedreven was Jos wel om het zacht uit te drukken...
Het vetgedrukte geloof ik geen bal van, overdrijven is een vak.
Ja, ik geloof best dat Jos streng is geweest (en nog steeds), maar het respect en de genegenheid (hoe Max over zijn vader / ouders spreekt) die hij voor zijn vader heeft en voelt, kan nooit en te nimmer voortkomen uit een opvoeding van intimidatie.
En denk je nou werkelijk dat Jos en Max zó ver zijn gekomen door intimidatie van de raceorganisatie? Ik dacht het niet... (je bouwt op zo'n manier namelijk een hele negatieve naam op, iets wat in dit wereldje echt wel onthouden wordt).

Je zegt het ook op een manier dat je er in het gezinsleven bij was, dat deugt niet en is gewoon zwartmakerij.
En dit vanaf de zijlijn allemaal kunnen vaststellen? Bullshit...
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_182728509
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 06:02 schreef KillerBee4ever het volgende:

[..]

Het vetgedrukte geloof ik geen bal van, overdrijven is een vak.
Ja, ik geloof best dat Jos streng is geweest (en nog steeds), maar het respect en de genegenheid (hoe Max over zijn vader / ouders spreekt) die hij voor zijn vader heeft en voelt, kan nooit en te nimmer voortkomen uit een opvoeding van intimidatie.
Als ik de gedrevenheid van Max zie dan zit dat vooral in hem zelf, de winnersmentaliteit. Denk dat z'n vader 'm vaker heeft moeten afremmen dan opjagen ;)
pi_182728536
MIAUW
U MAD?
pi_182729086
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 06:02 schreef KillerBee4ever het volgende:

[..]

Het vetgedrukte geloof ik geen bal van, overdrijven is een vak.
Ja, ik geloof best dat Jos streng is geweest (en nog steeds), maar het respect en de genegenheid (hoe Max over zijn vader / ouders spreekt) die hij voor zijn vader heeft en voelt, kan nooit en te nimmer voortkomen uit een opvoeding van intimidatie.
En denk je nou werkelijk dat Jos en Max zó ver zijn gekomen door intimidatie van de raceorganisatie? Ik dacht het niet... (je bouwt op zo'n manier namelijk een hele negatieve naam op, iets wat in dit wereldje echt wel onthouden wordt).

Je zegt het ook op een manier dat je er in het gezinsleven bij was, dat deugt niet en is gewoon zwartmakerij.
En dit vanaf de zijlijn allemaal kunnen vaststellen? Bullshit...
Ok, misschien gaat intimidatie wel iets te ver maar laat ik het zo verwoorden, Jos was heel erg gepassioneerd... En ja, die naam had ie ook in de kartwereld.
Hij wilde gewoon de meest ideale omstandigheden voor zijn zoon creëeren en als je dan het gevoel krijgt dat je onrecht word aangedaan kan het balletje wel eens uit het putje rollen.
Maar dat is het proffesionele gedeelte, ik geloof echt wel dat binnen het gezin hij niks fout deed en een prima vader is.

Zwartmaken van Jos is ook niet mijn bedoeling, puur mijn ervaring met hem op de kartbaan in het verleden.

[ Bericht 5% gewijzigd door JayHovah op 25-10-2018 08:18:06 ]
pi_182730033
Nuance op Fok! dat ik dat nog mee mag maken. :o
pi_182731926
quote:
1s.gif Op maandag 9 juli 2018 17:08 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ric is middelmatig. En toch heeft hij de meeste punten en overwinningen.

Kun je nagaan hoeveel max nog moet groeien.
meeste punten ?? huh ?
zelfs toen max de overstap maakte midden in het seizoen scoorde hij meer punten dan bombcardo in de red bull.

alleen vorig jaar minder punten, dit jaar zowel word bombcardo zowel in de kwali als in de race aardig zoek gereden wat betreft het tempo en nu ook qua punten.

RIC heeft de pech die max vorig jaar had...maar toen zeiden velen dat max niet met zijn auto kon omgaan...... _O-
pi_182732351
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 11:23 schreef Predator38 het volgende:

[..]

meeste punten ?? huh ?
zelfs toen max de overstap maakte midden in het seizoen scoorde hij meer punten dan bombcardo in de red bull.

alleen vorig jaar minder punten, dit jaar zowel word bombcardo zowel in de kwali als in de race aardig zoek gereden wat betreft het tempo en nu ook qua punten.

RIC heeft de pech die max vorig jaar had...maar toen zeiden velen dat max niet met zijn auto kon omgaan...... _O-

Toen ik het schreef was het gewoon een feit. Let even op de datum. ;)
pi_182732397
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 07:55 schreef JayHovah het volgende:

[..]

Ok, misschien gaat intimidatie wel iets te ver maar laat ik het zo verwoorden, Jos was heel erg gepassioneerd... En ja, die naam had ie ook in de kartwereld.
Hij wilde gewoon de meest ideale omstandigheden voor zijn zoon creëeren en als je dan het gevoel krijgt dat je onrecht word aangedaan kan het balletje wel eens uit het putje rollen.
Maar dat is het proffesionele gedeelte, ik geloof echt wel dat binnen het gezin hij niks fout deed en een prima vader is.

Zwartmaken van Jos is ook niet mijn bedoeling, puur mijn ervaring met hem op de kartbaan in het verleden.
:')

Staat bekend als een gewelddadig kampertje hier in de omstreken. Die zowel zijn vader als zijn vriendinnen een klap op de bakkes geeft.
pi_182737569
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 11:50 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Toen ik het schreef was het gewoon een feit. Let even op de datum. ;)
het is geen feit als het seizoen nog niet voorbij is..... en de verschillen qua tempo en kwalificaties zijn wel erg groot dit jaar.
  maandag 29 oktober 2018 @ 12:57:21 #255
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_182813550
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 11:23 schreef Predator38 het volgende:

...dit jaar zowel word bombcardo zowel in de kwali als in de race aardig zoek gereden...

De beste man heet Ricciardo.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_182814390
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 12:57 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

De beste man heet Ricciardo.
ach ach.....
  maandag 29 oktober 2018 @ 14:08:05 #257
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_182814591
quote:
1s.gif Op maandag 29 oktober 2018 13:52 schreef Predator38 het volgende:

[..]

ach ach.....
Beetje kinderachtig, vind je niet?
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_182818838
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 14:08 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Beetje kinderachtig, vind je niet?
Minstens net zo kinderachtig als dit topic.
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_182818884
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 16:48 schreef Predator38 het volgende:

[..]

het is geen feit als het seizoen nog niet voorbij is..... en de verschillen qua tempo en kwalificaties zijn wel erg groot dit jaar.
Wat een onzin. Het is een feit dat PSV nu koploper is. Ook al is dat seizoen nog niet voorbij.
pi_182821941
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 14:08 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Beetje kinderachtig, vind je niet?
wat probeer je nou uit te lokken dan ?
dat is pas kinderachtig....
pi_182823239
Door het crashen van Max Verstappen de laatste tijd zou dit topic niet druk moeten zijn. Raar dat ook zo over Riccardo gesproken wordt terwijl hij hier niets aan kan doen. Heel knap hij 45 ronden met een setje super softs kan rijden.
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 08:00:52 #262
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_182829237
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 20:02 schreef Predator38 het volgende:

wat probeer je nou uit te lokken dan ?
Dat je gewoon zijn naam gebruikt. Je moet het natuurlijk zelf weten, maar het staat zo dom.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 08:01:44 #263
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_182829243
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 17:45 schreef KillerBee4ever het volgende:

[..]

Minstens net zo kinderachtig als dit topic.
Ook weer waar.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 08:03:09 #264
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_182829258
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 08:00 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Dat je gewoon zijn naam gebruikt. Je moet het natuurlijk zelf weten, maar het staat zo dom.
Tvp.
And so is the past
pi_182833253
Zielig topic dit
pi_182847849
quote:
1s.gif Op donderdag 25 oktober 2018 07:55 schreef JayHovah het volgende:

[..]

Ok, misschien gaat intimidatie wel iets te ver maar laat ik het zo verwoorden, Jos was heel erg gepassioneerd... En ja, die naam had ie ook in de kartwereld.
Hij wilde gewoon de meest ideale omstandigheden voor zijn zoon creëeren en als je dan het gevoel krijgt dat je onrecht word aangedaan kan het balletje wel eens uit het putje rollen.
Maar dat is het proffesionele gedeelte, ik geloof echt wel dat binnen het gezin hij niks fout deed en een prima vader is.

Zwartmaken van Jos is ook niet mijn bedoeling, puur mijn ervaring met hem op de kartbaan in het verleden.
Prima gozer hoor die Jos.. als hij slaapt :’)

Lees het hele artikel maar even, dan zie je dat het gewoon tuig is.
https://m.limburger.nl/cn(...)r-jos-is-broodje-aap
pi_182848197
quote:
0s.gif Op maandag 29 oktober 2018 20:57 schreef CyberCow het volgende:
Door het crashen van Max Verstappen de laatste tijd zou dit topic niet druk moeten zijn. Raar dat ook zo over Riccardo gesproken wordt terwijl hij hier niets aan kan doen. Heel knap hij 45 ronden met een setje super softs kan rijden.
Ach, laat die pubers gaan joh. Zelf gebruiken ze namen als Knaldonado, Crashjean, bombnardo etc, maar als iemand iets over Max zegt gaan ze huilen. Afgelopen zondag beweerde ze nog dat Max groter is dan Schumi, Senna en Hamilton. 5 races gewonnen... en dan riep er ook nog een dat hij in zijn eerste 4 seizoenen al 5 hele races had gewonnen.. terwijl Vettel in zijn 4e seizoen al wereldkampioen was.

Ik ben ook Max fan, maar ik blijf wel objectief. Max komt net kijken, heeft mooie dingen laten zien maar moet ook nog heel veel leren. Wat dat betreft mag hij de helm van Senna nog niet oppoetsen.
pi_182850907
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 23:26 schreef BrabiIiaan het volgende:

[..]

Ach, laat die pubers gaan joh. Zelf gebruiken ze namen als Knaldonado, Crashjean, bombnardo etc, maar als iemand iets over Max zegt gaan ze huilen. Afgelopen zondag beweerde ze nog dat Max groter is dan Schumi, Senna en Hamilton. 5 races gewonnen... en dan riep er ook nog een dat hij in zijn eerste 4 seizoenen al 5 hele races had gewonnen.. terwijl Vettel in zijn 4e seizoen al wereldkampioen was.

Ik ben ook Max fan, maar ik blijf wel objectief. Max komt net kijken, heeft mooie dingen laten zien maar moet ook nog heel veel leren. Wat dat betreft mag hij de helm van Senna nog niet oppoetsen.
Objectief zijn is niets mis mee, maar ik wil nog wel iets toevoegen wat jou kennelijk(?) is ontgaan? (of het niet belangrijk of interessant genoeg vind?)

Wat Max zo bijzonder maakt, waardoor hij met kop en schouders boven menig ander coureur uitsteekt, is zijn technische kennis. Hij is wereldwijd inmiddels al goed bekend als de 'banden fluisteraar' (en wat mij betreft is dit een heel terecht etiket wat hij opgeplakt krijgt), maar ook zijn technische know how van de auto en alles er omheen is goud waard, vooral voor het team, Max weet heel snel aan te geven wanneer er iets mis is en geeft ook vaak aan waar zijn technicians naar moeten kijken of moeten controleren.
Zijn setup voor vrijwel elke race is spot-on, het is niet voor niets dat zijn setup vaak overgenomen wordt in RIC's auto.
Hij is dus niet zomaar een knul met talent, de combinatie van zijn allround kennis én zijn inmiddels befaamde rijstijl (rijdt bv. vaak lijnen die anderen niet nemen of niet durven te nemen) maken hem tot een multi talent die je slechts eens in de 20 of 30 jaar voorbij ziet komen.
In dit opzicht kan ik best begrijpen dat men al snel een vergelijking gaat maken met een Schumacher, of zelfs een Senna, zo heel vreemd is dit niet, als je zijn hele kunnen meerekend.

Dit mag ook best gezegd worden in dit trollerige topic... ;)
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_182850977
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 08:08 schreef KillerBee4ever het volgende:

[..]

Objectief zijn is niets mis mee, maar ik wil nog wel iets toevoegen wat jou kennelijk(?) is ontgaan? (of het niet belangrijk of interessant genoeg vind?)

Wat Max zo bijzonder maakt, waardoor hij met kop en schouders boven menig ander coureur uitsteekt, is zijn technische kennis. Hij is wereldwijd inmiddels al goed bekend als de 'banden fluisteraar' (en wat mij betreft is dit een heel terecht etiket wat hij opgeplakt krijgt), maar ook zijn technische know how van de auto en alles er omheen is goud waard, vooral voor het team, Max weet heel snel aan te geven wanneer er iets mis is en geeft ook vaak aan waar zijn technicians naar moeten kijken of moeten controleren.
Zijn setup voor vrijwel elke race is spot-on, het is niet voor niets dat zijn setup vaak overgenomen wordt in RIC's auto.
Hij is dus niet zomaar een knul met talent, de combinatie van zijn allround kennis én zijn inmiddels befaamde rijstijl (rijdt bv. vaak lijnen die anderen niet nemen of niet durven te nemen) maken hem tot een multi talent die je slechts eens in de 20 of 30 jaar voorbij ziet komen.
In dit opzicht kan ik best begrijpen dat men al snel een vergelijking gaat maken met een Schumacher, of zelfs een Senna, zo heel vreemd is dit niet, als je zijn hele kunnen meerekend.

Dit mag ook best gezegd worden in dit trollerige topic... ;)
Zoals ik al zei; afgelopen zondag waren er verschillende users die riepen dat Max boven Schumi, Senna en Hamilton staat. Op basis van een beetje bandenkennis misschien ja, maar niet op basis van prestaties.
pi_182851039
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 08:19 schreef BrabiIiaan het volgende:

[..]

Zoals ik al zei; afgelopen zondag waren er verschillende users die riepen dat Max boven Schumi, Senna en Hamilton staat. Op basis van een beetje bandenkennis misschien ja, maar niet op basis van prestaties.
Nee, niet op basis van prestaties, maar het totaalplaatje wat ik hierboven schetste, mis je ook nog steeds. Je noemt het zelfs laagdunkend: een 'beetje bandenkennis', waarmee je mij eigenlijk al bevestigd dat je lauter en alleen naar prestaties kijkt en/of de techniek je geen sikkepit kan schelen. Ik kijk naar het totaalplaatje van een coureur, niet alleen naar zijn prestaties, wellicht het verschil tussen jou en mij (en sowieso het verschil tussen velen en jou).
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
  woensdag 31 oktober 2018 @ 08:33:18 #271
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_182851042
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 08:19 schreef BrabiIiaan het volgende:

[..]

Zoals ik al zei; afgelopen zondag waren er verschillende users die riepen dat Max boven Schumi, Senna en Hamilton staat. Op basis van een beetje bandenkennis misschien ja, maar niet op basis van prestaties.
Die quotes wil ik wel eens zien.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 31 oktober 2018 @ 08:54:27 #272
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_182851167
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 08:32 schreef KillerBee4ever het volgende:

[..]

Nee, niet op basis van prestaties, maar het totaalplaatje wat ik hierboven schetste, mis je ook nog steeds. Je noemt het zelfs laagdunkend: een 'beetje bandenkennis', waarmee je mij eigenlijk al bevestigd dat je lauter en alleen naar prestaties kijkt en/of de techniek je geen sikkepit kan schelen. Ik kijk naar het totaalplaatje van een coureur, niet alleen naar zijn prestaties, wellicht het verschil tussen jou en mij (en sowieso het verschil tussen velen en jou).
Jongens zoals brabiliaan hebben ingezet op het falen van Max en zien nu langzaam in dat ze in het verkeerde kamp zitten. Ik verwacht nog mooie pareltjes vanaf die kant de komende jaren.
And so is the past
pi_182851174
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 08:33 schreef fathank het volgende:

[..]

Die quotes wil ik wel eens zien.
F1: Uitslag Grand Prix van Mexico
  woensdag 31 oktober 2018 @ 08:56:46 #274
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_182851195
quote:
Daar ga je al.
Frontpage :')

Dat is hetzelfde als Ria en de hont over quantummechanica op nujij.nl serieus nemen
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_182851231
quote:
14s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 08:54 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Jongens zoals brabiliaan hebben ingezet op het falen van Max en zien nu langzaam in dat ze in het verkeerde kamp zitten. Ik verwacht nog mooie pareltjes vanaf die kant de komende jaren.
Lul niet. Ik zeg nergens dat ik Max wil zien falen. Ik zeg alleen dat je hem niet groter dan Senna etc kan noemen. En dat is gewoon een feit.
pi_182851364
quote:
Je had het over verschillende users. Meervoud. Maar je maakt je dus zo enorm druk om één of twee (!) gebruikers die waarschijnlijk niet eens serieus zijn.

Bedankt man
pi_182851425
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 09:11 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Je had het over verschillende users. Meervoud. Maar je maakt je dus zo enorm druk om één of twee (!) gebruikers die waarschijnlijk niet eens serieus zijn.

Bedankt man
5 man die hem plussen, anderen die hem quoten.. maar goed, objectiviteit is er bij een hoop niet.

Dat is hetzelfde als dat je gaat roepen dat een Frenkie de Jong groter is dan Platini, Xavi en Beckenbauer. :’)
pi_182851629
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 09:00 schreef BrabiIiaan het volgende:

[..]

Lul niet. Ik zeg nergens dat ik Max wil zien falen. Ik zeg alleen dat je hem niet groter dan Senna etc kan noemen. En dat is gewoon een feit.
Correctie: dat vind JIJ een feit (wat het dus een mening maakt), net zo goed als ieder die Max vergelijkt met-, of zelfs boven Senna plaatst, een mening is. Van mij is het net zo goed een mening, maar wel een beter onderbouwde mening dat die van jou (gestaafd aan feiten die voor ieder in de praktijk zichtbaar zijn), als ik zo vrij mag zijn ;) .
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_182851675
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 09:15 schreef BrabiIiaan het volgende:

[..]

5 man die hem plussen, anderen die hem quoten.. maar goed, objectiviteit is er bij een hoop niet.

Dat is hetzelfde als dat je gaat roepen dat een Frenkie de Jong groter is dan Platini, Xavi en Beckenbauer. :’)
Ah dat plussen heb ik gemist. Maar sowieso weinig zin om over 'ze' te praten want daar kan niemand iets mee en excessen/uitzonderingen heb je altijd.
  woensdag 31 oktober 2018 @ 09:54:35 #280
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_182851864
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 09:00 schreef BrabiIiaan het volgende:

[..]

Lul niet. Ik zeg nergens dat ik Max wil zien falen. Ik zeg alleen dat je hem niet groter dan Senna etc kan noemen. En dat is gewoon een feit.
Feit is ook dat Max nu meer overwinningen en Formule 1 ervaring heeft dan Ayrton Senna op deze leeftijd.
Niet lang niet alles is afhankelijk van keiharde cijfers.
Zo vind ik Senna veel grootser dan Hamilton of Vettel.

Max heeft ontegenzeggelijk een bak talent (zoveel dat je wel kunt zeggen dat je dat maar eens in de zoveel tijd tegenkomt in een sport).
En ja, misschien is hij beter dan Schumacher of Senna. Echter kun je dat onmogelijk hard maken.
De grootsheid van die 2 heren heeft hij (nog) niet benadert. Maar hij zou het wel kunnen ja.
pi_182852272
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 09:34 schreef KillerBee4ever het volgende:

[..]

Correctie: dat vind JIJ een feit (wat het dus een mening maakt), net zo goed als ieder die Max vergelijkt met-, of zelfs boven Senna plaatst, een mening is. Van mij is het net zo goed een mening, maar wel een beter onderbouwde mening dat die van jou (gestaafd aan feiten die voor ieder in de praktijk zichtbaar zijn), als ik zo vrij mag zijn ;) .
Feit is dat Schumacher 7x wereldkampioen is geworden en Max nooit. Daarmee is Schumi bewezen beter dan Max tot nu toe. Zijn gewoon feiten.
  woensdag 31 oktober 2018 @ 10:28:48 #282
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_182852399
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 10:20 schreef BrabiIiaan het volgende:

[..]

Feit is dat Schumacher 7x wereldkampioen is geworden en Max nooit. Daarmee is Schumi bewezen beter dan Max tot nu toe. Zijn gewoon feiten.
Nope.
Hij heeft meer wereldtitels gewonnen. Dus hij is succesvoller geweest.
Beter? Kun je onmogelijk stellen.
  woensdag 31 oktober 2018 @ 10:33:55 #283
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182852479
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 10:20 schreef BrabiIiaan het volgende:

[..]

Feit is dat Schumacher 7x wereldkampioen is geworden en Max nooit. Daarmee is Schumi bewezen beter dan Max tot nu toe. Zijn gewoon feiten.
Angelos Charisteas heeft meer EK's gewonnen dan Johan Cruijff. Hij is dus beter dan Johan Cruijff.

:')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_182852517
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 10:33 schreef Dven het volgende:

[..]

Angelos Charisteas heeft meer EK's gewonnen dan Johan Cruijff. Hij is dus beter dan Johan Cruijff.

:')
Appels en peren :O
  woensdag 31 oktober 2018 @ 10:36:40 #285
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182852534
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 10:36 schreef BrabiIiaan het volgende:

[..]

Appels en peren :O
Ik zal je eens een peer op je muil geven.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_182852579
quote:
10s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 10:36 schreef Dven het volgende:

[..]

Ik zal je eens een peer op je muil geven.
Ok.
  woensdag 31 oktober 2018 @ 10:44:05 #287
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182852659
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 10:39 schreef BrabiIiaan het volgende:

[..]

Ok.
Feit is dat Schumacher op dezelfde leeftijd heel wat minder zeges en podia en punten gehaald heeft dan Verstappen. Daarmee is Verstappen bewezen beter. Zijn gewoon feiten.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_182852690
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 10:44 schreef Dven het volgende:

[..]

Feit is dat Schumacher op dezelfde leeftijd heel wat minder zeges en podia en punten gehaald heeft dan Verstappen. Daarmee is Verstappen bewezen beter. Zijn gewoon feiten.
Schumi begon niet op zijn 17e al, dus wederom appels en peren.
pi_182852843
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 10:39 schreef BrabiIiaan het volgende:

[..]

Ok.
Jij was toch altijd pro Max en swinger, Brabiliaan?
  woensdag 31 oktober 2018 @ 10:55:44 #290
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_182852845
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 10:45 schreef BrabiIiaan het volgende:

[..]

Schumi begon niet op zijn 17e al, dus wederom appels en peren.
Schumi had al jaren ervaring voor hij evenveel zeges heeft gepakt als Verstappen inmiddels heeft. Rijdend voor een team dat dichter bij de nummer 1 stond dan Red Bull nee. Daarmee is Verstappen bewezen beter. Zijn gewoon feiten. En die liegen niet.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_182852877
Dven, flikker gewoon weer op joh. Ga ergens anders kutten

Thanks
  woensdag 31 oktober 2018 @ 11:09:21 #292
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_182853051
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 10:45 schreef BrabiIiaan het volgende:

[..]

Schumi begon niet op zijn 17e al, dus wederom appels en peren.
Dus Max is op deze leeftijd al beter.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_182853225
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 11:09 schreef daNpy het volgende:

[..]

Dus Max is op deze leeftijd al beter.
Dat wil nog niet zeggen dat hij beter is dan Senna, Schumi. Hamilton. Die hebben allen meerdere titels gepakt, waardoor ze per definitie nog steeds boven Verstappen staan. Of wil jij zeggen dat iemand die 7x wereldkampioen is geworden slechter is dan iemand die 5x een race heeft gewonnen?
  woensdag 31 oktober 2018 @ 11:26:56 #294
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_182853331
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 11:20 schreef BrabiIiaan het volgende:

[..]

Dat wil nog niet zeggen dat hij beter is dan Senna, Schumi. Hamilton. Die hebben allen meerdere titels gepakt, waardoor ze per definitie nog steeds boven Verstappen staan. Of wil jij zeggen dat iemand die 7x wereldkampioen is geworden slechter is dan iemand die 5x een race heeft gewonnen?
Je vergelijkt nu met mensen die veel ouder zijn. Hoe kan iemand van 20 7x wk zijn?
Je zou ze dus het eerlijkst vergelijken op gelijke leeftijd. En dan heeft Max al meer bereikt.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_182853602
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 08:19 schreef BrabiIiaan het volgende:

[..]

Zoals ik al zei; afgelopen zondag waren er verschillende users die riepen dat Max boven Schumi, Senna en Hamilton staat. Op basis van een beetje bandenkennis misschien ja, maar niet op basis van prestaties.
Hij staat er ook boven. Hieronder een lijstje met leeftijd bij behalen van 5de Grand Prix overwinning.

1. Max Verstappen 21 jaar en 28 dagen
2. Sebastian Vettel 22 jaar en 121 dagen
3. Lewis Hamilton 23 jaar en 69 dagen
4. Fernando Alonso 23 jaar en 304 dagen
5. Michael Schumacher 25 jaar en 118 dagen

Nummer 2 tot en met 5 zijn samen goed voor 18 wereldtitels.

Je kan zeggen wat je wilt, maar dit is toch niet min.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_182853619
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 11:26 schreef daNpy het volgende:

[..]

Je vergelijkt nu met mensen die veel ouder zijn. Hoe kan iemand van 20 7x wk zijn?
Je zou ze dus het eerlijkst vergelijken op gelijke leeftijd. En dan heeft Max al meer bereikt.
Mbappe is al wereldkampioen geworden op zijn 19e, is hij dus nu al beter dan Messi toen was?
pi_182853631
Overigens zaten die zonder uitzondering allemaal veel eerder in hun carrière in een betere auto dan waar Max nu in zit.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 31 oktober 2018 @ 12:31:48 #298
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_182854537
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 11:43 schreef BrabiIiaan het volgende:

[..]

Mbappe is al wereldkampioen geworden op zijn 19e, is hij dus nu al beter dan Messi toen was?
Geen idee, voetbal is voor mensen die geen auto kunnen rijden.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  woensdag 31 oktober 2018 @ 12:32:16 #299
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_182854543
quote:
1s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 11:43 schreef BrabiIiaan het volgende:


Mbappe is al wereldkampioen geworden op zijn 19e, is hij dus nu al beter dan Messi toen was?
Voetbal is voor kneuzen, toch?
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_182854699
@Brabiliaan: in een van je eerste berichten pretendeer je een Verstappen fan te zijn, maar je bevestigd in al je reacties eerder het tegenovergestelde.
Je blijft jezelf keer op keer belachelijk maken door elke keer het laatste woord te willen hebben en altijd met het woord 'feit' erin, in de hoop dat je anderen bij voorbaat al monddood maakt; je maakt echter de grote fout door niets van wat je zegt te onderbouwen.
De goedwillende mensen hier (o.a. ik) die jou iets proberen uit te leggen danwel bij te brengen, doe je af als bullshit (hier komt het althans wel op neer)

Je hebt totaal 0,0 verstand van deze sport, dat is duidelijk.
Ook na deze post zul je vast wel weer het laatste woord willen hebben, prima, als het jou niets kan schelen dat je belachelijk overkomt, jouw feestje...
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
  Redactie Sport donderdag 1 november 2018 @ 20:12:30 #301
274204 crew  Mexicanobakker
pi_182885094
quote:
7s.gif Op woensdag 31 oktober 2018 11:44 schreef vosss het volgende:
Overigens zaten die zonder uitzondering allemaal veel eerder in hun carrière in een betere auto dan waar Max nu in zit.
Hamilton en Vettel misschien, Alonso zeker niet en Schumacher reed toen denk ik nog niet eens F1
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')